quote:
Maar jij bent dan ook een fucking pauperquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ze ook, ze zitten juist heerlijk. [ afbeelding ]
Ga je akker aanharken jij achterlijke Zeeuw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een fucking pauper
Akker aanharken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je akker aanharken jij achterlijke Zeeuw.
Dat Walcheren moeten ze gewoon weer onder laten lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Akker aanharken?
Ik ga toch geen fucking klompen aandoen![]()
Ben je nou helemaal betoetert
Kom maar op met de toeterturk grappen
Ja dat doen ze maar als ik geėmigreerd ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Walcheren moeten ze gewoon weer onder laten lopen.
Ga je naar Zuid-Beveland emigreren?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja dat doen ze maar als ik geėmigreerd ben.
Sowieso hoef je voor dat onderlopen niet veel te doen..over 40-50 jaar zal de natuur wel de rest doen_!
Er zijn mensen op FOK! die mijn ticket naar Turkije gaan betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je naar Zuid-Beveland emigreren?
oftewel nutteloosquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:10 schreef Sno0ze het volgende:
Voor de koude voetjes! Met bont! En gaten!![]()
[ afbeelding ]
Lekker handig met die gaten erinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:10 schreef Sno0ze het volgende:
Voor de koude voetjes! Met bont! En gaten!![]()
[ afbeelding ]
Vliegveld midden zeeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen op FOK! die mijn ticket naar Turkije gaan betalen
mooi zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:14 schreef Sgas het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is al helemaal afschuwelijk
Volgens mij behoort dat tot Errumuihe, ofzo.quote:
Ach veere...arnemuiden..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij behoort dat tot Errumuihe, ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |