quote:
Ik ben al druk geweest.....Ging lekker snelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tjonge jonge, de tijd wil echt niet vooruit vandaag..
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enzquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enz
competentiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Die man is niet zo moeilijk en heeft een hekel aan competenties/smart/starr enz
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."quote:
dat is dan weer wat minder...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."![]()
En z'n mail leest ie 1 keer per week ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Maar hij weigert ook om een mobiel te hebben want "vroeger ging het ook zonder..."![]()
Alleen Cali weet m'n maat tot nu toe hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef Yesse het volgende:
Het is ontstaan vanuit jouw borsten en de maat/letter
wat voor gebakje heb je gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen Cali weet m'n maat tot nu toe hoor
en met vrouwen onder elkaar kan dat primaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen Cali weet m'n maat tot nu toe hoor
Het is zelfs zo erg dat ie geen spijkerbroeken draagt omdat dat een massaproduct isquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ie geen spijkerbroeken draagt omdat dat een massaproduct is
Ik heb een docent, die ik beter mobiel kan bellen, dan kan mailen.. Hij leest ook weinig meer zijn mail meer, maar dat heeft ie gelukkig ook gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
ik had saucijzenbroodjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]lol beetje verlate post
zelfgebakken aardbeienvlaaierg lekker!!
Ook goed te doen wssquote:
Ik had nietsquote:
Het is ook niet erg als ie z'n mail niet leest (daar zijn we nu ondertussen wel achter) maar zorg dan wel dat je bereikbaar bent door gewoon een mobiel aan te schaffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een docent, die ik beter mobiel kan bellen, dan kan mailen.. Hij leest ook weinig meer zijn mail meer, maar dat heeft ie gelukkig ook gezegd
winkel:?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |