leuk die muisquote:
Ja muis is echt heerlijk! Heb ook nog een mx1000 die ik 1x heb geprobeertquote:Op maandag 30 juni 2008 11:41 schreef vogelkooi het volgende:
Leuk dat je er bent probeer.
Ik was ook class leader met nog iemand anders allebij voor hunter'swaren gewoon te veel.
En nu is die guild opgeheven.![]()
[..]
leuk die muis.
Enneuh ik heb dat schilderij/poster ook (met dat verkeer), van de Ikea toch?
je zou de g5 muis is moeten proberenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja muis is echt heerlijk! Heb ook nog een mx1000 die ik 1x heb geprobeertMaar mx518 is véél fijner. En poster is van ikea ja! Hijs mooier met daglicht vind ik
dat gebeurt nou als iedereen als een kip zonder kop een multiboxer aanvalt .met wat afspraken en tactiek is een multiboxer peanuts , maar als je 1 voor 1 naar de slachtbank loopt , tja ....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:07 schreef __________ het volgende:
Hier http://i32.tinypic.com/15r12ly.png . Plaatje van een 4 box shaman in AV. En gewoon iedereen volhouden dat het niet unbalanced is op blizz forums
Best goede gear zover, iig in vergelijking met mijn lvl 61 rogue.quote:Op maandag 30 juni 2008 03:07 schreef probeer het volgende:
1e post in dit topic; mijn wow-ervaringen:
pvp server dragonmaw, horde.
mijn main character is een lvl70 undead rogue, skeletorr (zag een plaatje van s2 helm toen ik begon met wow).
pve combat fists, 19/42/0 armory.
~1700ap, 290hr, 28%crit en 80 haste. samen met de rainbow fists (badgeloot) bevalt hij me prima voor pve content.
zoals je ziet moet ik nog steeds wat karadrops, maar die dingen willen maar gewoon niet vallen (of een green/bluegeared outrolled me weer). t4 helm voor mn setbonus, een leuke ring (hebben hitrating crit en ap, prima), en misschien de shade cloak. al vind ik za 1st timed ook een hele goede optie (haste ftw). mn eerstvolgende badgeitem worden de ninjatabi (oid) boots, gevolgd door master assasins wristguards. kleine maar leuke verbeteringen.
ik zit nu in een aardige guild, waar ik classleader ben. (new life). we doen sinds een paar weken gruul, za op 3/6, en gaan morgen voor het eerst tk in. (ze wilden eerst void, voor lurker..). ikzelf heb alle content tot en met tk al gedaan, en mijn voornaamste reden om deze guild te joinen is gewoon wat casual easy raiding, en de gruul trinket dragonspine trophy. sta momenteel 1e in zowel dkp als dps (in raids), dus nog een reden waardoor het me prima bevalt.
cl zijn is ook leuk.. plemp een howto op t forum, sorteer al je schaapjes en wijs ze op wat ze eventueel moeten verbeteren. enige nadeel aan mijn cl-job is dat er echt teveel slecht gegearde (lees: geen hitrating) rogues in de guild zitten. waarvan ze eigenlijk allemaal 25-man content willen raiden, en de meeste ook natuurlijk een subtlety spec, of een slechte mutilate/sub combo. ikzelf heb er niet veel moeite mee om tegen ze te zeggen dat ze moeten respeccen en betere gear halen, maar helaas zien de raidleaders vaak melee dps gewoon als allemaal hetzelfde. waardoor je dus of 5 rogues (waarvan 3 undergeared) in je party hebt, of ook nog eens allemaal verspreid zit, zegmaar als fillers. ze willen maar niet snappen dat de melee party gewoon een enh sham, feral druid, arms/fury war, en 2 rogues moet zijn.
(al outdps ik ze, helaas, maar wellicht logisch, op gruul ook nog zonder bloodlust, windfury, battleshout en kings.)
tot zover mijn verhaal.
PS doe mij die trinket!
In mijn guild gebruiken ze nog steeds dat sword van Morogrimquote:Op maandag 30 juni 2008 15:07 schreef probeer het volgende:
tsja ligt eraan met welke swords je rondloopt. alles tot en met season 2 is toch wel een stuk minder. misschien dat die ssc/mh zwaardjes wel beter zijn ja.
Wat heb je liever? 5% kans op een extra attack of 5% increased crit?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar de rogues in mijn guild zijn stuk voor stuk combat swords, volgens hen is fist weapons het niet waard zelfs met de badge wapens.
Heh, simpele keus inderdaad. De rogues in mijn guild zijn dan ook pro, zelfs de warlocks hebben moeite ze verslaanquote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat heb je liever? 5% kans op een extra attack of 5% increased crit?
arena beetje gevolgd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net terug van de WWI. Het was best tof (en warm) daar in Parijs!Ik heb echter niet alles gezien omdat we ook wat door Parijs zelf aan het struinen zijn geweest. Ik ben echter wel benieuwd naar WOTLK.
Ik vond persoonlijk de arena tournaments een beetje saai, geen ability bars, commentaar dat ik er ook bij had kunnen geven, er was veel verbetering mogelijk. Als je bijvoorbeeld naar de WC3 of SC tournaments keek, daar was het commentaar een stuk beter wat de wedstrijd ook meteen een stuk interessanter maakte.quote:
Aangezien ze het vragenuurtje over classontwikkeling 2 uur naar voren hadden geschoven op het programma weet ik het niet zeker, een paar vragen over de deadknight die wel gesteld werden, en wel interessant waren, was dat ze door elk ras gespeeld kunnen gaan worden (gnome deathknight ftw) en dat ze voornamelijk goed gaan zijn in het tanken van casters (ik hoop persoonlijk ter vervanging van warlock tanks). Verder werden er niet veel vragen gesteld over death knights, dus blijft het afwachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:57 schreef Proxzor het volgende:
is er trouwens nog wat geshowed op de WWI van de deathknight?
WWI was in 1918 toch al afgelopen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net terug van de WWI. Het was best tof (en warm) daar in Parijs!Ik heb echter niet alles gezien omdat we ook wat door Parijs zelf aan het struinen zijn geweest. Ik ben echter wel benieuwd naar WOTLK.
Dat heb ik al honderdduizend keer gehad, dat ik dat wilde doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik had een 70 druid, die heb ik verkocht omdat ik wou stoppen met WoW. Ben toch verslaafd en weer nieuwe WoW, paladin level 13 (:')) op Stormrage.
Iets van 4-10g per quest gemiddeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef vogelkooi het volgende:
Bijna 70nog iets van 4 quest's.
En moet nog naar shadowmoon valley, netherstorm afmaken, en blade edge wat laaste quest doen.
Hoeveel silver/gold krijg je ongeveer per hoeveelheid xp?
Ik heb er 200$ voor gevangen. Een human is toch het mooistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef magge het volgende:
[..]
Dat heb ik al honderdduizend keer gehad, dat ik dat wilde doen.
Ooit mijn mage opgegeven, en nu smacht ik erna. Dus ik ga dr maar weers eentje levelen denk ik.Helaas geen gnome maar een Undead.
of een BE misschien..
Nah, Ik vind de human vet healen. Maar niet casten. Net of ze een cavia aan het aaie zijn. Ik vond de gnome alot erg leuk.Maar laten gebruikte ik zogoed als altijd wel Noggerfogger omdat de undead cast vet vind.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:06 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik heb er 200$ voor gevangen. Een human is toch het mooist
Draeneiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef vogelkooi het volgende:
Dranei mage?
Vind jij en nog wel een hoop andere maar iedereen is vrij om te spelen wat ie wilt, en dit was een sugestie geen bevel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
DraeneiDe meest lelijke race van de game
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
DraeneiDe meest lelijke race van de game
denk dat ik dan maar een BE of undead moet levelen want ik heb geen zin om rond te lopen als ORC Death knight :pquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk de arena tournaments een beetje saai, geen ability bars, commentaar dat ik er ook bij had kunnen geven, er was veel verbetering mogelijk. Als je bijvoorbeeld naar de WC3 of SC tournaments keek, daar was het commentaar een stuk beter wat de wedstrijd ook meteen een stuk interessanter maakte.
Verder was de live raid van Nihilum wel cool, vooral omdat een GM die er voor het camerstandpunt bij was disconnecte en reconnecte op GM island
Ik heb persoonlijk erg genoten van de WWI en ben benieuwd naar de minipet die we via een code in onze goodie bag hebben gekregen.
[..]
Aangezien ze het vragenuurtje over classontwikkeling 2 uur naar voren hadden geschoven op het programma weet ik het niet zeker, een paar vragen over de deadknight die wel gesteld werden, en wel interessant waren, was dat ze door elk ras gespeeld kunnen gaan worden (gnome deathknight ftw) en dat ze voornamelijk goed gaan zijn in het tanken van casters (ik hoop persoonlijk ter vervanging van warlock tanks). Verder werden er niet veel vragen gesteld over death knights, dus blijft het afwachten.
Gaat mij meer om hoe de teams spelen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk de arena tournaments een beetje saai, geen ability bars, commentaar dat ik er ook bij had kunnen geven, er was veel verbetering mogelijk. Als je bijvoorbeeld naar de WC3 of SC tournaments keek, daar was het commentaar een stuk beter wat de wedstrijd ook meteen een stuk interessanter maakte.
Verder was de live raid van Nihilum wel cool, vooral omdat een GM die er voor het camerstandpunt bij was disconnecte en reconnecte op GM island
Ik heb persoonlijk erg genoten van de WWI en ben benieuwd naar de minipet die we via een code in onze goodie bag hebben gekregen.
/agreequote:
Female, orc and Trollquote:
GZ!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |