Gewoon een skybox met textures idd. Komt mss omdat de rest van de area zo uitgewerkt is ivm flying mounts. Op Azeroth heb je dat niet. De bergen kom je niet over dus daarachter zit niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bewegende texture?
120fpsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn laptop zit standaard rond 120 FPS. In hele drukke gebieden valt hij terug naar 40 Fps. Alleen Outland trekt het ding om een 1 of andere reden amper (rond de 25 fps).
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:04 schreef 4nima het volgende:
nog meer mensen problemen met inloggen op het moment?
Ik zoom helemaal uit en plaats de camera rechtboven m'n char. Dan is het helemaal simpel en gewoon onder de torch blijven rennenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef vogelkooi het volgende:
En heeft iemand een idee hoe dat torch-trowing werkt?
Ik moet ze gooien en weer opvangen maar ik weet niet hoe.
Mijn inschatting is dat hij 3273,43 G heeft. (tenzij in een vlaag van edelmoedigheid toch op trade heeft gedrukt) Probeer maar eens meer dan je hebt in een trade venster te zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef GI het volgende:
Moeilijk he kijken. hij heeft 273 goud 43 silver en 66 koper.
Multiboxen blijft lastig. Vooral de grens tussen legaal en illegaal is heel erg dun....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:55 schreef effex1000 het volgende:
Ik vroeg me af heeft iemand hier ervaring met multiboxen?
Wat een slap gelul. Er lopen er rond met een groep van 5 shamans en die worden allemaal door nr1 bestuurd vanaf 1 keyboard.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:56 schreef Croga het volgende:
Multiboxen is toegestaan zolang je niets anders gebruikt dan twee WoW sessies. Zodra je tools gaat gebruiken die, bijvoorbeeld, je toetsaanslag naar andere vensters sturen is het bannable.
Het enige wat dus legaal is is continue switchen tussen de vensters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |