zitten Wouter en Nick uit de Hoeve ook in, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk ook bij jou in de klas gezetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeVertel het eens
ps.. uh nee, nooit geweest.. leuk daar?
Pff uit de hoeve.. dan moet ik graven zeg.. haha.. heb je link van dat topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
zitten Wouter en Nick uit de Hoeve ook in, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk ook bij jou in de klas gezeten
en ik was beetje verrast dat ik je hier sprak
Tjaquote:
Tukkerlandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat denk je hoe ik me voel dan
PS: zit jij al in het Tukker Topic?
quote:
Ook leukquote:
Nick is broertje van Wouterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm kan zijn dat wouter bij mij in de klas zat.. ooit 1jaartje.. Nu even anar die ander kijken
Aah oke.. ja bij hem al gekeken, jammergenoeg heeft nick geen fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Nick is broertje van Woutermaar die heeft ooit 3 keer gepost in dat topic
Wouter is er vaker (rulerofdeath)
Je hebt nog zo'n 7,5 uur te gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, heb echt geen zin vandaag.. moet eerst maar eens langzaam op gang komen..
Uhm nee, nog zo'n 6.5 tot 7 uurquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n 7,5 uur te gaan
Genoeg tijd om op gang te komen dacht ik zo
nog beterquote:
Nou maak er gebruik van zou ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb stiekem wel een beetje zin in werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |