1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 rood (direct) 4 pleister/blessure tegenspeler 1 bonus veroorzaken pleister 1 bonus veroorzaken blessure 3 geen kaarten/blessures tegenstander -3 |
quote:
Zo'n lijstje bestaat wel, maar die kan alleen indicaties geven voor de ernst, 3-5 weken bijvoorbeeld. Dat schiet dus niet echt op. Ik denk dat we voor die gevallen gewoon een vaste waarde van 3 punten moeten nemen ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Ruudt hoe wil je t eigenlijk gaan doen met een blesure veroorzaakt aan een bot team speler? Die zijn nl sinds dit sseizoen na de wedstrijd meteen weer fit dus weet je niet hoeveel weken blesure dat had opgeleverd. Of heb je een lijstje met de zinnen uit t wedstrijd verslag en de ernst van de blesure er bij?
Ik vind t prima. Heb dit meteen in mn 1e wedstrijd al aan de hand dus vandaar mn vraag.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo'n lijstje bestaat wel, maar die kan alleen indicaties geven voor de ernst, 3-5 weken bijvoorbeeld. Dat schiet dus niet echt op. Ik denk dat we voor die gevallen gewoon een vaste waarde van 3 punten moeten nemen ofzo.
Die blessures staan toch gewoon in het wedstrijdverslag of ben ik nu gek? Dus wat maakt het uit dat ze achteraf meteen gereset worden? In het verslag (en ik neem aan dat Ruudt zich daar op baseert), is de pleister dan wel blessure gewoon zichtbaar..quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo'n lijstje bestaat wel, maar die kan alleen indicaties geven voor de ernst, 3-5 weken bijvoorbeeld. Dat schiet dus niet echt op. Ik denk dat we voor die gevallen gewoon een vaste waarde van 3 punten moeten nemen ofzo.
jah mijn fout ik dacht ff dat je meer punten kreeg hoe langer ie gebleseerd was.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:10 schreef Ruudt het volgende:
Aantal weken blesure maakt niet uit, in het verslag staat toch of ze door konden of gewisseld moesten worden en daar gaat het om.
Teamnaam en teamID graagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef qyn het volgende:
Ik ben natuurlijk weer te laat, maar wil eigenlijk ook wel meedoen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Teamnaam en teamID graag
Bah, stiekum editten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
on-topic:
Waar blijven de resultaten van speelronde1?
hehe wat een spoilertje ook. Ruudt doet t perfect hoor imo. T kan nou eenmaal niet allemaal zo maar klaar zijn. hij heeft ook nog een leven naast hattrick dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe wat een spoilertje ook. Ruudt doet t perfect hoor imo. T kan nou eenmaal niet allemaal zo maar klaar zijn. hij heeft ook nog een leven naast hattrick dacht ik.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:15 schreef Ruudt het volgende:
Schrijf je in voor het 10e seizoen!
[Hattrick]Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 9
Komend seizoen zullen de updates weer ouderwets snel zijn.
Eindstand seizoen 9 volgt vanavond.
Ouderwets snel houd dus in dat ze langzaam zijn he! Vroeger met mijn 286 ging t ook allemaal niet zow snel. Ik was al blij dat ik toen van 20 mb naar 40 mb ging qua harde schijf. En dan heb ik t nog niet eens over de snelheid.quote:
mooie naamquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
doet lennox nog mee met zn mooie nieuwe clubnaam?
FC Dag Juf tot Morgen (814646)
af en toe wilde ik dat je eens iets minder ging voetballenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
doet lennox nog mee met zn mooie nieuwe clubnaam?
FC Dag Juf tot Morgen (814646)
Het waren maar 2 blessures waarvan 1 veroorzaakt door jou.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:15 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat ik wel bovenaan zou staan met 3 blessures schoppen, maar niet dus
Ik 2x rood en een gele dus doe ook aardig mee. Vraag me af waarom ik spelers selecteer op een goed innerlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 01:29 schreef AirRaid het volgende:
met 2 gele kaarten 1 rode kaart en een tegenstander 2x een pleister geschopt sprokkel ik deze ronde aardig wat punten
Volgens mij sta je 1 na laatste of 2e (ligt r maar aan hoe je t wil zien)quote:Op maandag 7 juli 2008 19:41 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben een mietje
Sta laatste (of 1e, net hoe je het wil zien)
Met een beetje pech haal ik een rood sterretje (ook al is t seizoen nog jong). Ik vind t all1 best raar klinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef rompompom het volgende:
Kom maar op met die eerste blauwe ster..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermoedelijk dat TheVulture daar heel anders over denkt
Ik was al bang voor zo een reactiequote:Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermoedelijk dat TheVulture daar heel anders over denkt
Nou...rood lijkt me anders ook flink vervelend...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een slechte grap is dan ook snel gemaakt..
Maar als we toch op hetzelfde niveau blijven vermoed ik dat hij liever een rood dan een blauw sterretje heeft
Nu maar weer terug on-topic:
Supervlotte update weer Ruudt! Klasse!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een slechte grap is dan ook snel gemaakt..
Maar als we toch op hetzelfde niveau blijven vermoed ik dat hij liever een rood dan een blauw sterretje heeft
Nu maar weer terug on-topic:
Supervlotte update weer Ruudt! Klasse!
Ik heb daar geen idee van maar rood lijkt mij idd ook niet echt prettig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nou...rood lijkt me anders ook flink vervelend...
Om me in de discussie te mengen; Ik begrijp niet helemaal hoe je aan een blauwe ster zou kunnen komen. Een rode ster daarentegen... En het lijkt me behoorlijk pijnlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar geen idee van maar rood lijkt mij idd ook niet echt prettig.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Om me in de discussie te mengen; Ik begrijp niet helemaal hoe je aan een blauwe ster zou kunnen komen. Een rode ster daarentegen... En het lijkt me behoorlijk pijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we maar snel weer on-topic gaan:
Klasse Ruudt, supersnelle update weer. Ik zal alleen m'n jongens nog even manieren moeten leren, dit is veel te agressief zo
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Kun je mijn score dan even vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
Woensdagavond of donderdagochtend komt de update!
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kun je mijn score dan even vergeten![]()
3x geel en 1 blessure,Gary Lineker
Bij mij is t ook drama. Ik heb geen blesures veroorzaakt en geen enkele gele of rode kaartquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure..
Nasty collision telt als veroorzaakt, omdat er ook nog een unfortunate collision is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik 2x geel + een niet veroorzaakte blessure..
Hier nog 1 ik stond ooit bovenaan maar ik ga nu wederom voor dat rode sterretje geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
Ik moet maar weer wat vaker gaan schoppen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nasty collision telt als veroorzaakt, omdat er ook nog een unfortunate collision is.
Je zou het haast denken, maar als ik het zo eens bekijk valt het best mee, zit slechts een enkeling tussen die temperamentvol, opvliegend of iets dergelijks is...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef ScudRaket het volgende:
12 en 14 punten. Stellen jullie 11 Materazzi's op ofzo?
Dat zouden we toch nooit doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net pas dat jullie mijn sterretje belachelijk zitten te maken
Dan gaat er iets niet goed met je sterretje. Ik zou maar eens een dokter op gaan zoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
En als je onzeker over je sterretje bent is er nog een groep mensen die wel raad weet met je sterretje en wat aan je zelfvertrouwen kunnen doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja, daar krijg je toch ook 1 punt voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Yankee_One het volgende:
ruudt, ik heb deze week 1 gele kaart gepakt
Awards, doen we daar nog aan dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:18 schreef rompompom het volgende:
Is er een award voor de meeste enen? Little Ducks-award ofzo? Als in Eendjes-Award?
huh noujaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je toch ook 1 punt voor.
![]()
Daar ben je nu wel hard mee bezig ja.. Kijk nog eens naar de beide posts van Ruudt en herhaal dan wat je hierboven zegt..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
huh nouja
zal wel scheel gekeken hebben
Hehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar ben je nu wel hard mee bezig ja.. Kijk nog eens naar de beide posts van Ruudt en herhaal dan wat je hierboven zegt..
quote:
Dit is toch echt maar +1.quote:Poelie's Konrad Drgas had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 58:th minute.
Je weet dat we van de Engelse taal uitgaan hè.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef foetre het volgende:
[..]
want in de 58e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel
Niks daarvan!We zitten hier in nederland dus we gaan uit van de nederlandse vertaling.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je weet dat we van de Engelse taal uitgaan hè.
En anders zou het zelfs 4 punten zijn (blessure +1, veroorzaakt +3).
Verdikke vorig seizoen de GL en nu nog in de strijd voor de VJ..quote:
Ach, je bent nog in de race voor het 'meest kleurloze team'quote:
Zelfs daarvoor ben ik niet de belangrijkste gegadigde. Sjezus, dat is eigenlijk nóg kleurlozer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, je bent nog in de race voor het 'meest kleurloze team'
Had ik niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ai... zuur voor Ender en Foetre...
Feli Wurdsje en 44pje
En ruudt bedankt voor weer een seizoen inzet
Ja man! Had ik zomaar 1 plekkie dichter bij GL kunnen eindigen, en nog steeds met losse handen gestaanquote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had ik niet beter kunnen zeggen.
LOL @ Yur voor z'n laatste twee weken ook, trouwens..
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef Ruudt het volgende:
DE EINDSTAND!
[ afbeelding ]
Wurdsje en 44pje pakken op de laatste speeldag de overwinning!
Altijd die Turken met losse handjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja man! Had ik zomaar 1 plekkie dichter bij GL kunnen eindigen, en nog steeds met losse handen gestaan
Turken??quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Altijd die Turken met losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |