Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Als ze aan de buitenkant niets mogen veranderen, en ze dus ook geen grote etalage mogen maken, wordt het natuurlijk een stuk minder interessant om dat pand te betrekken. Zonder die etalage kun je jezelf immers moeilijker presenteren aan het publiek.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef Jerkmaine het volgende:
Dan komt alsnog die kledingwinkel daar, erg jammer.
I hope you're right! Zoals ik al aangaf; ik snap de beslissing van Minerva, volgens mij de tweede grote bios-speler na Pathe, niet. Die nieuwe bioscopen die gebouwd gaan worden in het Raakscomplex, van wie zijn die? Voelen ze misschien een hete adem ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Als ze aan de buitenkant niets mogen veranderen, en ze dus ook geen grote etalage mogen maken, wordt het natuurlijk een stuk minder interessant om dat pand te betrekken. Zonder die etalage kun je jezelf immers moeilijker presenteren aan het publiek.
Volgens mij wordt Minerva juist ook de exploitant van de Raaksbioscoop.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:49 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
I hope you're right! Zoals ik al aangaf; ik snap de beslissing van Minerva, volgens mij de tweede grote bios-speler na Pathe, niet. Die nieuwe bioscopen die gebouwd gaan worden in het Raakscomplex, van wie zijn die? Voelen ze misschien een hete adem ofzo?
Haarlem Jazz sinds donderdag? Vanavond ook nogquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:50 schreef fespo het volgende:
wat was er gister op de grote markt te doen?
Op zondagavond is er niks meer hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Haarlem Jazz sinds donderdag? Vanavond ook nog
Dat worden ze ook volgens mij.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Minerva juist ook de exploitant van de Raaksbioscoop.
http://www.haarlemsdagblad.nl/service/quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef fespo het volgende:
Ow Haarlem jazz![]()
weet iemand toevallig welke weekbladen er in Haarlem zijn?
begin augustus stond mijn zus in het "haarlems weekblad"
het enigste dat ik kan vinden is. http://www.echo.nl De echo van je buurt.
en weet iemand hoe ik aan zo'n oud exemplaar kan komen, bibliotheek bv.?
Oh ja sorry. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef fespo het volgende:
dat is het dagblad. ik heb het over een weekblad.
komt er een bios in de raaks?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Godtje het volgende:
Gisteren naar de bios in brinkman geweest. Het is zo een kut hok dat het wel weer leuk gaat worden.
Kan niet wachten tot de bios in de raaks open gaat
De bioscoop zal zeven zalen tellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:46 schreef Webcrowler het volgende:
Ben wel benieuwd hoe groot de bios in de raaks gaat worden? Vooralsnog ben ik verkocht aan CineWorld in Beverwijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |