quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe?quote:
mijn gebrekkige spelling heeft niks met het toetsenbord te makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige paginaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Of heb je 1 van thuis meegenomen?
Ok, had ik even niet gezien. Tof.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?quote:
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:41 schreef Cynic het volgende:
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?
iets in de richting van: "die koop ik nooit"?
Alleen jammer dat hij dan een strat kooptquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is geworden
En de D zat ineens onder de Tquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat probleem had ik net dus ook.... zat de : ineens onder de ]
WIE VERZIND DAT????
mooi niet dat ik ooit een nederlands toetsenbord ga kopen
Kom je met zo'n strat niet echt mee in de buurtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
nee, dat was twijfellen of het nu met een t of d moest...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En de D zat ineens onder de T
Dean, een stratBen je ziek geworden of zo
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
Hij kan er coolrail oid inzetten. Zoiets heeft Dave Murray tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |