Oh, dus jij begrijpt wat Dementor bedoelt?quote:
Bijna... Ze hebben de delen weggefilterd die onze oren/hersenen nauwelijks missen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:07 schreef Dementor het volgende:
Bij een normaal mp3tje van zeg 4mb hebben ze de bovenkant en onderkant als het ware weggeknipt.
8GB gsm bestaatquote:Op maandag 23 juni 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Tja lossless is gaaf maar al het werk van Frank Sinatra is dan opeens 8GB, zet dat maar even op een iPod of iPhone.
Owkeeeeej, ik wist niet dat je kwaad werd. Ik doe het wel met de FOK! emo's, veel mooier ook nog.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Ja dat ga ik zomaar even prijsgeven. Ik heb daar HARD voor gewerkt
♥ beequeen ♥quote:Op maandag 23 juni 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeeej, ik wist niet dat je kwaad werd. Ik doe het wel met de FOK! emo's, veel mooier ook nog.
I know, maar het is even om aan te geven dat je heel snel klaar bent als je complete werken op een mp3 speler kwijt wilt.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
8GB gsm bestaat
maar of die flac kan afspelen ???
Ho ho, ik mis die delen dus wel!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bijna... Ze hebben de delen weggefilterd die onze oren/hersenen nauwelijks missen.
Ja, dat vind ik ook de beste BQ , vooral dat Andante, zo mooiquote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het album The Visitors is echt geweldig, vind ik. Niet heel bekend maar imo het beste werk van ABBA.
Oh yeah come and claim it!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
Ik meld het alvast... de volgende COS is mine
ja, i get the pointquote:Op maandag 23 juni 2008 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
I know, maar het is even om aan te geven dat je heel snel klaar bent als je complete werken op een mp3 speler kwijt wilt.
Het blijft een fenomeen. Die platen zitten vaak zó goed in elkaar! En dan lijken het "simpele" melodietjjes. maar na het intro van Dancin Queen, als het eerste couplet begint, zit je al op 10 akkoorden.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
Vanavond een documentaire over ABBA op Ned3. Dat wordt genieten![]()
Mits mooie OP natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zei ik ook 'nauwelijks'quote:
Ik onderschat je ook niet hoor, gij techniequote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, i get the point![]()
zo kun je bv +/- 15 nummers op een cd zetten en +/- 150 mp3tjes
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Ging top! COS dinges heeft gewoon een goed effect op mijn studie. Het is bewezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:19 schreef Desii het volgende:
okeeejjjj
en hoe ging je examen (ff geen zin om terug te lezen)
Now we're talking, ABBA is niet meer weg te denken uit de muziekhistorie.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef Gert het volgende:
Het blijft een fenomeen. Die platen zitten vaak zó goed in elkaar! En dan lijken het "simpele" melodietjjes. maar na het intro van Dancin Queen, als het eerste couplet begint, zit je al op 10 akkoorden.
En die oubollige "Zweedse mode", de lachwekkende clipjes en het vet aanwezige prille jeugd-sentiment doen de rest: ik ga kijken.![]()
Oe, en lekker zwelgen in melancholie bij The Day Before You Came.
Ja, ik denk dat hij bedoelt dat er helemaal geen geluid verloren gaat, van de hoge en de lage noten BQ.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dus jij begrijpt wat Dementor bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |