Gewoon een skybox met textures idd. Komt mss omdat de rest van de area zo uitgewerkt is ivm flying mounts. Op Azeroth heb je dat niet. De bergen kom je niet over dus daarachter zit niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bewegende texture?
120fpsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn laptop zit standaard rond 120 FPS. In hele drukke gebieden valt hij terug naar 40 Fps. Alleen Outland trekt het ding om een 1 of andere reden amper (rond de 25 fps).
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:04 schreef 4nima het volgende:
nog meer mensen problemen met inloggen op het moment?
Ik zoom helemaal uit en plaats de camera rechtboven m'n char. Dan is het helemaal simpel en gewoon onder de torch blijven rennenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:37 schreef vogelkooi het volgende:
En heeft iemand een idee hoe dat torch-trowing werkt?
Ik moet ze gooien en weer opvangen maar ik weet niet hoe.
Mijn inschatting is dat hij 3273,43 G heeft. (tenzij in een vlaag van edelmoedigheid toch op trade heeft gedrukt) Probeer maar eens meer dan je hebt in een trade venster te zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef GI het volgende:
Moeilijk he kijken. hij heeft 273 goud 43 silver en 66 koper.
Multiboxen blijft lastig. Vooral de grens tussen legaal en illegaal is heel erg dun....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:55 schreef effex1000 het volgende:
Ik vroeg me af heeft iemand hier ervaring met multiboxen?
Wat een slap gelul. Er lopen er rond met een groep van 5 shamans en die worden allemaal door nr1 bestuurd vanaf 1 keyboard.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:56 schreef Croga het volgende:
Multiboxen is toegestaan zolang je niets anders gebruikt dan twee WoW sessies. Zodra je tools gaat gebruiken die, bijvoorbeeld, je toetsaanslag naar andere vensters sturen is het bannable.
Het enige wat dus legaal is is continue switchen tussen de vensters.
Geweldig, alles wat een hunter een klein beetje een uitdaging maakte in PVE wordt gewoon weggehaald. Nu ben ik er bijna zeker van dat ik stop als WOTLK komt.quote:Hunters
* The shot clipping will be removed from Steady Shot, you'll be able to use it without "interrupting" your autoshot. Hunters will be able to just smash their button.
Ja?quote:
Je vergeet even dat je in 5v5 best een stealther kan hebben, die cc'd 1 shaman. Dat is al 1 dps minder, silence je een ander dan is dat weer 1 minder, 1 andere krijgt een trap ofzo, heb je 2 dps waarvan 1 genuked wordt. Alleen als je met een noob team speelt verlies je van een dualbox team. Misschien dat je de eerste keer niet snapt wat je overkomen is maar het is hardstikke makkelijk om te winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef OFfSprngr het volgende:
In PvE kunnen ze hun gang gaan, maar als je 5 boxed MB'er tegen komt en je krijgt 5 casts op je in pvp is dat niet leuk, dan ben je in veel gevallen in 1x dood of zo goed als en dat is gewoon triest. Als je als 5 shamans een of andere boss kunt solo'n is dat wel gaaf, maar blijf uit pvp.
Lijkt me stug. Achter de bergen is er ook gewoon wat op Azerothquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gewoon een skybox met textures idd. Komt mss omdat de rest van de area zo uitgewerkt is ivm flying mounts. Op Azeroth heb je dat niet. De bergen kom je niet over dus daarachter zit niks.
quote:* There is a plan to give player access to two talent specs to switch between them without having to respec all the time. More details in the future.
Daar zat ik dus ook aan te denken, 1 PVE, 1 PVP spec.quote:
Idd want daar loop ik nu ook tegen aan. Wil en kunnen raiden af en toe en lekker kunnen PvPe. Dus ga straks ff wat S3 items kopen voor in de arena heb al wat leuks om te kunnen raidenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken, 1 PVE, 1 PVP spec.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is een prima toevoeging, zoiets had ik ook wel verwacht. Ik hoop wel dat de kosten gewoon blijven als je 1 van de 2 wilt veranderen.
Goed lezen.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Uurtje pvp, dan een heroic, dan weer wat pvp, dan kara tijd en daarna weer wat pvp kost je 200g =X
De blauwen hebben ook al eens gemeld dat in de voorwaarden van WoW staat dat je geen 3rd party tools mag gebruiken die je een in-game voordeel opleveren. Op dual-boxing.com staat het vol met dat soort tools, en dat soort tools zijn, ook bevestigd door blauw, simpelweg verboden. Gebruik is bannable.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:56 schreef __________ het volgende:
Wat een slap gelul. Er lopen er rond met een groep van 5 shamans en die worden allemaal door nr1 bestuurd vanaf 1 keyboard.
Hier link naar een blauwe post op blizzy forum die aangeeft dat het legaal is.
Wel een shitload werk om alle macro's te maken en uit je hoofd te leren geloof ik. http://www.dual-boxing.com
Ik kan niet wachtten totdat ik er eens zie, ertussen te jumpen en psychic scream te doen. Kan ie lekker al z'n mannekes bij elkaar zoeken
Ik denk er niet aan. Ik ben een van degene die erop tegen zijn dat ze het mogen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:05 schreef Croga het volgende:
Maar als je er anders over denkt: ga vooral je gang.
Lol, dat is niet echt bepaald een uitdaging? Het is nu gewoon macro spammen, als je dat niet doet verlies je gewoon dps. Zal hetzelfde blijven in WOTLK dus, maar met een iets andere macro.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geweldig, alles wat een hunter een klein beetje een uitdaging maakte in PVE wordt gewoon weggehaald. Nu ben ik er bijna zeker van dat ik stop als WOTLK komt.
Ikquote:
Het is absoluut niet alleen macro spammen.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Lol, dat is niet echt bepaald een uitdaging? Het is nu gewoon macro spammen, als je dat niet doet verlies je gewoon dps. Zal hetzelfde blijven in WOTLK dus, maar met een iets andere macro.
[..]
JA waar blijven die foto?!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat binnekort ook maar ff een foto van ze wow plek posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |