quote:Op maandag 23 juni 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
Vanavond een documentaire over ABBA op Ned3. Dat wordt genieten![]()
Wat is loseless?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Abba vind ik niet echt geweldig.
Ik verzamel tegenwoordig loseless muziek, dan krijg je opeens albums van 1GB maar het klinkt wel een stuk beter dan een mp3 van 128kbps.
Ongecomprimeerd dus alle lage en hoge tonen komen tot zijn recht.quote:
Het album The Visitors is echt geweldig, vind ik. Niet heel bekend maar imo het beste werk van ABBA.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Abba vind ik niet echt geweldig.
Ik verzamel tegenwoordig loseless muziek, dan krijg je opeens albums van 1GB maar het klinkt wel een stuk beter dan een mp3 van 128kbps.
Aha, weer wat geleerdquote:Op maandag 23 juni 2008 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ongecomprimeerd dus alle lage en hoge tonen komen tot zijn recht.
Bij een normaal mp3tje van zeg 4mb hebben ze de bovenkant en onderkant als het ware weggeknipt.
Op een goede geluidsinstallatie hoor je dat en kan het gigantisch storen.
Jij hebt dat hartje gejat van BB UK, hoe doe je dat?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ik vind ze goed, voor straf nog een liedjeMark van Rinsum
lekker puh
![]()
Ja dat ga ik zomaar even prijsgeven. Ik heb daar HARD voor gewerktquote:Op maandag 23 juni 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dat hartje gejat van BB UK, hoe doe je dat?
Oh, dus jij begrijpt wat Dementor bedoelt?quote:
Bijna... Ze hebben de delen weggefilterd die onze oren/hersenen nauwelijks missen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:07 schreef Dementor het volgende:
Bij een normaal mp3tje van zeg 4mb hebben ze de bovenkant en onderkant als het ware weggeknipt.
8GB gsm bestaatquote:Op maandag 23 juni 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Tja lossless is gaaf maar al het werk van Frank Sinatra is dan opeens 8GB, zet dat maar even op een iPod of iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |