Mis de vullingquote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie hem wel leuk? Hij is een beetje retro-dinges en niet te wild. Ik zag wel allerlei hartstikke hippe bikini's, maar ik vind het voorlopig al heel wat dat ik er weer eentje gekocht hebt.
Ohja handdoeken wil ik ook weereens nieuwe van.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik ben dol op de HEMA. Niet per se voor (boven)kleding, hoewel ik er wel fantastische T-shirts haal als nachtpon. Maar cheap ass bikini's, slippers, sieraden, tassen, haarklemmetjes, handdoeken etc... geweldig!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
<knip>
Ondergoed en sokken haal ik ook wel bij de HEMA, er gaat niets boven zo'n grote witte ongesteldheidsonderbroek van de HEMA
Haaai. lekker gewerkt vandaag bij de iekeja?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
Mannetje zat vorige week ofzo vanalles aan me te vragen totdat ik ineens argwaan kreeg..quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef octopussy het volgende:
* octopussy boekt los en mk voor een avondje onbezorgd genieten![]()
en wie de CULlers gaat hier aan mee doen?
salukesquote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed; koppie thee mee en nog even lezen
Mr DE ligt al op één oor, t zijn weer stressvolle tijden dus slaap is wel zo fijn dan.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mannetje zat vorige week ofzo vanalles aan me te vragen totdat ik ineens argwaan kreeg..
Was ie dat aan het invullen
Ben toen heel boos geworden en gezegd dat hij dat niet mocht insturen!
Schrok me de tandjes joh!
Niet aan mij besteed zulke grappen.
He gets, ja, die zijn wel kei-functioneel!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja handdoeken wil ik ook weereens nieuwe van.
Heb gele voor mezelf, blauwe voor de gasten en gestreept voor Milou, maar ze zijn een beetje grauwig geworden in de loop der jaren![]()
Ondergoed en sokken haal ik ook wel bij de HEMA, er gaat niets boven zo'n grote witte ongesteldheidsonderbroek van de HEMA
wassup meis?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ben ik soms ook een domme sufkut *zucht*
* Memento-Mori geeft zichzelf een enorme schop onder dr reet
Wat nu?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar wel mèt stoere brilquote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |