abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 14:16:51 #181
42184 crew  DaMart
pi_64948474
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Eys het volgende:
stalker was echt niet leuk met oud en nieuw.. veel mensen werden geweigerd... en voor de rest 26 euro en de champagne was al op toen ik kwam :S vet suf!

iemand nog tips voor volgend jaar?
In ieder geval niet meer naar de stalker gaan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 januari 2009 @ 14:36:14 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64949223
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

In ieder geval niet meer naar de stalker gaan?
Dat is sowieso een goed advies
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 15:29:06 #183
42184 crew  DaMart
pi_64951577
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat is sowieso een goed advies
Handig om te weten! Zo vaak ga ik ook niet stappen in Haarlem .
pi_64954713
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Eys het volgende:
stalker was echt niet leuk met oud en nieuw.. veel mensen werden geweigerd... en voor de rest 26 euro en de champagne was al op toen ik kwam :S vet suf!

iemand nog tips voor volgend jaar?
Lichtfabriek deed 't een paar jaar geleden best goed, ik weet niet hoe dat afgelopen jaarwisseling was?
pi_64961792
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Lichtfabriek deed 't een paar jaar geleden best goed, ik weet niet hoe dat afgelopen jaarwisseling was?
3-4 jaar geleden was de lichtfabriek echt top! Hele goede sfeer , niet teveel mensen , gratis champagne , countdown , en vooral leuke en gezellige muziek.

Dit jaar niet uitgegaan (prive)
Maar verleden jaar en het jaar daarop werdt het steeds drukker en minder , klote muziek op het eind , maar 1 zaal , geen chill-out .

Maar als ik dit jaar mag kiezen ga ik het nog proberen om kaarten te scoren , in ieder geval ben ik weer bij shuffle en jaren 80-90 feest , mits het door bepalde personen is geregeld
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:28:01 #186
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_65574795
Iemand een idee of er nachtbussen naar amsterdam, vanuit haarlem, gaan doordeweeks?
pi_65575230
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:28 schreef Apfel. het volgende:
Iemand een idee of er nachtbussen naar amsterdam, vanuit haarlem, gaan doordeweeks?
http://ov9292.nl/
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:55:36 #188
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_65575524
Alleen op vrijdag > zaterdag > zondag. De Zuidtangent rijd wel 's nachts, kom je ook mee in Amsterdam (Bijlmer, dat dan wel )
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:57:12 #189
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_65575572
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

http://ov9292.nl/
had ik al gekeken maar zag dat er geen nachtbussen gingen vanuit Haarlem naar Amsterdam. Dacht misschien worden nachtbussen daarin niet meegenomen .
pi_65575658
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef Apfel. het volgende:

[..]

had ik al gekeken maar zag dat er geen nachtbussen gingen vanuit Haarlem naar Amsterdam. Dacht misschien worden nachtbussen daarin niet meegenomen .
ze staan er wel in hoor. Via schiphol. Voer maar van haarlem station naar amsterdam station op een dinsdag om 03.00 bijvoorbeeld.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 19:47:54 #191
42184 crew  DaMart
pi_65577126
Over bussen gesproken, ik was afgelopen zondag op het stationsplein. Wat een zooitje begint het daar al te worden bij het busstation!

Ben benieuwd hoe het nieuwe stationsplein eruit gaat zien en vooral of ze wat meer parkeerplekken gaan maken voor mensen die iemand oppikken van het station. Alles was vol, dus ik heb maar even gedaan alsof ik een taxi was .
pi_65585379
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:47 schreef DaMart het volgende:

Alles was vol, dus ik heb maar even gedaan alsof ik een taxi was .
Dat is standaard toch?
Belachelijke situatie daar.
pi_65585674
Ik hoop echt dat het stationsplein een mooie plek gaat worden. Zoals het was, was het onwijs vervallen en oud.

Hoop idd wel dat er genoeg parkeerplekken komen voor als je iemand op moet halen. Dat was altijd een hel. 100 parkeer plekken en allemaal voor die taxi's.

Trouwens, wel balen vanavond. Ik vanuit de zuiderpolder op die fiets naar Noord om lekker voetbal te kijken, is de wedstrijd afgelast vanwege bevroren veld. Ga ik voor het eerst in 3 jaar weer eens op de fiets naar het stadion om eens een keer de derde helft te kunnen zuipen, is er geen wedstrijd.

Naja, dinsdag dan maar weer als het veld dan niet nog steeds bevroren is..
pi_66553968
wat gebeurt er op de amsterdamsevaart dan?
bevat 10% vezels
pi_66558765
Daar werd een Suzuki Alto Cabrio gemaakt .
pi_66558793
jaja, hele mooie foto's (H)
pi_66628902
Afgelopen donderag (26 februari) met een grote groep naar het gemeente huis geweest om de vergadering over HFC Haarlem aan te horen. De club heeft door het wegvallen van 2 grote geldschieters acute geld problemen en heeft daarom aan de gemeente steun gevraagd.

Ik ben thuis 2 dagen bezig geweest om een spandoek te maken. Deze is de volgende dag mooi op de voorpagina (sport bijlage) van het HD afgedrukt.

(voor de leek, er staat op het spandoek dus "Haarlem is niets zonder Haarlem") Ik ben trouwens diegene naast het gemeente logo

12 maart wordt er bekend gemaakt of het geld wat nu nodig is ook daadwerkelijk aan de club gegeven wordt.
pi_66631812
Met de kans dat ik de HFC fans tegen me in het harnas jaag ben ik toch van mening dat gemeenschapsgeld niet bestemd is om een voetbalclub overeind te houden. Ik zou in ieder geval behoorlijk pissig zijn als dat zou gebeuren. Haarlem kan ons gemeenschapsgeld beter besteden aan achterstallig onderhoud. Als je hier de wijk inrijd heb je zowat een SUV nodig om langs en door de kuilen in het wegdek te manouvreren. We betalen steeds meer en meer belastingen maar Haarlem wordt een steeds grotere kolerezooi.
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 21:31:34 #199
42184 crew  DaMart
pi_66632242
Maar is het juist ook niet aan de gemeente te wijten dat de HFC nu in de problemen is gekomen? Ik meen me te herinneren dat de gemeente degene is geweest die de stekker uit het nieuwe stadion heeft getrokken. En ik kan me voorstellen dat daardoor die investeerders zijn weggelopen. En dan lijkt het mij niet meer dan redelijk dat de gemeente de club tegemoet komt.

Of heb ik het verhaal niet goed meegekregen? .
pi_66637055
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef DaMart het volgende:
Maar is het juist ook niet aan de gemeente te wijten dat de HFC nu in de problemen is gekomen? Ik meen me te herinneren dat de gemeente degene is geweest die de stekker uit het nieuwe stadion heeft getrokken. En ik kan me voorstellen dat daardoor die investeerders zijn weggelopen. En dan lijkt het mij niet meer dan redelijk dat de gemeente de club tegemoet komt.

Of heb ik het verhaal niet goed meegekregen? .
Deels. Door de economische toestand heeft de ontwikkelaar (Fortress) de plannen van het nieuwe stadion moeten laten veranderen. Maar die plannen zijn niet goedgekeurd door de gemeente en de provincie.

Maar ook doordat de gemeente zolang (12 jaar) heeft gewacht met het verstrekken van de vergunning voor het bouwen van het nieuwe stadion, heeft Fortress dit jaar voor de derde keer zijn sponsorgeld niet betaald (200.000 euro) en omdat Fortress het niet betaald heeft, vind dat Bam zijn geld ook niet meer hoeft te betalen.

Dus beide partijen zijn schuldig, maar Fortress en Bam zijn de aanzetters van het hele gedoe.

De club heeft nu een plan liggen om binnen nu en 10 jaar een heel nieuw/verbouwd stadion neer te zetten aan de jan Gijzenkade. Het zou dan gefaseerd gebouwd gaan worden. Het is nu afwachten of de gemeente dat plan goed gaat keuren.

Maar vooralsnog gaat het er nu over dat de club die 450.000 euro krijgt zodat we volgend seizoen gewoon door kunnen voetballen. 12 maart is de uitspraak in de gemeenteraad.
pi_66640992
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:21 schreef Mirre het volgende:
Met de kans dat ik de HFC fans tegen me in het harnas jaag ben ik toch van mening dat gemeenschapsgeld niet bestemd is om een voetbalclub overeind te houden. Ik zou in ieder geval behoorlijk pissig zijn als dat zou gebeuren. Haarlem kan ons gemeenschapsgeld beter besteden aan achterstallig onderhoud. Als je hier de wijk inrijd heb je zowat een SUV nodig om langs en door de kuilen in het wegdek te manouvreren. We betalen steeds meer en meer belastingen maar Haarlem wordt een steeds grotere kolerezooi.
Ik snap je gevoelens en ik ben in principe ook tegen grote subsidie zakken om zo een zaak overeind te houden. Aan de andere kant is het wel een stukje cultuurgoed wat je wat mij betreft niet blindelings moet laten verdwijnen. Als gemeente moet je je alleen niet met geld gaan smijten zonder dat er een doel is. Er is een probleem kennelik met een oorzaak. Een tijdelijke geld injectie in de vorm van een schenking of lening kan wat mij betreft dus best maar het moet iets zijn met een tijdelijk karakter en zeer duidelijke afspraken.

Bijvoorbeeld maximaal 3 jaar met een duidelijke doelstelling dat na die drie jaar het afgelopen is of eerder als het management zijn afspraken niet nakomt. Het moet geen vitesse gaan worden die om het jaar weer een zak geld nodig heeft.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:28:29 #202
42184 crew  DaMart
pi_66641838
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:23 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Maar vooralsnog gaat het er nu over dat de club die 450.000 euro krijgt zodat we volgend seizoen gewoon door kunnen voetballen. 12 maart is de uitspraak in de gemeenteraad.
Hopelijk stemt de gemeenteraad ermee in, zou zonde zijn als een stad als Haarlem zonder betaald voetbal komt te zitten.

Overigens is ook wel zorgelijk dat de HFC in dit artikel wordt genoemd: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ngekendSlagveld.htm.
quote:
Volgens het rapport hebben zeker tien clubs geen toekomst, hoogstens recht op een plaats in de geschiedenisboeken: TOP Oss, FC Omniworld, AGOVV Apeldoorn, FC Eindhoven, Telstar, Haarlem, BV Veendam, FC Emmen, FC Dordrecht en Fortuna Sittard. Die clubs kunnen beter gokken op een bestaan in een toekomstige semi-professionele topklasse dan blijven pretenderen dat ze een profclub zijn.
pi_66667193
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 06:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik snap je gevoelens en ik ben in principe ook tegen grote subsidie zakken om zo een zaak overeind te houden. Aan de andere kant is het wel een stukje cultuurgoed wat je wat mij betreft niet blindelings moet laten verdwijnen.
Idd, HFC Haarlem bestaat die jaar 120 jaar en zijn de een na oudste prof club in Nederland, alleen Sparte is ouder. Dat is ook de reden dat een deel van de gemeenteraad wel achter een lening/borg stond aan de Club. Alleen de CU/SGP en (volgens mij ) D66 waren er op tegen. Die vroegen zich af of de club wel bestaansrecht had... We zijn 120 jaar oud....
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hopelijk stemt de gemeenteraad ermee in, zou zonde zijn als een stad als Haarlem zonder betaald voetbal komt te zitten.

Overigens is ook wel zorgelijk dat de HFC in dit artikel wordt genoemd: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ngekendSlagveld.htm.
[..]

De KNVB is maar wat blij dat er een economische toestand is op dit moment, lekker makkelijk om 8 clubs te schrappen uit het betaald voetbal. Als ze er zo nodig van af willen, maak dan een tweede divisie van waaruit je ook kan promoveren of waarnaar je kan degraderen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:42:26 #204
248243 Stichting-STAD
www.stad-haarlem.nl
pi_66937836
-spam-

[ Bericht 97% gewijzigd door Misstique op 11-03-2009 18:02:02 ]
pi_69333062
Haarlem

Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zondag 24 mei 2009 @ 16:15:44 #206
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_69353390
Vannacht even Haarlem's newborn op de foto gezet ...

[ Bericht 10% gewijzigd door Jerkmaine op 25-05-2009 14:16:57 ]
pi_69353892
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Jerkmaine het volgende:
Vannacht even Haarlem's newborn op de foto gezet ...

[ link | afbeelding ]
Mooie foto!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:32:15 #208
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_69376977
Ik wil in juni ergens een zaterdag naar haarlem om te shoppen en een beetje de stad te bekijken (ben er nog nooit geweest volgens mij). Is er binnenkort nog iets speciaals te doen op een zaterdag in het centrum of maakt het niet uit welke zaterdag ik ga?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_69378962
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef maok het volgende:
Ik wil in juni ergens een zaterdag naar haarlem om te shoppen en een beetje de stad te bekijken (ben er nog nooit geweest volgens mij). Is er binnenkort nog iets speciaals te doen op een zaterdag in het centrum of maakt het niet uit welke zaterdag ik ga?
Haarlem Culinair en Haarlem jazz zijn beide elke zomer maar niet in juni.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:17:35 #210
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_69381764
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef robbolo het volgende:

[..]

Mooie foto!
Thanks! Ik zal vanavond even een nieuwe posten van gisterenavond, deze blijkt alsnog te veel bewogen. Het is ook zo'n mooi bouwwerk geworden hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')