Daarom ook pas na werktijd afgesprokenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
normale mensen werken gewoon op vrijdag
Ik wil graag komenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
En omdat niet iedereen de OP leest:
Ik werp me wel weer op om wat te regelen, anders wordt het toch niks
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom ook pas na werktijd afgesprokenRemco
Waar niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zoals altijd, hoor ik er weer niet bij
Bij iemand anders pitten?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komen
Veel plezier met je comedyquote:
Renatequote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom ook pas na werktijd afgesprokenRemco
Ik kom mss met de auto hèquote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komen
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Renate
ik kom vrijdag niet, ook al is het na werktijdwant heb 's avonds al een feestje in Rijssen
![]()
Dan moet je maar zorgen dat je komtquote:
Ik ga niet ergens heen waarbij ik langer onderweg ben, dan daadwerkelijk op plaats van bestemmingquote:Op zondag 22 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom mss met de auto hè![]()
Waarschijnlijk rij ik dan naar Breda ofzo, en dan kan ik met de nachttrein iig terug
Maar je kon helemaal niet toch
quote:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je komt
Dan is dus de vraag..quote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.
Ik slaap die vrijdag niet thuisquote:
Hangt er vanaf hoe laat je teruggaatquote:Op zondag 22 juni 2008 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet ergens heen waarbij ik langer onderweg ben, dan daadwerkelijk op plaats van bestemming
Zaterdag is veelal onmogelijk ivm week-OV en zaterdagwerk wat mensen niet kunnen missen. Niet iedereen is zo gek als mijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.
Als wijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Zaterdag is veelal onmogelijk ivm week-OV en zaterdagwerk wat mensen niet kunnen missen. Niet iedereen is zo gek als mij
Toegevoegdquote:Op zondag 22 juni 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan is dus de vraag..
wie wil vrijdag en wie wil zaterdags![]()
Poll?
Lekker, alleen in een vreemd huisquote:
Nog onderscheidt tussen vanaf 12 of vanaf 17 uurquote:
Als het bed maar lekker ligtquote:
die ligt wel lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het bed maar lekker ligt
En heb je nog een leuke zus of zo?
Detailsquote:Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog onderscheidt tussen vanaf 12 of vanaf 17 uur
Leren jijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef Yesse het volgende:
tvp
quote:
Daar heb ik niets aanquote:Nop, wel een broer
wel belangrijk!!quote:
Je kunt wel bij hem slapenquote:
Dus kies je voor zaterdagquote:Op zondag 22 juni 2008 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wel belangrijk!!
Voor mij is de keuze nu heel moeilijk, want kan beide
Ik wil de volgende dag nog wel kunnen lopenquote:
Heb liever de vrijdagmiddagquote:
Hij zal je met nog geen vinger aanrakenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de volgende dag nog wel kunnen lopen
Jou ken ik toch alquote:Op zondag 22 juni 2008 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan zaterdag ook niet, maar dat zal weinig uitmaken voor de meeting gok ik
Dat heb ik ook een keer meegemaakt!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Bravebart het volgende:
"Dames en heren, we hebben op dit moment geen machinist en proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen."
Duuuuus
Ik denk dat ik maar 'nee' zegquote:
He dat hadden wij laatst ook.. Die was vermistquote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Bravebart het volgende:
"Dames en heren, we hebben op dit moment geen machinist en proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen."
Duuuuus
Where we metquote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
Nanananaaaanaaa naa heeeee !
Maybe you rememmberrrr [ afbeelding ].
Jwt.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Where we met
On the beach
When you showed me the way
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:23 schreef Glennz het volgende:
Ik loop stage bij een fake computerbedrijf. Dit word m'n laatste week, dan zitten er 20 weken op.![]()
Ik kwam hem toevallig tegen in zoeen topicquote:
Het is stiekem een pennenwinkel?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:23 schreef Glennz het volgende:
Ik loop stage bij een fake computerbedrijf. Dit word m'n laatste week, dan zitten er 20 weken op.![]()
Ik lees altijd 'zoen' of 'zoenen'quote:Op zondag 22 juni 2008 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen in zoeen topic. Opzich wel lekker ja.
Lekker hoorquote:
Dat wel, maar de teleurstelling is daardoor groterquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar de teleurstelling is daardoor groter
quote:
quote:
Zit nu film te kijken op rtl5.. dus ben benieuwd..quote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je nog iets doen, zo in de laatste uurtjes van het weekend?
Dit zal waarschijnlijk mijn onderwerp zijn:quote:
quote:The Formation and Repair of an SbcCD-induced DNA Double-
Strand Break at a 246bp Palindrome in the E. coli Chromosome
gamen op de PC en Wii, denk ik en straks nog maar ff EK lingerie dingesquote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zit nu film te kijken op rtl5.. dus ben benieuwd..
en jij?
Ek lingerie.. dat is toch nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gamen op de PC en Wii, denk ik en straks nog maar ff EK lingerie dinges![]()
daarom ook dequote:Op zondag 22 juni 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ek lingerie.. dat is toch niet![]()
beetje jammer..
Die moet er dan na!quote:
quote:
Hij was er nog toen ik weg gingquote:
quote:
Diequote:Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een reactie als "![]()
" verwacht, maar vind dit toch leuker
En daar kom ik nu achter !!!!quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef Californium het volgende:
Dieen
zijn zo voorspelbaar...dus ik dacht....laat ik eens iets onvoorspelbaars doen
Zag je niet aankomen he? he? he?
Dat belooft nog watquote:Ik ben zow onvoorspelbaar johIk doe altijd van dit soort onverwachtse dingen als je het het minst verwacht
Wist ik nog niet zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
[..]
Dat belooft nog wat
Jij kwam niet naar de meet toch?
okquote:Op zondag 22 juni 2008 21:13 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, het is een van-alles-en-nog-wat-winkel geworden, en het zijn allemaal 2ehands spullen.
Wattes?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
it's sooooowwww pretttttyyyy pinnnkkkkkkk
Heb je mn Fipo gezien?quote:
Welkomquote:Op zondag 22 juni 2008 21:13 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, het is een van-alles-en-nog-wat-winkel geworden, en het zijn allemaal 2ehands spullen.
Mijn portfolio map die ik morgen moet inleverenquote:
En gestemdquote:
Ik heb 'geen voorkeur' gestemd, ik kan altijdquote:Op zondag 22 juni 2008 21:31 schreef Californium het volgende:
Mijn portfolio map die ik morgen moet inleverenEn ja heb je fipo gezien...Kun je voor mij 'een andere dag' stemmen
Ik luister ff nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Jezus, wat is de nicht bij Top Gear irritant... Nog erger dan Geer en Goor
Oja jij bent die zonder levenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb 'geen voorkeur' gestemd, ik kan altijd
[..]
Ik luister ff niet
alsjequote:
quote:
Dat is de goede volgordequote:Op zondag 22 juni 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland is er bij het EK Lingerie nog wel bij![]()
welke film is het?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is de goede volgorde
De film op rtl5 is trouwens best scary
Vraag het in TRU, kun je lachenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het altijd slecht weer bij zulke film?
Dat zorgt voor extra spanningquote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het altijd slecht weer bij zulke film?
Het slechtste Nederlandse TV programmaquote:Op zondag 22 juni 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland is er bij het EK Lingerie nog wel bij![]()
handig! zo'n agendaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef PieterBas het volgende:
Woops.. Dacht ik dat ik een afspraak om 11.30 had, is het dus om 10.30
Jahquote:
Staat in de agenda van mijn telefoon, maar er was eerst sprake dat afspraak om 9.30 was, maar werd verplaatst naar 10.30.quote:
Ah, 2e gesprek?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Nu is het ook geen ramp als ik me zou verslapen.. het is maar 5 minuten lopen
Relaxedquote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Staat in de agenda van mijn telefoon, maar er was eerst sprake dat afspraak om 9.30 was, maar werd verplaatst naar 10.30.
Nu is het ook geen ramp als ik me zou verslapen.. het is maar 5 minuten lopen
Heb je al Wii Fit gespeeldquote:Op zondag 22 juni 2008 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat Wii'en ga je best wel in je armspieren voelen
Nee die heb ik nog niet.quote:
Oui, si, yes, jaquote:
Medal of Honor Heroes 2 ook hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wii Sport, en dan vooral boksen is zwaar vermoeiend voor je armen![]()
quote:
Die heb ik nietquote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Medal of Honor Heroes 2 ook hoor
Of we zijn gewoon niets gewendquote:Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die heb ik niet
Maareh, truste en tot morgen
Welterustenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon niets gewend
truste en tot morgen
Nog steedsquote:
Heb ik allemaal op stage gedaanquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Yesse het volgende:
Printen printen printen
Dat is het wel goedkoopstquote:
en er is niemand die het wat interesseerd....quote:
Als je weet hoe makkelijk er veel geprint wordt bij ons op kantoor maak ik me daar niet druk overquote:Op zondag 22 juni 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
en er is niemand die het wat interesseerd....Maar heb niet ech geweldig veel geprint hoor...! Blaadje of 100 tot 120...Inclusief mijn stageverslag 3 voudig
Omdat je relatief weinig doetquote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je weet hoe makkelijk er veel geprint wordt bij ons op kantoor maak ik me daar niet druk over
Heb alleen weinig om uit te printen![]()
Ga morgen beginnenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Californium het volgende:
Omdat je relatief weinig doetIs je verslag al af
Koffie of cola werkt beter, heb net ook weer glas gevuldquote:Op zondag 22 juni 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
Ik ben moe, maar het is nog niet afDenk dat ik er een kopje thee bij pak
cola of koffiequote:Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Koffie of cola werkt beter, heb net ook weer glas gevuld
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:02 schreef Bravebart het volgende:
THUIS
quote:
Vertelquote:Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
Mensen zonder fatsoen
Stelletje apaten hier.
Nee, ff iemand opgebeldquote:
Even een rustpuntje pakken.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
Ik ben moe, maar het is nog niet afDenk dat ik er een kopje thee bij pak
Met witte wijn blijf ik ook wakker hoor...alleen niet te veel...want van teveel alcohol wordt ik slaperig.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf maar gereden met die trein?
[..]
Zolang het maar geen witte wijn wordt blijf je wel wakker
[..]
Vertel
huhquote:Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Coke snuivende kut supporters in de trein
heb al even rond het huis gehobbeld netquote:
Ik snap niet wat iemand denkt die om deze tijd, met de ramen open in de auto snoeihard muziek aanzet. En dan ook echt zo traag mogelijk blijven rijden, zodat zoveel mogelijk mensen er zo lang mogelijk last van hebben.quote:
Recht uit Baselquote:
sommige mensenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iemand denkt die om deze tijd, met de ramen open in de auto snoeihard muziek aanzet. En dan ook echt zo traag mogelijk blijven rijden, zodat zoveel mogelijk mensen er zo lang mogelijk last van hebben.
Sommige vinden dat "normaal"..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iemand denkt die om deze tijd, met de ramen open in de auto snoeihard muziek aanzet. En dan ook echt zo traag mogelijk blijven rijden, zodat zoveel mogelijk mensen er zo lang mogelijk last van hebben.
Lekker is datquote:Op zondag 22 juni 2008 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Recht uit BaselBlowen in het halletje, coke snuiven van die plankjes bij een 4 zits, met bier gooien, ik heb het allemaal gezien
Ja, reuzequote:
Ik zou in de 1e klas gaan zitten, als het daar niet net zo erg isquote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef Bravebart het volgende:
Ja, reuzeHelemaal omdat ik expres in een stiltecoupé was gaan zitten omdat ik wilde leren
Het is juist altijd onrustig in zo'n stiltecoupé.. misschien komt het omdat ik dan juist om geluid ga reagerenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, reuzeHelemaal omdat ik expres in een stiltecoupé was gaan zitten omdat ik wilde leren
Ja ach, als het even meezit heb ik snel een ander huis.quote:
Aparte normen en waarden hanteren die mensen dan.quote:
Ik ga heel vaak eerste klas omdat ik anders moet staan in de treinquote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou in de 1e klas gaan zitten, als het daar niet net zo erg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja ach, als het even meezit heb ik snel een ander huis.
Ben echt klaar met deze wijk/straat.
[..]
Aparte normen en waarden hanteren die mensen dan.
Dat soort volk zouden ze allemaal bij elkaar moeten rapen en op een eiland gooien.
Of gewoon laten verdrinken, denk niet dat ze heel veel bijdragen aan de samenleving.
Hebben ze met Australie gedaanquote:Op zondag 22 juni 2008 23:14 schreef eer-ik het volgende:
Aparte normen en waarden hanteren die mensen dan.
Dat soort volk zouden ze allemaal bij elkaar moeten rapen en op een eiland gooien.
Of gewoon laten verdrinken, denk niet dat ze heel veel bijdragen aan de samenleving.
Had ik eigenlijk moeten doen jaquote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou in de 1e klas gaan zitten, als het daar niet net zo erg is
Penaltiesquote:Op zondag 22 juni 2008 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Pingels bij Spanje - Italie.
Nee, precies.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jeik weet hoe het is.... en is niet leuk als je eigenlijk lekker wil gaan slapen
Ik weetquote:
Ja maar dat hoor je alleen als het mooi weer is en er mensen op terras zitten....quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Penalties
[..]
Nee, precies.
En op zondag dan ook he
Woon je nog steeds boven die kroeg?
Ik ga zometeen echt door voor de Viggo Waas Awardquote:Op zondag 22 juni 2008 23:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weetwas even spannend
![]()
![]()
@ pieter; ik volgens mij ook niet![]()
Spanje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nu moet rusland wel winnenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
Nu weer Spanje - Rusland...:')
andalousia....van liptonquote:
Lekker bakkiequote:Op zondag 22 juni 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
andalousia....van liptondie driehoekjes zakjes
van me mams gekrijgt....
NOOO don't leave mequote:Op zondag 22 juni 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker bakkie![]()
Maar ik ga zo mn bedje maar weer eens opzoeken![]()
![]()
Ik ben er nogquote:Op zondag 22 juni 2008 23:32 schreef Californium het volgende:
[..]
NOOO don't leave me![]()
Ik moet nog wel een kwartier minimaal..
Maar ben je niet sneller klaar als je hier wegblijftquote:Op zondag 22 juni 2008 23:32 schreef Californium het volgende:
NOOO don't leave me![]()
Ik moet nog wel een kwartier minimaal..
Dat 'valt nog wel mee' danquote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar dat hoor je alleen als het mooi weer is en er mensen op terras zitten....en ik woon op 3 hoog
laatste sportzomer daarquote:Op zondag 22 juni 2008 23:35 schreef PieterBas het volgende:
Laatste Studio Sportzomer in Zwitserland
Dag dag Rosie![]()
![]()
Oeh, die is lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
andalousia....van liptondie driehoekjes zakjes
van me mams gekrijgt....
Trustenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat 'valt nog wel mee' dan
Hier is het echt elke dag ellende.
Anyway, ik ga de mand in.
Adieu![]()
![]()
Ja, omdat Nederland uitgeschakeld is, ga ze nu weer vanuit Hilversum uitzenden.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, omdat Nederland uitgeschakeld is, ga ze nu weer vanuit Hilversum uitzenden.
jah nog ff snuffelen en een stiekeme tvpquote:
quote:
Ze gaan nu ook met de EK journaals stoppen om 20 uur.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook met de EK journaals stoppen om 20 uur.
Preciesquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
En als Cali gaat slapen, gaan we allemaal slapen![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
Het Cali kwartiertje.
Nee ik had die zooi aan laten staan, kom je weer boven kan je alles teruglezenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
Hey tripack
Mooie tijd zo
[..]
Gaat het weer niet goed
Ik wilde 2 letters weghalenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
Het Cali kwartiertje.
Kan niet wachtenquote:
mensen die tegen je aan gaan lullen ondanks dat je niets terug zegtquote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik had die zooi aan laten staan, kom je weer boven kan je alles teruglezen.
Je moet ook niet zoveel breezers oppikken hèquote:Op zondag 22 juni 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik had die zooi aan laten staan, kom je weer boven kan je alles teruglezen.
Le Tourquote:Op zondag 22 juni 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort komt wel weer Tour de France met Mart s'avonds
Welke 2 danquote:Op zondag 22 juni 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde 2 letters weghalen
[..]
Kan niet wachten![]()
Het blijft toch de mooiste wielerronde die er bestaat.. ook met al die recente dopingsschandalen.quote:
Negeren is begeren.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
Iedereen negeert me gelijk maar
Punt is duidelijk jongens
jahquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het blijft toch de mooiste wielerronde die er bestaat.. ook met al die recente dopingsschandalen.
Dag dag Pilesquote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
De i en de r
Ik moet echt weg hier, het wordt slecht
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
Je moet ook niet zoveel breezers oppikken hè![]()
Vooral Radio Tour de France op Radio 1quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
Negeren is begeren.
Neee, zo makkelijk komen jullie niet van me afquote:
gewoon kijken op tvquote:Op zondag 22 juni 2008 23:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vooral Radio Tour de France op Radio 1
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:58 schreef Californium het volgende:
Klaar! Alleen nog even uitprinten morgen! Dus iedereen mag slapen![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
En omdat niet iedereen de OP leest:
De StageSC-meet
De meet zal waarschijnlijk plaatsvinden op vrijdag 27 juni in Utrecht. Hoe laat staat niet vast, de eerste mensen zullen waarschijnlijk 's middags al komen.
Op dit moment is het aantal mensen wat zeker komt op 1 hand te tellen, dus tijd om daar verandering in te brengen. Wil iedereen zo snel mogelijk beslissen of hij/zij komt of niet, dan weten we tenminste of een meet zin heeft
Ik werp me wel weer op om wat te regelen, anders wordt het toch niks
En nog maar ff een poll, al heeft het weinig zin denk ik:
Poll: StageSC-meet: welke dag?Vrijdag Zaterdag Andere dag Geen voorkeur
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Soms moet je ook werkenquote:
Hoeveel keer mag je stemmen?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga ik gelijk doen![]()
Truste allemaal![]()
En ik sluit nog ff af met:
Zoveel keer als je wiltquote:
quote:
Juuquote:
Ik al 9 keer!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
Ik heb al 5 keer gestemd.
Welterustenquote:
Ik zag het ookquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef PieterBas het volgende:
Die Rosie van Studio Sportzomer komt gewoon uit Nederland![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef Loontjah het volgende:
Geslaagd en wel
Ingeschreven voor HBO - ICT media & design
Vriendin van mijn broertje heeft nog een leuke en vrijgezelle vriendin waar ze mij al opgehemeld had en opzich wel eens wat wou gaan doenquote:Op maandag 23 juni 2008 01:21 schreef Cuegirllie het volgende:
een date?
vertel!!!
en niet eens met mij![]()
Je moet ook gewoon slapen 's nachtsquote:Op maandag 23 juni 2008 08:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Was helemaal niet zo gezellig.. veels te rustig
Als ik dat had gekund gisterenquote:
Bij mij was het een uur of 1, vond het laat zatquote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik dat had gekund gisteren
Was nog drie uur geworden
Weet ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens morgen Milou
Waarom heb jij dan slecht geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |