deed ik zaterdag ook, kreeg alleen klachten over Mikkiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
Ja die ziet me al aankomen
Hee trouwens ik neem je ff mee naar een avondvullende meet met mensen van een ander forum goed?
Dan gaat ze alsnog met keelpijn weg
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deed ik zaterdag ook, kreeg alleen klachten over Mikkie
Ja man, ineens pakte ze me vol op de bekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
mijn stagebegeleider was toch zat dus ja
als je er nou 3 minder had kon je de getallen omdraaien zegmaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
126 posts - swarmahoer - Nijmegen #116 - Waar we fan zijn van Gossip Girl
119 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #126 - waar de nooduitgang prima functioneert
Bijna
en toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja man, ineens pakte ze me vol op de bek
quote:
Het zal wel aan mij liggen.. Maar ik snap hem nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je er nou 3 minder had kon je de getallen omdraaien zegmaar
Das handig, als je niet zo goed bent in scherenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap em ook niet Yasha
Body Sugaring
HAHAHA omg.. ik volg dit topic al de hele tijd in de hoop dat het werkt.. dan ineens deze foto
Moet je eens zeggen als je bij Pizzeria Zuid staat, volgens mij denk je er dan ook anders overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm jah maar je armen harsen is not done
ja het zusje van wie was t ook al weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe vriendinnetje van me volgde dat topic ook al een tijdje
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen als je bij Pizzeria Zuid staat, volgens mij denk je er dan ook anders over
er is n regel voor wanneer je t buiten mag zetten iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:43 schreef prinsrob het volgende:
Hmfuck ik heb de laatste(?) meet gemist, niet meer aan gedacht
. Wanneer is de volgende?
Pff valt niet mee om een glazenwasser te vinden in Nijmegen zeg!, uiteindelijk in zee gegaan met Willem de glazenwasser, aardige gast!
Morgen is afvalophaaldag toch?, kun je het gewoon 's avonds al aan de straat zetten?, als er nog iem. door de Molenstraat fietst: ff bellen/toeteren bij de stapel van 20tal groene (H) vuilniszakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |