mischien is die 'quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey.Er is niks mis met mijn Marokkaanse gewaad.
Dat droeg ik naar het huwelijksfeest van mijn zusje en iedereen vond het prachtig.
Ok dan maar hier, je moet er wel bij zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, niet naar ONZ, daar kom ik principieel niet.![]()
Zou kunnen, maar ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
mischien is die '' niet om het gewaad
![]()
Ja, alleen dan breder van boven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Pony-Lover het volgende:
je lijkt wel wat hier op:
[ afbeelding ]
ze zei hoi maar je zei geen hoi terugquote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Tjeempie, echt niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Als ze niet in d'r auto was gekropen zou het nog best wel eens tot een handgemeen kunnen zijn gekomen... Ik bedoel, ik ben eigenlijk nooit agressief, maar ik was er in dit geval toe in staat geweest om d'r een klap te geven. Dat had het topic wel nog leuker gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:15 schreef denthemen het volgende:
Waarom sloeg je die loempia vouwer niet? Met het motto: "Het had een Rus kunnen zijn"
Ook zonder die kleding hoor....quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.![]()
Je FOBO is een beetje onduidelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goedkoop scoren, die dappere reacties op haar uiterlijk. Veelal door mensen die zelf geen fotoboek hebben.
Maar hij was zo lekker.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, of misschien had je achteraf die chinees niet moeten pijpen voor een gratis loempia
Ik wel?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen commentaar op haar uiterlijk!
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen commentaar op haar uiterlijk!
Het is sowieso makkelijk scoren bij een hoer,.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goedkoop scoren, die dappere reacties op haar uiterlijk. Veelal door mensen die zelf geen fotoboek hebben.
Zegt de breezerslet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt het nou aan mij of zie ik enige gelijkenis..
zegt de nerd die nog nooit daglicht gezien heeftquote:
Echt stoer hoor mensen uitmaken voor mongooltje etc. Ik durf te wedden dat jij irl nog geen woord durft te zeggen tegen deze mensen. Voel je je nu goed door mensen te beledigen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef SZRR het volgende:
én hoogstwaarschijnlijk irl nog geen woord tegen de breezerslet in kwestie zou durven zeggen.
Jij bent niet veel beter hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt het nou aan mij of zie ik enige gelijkenis..
blijkbaar identificeer jij je met TS. niet huilen, het is maar Fok.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Echt stoer hoor mensen uitmaken voor mongooltje etc. Ik durf te wedden dat jij irl nog geen woord durft te zeggen tegen deze mensen. Voel je je nu goed door mensen te beledigen?
o mijn god ik voel me echt geïntimideerd door een loser zonder foto's in zijn fobo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter hoor.Met je pamperhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |