later Huubquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Zet Claire er gewoon naast met een wijntje,deed ze ook uren lang bij het pianospelenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
kom Blurk we gaan een liedje zingen in de COSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?
Nee hoor, anders zeg ik niet, bekijk maar zelf alle filmpjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:02 schreef noekje het volgende:
Huub moest via een andere ingang naar binnen bij Jensen. Er waren niet zulke toffe telefoontjes gekomen.
Er werd geld geboden om Huub op z'n bek te rossen. Tja..
Kortom, er is overal volk wat niet spoort. Wat een non-discussie zeg. Ga de wereld in en zie dat er mensen zijn die niet deugen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel deugen, die moet je bij je houden.
Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.
Het is ook met name de censuur waar wij als streamers moeite mee hadden. Je voelt je op een gegeven moment toch erg betrokken en voelt je ook als een soort van scheidrechter. Ik vind het jammer dat het spel niet meer gespeld werd met woorden. Ik vraag me af of ik dat jou 'kwalijk' moet nemen of de Febo.
Ja, dat lijkt me het verstandigste. Het is gewoon belachelijk en slaat nergens op. Kun je dat baseren op feiten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, dat is het makkelijkste.
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.
Er schrijven genoeg zieke mensen op fora. Het ging over akties in de kooi. Op andere sites en fora is ook gereld e.d. But hey, misschien kijk ik daar niet meer van op. Heb ondertussen genoeg gelezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het af![]()
welke kapster? en waarom dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Dus de Huubfans kunnen dan gewoon Brian in elkaar rossen,want ja ik baalde wel dat hij onterecht Huub voor aanrander en racist uitmaakte.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |