quote:
Maar ik ben bereid ervoor te reizen hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik ben bereid ervoor te reizen hoor
D of hoger, dan haak ik meestal al afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig valt dus niet iedereen op dezelfde borsten
vind zelf een mooi paar borsten (niet heel klein of heel groot) primadus dat kan van B tot F zijn...
quote:
zoals Cue net ook al zei, dat hangt ook af van de rest van de persoon (slank etc.) en de letter vertekend ook!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:00 schreef jackson het volgende:
[..]
D of hoger, dan haak ik meestal al af
Het gaat er voor mij gewoon om hoe de borsten bij een persoon / lichaam passenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:00 schreef jackson het volgende:
[..]
D of hoger, dan haak ik meestal al af
Klopt allemaal maar ik vind et vaak niksquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Cue net ook al zei, dat hangt ook af van de rest van de persoon (slank etc.) en de letter vertekend ook!
Het was ook geen kritiek, gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook niet laten merk ik?
Lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat er voor mij gewoon om hoe de borsten bij een persoon / lichaam passen
Idd jah!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
Meestal heb ik dan ook wat minder met het lichaan eromheen wanneer we te hoog in het alfabet komen. Niet dat ik zelf 100% afgetraind benquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het was ook geen kritiek, gewoon een constatering.
Als je zou lezen zou je zien dat de discussie nogal algemeen getrokken word.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
Ik ben blij dat die van mij niet op dit forum/in dit topic staanwat een gedoe over een paar tieten
Idd ja.. zie nergens dat het over mijn tieten gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef jackson het volgende:
Als je zou lezen zou je zien dat de discussie nogal algemeen getrokken word.
maar die van jou staan wel gepostquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. zie nergens dat het over mijn tieten gaat
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je zou lezen zou je zien dat de discussie nogal algemeen getrokken word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik doel met voorgaande posts totaal niet op jou in iedergevalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ontstaan vanuit jouw borsten en de maat/letterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik trek niet meer... ik hoor nu al zo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Klopt, maar daar gaat het dus niet meer over nuquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ontstaan vanuit jouw borsten en de maat/letter
ach, daar moet je je niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik trek niet meer... ik hoor nu al zo slecht
Ach, daar zijn fora voor uitgevondenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik trek niet meer... ik hoor nu al zo slecht
Hoeft niet per se:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan ook wat minder met het lichaan eromheen wanneer we te hoog in het alfabet komen. Niet dat ik zelf 100% afgetraind ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, maar ik zou niet graag willen dat mijn letter hier aanleiding toe geeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat het dus niet meer over nu
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeft niet per se:* PieterBas begint het Baywatch-theme te neurienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
vanavond is ze te zien op tv, Scary Movie 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas begint het Baywatch-theme te neurien
Op RTL5 (of was het nou 7) heb je haar elke dag... Eerst Baywatch en daarna een geflopte comedyserie met haar... en dan heb ik het niet over... V.I.Pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond is ze te zien op tv, Scary Movie 3
yoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen
zie dat ik net een leuke discussie gemist heb
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeft niet per se:Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Mijn letter is ook wel wat minder boeiend maar toch..
Ze schijnt dat ze weer een stukje kleiner zijn gemaakt..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggen
Lijkt me ook niet prettig oud worden met zulke kneitersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze schijnt dat ze weer een stukje kleiner zijn gemaakt..
Y.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn letter is ook wel wat minder boeiend maar toch..
Ja maar het ging om het feit dat ze wel grote tieten had zonder groot lichaamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggen
Klopt. Top 10 zelfsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er al stats van gisteren, heb het gevoel dat ik flink gepost heb
Goedenmorgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Pff wat een gedoe hier, iedereen heeft een nieuwsysteem nu. En die werkt traag
alvast succesquote:
haiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Pff wat een gedoe hier, iedereen heeft een nieuwsysteem nu. En die werkt traag
quote:
Ik ben al druk geweest.....Ging lekker snelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tjonge jonge, de tijd wil echt niet vooruit vandaag..
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enzquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enz
competentiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enz
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."quote:
dat is dan weer wat minder...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."![]()
En z'n mail leest ie 1 keer per week ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."![]()
Alleen Cali weet m'n maat tot nu toe hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef Yesse het volgende:
Het is ontstaan vanuit jouw borsten en de maat/letter
wat voor gebakje heb je gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen Cali weet m'n maat tot nu toe hoor
en met vrouwen onder elkaar kan dat primaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ie geen spijkerbroeken draagt omdat dat een massaproduct isquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ie geen spijkerbroeken draagt omdat dat een massaproduct is
Ik heb een docent, die ik beter mobiel kan bellen, dan kan mailen.. Hij leest ook weinig meer zijn mail meer, maar dat heeft ie gelukkig ook gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
ik had saucijzenbroodjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]lol beetje verlate post
zelfgebakken aardbeienvlaaierg lekker!!
Ook goed te doen wssquote:
Ik had nietsquote:
Het is ook niet erg als ie z'n mail niet leest (daar zijn we nu ondertussen wel achter) maar zorg dan wel dat je bereikbaar bent door gewoon een mobiel aan te schaffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een docent, die ik beter mobiel kan bellen, dan kan mailen.. Hij leest ook weinig meer zijn mail meer, maar dat heeft ie gelukkig ook gezegd
winkel:?quote:
We hebben nog bijna een hele taart overquote:
Die zijn lekkerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nog bijna een hele taart over
Komt u maarquote:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjquote:
Enschedeeeeeeequote:
maar das een end met de trein....quote:
Hyper de pieper!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj
quote:
Maar wel een klein stukkie voor een overheerlijke taart met zelfgemaakte slagroomquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
maar das een end met de trein....![]()
Zelfgemaakte slagroomquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wel een klein stukkie voor een overheerlijke taart met zelfgemaakte slagroom!!
Dat val wel meeeeeeequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu wordt Cue ook hyyyyyppppppeeeerrrrrr![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat val wel meeeeeee
die vriendin zegt dat ik maar eens naar een coach/psychiater moet![]()
De reistijd is niets vergeleken met de overheerlijke smaken en geuren van de taart in combinatie met heerlijke slagroomquote:
Die is ook de enige die het echt wil weten volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |