abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59686690
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat er een verschil is tussen alles mogen zeggen, en alles mmoet bespreekbaar zijn. Je kan ook maatschappelijk kritisch zijn zonder een bevolkingsgroep dood te wensen.
Exact.
pi_59686732
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind wel dat er een verschil is tussen alles mogen zeggen, en alles mmoet bespreekbaar zijn. Je kan ook maatschappelijk kritisch zijn zonder een bevolkingsgroep dood te wensen.
Dat zou kunnen, dat is een kwestie van smaak. Ik vind dat Ertan die vrijheid moet hebben. Net als achterlijke Lonsdalers die moslims doodwensen.

Bijkomend voordeel: zou jij willen missen wat er zich in de kerkers van de "o-zo-mooie" islam afspeelt? Ik niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59691974
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat merk ik ook wel. Ik pleit er dus voor dat dat WEL moet mogen.
[..]

Wat is "discriminatie"?
[..]

Ik ben blij dat mensen in het verleden wetten overtreed hebben. Anders liepen wij nog steeds achter bizons aan.
[..]

Niet terecht dus.
[..]

- En waarom dan wel?
- Je geeft dus gewoon keihard toe dat je een wraaklustig persoon bent?

Weinig verheffend.
ongeoorloofd onderscheid maken op basis van bijv religie, geslacht, afkomst, sexuele geaardheid etc.

Oh en ik ben zeker wraaklustig, van mij mogen ze Cohen bijv vandaag nog lynchen op de dam, hangen ze balk ernaast.
pi_59706908
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als homo zijnde zeg ik, kom mij pakken, ik daag hem uit voor een gevecht van man tot man, laffe praatjes op een weblog maakt je geen man. Als ie echt ballen heeft, kom tegen mij, en we vechten tot 1 van ons niet meer op staat.
En als jij dan verliest. Mag hij je dan van de westertoren afkegelen?
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:39:52 #105
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_59707493
Ik snap niet dat sommige homo's hetero's uitdagen om een potje te vechten. Vooral als je kijkt naar de gemiddelde motoriek van een homo. Ertan vreet hem op.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_59708471
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 15:39 schreef Super7fighter het volgende:
Ik snap niet dat sommige homo's hetero's uitdagen om een potje te vechten. Vooral als je kijkt naar de gemiddelde motoriek van een homo. Ertan vreet hem op.
Een opmerking die weer eens aantoont hoe kortzichtig je bent. Gelukkig voor alle moslims in Nederland ben jij niet de gemiddelde moslim...
pi_59710214
quote:
Jeffrey Dahmer was toch homo? Die zou Ertan opgevreten hebben...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 28 juni 2008 @ 00:51:02 #108
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59745732
Ah ja, Ertan die loopt al jaren te trollen op gay-fora, hij zou onderhand wel eens gewoon uit de kast kunnen komen, niemand die er nog van opkijkt
quote:

Kom ff langs, kan je kennis maken met mn gemiddelde motoriek en daarna met de eerste hulp van een ambulancebroeder...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59750256
quote:
De gemiddelde homo is tegenwoordig de gemiddelde bodybuilder. Helaas

Maar dat gelul over vechten is kansloos. Typisch raptorix.

Bij zo'n Ertan zit het wel diep. Het lijkt me afschuwelijk als je homo bent en er geen kant mee op kunt.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:10:12 #110
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_59750318
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als dat geen discriminatie is
Discriminatie? Lijkt mij eerder dreigen...
pi_59752195
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:06 schreef SCH het volgende:

Bij zo'n Ertan zit het wel diep. Het lijkt me afschuwelijk als je homo bent en er geen kant mee op kunt.
Het argument "hij is tegen homo's, dus zal hij zelf wel homo zijn" doet me sterk denken aan het argument "hij ageert tegen christenen, omdat hij God mist in zijn leven". Nogal gemakszuchtig imo.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_59752226
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Het argument "hij is tegen homo's, dus zal hij zelf wel homo zijn" doet me sterk denken aan het argument "hij ageert tegen christenen, omdat hij God mist in zijn leven". Nogal gemakszuchtig imo.
Bij Ertan is er meer aan de hand. "Ken" je hem?

pi_59752380
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij Ertan is er meer aan de hand. "Ken" je hem?
Die aanhalingstekens suggereren iets neem ik aan?

Nee, ik heb zijn naam alleen in nieuwsberichten voorbij zien schieten. Ken jij hem "beter" dan?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_59752556
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:49 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Die aanhalingstekens suggereren iets neem ik aan?

Nee, ik heb zijn naam alleen in nieuwsberichten voorbij zien schieten. Ken jij hem "beter" dan?
Niet persoonlijk ofzo, maar ik loop al een jaartje of 6 rond in forumland en hij ook. Ben hem op verschillende plekken tegengekomen, waar hij door moderatortjes met geldingsdrang eruitgewerkt is.

pi_59752603
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Tuurlijk is het kort door de bocht en enorm speculatief. Aan de andere kant zou het ook nieuw nieuw en verrassend zijn als een fanatieke homohater uiteindelijk zelf van de herenliefde blijkt te zijn.
pi_59753931
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet persoonlijk ofzo, maar ik loop al een jaartje of 6 rond in forumland en hij ook. Ben hem op verschillende plekken tegengekomen, waar hij door moderatortjes met geldingsdrang eruitgewerkt is.
Haha hoe weet je dat hij het is? Heeft ie altijd dezelfde naam ofzo?

En suggereer je nu dat hij homo is of niet?
pi_59753982
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk is het kort door de bocht en enorm speculatief. Aan de andere kant zou het ook nieuw nieuw en verrassend zijn als een fanatieke homohater uiteindelijk zelf van de herenliefde blijkt te zijn.
Tsja, alsof homo-zijn iets "progressiefs" is. Ik vind het nogal kinderachtig om erover te speculeren.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:00:43 #118
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59754835
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:58 schreef El_Matador het volgende:
Ben hem op verschillende plekken tegengekomen, waar hij door moderatortjes met geldingsdrang eruitgewerkt is.
Ik ook en meestal viel het wel mee met de geldingsdrang en maakte hij zichzelf zo onmogelijk dat er geen andere oplossing was dan hem van een forum te bannen.
Of vind je het gek dat als je antihomo teksten plaatst op een homoforum de luitjes daar het vervelend vinden?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59754956
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Tsja, alsof homo-zijn iets "progressiefs" is. Ik vind het nogal kinderachtig om erover te speculeren.
Waar zeg ik dat homo-zijn iets progressiefs is en wat wil je daarmee zeggen?
Kinderachtiger dan iemand die op allerlei plekken anti-homoteksten debiteert?
pi_59755128
Het is allebei kinderachtig.
pi_59755167
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:19 schreef lightbearer het volgende:
Het is allebei kinderachtig.
Gelukkig sta jij er boven.

Ontken je dan dat fanatieke homohaters soms zelf worstelen met die gevoelens?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:24:31 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59755231
Wat mij betreft wordt hij steeds opnieuw aan het werk gezet, zodat hij ook geen tijd meer heeft om het net te vervuilen met zijn laffe tekstjes.
Voegt niets toe, is niet vermakelijk. Haten doet ie maar in zijn eigen tijd.
pi_59755822
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Gelukkig sta jij er boven.

Ontken je dan dat fanatieke homohaters soms zelf worstelen met die gevoelens?
Nee hoor, dat ontken ik niet. Net als ik niet zal ontkennen dat fanatieke homohaters soms zelf appeltaart eten.
pi_59755837
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:55 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ontken ik niet. Net als ik niet zal ontkennen dat fanatieke homohaters soms zelf appeltaart eten.
Dat laatste weiger ik te geloven
pi_59755869
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste weiger ik te geloven
Dus fanatieke homohaters zijn én zelf homo én ze eten nooit appeltaart?

Je kent die homohaters wel goed, ben je er zelf ook één ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')