quote:Terminator 4 zonder Arnie
Er komt definitief een vierde deel van de filmserie Terminator. Zeker is dat Arnold Schwarzenegger niet opnieuw tekent voor de hoofdrol. Dat melden diverse Amerikaanse media.
arnie.htm
In de eerste drie episoden speelde de voormalig Oostenrijkse bodybuilder de hoofdrol. Tegenwoordig is hij gouverneur van de Amerikaanse staat Californië.
Wie de hoofdrol wel gaat vertolken en wie de regisseur wordt, is nog niet bekend. De nieuwe rolprent zal op zijn laatst in 2009 in de bioscoop te zien zijn, zo meldt de nieuwe producent Halcyon Company. Terminator 3: Rise Of The Machines, dateert van 2003, en was een van de duurste films ooit, 190 miljoen dollar.
Zouquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Easy. (moet hij het wel bij +/- 10 one-liners houden natuurlijk).
Heb je hem in Find me Guilty gezien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Neen, leuk? drama? huilen? top?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je hem in Find me Guilty gezien?
Als hij een Terminator gaat spelen wordt het helemaal Epic Movie 2.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Ja, 5 minuten geleden zelfs.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je hem in Find me Guilty gezien?
Vond het verrassend om te zien hoe hij in shape is gekomen voor T3quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef hoeishet het volgende:
zou die nog breed zijn en in shape kunnen komen
Mwah, als ze het idee van de tweede Terminator een beetje omdraaien ben ik er best voor te porren. Terugkeer van Kristanna Loken, maar nu is ze een coole behulpzame cyborg en moet ze John Conner beschermen tegen ... ehmm ... ja wat eigenlijk. Ach eigenlijk wil ik gewoon nog een keer Kristanna in d'r blote kont zien rondhuppelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Kutfilm dit. Terminator 2 is een van m'n lievelingsfilms en 1 en 3 zijn ook wel cool. Een Terminator zonder Arnie is als een Borat zonder Sacha Cohen.
Vond je? Mwah, ik vond het eigenlijk wel een verademing tegenover superkneus John Connor (over miscasting gesproken ... poeh).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar daar hoeft de Terminator-serie toch niet verpest door te worden. Ze was al bagger in deel 3.![]()
Hmm, na deze vergelijking begin ik ineens het voordeel van T4 in te zien ...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef DJKoster het volgende:
Terminator zonder Arnold is als een Matrix zonder Keanu Reeves![]()
Als die vergelijking klopt dan word T4 de beste terminator ooit gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef DJKoster het volgende:
Terminator zonder Arnold is als een Matrix zonder Keanu Reeves![]()
quote:Het productiebedrijf Halcyon heeft de rechten gekocht van de Terminator films en is onder andere van plan om Terminator 4 in 2009 uit te brengen.
Voor degenen die het nog niet weten, The Terminator is het verhaal over een toekomstige oorlog van de mens tegen machines die de wereld hebben overgenomen. Een haast onverwoestbare robot word teruggeszonden in de tijd om zich als mens voor te doen en de ouders van een toekomstige rebellenleider genaamd John Connor te doden.
De rebellenleider John Connor reist met de tijdmachine de Terminator achterna om te voorkomen dat zijn voorouders worden gedood en hij daardoor nooit geboren zal worden. Termintator 4 zal verder gaan waar deel 3 is gebleven, namelijk vanaf het moment dat de grote oorlog uitbreekt en John Connor opgesloten zit in een atoombunker.
Behalve dat deel vier de start zal worden voor een geheel nieuwe trilogie zijn er ook plannen voor een tv-serie rond de moeder van John Connor, Sarah Conner. Of Arnold Schwarzenegger ook in deel vier terugkomt, is nog onduidelijk. Hij is immers momenteel gouverneur van Californië, en heeft het zeer begrijpelijk heel erg druk in die baan.
Dat zie ik nog niet gebeuren. Arnie is verbazend goed bezig als gouverneur.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
Arnie zal wel tegen die tijd zijn weggestemd en kan hij gewoon spelen![]()
http://www.darkhorizons.com/news07/071231e.phpquote:Arnold NOT In New "Terminator"By Garth FranklinFriday December 28th 2007 12:35am With a new "Terminator" trilogy in the works, the inevitable question since it was first announced has been what involvement, if any, would former series star turned California Governor Arnold Schwarzenegger have in the new projects.
Producer Moritz Borman has now revealed to The Sun that Schwarzenegger will NOT be appearing in the upcoming "Terminator Salvation: The Future Begins" but could be involved in the inevitable two sequels.
Borman says "We have a huge twist at the end, which we're being careful not to reveal... I can tell you this much -- this is the story everybody has been waiting for. Namely, we're in the future. The part of it where Arnold's character has not yet been built but is on the drawing board and in the next two episodes we'll get to the point where time-travel is more in the foreground. It's the war against the machines, the start of Skynet taking over the world."
He adds that "It's convenient that he hasn't been built at this point of the story, as Arnold has more important things to do right now, but that doesn't mean he might not re-appear later in the trilogy. He knows the material and is very supportive of what we're doing. There might even be hints of his character in this one."
He also quashed rumors of Vin Diesel's involvement - "Everyone is assuming there is a John Connor and a Terminator in the script. Connor is in there along with another figure, but who is that figure? I've heard everything from Sylvester Stallone to Vin Diesel, and other ones. I can tell you that Vin Diesel is not somebody we're currently talking to."
Shooting will begin on April 15th in Budapest.
Tja, Zonder Arnold hoeft van mij niet echt meer, maar hij is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 31 december 2007 23:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.darkhorizons.com/news07/071231e.php
Als ze niet snel voor een andere regisseur kiezen dan zal dat best wel eens kunnen gebeuren jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:10 schreef Djaser het volgende:
Ik voorspel een eindresultaat vergelijkbaar met The Matrix revolutions. Te veel Sfi en de sfeer geheel verloren.
De serie is inderdaad leuk, met verwijzingen naar de oudere films (deel 1 en deel 2).quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
De serie schijnt best wel goed te zijn trouwens. Nog niet gezien (ik heb geen tv en niet zoveel zin om te gaan downloaden) maar hij loopt aardig in de VS.
Joh!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik las vandaag in de Metro dat Christian Bale de rol van John Connor op zich gaat nemen. Dat is nooit slecht. McG (inderdaad, van de Charlie's Angels films) staat vermeld als regisseur. Dat kan soms wel slecht zijn.
Terminator 4: The Future Begins
Tsja, ik denk dat ze misschien gewoon (en terecht!) niet tevreden waren over hoe hij John neerzette. Maar het gaat er met name om dat Bale natuurlijk een van dé grote namen is van dit moment. Je merkt het al aan de reacties van "Oh, Bale doet mee, dus dan kan het nog wel interessant worden".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:17 schreef Djaser het volgende:
Waarom niet gewoon Nick Stahl als John Connor?
Maar ze schieten de film in new-mexicoquote:Op zondag 22 juni 2008 20:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0438488/faq#.2.1.2
Dat is janken met de pet op.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
wat is nou weer een pg-13 rating
Een Amerikaans burger in een Gekozen Functie mag niet mee werken aan films en dergelijke.quote:
Dat is niet waarquote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een Amerikaans burger in een Gekozen Functie mag niet mee werken aan films en dergelijke.
Dit kan gezien worden als oneerlijke concurrentie (vergroting naamsbekendheid) tegen de andere kandidaten.
Maar ik hoop dat ze de naam Terminator waardig worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch ben ik ergens wel benieuwd hoor. Bale is nu eenmaal een van m'n favo acteursquote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Charlie's Angels, de schrijvers van Catwoman en producers van Basic Instinct 2 en Santa Clause 3 (OK, ik kies ze er wel uit). Én ook nog eens PG-13.
Dit wordt een pareltje [ afbeelding ].
you have got to be fucking kidding mequote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Charlie's Angels, de schrijvers van Catwoman en producers van Basic Instinct 2 en Santa Clause 3 (OK, ik kies ze er wel uit). Én ook nog eens PG-13.
Dit wordt een pareltje [ afbeelding ].
pg-13???quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef bob1234 het volgende:
Omdat die het druk heeft met gouverneur te zijn
En dit zal ook de eerste terminator worden met een pg-13 rating
PG-13, dat heeft Spawn ook de das om gedaanquote:
Die regisseert toch alleen maar?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dat is niet waarClint Eastwood was tot afgelopen jaar ook burgermeester van een kleine gemeente.
mooie smiley, manquote:
Toen ie burgemeester was heeft ie Heartbreak Ridge, Bird en de laatse Dirty Harry gedaan. De afgelopen jaren heeft ie nog in Million Dollar Baby en Blood Work gezeten terwijl hij ook een benoemde functie in een of andere commissie had.quote:
Dat zal echt niet gaan veranderen hoor jammer genoeg, enigste kans is dat je de unrated versie op dvd krijgt net zoals bij die hard 4 was.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:31 schreef Hankster het volgende:
[..]
mooie smiley, man![]()
Ja, ik zie de PG-13 rating ook niet zo zitten. Maar ach, dat kan heus nog wel veranderen en wie weet komt er wel een extended cut op DVD met een hogere rating
In elk geval is dan de hele sfeer terminatedquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Myers het volgende:
Leuke trailer, maar dat PG-13 moeten ze echt afschaffen. Goede franchises die voorheen lekker hard waren, worden stuk voor stuk kindvriendelijk gemaakt om maar die extra paar miljoentjes binnen te halen, terwijl dat in vrijwel alle gevallen afbreuk doet aan de kwaliteit van de film. Maar goed, met een McG of een Brett Ratner aan het roer weet je toch wel hoe laat het is.
Mijn ouders waren laaiend toen ik ze op 10-jarige leeftijd trots vertelde dat ik Terminator 2 had gezien. Nu kan straks elke kleuter een kaartje kopen voor T4, want het is niet zo geweldadig, er is geen bloed en er wordt niet in gescholden. En dat heet dan 'Terminator'.
Kippevel! zeker als die beelden in combinatie met het vertrouwde terminator geluid begint! Christian Bale is zeker een goeie John Conner, en brengt zeker iets met zich mee. Ik hoop wel dat als de film uit is we hem niet allemaal als Batman gaan herkennen...quote:
quote:
waar ligt dat ergens?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die op tour is in Esselijkerwoude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |