Alstu, maar dan valt alles eruit.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Fajita's.. kan iemand dat even omdraaien
vlauwquote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alstu, maar dan valt alles eruit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alstu, maar dan valt alles eruit.
[ afbeelding ]
Ow die las ik andersquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In zijn eigen kleine fantasiewereldje? Ja vast!
oeh das lekkerquote:Op maandag 23 juni 2008 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zit aan de groene ijsthee-wodka!
Van wie?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:36 schreef octopussy het volgende:
Jullie avatars lijken een beetje op elkaar
World domination by SHEquote:Op maandag 23 juni 2008 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zit aan de groene ijsthee-wodka!
Ja nu je het zegt!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:41 schreef octopussy het volgende:
van jou en DE. Allebei vrouwkes met handen aan het gezicht.
Een pak volle melk (bio,campina,AH, maakt niet echt uit)quote:Op maandag 23 juni 2008 21:49 schreef Tezz het volgende:
Zelfgemaakte yoghurt? Verklaar u nader mevrouw SHE!
Ijsthee, ijsklontje, scheutje wodka...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt!
En DE en ik hebben al iets anders geks gemeen, onze hele rare weirde zelden voorkomende Hongaarse voornaam.![]()
Die ik niet vertel.
Oh...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ijsthee, ijsklontje, scheutje wodka...
alles op gevoel dudeMaar iig way meer ijsthee dan wodka
Ik word wel scheutiger als ik een tweede neem op de een of andere manierquote:Op maandag 23 juni 2008 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh...
Mijn gevoel zei zonet iets anders.![]()
En klaag maar raak CF!
ik weet hetquote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt!
En DE en ik hebben al iets anders geks gemeen, onze hele rare weirde zelden voorkomende Hongaarse voornaam.![]()
Die ik niet vertel.
Ikke niet, helemaal Hollands met een hintje Duits..quote:
Dude, je bent het hele weekend al zat geweest! (speaking of zat, waar is obli?)quote:Op maandag 23 juni 2008 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh...
Mijn gevoel zei zonet iets anders.![]()
En klaag maar raak CF!
Juist doen, ongelovigen die vloeken zijn hypocriet.quote:Fucking tyfus kloteknie (als ik niet gelovig was, zou ik nu heel hard vloeken ).
Nee hoor, ik scheldquote:Op maandag 23 juni 2008 22:13 schreef DarkElf het volgende:
oooh arme jij!
enne je vloekt ook hoor darling, als een bootwerker zowat![]()
I know, daar hebben we ons al eens over verbaasdquote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik niet. Hollands met een hintje Duits.
Echt waar DE!
vloeken/schelden, potatoe/potatoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik scheld
Maar eigenlijk wil ik gewoon heel hard huilen
Ow, meissie toch.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, je bent het hele weekend al zat geweest! (speaking of zat, waar is obli?)
OK, ik ging net naar de kine. Ben nog steeds aan het revalideren na een kijkoperatie. Beschadigd kraakbeen, buh. Gewrichtskapselontsteking gehad tussendoor (auw), ontstoken slijmbeurs (lekker trappenlopen ook als je 3 hoog woont), nou ja, het ging nu wel beter. Flinke krachttraining en balansoefeningen doen, bijna klaar....
Schuif ik, achterlijke bezopen stompzinnige ik![]()
gister even een verhuisdoos weg met m'n voet, waarbij mijn knie een beetje verdraait. PIJN!!!
Blijkt dus dat ik mijn kniebanden heb verrekt![]()
kapsel ook weer meteen fijn geirriteerd....
Ik kan weer minstens een maand extra revalideren
Fucking tyfus kloteknie (als ik niet gelovig was, zou ik nu heel hard vloeken).
IK WIL GEWOON WEER NORMAAL HARDLOPEN![]()
Nu mag ik niet eens meer zwemmen
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ow, meissie toch.![]()
Maar het is een maand. Nog even doorbijten, hoe klote (sorry god) ook!
weet ik niet maar als je geen mascara op hebt en niet heel hard brult loop je ook niet zo rood aan enzoquote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ik heb daar nooit over nagedacht, over huilen onder de doucheZou je dan ook minder vlekkerig worden?
Nee hoor, het gaat wel. Het is gewoon zo'n domper voor je humeur. Maar nu ga ik kipsalade en bietensoep en creme bruleetjes maken voor morgen (en hopen dat SHE dat laatste niet ziet)
Wat onzettend beschaafd! Dat ga ik ook s proberenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet ik niet maar als je geen mascara op hebt en niet heel hard brult loop je ook niet zo rood aan enzo
ik heb wel eens gehuild onder de douche, heel dramatisch met slechts rollende tranen, en daar zie je weiig van
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat onzettend beschaafd! Dat ga ik ook s proberen
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[terecht geklaag]
IK WIL GEWOON WEER NORMAAL HARDLOPEN![]()
Nu mag ik niet eens meer zwemmen
Ahjoh dan was 't ook maar gebeurd en ik was altijd af bij CF als zij aan het koken is, is een beetje traditie geworden ofzoquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahjoh dan was 't ook maar gebeurd en ik was altijd af bij CF als zij aan het koken is, is een beetje traditie geworden ofzo![]()
En er werd wel voor me gekookt vanaafEn ik ben netjes opgehaald en thuisgebracht
![]()
Ohh en gelijk het luchtbed van Leintjeuh hier mee naar toe genomen voor de 5de en een boek van Liannuh geleend, dus heb weer wat te lezen
Ik moest er ook wel om lachen en Liejannuh ook toen ze binnenkwam en me zag afwassenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]tis ook heel niet erg hoor... moest er vooral om lachen
En er is lekker voor je gekookt en je hoefde niet na te denken over vervoer... en t was gezelligWat wil een mens nog meer
Yeah Dude-modeshowquote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Willen jullie mijn bikini nog zien?
Ik blijf het een luxe vinden als er voor me wordt gekookt, ben het wat dat betreft nog steeds niet helemaal gewend, ookal neem cnk vaak zat de leiding in de keukenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een heerlijk avondje SOL!
Lekker is dat hè, als een ander voor je kookt!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie hem wel leuk? Hij is een beetje retro-dinges en niet te wild. Ik zag wel allerlei hartstikke hippe bikini's, maar ik vind het voorlopig al heel wat dat ik er weer eentje gekocht hebt.
Die zou onderhand toch ook wel een keertje thuis moeten zijn?quote:
Oh zag idd op tv dat ze daar mensen voor vroegen. Lijkt me wel grappig, ware het niet dat ik niet met mijn hoofd op tv wilquote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef octopussy het volgende:
* octopussy boekt los en mk voor een avondje onbezorgd genieten![]()
en wie de CULlers gaat hier aan mee doen?
brrrr, op tv....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef octopussy het volgende:
Jah moest ook gelijk aan je wederhelft denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:21 schreef latislos het volgende:
hahaha het staat linksboven al op de site wie meedoet
[ afbeelding ]
HEMA! Ik denk een euro'tje of dertig ongeveer (heb er niet zo op gelet.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar heb je die gehaald?
Ik doe al 3 jaar ofzo met mijn Bjorn Borg bikini, het ding heeft zijn geld wel opgebracht inmiddels![]()
Zo'n bovenstukje vind ik btw wel kl***, aangezien ik niet van die dikke memmen heb en ze dus steeds opzij schuiven als ik het water inga
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, hoi! Ik ben ook allang weer thuis.
De wind was speciaal voor mij gaan liggen, dus ik had geen tegenwind.
De fajitas waren overigens errug ok! Aanrader!![]()
Owja, en SOL is leuk!
lekker bezig.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
12 km ofzo. Helemaal niet zo ver dus.Had er ook al een stuk opzitten vanuit mijn werk.
O ik ben dol op de HEMA. Niet per se voor (boven)kleding, hoewel ik er wel fantastische T-shirts haal als nachtpon. Maar cheap ass bikini's, slippers, sieraden, tassen, haarklemmetjes, handdoeken etc... geweldig!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx
Ik was miss wel een btje timide, maar hoe vaker je me ziet hoe meer praatjes ik krijg
Vraag maar aan CF of Lein
![]()
MK vriendlief ook een keer gaat verrassen met fajita'sLeuk weereens iets nieuws proberen
![]()
@Dude: de HEMA nog welKijk daar eik alleen voor kleding voor Milou, volgende keer de bikini's maar eens tjekken
Nou na een avondje winen & dinen vind ik 12 kilometer heul niet weinig hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
12 km ofzo. Helemaal niet zo ver dus.Had er ook al een stuk opzitten vanuit mijn werk.
Mis de vullingquote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie hem wel leuk? Hij is een beetje retro-dinges en niet te wild. Ik zag wel allerlei hartstikke hippe bikini's, maar ik vind het voorlopig al heel wat dat ik er weer eentje gekocht hebt.
Ohja handdoeken wil ik ook weereens nieuwe van.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik ben dol op de HEMA. Niet per se voor (boven)kleding, hoewel ik er wel fantastische T-shirts haal als nachtpon. Maar cheap ass bikini's, slippers, sieraden, tassen, haarklemmetjes, handdoeken etc... geweldig!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
<knip>
Ondergoed en sokken haal ik ook wel bij de HEMA, er gaat niets boven zo'n grote witte ongesteldheidsonderbroek van de HEMA
Haaai. lekker gewerkt vandaag bij de iekeja?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
Mannetje zat vorige week ofzo vanalles aan me te vragen totdat ik ineens argwaan kreeg..quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef octopussy het volgende:
* octopussy boekt los en mk voor een avondje onbezorgd genieten![]()
salukesquote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed; koppie thee mee en nog even lezen
Mr DE ligt al op één oor, t zijn weer stressvolle tijden dus slaap is wel zo fijn dan.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mannetje zat vorige week ofzo vanalles aan me te vragen totdat ik ineens argwaan kreeg..
Was ie dat aan het invullen
Ben toen heel boos geworden en gezegd dat hij dat niet mocht insturen!
Schrok me de tandjes joh!
Niet aan mij besteed zulke grappen.
He gets, ja, die zijn wel kei-functioneel!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja handdoeken wil ik ook weereens nieuwe van.
Heb gele voor mezelf, blauwe voor de gasten en gestreept voor Milou, maar ze zijn een beetje grauwig geworden in de loop der jaren![]()
Ondergoed en sokken haal ik ook wel bij de HEMA, er gaat niets boven zo'n grote witte ongesteldheidsonderbroek van de HEMA
wassup meis?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ben ik soms ook een domme sufkut *zucht*
* Memento-Mori geeft zichzelf een enorme schop onder dr reet
Wat nu?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar wel mèt stoere brilquote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |