Verstandige kat. Fokkers zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn kat doet aan wraak. Die komt evenlater weer terug om een haal te geven en zo'n haal van haar is best indrukwekkend. Vraag maar aan de diverse Fokkers die ze al te grazen heeft genomen.
connecties in Den Haag heb ik wel. En de volkshuisvestiging ken ik ook wel. Alleen een baan, die heb ik nou net niet nodig!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik trek me weer even terug om een paar uurtjes te slapen.
k ben trouwens nog steeds op zoek naar een lobbyist/belangenbehartiger met connecties in politiek Den Haag en ervaring in de bouw/volkshuisvestigingswereld.
Trusteh!
Ik heb het gemeld bij de helpdesk en die gingen het melden bij de helpdesk in Voorburg, maar die zaten nu in overleg dus het kon wel even gaan duren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:58 schreef AKnynke het volgende:
dat lijkt me inderdaad irritant lianne!
Zo. Ik ben weer compleet bijgelezen. Van ATWT tot rellen, goeie nacht was het!
Vanaf hier, [CUL SC #238] Faijta's en witte bonen in tomatensaus.... tis niet echt veul werk ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef ColdFeet het volgende:
Haai! Teruglezen is me even teveel werk. Maar het was dus weer leuk vannacht
Dat van DJMO weet iedereen die maar een beetje op IRC komt. Achterlijk wijf. Blijven doorroken en doorzuipen als je zwanger bent. Iedereen voor van alles uitmaken en dan nog verwachten dat ze hulp krijgt van die mensen. Oh, en ze zit in de schuldsanering. Haar vent is net zo lui en werkt ook niet en zit ook aan de drank. Ze heeft al 1 kind en die is uit huis geplaatst.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I know!![]()
[..]
Ik ben stiekem fan van OUD.Ik weet álles! KD gaat bijna bevallen en mrien ook en DJMO is aan de drank en Sugar voelt zich niet happy. OUD! Sinds ik geen ATWT meer kijk, is dat toch wel subliem! (Met alle respect voor de dames daar trouwens hoor.)
Hi!quote:
jaloers.quote:
BBC als het kanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jaloers.
Kijk je op net5? of zend de BBC ofzo het ook uit?
Wie?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat van DJMO weet iedereen die maar een beetje op IRC komt. Achterlijk wijf. Blijven doorroken en doorzuipen als je zwanger bent. Iedereen voor van alles uitmaken en dan nog verwachten dat ze hulp krijgt van die mensen. Oh, en ze zit in de schuldsanering. Haar vent is net zo lui en werkt ook niet en zit ook aan de drank. Ze heeft al 1 kind en die is uit huis geplaatst.
Woei, dat is nog s een soap! Waar kan ik dat lezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat van DJMO weet iedereen die maar een beetje op IRC komt. Achterlijk wijf. Blijven doorroken en doorzuipen als je zwanger bent. Iedereen voor van alles uitmaken en dan nog verwachten dat ze hulp krijgt van die mensen. Oh, en ze zit in de schuldsanering. Haar vent is net zo lui en werkt ook niet en zit ook aan de drank. Ze heeft al 1 kind en die is uit huis geplaatst.
Ik heb medelijden met het aankomende kind.
Tot zover de soaps die ik volg.
waarschijnlijk makkelijk te fixenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn toetsenbordinstellingen veranderen de hele tijd.
En dat is heel irritant als je probeert te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |