Ik denk dat een deel 4 behoorlijk van de standaard Terminator verhaallijn zou gaan afwijken. Geen tijdreizen meer, maar gewoone en hi-tech oorlog verslag.
quote:wel als we geen overdosis spoilers willen hebben in het T3 topic en het einde zo open is...
Op maandag 14 juli 2003 21:40 schreef ToXiCitY het volgende:
gaan we nou voor elke sequel een speculaastopic openen?
quote:Ja
Op maandag 14 juli 2003 21:51 schreef Wisp het volgende:
was terminator 3 leuk? ik ben hem nu aan het downen
quote:dat zou wel cool zijn ja,
Op maandag 14 juli 2003 21:32 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat een deel 4 behoorlijk van de standaard Terminator verhaallijn zou gaan afwijken. Geen tijdreizen meer, maar gewoone en hi-tech oorlog verslag.
(volgens mij had ik dit al ergens anders gepost)
ze moeten nu nog 1 maken (deel 4 dus) waarin ze kyle en the terminator terug naar 1984 sturen
dan is alles rond:)
verder ook, dat de oorlog onvermijdelijk was
Wie zegt dan niet, dat het einde van de oorlog verkort kan worden door weer toekomstige interventie?
En dat kan worden voorkomen dat John doodgaat door deze specifieke terminator?
quote:en de T-1000 en T-800 uit deel 2 dan? en de T-X en T-800 uit uit 3 dan?
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Clerick het volgende:[..]
dat zou wel cool zijn ja,
(volgens mij had ik dit al ergens anders gepost)
ze moeten nu nog 1 maken (deel 4 dus) waarin ze kyle en the terminator terug naar 1984 sturen
dan is alles rond:)
quote:hij ziet er wat ouder uit
Op dinsdag 15 juli 2003 10:33 schreef Tokus het volgende:
Ik had begrepen dat het in deel 3 een model T-850 is. Wat moet daar anders aan zijn dan de T-800 uit deel 1 en 2?
nee, kleine dingen in de manier van reageren en zo...
quote:De T-800 met een service pack meer? Klinkt flauw, maar dat moet het wel zijn.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:33 schreef Tokus het volgende:
Ik had begrepen dat het in deel 3 een model T-850 is. Wat moet daar anders aan zijn dan de T-800 uit deel 1 en 2?
T4 zou idd best iets kunnen zijn wat zich gewoon in de oorlog zelf afspeelt. Dat we John Conner zélf eens als de held hebben (ipv het slachtoffer).
quote:Idd, dat hij de aanval op de machines leid.
Op dinsdag 15 juli 2003 12:06 schreef Witchfynder het volgende:T4 zou idd best iets kunnen zijn wat zich gewoon in de oorlog zelf afspeelt. Dat we John Conner zélf eens als de held hebben (ipv het slachtoffer).
T4: Attack of the machines
Ik snap alleen een ding niet, als Connor idd later de leider word.
Dan moet er toch in deel 3 al sprake zijn van terminators die in ontwikkeling zijn. En dan doel ik niet op die primitieve veiligheidsdroids.
De film eindigt dus dat Connor en z'n sletje (kan ff niet op naam komen) de leiding gaan geven aan de troepen.
Door wie worden die troepen dan aangevallen?
Door die primitieve droids die in de opslag staan?
Maken zij dan ook de t1000 en de t800 of doen de mensen dat?
quote:- Kate Brewster
Op dinsdag 15 juli 2003 20:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Idd, dat hij de aanval op de machines leid.
T4: Attack of the machines
Ik snap alleen een ding niet, als Connor idd later de leider word.
Dan moet er toch in deel 3 al sprake zijn van terminators die in ontwikkeling zijn. En dan doel ik niet op die primitieve veiligheidsdroids.De film eindigt dus dat Connor en z'n sletje (kan ff niet op naam komen) de leiding gaan geven aan de troepen.
Door wie worden die troepen dan aangevallen?
Door die primitieve droids die in de opslag staan?
Maken zij dan ook de t1000 en de t800 of doen de mensen dat?
- Die robots, hun eigen beveiligswapens en natuurlijk al die nukes die vallen
- Ik denkd at Skynet nu het zelfdenkend is nieuwe betere droids gaat ontwikkelen
quote:er komt geen Terminator in de zin vanhet tijdreisverhaal en de achtervolgingen. Een evt nieuwe Terminator zou gaan over hoe de mensen aan het vechten zijn tegen de machines, Terminator 4 zou een einde aan de franchise kunnen maken door de mensen aan het einde een overwinning te geven op de machines (of de machines een totale overwinning te geven)
Op dinsdag 15 juli 2003 21:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Daar zijn we zo klaar mee, er komt geen terminator 4. Skynet is zelfstandig geworden en vecht tegen de mensheid. het verhaal blijft nu circuleren.
quote:alhoewel dat laatste, gezien de opmerkingen van de terminator onwaarschijnlijk is, zou je gezien de einde van T3 daar ook rekening mee moeten houden
Op dinsdag 15 juli 2003 21:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
er komt geen Terminator in de zin vanhet tijdreisverhaal en de achtervolgingen. Een evt nieuwe Terminator zou gaan over hoe de mensen aan het vechten zijn tegen de machines, Terminator 4 zou een einde aan de franchise kunnen maken door de mensen aan het einde een overwinning te geven op de machines (of de machines een totale overwinning te geven)
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20030706
quote:server not found
Op woensdag 16 juli 2003 06:27 schreef vicz het volgende:
**********************SPOILER************************http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20030706
Denk dan dit keer zonder Arnold want die heeft zijn beste tijd wel gehad .
quote:Een terminator film zonder Arnold is ongeloofwaardig.
Op woensdag 16 juli 2003 12:07 schreef meneer draak het volgende:
Vond de T3 een leuke film. Denk inderdaad dat er een T4 komt.Denk dan dit keer zonder Arnold want die heeft zijn beste tijd wel gehad
.
quote:Hey, eindelijk. Ik vondt T3 al mooi. Kan niet wachten op T4
Op dinsdag 22 juli 2003 19:41 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
quote:ja we zaten er al op te wachten...
Op dinsdag 22 juli 2003 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Hey, eindelijk. Ik vondt T3 al mooi. Kan niet wachten op T4
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:45 schreef NJ het volgende:[..]
Een terminator film zonder Arnold is ongeloofwaardig.
quote:Kyle groeide op na judgement day, zoals in deel 1 wordt gemeld. En behoort dus niet tot de luitenanten die in deel 3 moeten worden vermoord.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:54 schreef G1Ace het volgende:
Het vreemde eraan is, dat skynet de luitenanten allemaal had gedood van John
Wie zegt dat Kyle daar ook niet aan toebehoorde?
Ik denk ook dat in het volgende deel Arnold niet meer meespeelt, een beetje te oud geworden lijkt me zo...
quote:Kyle Reese was de vader van John.
Op dinsdag 22 juli 2003 20:13 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de film gezien, maar wie was Kyle Reves ook alweer?Ik denk ook dat in het volgende deel Arnold niet meer meespeelt, een beetje te oud geworden lijkt me zo...
quote:Die dus dood is, waarom zou die John Conner zijn?
Op dinsdag 22 juli 2003 20:15 schreef Tweek het volgende:[..]
Kyle Reese was de vader van John.
Wel mooie film btw!
Ben erg benieuw, ook naar het einde.
quote:Ga jij naar Terminator 4? Vet gaaf man!!!
Op woensdag 23 juli 2003 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga er morgenavond naar toe in Pathé SchevingenBen erg benieuw, ook naar het einde.
quote:Deel 3 hè?
Op woensdag 23 juli 2003 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga er morgenavond naar toe in Pathé SchevingenBen erg benieuw, ook naar het einde.
quote:hehehehe, foutje bedankt
Op woensdag 23 juli 2003 19:02 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Deel 3 hè?
Overigens was het niet druk die dag/avond.
Wel werd T3 goed, of course hoe zou 't anders kunnen, ontvangen.
Hij is echie goed, tot nu toe het beste van wat ik dit jaar gezien heb.
Slechtse film tot nu to met stip The Matric Reload bagger zeg.
BTW, wanneer komt T4 uit, is daar echie sprake van? Is mij nl ontgaan.
Cheerio,
Ralph
[Dit bericht is gewijzigd door Captain-America op 24-07-2003 22:17]
quote:Helemaal mee eens.
quote:Sorry
Op donderdag 24 juli 2003 22:12 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ja, en daar gaat dit topic niet over. Lees de titel eens!
.
we willen het natuurlijk wel ff flink uitmelken he
quote:Ik kan er helemaal niks om geven, dat ze hem flink gaan uitmelken.
Op donderdag 24 juli 2003 22:24 schreef Hymn het volgende:
ik gok dat t4 net zo hersenloos geknal wordt als t3 met et verhaal op de achtergrond ( special fx uber alles) + een open eind
we willen het natuurlijk wel ff flink uitmelken he
Zolang T4 maar een War Against The Machines gaat worden. En dat er flink geknald mag worden.
quote:Skynet zal niet vallen, dan kunnen ze geen deel 5 maken, of ze doen: 'Skynet reloaded' of een of ander gekke 'genie' die zelf een terminater gaat bouwen
Op donderdag 24 juli 2003 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
T4 zou idd een knalfestijn moeten worden... interessante scenes zouden kunnen zijn:het terugsturen van Kyle Reese en 2x Arnold het gevangen nemen van een T-800 en natuurlijk de uiteindelijke overwinning op Skynet
quote:idd, ik zie het eind al helemaal voor me.
Op donderdag 24 juli 2003 22:57 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
Skynet zal niet vallen, dan kunnen ze geen deel 5 maken, of ze doen: 'Skynet reloaded' of een of ander gekke 'genie' die zelf een terminater gaat bouwen
Het heldhafige stel heeft de boze robotjes verslagen met een gummiknuppels gewikkeld in watjes en uiteraard in hun bijbehorende tutu en net 5 sec voor het eind zie je een beeldscherm aanspringen!
*tromgeroffel*
Skynet leeft nog!
$$$
of ben ik nu te pessimistisch?
ik hoop iig dat ze dit keer wel een verhaal bedenken ipv een oudere versie in een nieuw jasje steken en het een 'nieuwe film' noemen
edit: typo :/
quote:
T4 zou idd een knalfestijn moeten worden... interessante scenes zouden kunnen zijn:het terugsturen van Kyle Reese en 2x Arnold 3x toch ? het gevangen nemen van een T-800 en natuurlijk de uiteindelijke overwinning op Skynet
Iedereen gaat dood, John Connor probeert de wereld in zijn geheel te nuke, lucht word zwart, Aarde is bijna "op", skynet heeft energie nodig, dus oogst skynet velden van mensen die 114KW per stuk leveren, paar honderd jaar later worden de mensen in "The Matrix" van Skynet ingeplugd, iedereen zit in een niet bestaande wereld, want het is weer 1993 ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door rishi120 op 25-07-2003 10:46]
quote:haha, dat zou best kunnen ja:)
Op vrijdag 25 juli 2003 10:38 schreef rishi120 het volgende:
Terminator 4 loopt door naar "The Matrix"Iedereen gaat dood, John Connor probeert de wereld in zijn geheel te nuke, lucht word zwart, Aarde is bijna "op", skynet heeft energie nodig, dus oogst skynet velden van mensen die 114KW per stuk leveren, paar honderd jaar later worden de mensen in "The Matrix" van Skynet ingeplugd, iedereen zit in een niet bestaande wereld, want het is weer 1993 ofzo...
maar als arnie in deel 4 zou spelen krijgt ie volgens mij niet de hoofdrol
meet een beetje op de achtergrond in een leger met 100 arnies
Brian Thompson:
Hij heeft al een klein rolletje gehad in de eerste Terminator..
quote:Iedereen kent hem wel uit:
You've seen actor Brian Thompson in just about every film and considering his massive filmography, you've probably seen him star in some show you watched on TV just this last week. However, we Arnold fans know Brian Thompson best as the punker who gets pulverized by the Terminator!
Buffy:
X-Files:
Star Trek:
En in de laatste 2 uur durende aflevering van Charmed natuurlijk.
Ik plaats daar maar geen plaatjes van, aangezien dat min of meer spoilers zijn
Ik beschouw hem toch als een "Ultimate badguy" om het zo maar te zeggen. Maar aan de andere kant vermoedt ik dat hij het ook uitstekend zou doen in de rol van Arnie.
En dat hoofd doet je toch al denken aan een cyborg
Arnie zal dan "ouch my back" zeggen ipv "I'll be back".
quote:Jazeker! Maar bijvoorbeeld neit dat de film er echt over gaat, maar dat je dat terug sturen enzo maar een beetje op de achtergrond ziet gebeuren. Dat truukje hebben ze in Back To The Future ook uitgehaald.
T4 zou idd een knalfestijn moeten worden... interessante scenes zouden kunnen zijn:het terugsturen van Kyle Reese en 2x Arnold het gevangen nemen van een T-800 en natuurlijk de uiteindelijke overwinning op Skynet
quote:Daar zat ik dus ook al aan te denken. Het hele 'men vs machine' verhaal is de basis van beide. Maar eigenlijk hebben we dan helemaal geen T4 nodig. Ze gaan het ons in november allemaal uitleggen in 'The Matrix: Revolutions".
Op vrijdag 25 juli 2003 10:38 schreef rishi120 het volgende:
Terminator 4 loopt door naar "The Matrix"
het verhaal is nu nagenoeg rond,
T4 zou nu alleen maar over het futoristische gevecht gaan en ik denk niet dat dit de verhaallijn ten goede komt
nu kun je gewwon lekker gaan nadenken wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren
Oftewel: van mij hoeft er geen deel 4 te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 01-08-2003 23:06]
Een nucleaire ontploffing veroorzaakt een gigantische EMP, dus alle huis en kantoor computers die Skynet "beheert" worden, als ze al niet gesmolten waren doordat ze dicht bij de kern zaten, gewoon electronisch gegrilld.
Daar gaat Skynet...
quote:T2 was ook 90% herhaling hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:59 schreef Zander het volgende:
Ik heb T3 vanavond in de bioscoop gezien (ja, beter laat dan nooit) en, hoewel het wel weer een onderhoudende actiefilm was, vond ik dat dit deel qua verhaal maar erg weinig aan deel 1 en 2 heeft toevoegd. In mijn optiek was het vooral meer van hetzelfde: veel herhalingen en verwijzingen naar de vorige delen ("Give me your clothes", "I'll be back" etc.). Bovendien hadden we na die spectaculaire achtervolgingsscene met die kraan het beste qua actie ook wel gehad, na de pauze kakte de film nogal in.Oftewel: van mij hoeft er geen deel 4 te komen.
Ik snap gewoon niet wat mensen te zeiken hebben omdat het einde van de formule veranderd is... Pas je aan, gebruik je harsens eens...
Vele officiele websites zeggen echter T-850 model 101, maar andere maken daar toch echt T-101 van, zelfs onlangs een prijsvraag ingevult met deze stellingen...
Verklarende tekst erbij gaf namelijk ook aan dat "Arnold keert terug als T-101" Terwijl ik op meerdere pagina's had gelezen dat het toch echt een T-850 betrof...
De theorie erbij aangegeven, nu maar hopen dat ze een beetje moeite doen bij het nakijken van die shit...
http://www.comingsoon.net/news.php?id=1024
"T4 is in the works. The screenplay will be ready in 8 or 9 months. Once we have that, we will proceed with the production," said Mario Kassar (producer).
quote:Enige logische stap.... De onkosten zijn er nu wel uit, dus het loont om een vervolg te maken
Op zondag 10 augustus 2003 14:36 schreef Cognito het volgende:
Goed nieuws voor de fans, 'Terminator 4' is in de maak.
http://www.comingsoon.net/news.php?id=1024
"T4 is in the works. The screenplay will be ready in 8 or 9 months. Once we have that, we will proceed with the production," said Mario Kassar (producer).
quote:Haalt ie niet, mark my words...
Op zondag 10 augustus 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:
eh, het wordt moeilijk om T4 te maken, met Schwartzenegger als Gouveneur van California
quote:T4 met of zonder Arnold blijkbaar...
Op zondag 10 augustus 2003 20:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Haalt ie niet, mark my words...
"Another actor could play the opposing figure to the evil female cyborg figure featured in T3 or Schwarzenegger could make his appearances in flashback scenes."
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=filmNews&storyID=3250346
A: Waarom moet dat globale verzet altijd vanuit Amerika geleid worden (in T3 zie je immers een vooruitblik naar John Connor en zijn troepen rond een Amerikaanse vlag). dat lijkt me niet echt logisch als alle grote Amerikaanse steden genuked worden.
B: Waar gaat dat verzet de wapens vandaan halen als al het high tech wapenarsenaal onder controle van Skynet staat, evenals vrijwel alle andere Defensie stuff.
De enige mogelijkheid die ik zie (als Skynet een stuk software is zoals in T3 beweerd wordt) is een virus waarmee Skynet zichzelf vernietigt of een EMP die de hele aarde platlegt. Beide lijken me niet echt waarschijnlijk.
quote:Inderdaad.. Arnie moet dan wel van de partij zijn...
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:55 schreef slegie het volgende:
vanaf het moment toen ik terminator 1 zag was ik een grote fan van deze film reeks en toen terminator 2 uit kwam ging ik vliegensvlug als tiener naar de cinema en kwam met verbazing terug buiten.
Toen ik hoorde dat terminator 3 uitkwam kon ik ook niet wachten om hem te gaan zien en had hoge verwachtingen van dit derde deel maar om eerlijk te zijn ben ik wat teleurgesteld van dit derde deel.
Ik vond het verhaal nogal wat dunnetjes om niet te zeggen een flauw afkooksel van de 2de film en dan waren er ook nog wat foutjes in die er niet zouden mogen zijn.Om ééntje te noemen in de derde film zeggen ze op zeker moment dat john connor voor het eerst een terminator ontmoette toen hij 13 jaar was maar als je naar de 2de film kijkt word er duidelijk vermeld dat john toen 10 jaar was.toch wel een grote fout maar kom.wat mij het meeste stoort is hjet volgende in de derde film.Het is heel tof dat de T-X andere machine kan manipuleren en dan heb ik het over het elektrische en elektronische gedeelte van een machine.Ik weet het het is een SF film maar op zeker moment kan zij auto onbemand laten rijden en dit kan dus nooit ook al kun je machine elektronisch bedienen een auto word bediend door op een gaspedaal te duwen en aan het stuur te draaien dit vergt mechanische of fysieke kracht (of beter gezegd een bestuurder of een aangepaste auto met cilinders en mechanica opdat een elektronisch systeem deze auto kan bedienen)
beide zijn niet aanwezig en toch rijden deze 4 auto netjes alleen.
een beetje onreallistisch en ongepast in dit verhaal.
een tweede ding wat me stoord in T 3 is de vertolking van arnold.
in de 2e Terminator film kwam Arnold als een terminator in de toenmalige tijd en langzamerhand door de invloed van de jonge john connor werd hij wat menselijker door zijn leerprocessor en kon hij wat grappige momenten en of onliners zeggen maar nu doet hij dit al van in het begin van de film en dat komt het verhaal ook niet ten goede.
ze hadden hem net zoals in terminator 2 moeten laten groeien in zijn rol.
Hoogtepunt blijft natuurlijk: Kristanna Loken.
En ach, mocht Arnold over 3 jaar meedoen --> Terminator 4: Rise of the wheelchairs zou het dan worden toch?
quote:Hahaha, daar dacht ik ook al aan.
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
schoonheidsfoutje in deel3:Een nucleaire ontploffing veroorzaakt een gigantische EMP, dus alle huis en kantoor computers die Skynet "beheert" worden, als ze al niet gesmolten waren doordat ze dicht bij de kern zaten, gewoon electronisch gegrilld.
Daar gaat Skynet...
quote:Als Arnold te oud wordt zou je ipv de T100-model de T1000 kunnen terugsturen op John Conner te beschermen. Ik hoop dat Robert Patrick mee wilt werken.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:25 schreef Nimitz het volgende:
Terminator zonder Arnold is wat mij betreft geen echte Terminator. Zonder Sarah Connor was het ook al wennen in T3. T3 was leuk, maar ook "anders". Zeker omdat Arnold als een enorme komiek werd weggezet en niet zoals in T1 of T2 als een eenvoudige killer.Hoogtepunt blijft natuurlijk: Kristanna Loken.
En ach, mocht Arnold over 3 jaar meedoen --> Terminator 4: Rise of the wheelchairs zou het dan worden toch?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
HOEZO TE OUD!!!!!!!!!
Heb je 3 gezien. Vind je hem daar niet breed dan?Als Arnold te oud wordt zou je ipv de T100-model de T1000 kunnen terugsturen op John Conner te beschermen. Ik hoop dat Robert Patrick mee wilt werken.
quote:En weer iemand die mij verkeerd quote.
Op woensdag 28 januari 2004 12:19 schreef hoeishet het volgende:[..]
als hij niet stopt met trainen wel ja, maar hij heeft het te druk met de politiekquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:34 schreef hoeishet het volgende:
Zou het nog mogelijk zijn dat arnold uit 1,2,3, in een vierde deel als hij dat zou doen zo breed is?
Voor zover ik weet niet...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend over T4, en wie eventueel de nieuwe hoofdrolspeler wordt?
quote kapot?quote:Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Clerick het volgende:
het hele interview staat hier: http://www.latinoreview.c(...)n-johninterview.htmlquote:Claire Danes in Terminator 4
Geplaatst op 14-07-2004 om 15:45 door FilmTotaal
John Brancato schreef voor films als The Net, The Game en Terminator 3 en werkt momenteel aan de scripts voor Terminator 4 en Westworld; allebei films die oorspronkelijk bedoeld waren om Arnold Schwarzenegger in te laten schitteren.
Dit is echter niet meer het geval, en website LatinoReview sprak met de schrijver over beide projecten. Brancato wist onder andere te melden dat actrice Claire Danes (Romeo + Juliet, U Turn, Terminator 3) een rol zal spelen in Terminator 4.
Can you talk about writing the Terminator story around his [Arnold's] model? Knowing, at best, he’d only be available for a cameo.
We did have to think about a new franchise character. He couldn’t carry the movies anymore. So that caused us to have, I think, a pretty novel approach about what the new terminator would be like. What directions would it go in. Again, they made me actually sign things that I would not leak. As much as I would like to brag about the script, I can’t really tell you.
What’s Westworld about?
Westworld is a remake of kind of a classic movie that was written by Michael Crichton in the seventies.
Back to T4, are Nick Stahl and Claire Danes resigned for the sequel?
I think they’re committed to have a part, if that’s something they [the studio] want to do. When they signed for T3 they had to be available for T4.
Talk about creating a new franchise character for Terminator 4.
To have a…I can’t talk about this. I’m sorry, I’d love to tell you but I can’t.
Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.quote:"We did have to think about a new franchise character"
Vin kan nog net, maar the Sock?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze niet The Rock of Vin Diesel inschakelen om voor Terminator te spelen ... brrrr, dan zie ik nog liever Lance Henriksen (die oorspronkelijk voor Terminator zou gaan spelen) als een T-bot.
quote:Variety meldt dat na vele voorbereidingen de productie van Terminator 4 in 2005 eindelijk van start kan gaan. Schrijvers John Brancato en Michael Ferris hebben inmiddels een script klaar waarmee hoogstwaarschijnlijk Jonathan Mostow als regisseur aan de slag gaat. Mostow regisseerde ook het derde deel uit de reeks.
Een belangrijkere vraag dan wie de film zal regisseren is natuurlijk: hoe zit het met Arnold? De man die sinds het eerste deel in 1984 verscheen hèt gezicht werd uit de Terminator reeks, is momenteel namelijk hard bezig met het besturen van een heuse staat (laatste wapenfeit: sex met lijken is voortaan verboden in Californië).
Voor Terminator 4 zal The Governator dan ook weinig tijd hebben. Het lijkt erop dat Schwarzenegger slechts een kleine rol in de film zal hebben, en dat er in T4 een nieuw Terminator-model wordt geïntroduceerd.
Half denk ik, spieren verslappen niet heel snel, maar enig onderhoud kan geen kwaad...quote:Op zondag 26 september 2004 21:38 schreef hoeishet het volgende:
Zou arnold op dit moment nog het fysiek hebben zoals in terminator 3?
Laat me raden, hij zegt 1 zinnetje: I'll be Backquote:Terminator Will Be Back Without Schwarzenegger
The next installment of the Terminator series will hit cinema screens in 2005 - but reportedly without Arnold Schwarzenegger. Schwarzenegger recently ditched acting for politics by becoming governor of California and, according to sources, his part in Terminator 4 will be reduced to a cameo role, while a new robot takes the limelight. A draft of the screenplay has just been completed by Terminator 3: Rise Of The Machines writers John Brancato and Michael Ferris. Sources say it is about what happens when the world's computer systems are infected by viruses.
Hij was wel breed ja in 3. maar ik denk dat ie dat niveau nu niet meer kan halen.quote:Op maandag 27 september 2004 10:38 schreef hoeishet het volgende:
Ik zag dat hij in terminator 3 bijna zo groot was als in terminator 2. Dat is bijna niet te begrijpen voor iemand van zijn leeftijd. Zou hij dat bij gehouden hebben tijdens zijn tijd nu?
'k stel voor dat je je even gaat verdiepen in automechanica...quote:Op donderdag 4 december 2003 17:55 schreef slegie het volgende:
lang verhaal
quote:Terminator 4 zonder Arnie
Er komt definitief een vierde deel van de filmserie Terminator. Zeker is dat Arnold Schwarzenegger niet opnieuw tekent voor de hoofdrol. Dat melden diverse Amerikaanse media.
arnie.htm
In de eerste drie episoden speelde de voormalig Oostenrijkse bodybuilder de hoofdrol. Tegenwoordig is hij gouverneur van de Amerikaanse staat Californië.
Wie de hoofdrol wel gaat vertolken en wie de regisseur wordt, is nog niet bekend. De nieuwe rolprent zal op zijn laatst in 2009 in de bioscoop te zien zijn, zo meldt de nieuwe producent Halcyon Company. Terminator 3: Rise Of The Machines, dateert van 2003, en was een van de duurste films ooit, 190 miljoen dollar.
Zouquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Easy. (moet hij het wel bij +/- 10 one-liners houden natuurlijk).
Heb je hem in Find me Guilty gezien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Neen, leuk? drama? huilen? top?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je hem in Find me Guilty gezien?
Als hij een Terminator gaat spelen wordt het helemaal Epic Movie 2.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Ja, 5 minuten geleden zelfs.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je hem in Find me Guilty gezien?
Vond het verrassend om te zien hoe hij in shape is gekomen voor T3quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef hoeishet het volgende:
zou die nog breed zijn en in shape kunnen komen
Mwah, als ze het idee van de tweede Terminator een beetje omdraaien ben ik er best voor te porren. Terugkeer van Kristanna Loken, maar nu is ze een coole behulpzame cyborg en moet ze John Conner beschermen tegen ... ehmm ... ja wat eigenlijk. Ach eigenlijk wil ik gewoon nog een keer Kristanna in d'r blote kont zien rondhuppelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Kutfilm dit. Terminator 2 is een van m'n lievelingsfilms en 1 en 3 zijn ook wel cool. Een Terminator zonder Arnie is als een Borat zonder Sacha Cohen.
Vond je? Mwah, ik vond het eigenlijk wel een verademing tegenover superkneus John Connor (over miscasting gesproken ... poeh).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar daar hoeft de Terminator-serie toch niet verpest door te worden. Ze was al bagger in deel 3.![]()
Hmm, na deze vergelijking begin ik ineens het voordeel van T4 in te zien ...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef DJKoster het volgende:
Terminator zonder Arnold is als een Matrix zonder Keanu Reeves![]()
Als die vergelijking klopt dan word T4 de beste terminator ooit gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef DJKoster het volgende:
Terminator zonder Arnold is als een Matrix zonder Keanu Reeves![]()
quote:Het productiebedrijf Halcyon heeft de rechten gekocht van de Terminator films en is onder andere van plan om Terminator 4 in 2009 uit te brengen.
Voor degenen die het nog niet weten, The Terminator is het verhaal over een toekomstige oorlog van de mens tegen machines die de wereld hebben overgenomen. Een haast onverwoestbare robot word teruggeszonden in de tijd om zich als mens voor te doen en de ouders van een toekomstige rebellenleider genaamd John Connor te doden.
De rebellenleider John Connor reist met de tijdmachine de Terminator achterna om te voorkomen dat zijn voorouders worden gedood en hij daardoor nooit geboren zal worden. Termintator 4 zal verder gaan waar deel 3 is gebleven, namelijk vanaf het moment dat de grote oorlog uitbreekt en John Connor opgesloten zit in een atoombunker.
Behalve dat deel vier de start zal worden voor een geheel nieuwe trilogie zijn er ook plannen voor een tv-serie rond de moeder van John Connor, Sarah Conner. Of Arnold Schwarzenegger ook in deel vier terugkomt, is nog onduidelijk. Hij is immers momenteel gouverneur van Californië, en heeft het zeer begrijpelijk heel erg druk in die baan.
Dat zie ik nog niet gebeuren. Arnie is verbazend goed bezig als gouverneur.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
Arnie zal wel tegen die tijd zijn weggestemd en kan hij gewoon spelen![]()
http://www.darkhorizons.com/news07/071231e.phpquote:Arnold NOT In New "Terminator"By Garth FranklinFriday December 28th 2007 12:35am With a new "Terminator" trilogy in the works, the inevitable question since it was first announced has been what involvement, if any, would former series star turned California Governor Arnold Schwarzenegger have in the new projects.
Producer Moritz Borman has now revealed to The Sun that Schwarzenegger will NOT be appearing in the upcoming "Terminator Salvation: The Future Begins" but could be involved in the inevitable two sequels.
Borman says "We have a huge twist at the end, which we're being careful not to reveal... I can tell you this much -- this is the story everybody has been waiting for. Namely, we're in the future. The part of it where Arnold's character has not yet been built but is on the drawing board and in the next two episodes we'll get to the point where time-travel is more in the foreground. It's the war against the machines, the start of Skynet taking over the world."
He adds that "It's convenient that he hasn't been built at this point of the story, as Arnold has more important things to do right now, but that doesn't mean he might not re-appear later in the trilogy. He knows the material and is very supportive of what we're doing. There might even be hints of his character in this one."
He also quashed rumors of Vin Diesel's involvement - "Everyone is assuming there is a John Connor and a Terminator in the script. Connor is in there along with another figure, but who is that figure? I've heard everything from Sylvester Stallone to Vin Diesel, and other ones. I can tell you that Vin Diesel is not somebody we're currently talking to."
Shooting will begin on April 15th in Budapest.
Tja, Zonder Arnold hoeft van mij niet echt meer, maar hij is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 31 december 2007 23:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.darkhorizons.com/news07/071231e.php
Als ze niet snel voor een andere regisseur kiezen dan zal dat best wel eens kunnen gebeuren jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:10 schreef Djaser het volgende:
Ik voorspel een eindresultaat vergelijkbaar met The Matrix revolutions. Te veel Sfi en de sfeer geheel verloren.
De serie is inderdaad leuk, met verwijzingen naar de oudere films (deel 1 en deel 2).quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
De serie schijnt best wel goed te zijn trouwens. Nog niet gezien (ik heb geen tv en niet zoveel zin om te gaan downloaden) maar hij loopt aardig in de VS.
Joh!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik las vandaag in de Metro dat Christian Bale de rol van John Connor op zich gaat nemen. Dat is nooit slecht. McG (inderdaad, van de Charlie's Angels films) staat vermeld als regisseur. Dat kan soms wel slecht zijn.
Terminator 4: The Future Begins
Tsja, ik denk dat ze misschien gewoon (en terecht!) niet tevreden waren over hoe hij John neerzette. Maar het gaat er met name om dat Bale natuurlijk een van dé grote namen is van dit moment. Je merkt het al aan de reacties van "Oh, Bale doet mee, dus dan kan het nog wel interessant worden".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:17 schreef Djaser het volgende:
Waarom niet gewoon Nick Stahl als John Connor?
Maar ze schieten de film in new-mexicoquote:Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0438488/faq#.2.1.2
Dat is janken met de pet op.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
wat is nou weer een pg-13 rating
Een Amerikaans burger in een Gekozen Functie mag niet mee werken aan films en dergelijke.quote:
Dat is niet waarquote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een Amerikaans burger in een Gekozen Functie mag niet mee werken aan films en dergelijke.
Dit kan gezien worden als oneerlijke concurrentie (vergroting naamsbekendheid) tegen de andere kandidaten.
Maar ik hoop dat ze de naam Terminator waardig worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch ben ik ergens wel benieuwd hoor. Bale is nu eenmaal een van m'n favo acteursquote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Charlie's Angels, de schrijvers van Catwoman en producers van Basic Instinct 2 en Santa Clause 3 (OK, ik kies ze er wel uit). Én ook nog eens PG-13.
Dit wordt een pareltje [ afbeelding ].
you have got to be fucking kidding mequote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Charlie's Angels, de schrijvers van Catwoman en producers van Basic Instinct 2 en Santa Clause 3 (OK, ik kies ze er wel uit). Én ook nog eens PG-13.
Dit wordt een pareltje [ afbeelding ].
pg-13???quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef bob1234 het volgende:
Omdat die het druk heeft met gouverneur te zijn
En dit zal ook de eerste terminator worden met een pg-13 rating
PG-13, dat heeft Spawn ook de das om gedaanquote:
Die regisseert toch alleen maar?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dat is niet waarClint Eastwood was tot afgelopen jaar ook burgermeester van een kleine gemeente.
mooie smiley, manquote:
Toen ie burgemeester was heeft ie Heartbreak Ridge, Bird en de laatse Dirty Harry gedaan. De afgelopen jaren heeft ie nog in Million Dollar Baby en Blood Work gezeten terwijl hij ook een benoemde functie in een of andere commissie had.quote:
Dat zal echt niet gaan veranderen hoor jammer genoeg, enigste kans is dat je de unrated versie op dvd krijgt net zoals bij die hard 4 was.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:31 schreef Hankster het volgende:
[..]
mooie smiley, man![]()
Ja, ik zie de PG-13 rating ook niet zo zitten. Maar ach, dat kan heus nog wel veranderen en wie weet komt er wel een extended cut op DVD met een hogere rating
In elk geval is dan de hele sfeer terminatedquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Myers het volgende:
Leuke trailer, maar dat PG-13 moeten ze echt afschaffen. Goede franchises die voorheen lekker hard waren, worden stuk voor stuk kindvriendelijk gemaakt om maar die extra paar miljoentjes binnen te halen, terwijl dat in vrijwel alle gevallen afbreuk doet aan de kwaliteit van de film. Maar goed, met een McG of een Brett Ratner aan het roer weet je toch wel hoe laat het is.
Mijn ouders waren laaiend toen ik ze op 10-jarige leeftijd trots vertelde dat ik Terminator 2 had gezien. Nu kan straks elke kleuter een kaartje kopen voor T4, want het is niet zo geweldadig, er is geen bloed en er wordt niet in gescholden. En dat heet dan 'Terminator'.
Kippevel! zeker als die beelden in combinatie met het vertrouwde terminator geluid begint! Christian Bale is zeker een goeie John Conner, en brengt zeker iets met zich mee. Ik hoop wel dat als de film uit is we hem niet allemaal als Batman gaan herkennen...quote:
quote:
waar ligt dat ergens?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die op tour is in Esselijkerwoude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
Volgens de link naar IMDB wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
Komt er wel weer een nieuwe T-800 dan? Aangezien ze nu aan het begin staan van skynet en de oorlog zou ik eerst wat oude modellen verwachten. Lijkt me overigens ook veel interessanter.
Ookal is er nog niet heel veel te zien toch vette teaser.quote:
Dat is dan ook het hele idee van een teaserquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ookal is er nog niet heel veel te zien toch vette teaser.
Ja klopt. Maar bij de meeste teasers heb ik van; het zal wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:11 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat is dan ook het hele idee van een teaser
Leg de zakdoeken maar alvast klaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:42 schreef foetre het volgende:
Ik ga nu maar ff T3 kijken met die geile kristina loken
In Bloodrayne kan je haar topless zienquote:Op zondag 27 juli 2008 11:42 schreef foetre het volgende:
Ik ga nu maar ff T3 kijken met die geile kristina loken
ik wou net zeggen, in The L-word heeft ze geile lesbo neuqseks... ook toplessquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
In Bloodrayne kan je haar topless zien
zo'n beetje het enige positieve van die film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |