Niet veel bijzonders.. ze komt er net achter dat ik nogal negatief in de wereld sta zeg maar. En het is erger dan ze verwachttequote:
veel werken en dingen regelen en leren hoop ik...iig wat rustigerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ertussenin is er vakantie dus iets rustiger wss..
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders.. ze komt er net achter dat ik nogal negatief in de wereld sta zeg maar. En het is erger dan ze verwachtte
Lerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:11 schreef Californium het volgende:
veel werken en dingen regelen en leren hoop ik...iig wat rustiger
Gaat dus wss een interessant dagje worden vandaagquote:
Ik weet het maar ik moet welquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen brave
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat dus wss een interessant dagje worden vandaag
Ja.. i know.. jammerquote:
quote:
Heb je er weer zin an vandaag?quote:
Neequote:
wrom niequote:
Beetje moequote:
wat denk je hoe ik me voel danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen Remco
vind het nog steeds vaag, jij hier![]()
quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
wat denk je hoe ik me voel dan
PS: zit jij al in het Tukker Topic?
Laten we het anders daar gewoon niet over hebben vandaagquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het anders daar gewoon niet over hebben vandaag
zitten Wouter en Nick uit de Hoeve ook in, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk ook bij jou in de klas gezetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeVertel het eens
ps.. uh nee, nooit geweest.. leuk daar?
Pff uit de hoeve.. dan moet ik graven zeg.. haha.. heb je link van dat topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
zitten Wouter en Nick uit de Hoeve ook in, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk ook bij jou in de klas gezeten
en ik was beetje verrast dat ik je hier sprak
Tjaquote:
Tukkerlandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk je hoe ik me voel dan
PS: zit jij al in het Tukker Topic?
quote:
Ook leukquote:
Nick is broertje van Wouterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm kan zijn dat wouter bij mij in de klas zat.. ooit 1jaartje.. Nu even anar die ander kijken
Aah oke.. ja bij hem al gekeken, jammergenoeg heeft nick geen fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Nick is broertje van Woutermaar die heeft ooit 3 keer gepost in dat topic
Wouter is er vaker (rulerofdeath)
Je hebt nog zo'n 7,5 uur te gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, heb echt geen zin vandaag.. moet eerst maar eens langzaam op gang komen..
Uhm nee, nog zo'n 6.5 tot 7 uurquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n 7,5 uur te gaan
Genoeg tijd om op gang te komen dacht ik zo
nog beterquote:
Nou maak er gebruik van zou ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb stiekem wel een beetje zin in werken
lang verhaal, ongeveer 2 topicsquote:
Ik las bendeleiderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
haha.. zo snel ben ik niet weg te krijgen
was even in gesprek met m'n begeleider
Of ze me asjeblieft zouden willen toelaten tot hun bendequote:
haiquote:
En welke maat is datquote:
Dat is te hopen dat de maat dan vol is... Te grote BH'squote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lang verhaal, ongeveer 2 topicslastig samen te vatten
heel kort door de bocht: BH-maat
Dat is nog niet geradenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ze me asjeblieft zouden willen toelaten tot hun bende
Ik zag gister een foto langsflitsenquote:
Betreft wie zijn maatquote:
85D?quote:
Die van de dames hierquote:
95D volgens dat ding ja.. maar dat klopt niet echtquote:
Ik denk dat het beste......quote:
zie nou wel dat ik behoorlijk goed kan gokkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
95D volgens dat ding ja.. maar dat klopt niet echt
zoek anders gewoon de foto terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste......
Nouja, ik zal me inhouden
Nou vertelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef jackson het volgende:
Ik denk dat het beste......
Nouja, ik zal me inhouden
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
zie nou wel dat ik behoorlijk goed kan gokken.... Dan een 70E of F ofzo
wt danquote:
Is er een foto van dan?quote:
Was het maar waar? Meen je dat nouquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
Is er een foto van dan?
Ik neem aan dat je me niet lekker maakt met een foto waar er nog stof voor zitwant dat geloof ik allemaal wel.
Nehhhquote:
astuquote:
70F is ook niet zo groot, heeft een vriendin van mij.. maar zij is lekker slankquote:
het was een foto van een mooi decolette...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Is er een foto van dan?
Ik neem aan dat je me niet lekker maakt met een foto waar er nog stof voor zitwant dat geloof ik allemaal wel.
Ik zou het echter niet willen hebben...is me veuls te groot afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
70F is ook niet zo groot, heeft een vriendin van mij.. maar zij is lekker slank
Dan meeeeeen je niet... Bah bahquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
70F is ook niet zo groot, heeft een vriendin van mij.. maar zij is lekker slank
Hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Is er een foto van dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mail maar want je hebt em vast opgeslagenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was een foto van een mooi decolette...
Het is niet zo groot hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:51 schreef jackson het volgende:
Dan meeeeeen je niet... Bah bah
Ik heb zelf totaal niks met grote borsten maar er zijn zat mannen die het wel puik vinden.
Kan ie nog groter?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierWare grote of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hierbeetje vergroot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nope, niks opgeslagenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Mail maar want je hebt em vast opgeslagen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik vind het niks maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet zo groot hoorGewoon een goed stel borsten
Die F lijkt veel groter dan het is.. die 70 maakt het weer een stuk kleiner..
quote:
Dank daarvoorquote:
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat het over borsten is het hier opeens weer druk
Ach foto's vertekenen hequote:
Je kan het zelf ook niet laten merk ik?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat het over borsten is het hier opeens weer druk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach foto's vertekenen heZei het van te voren
Ik zou ze naakt moeten zien om er wat van te kunnen zeggen. De vorm doet het emquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach foto's vertekenen heZei het van te voren
Ja ik dacht ach, gelijk maar ff op ware grootte, dat kijkt wat makkelijkerquote:
gelukkig valt dus niet iedereen op dezelfde borstenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het niks maar smaken verschillen. Kleine/mooie borsten graag
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik zou ze naakt moeten zien om er wat van te kunnen zeggen. De vorm doet het em
Daarom ben je ook tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik dacht ach, gelijk maar ff op ware grote, dat kijkt wat makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |