Daarom ook pas na werktijd afgesprokenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
normale mensen werken gewoon op vrijdag
Ik wil graag komenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
En omdat niet iedereen de OP leest:
Ik werp me wel weer op om wat te regelen, anders wordt het toch niks
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom ook pas na werktijd afgesprokenRemco
Waar niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zoals altijd, hoor ik er weer niet bij
Bij iemand anders pitten?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komen
Veel plezier met je comedyquote:
Renatequote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom ook pas na werktijd afgesprokenRemco
Ik kom mss met de auto hèquote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8 uur daar zijn en 9 uur weer terug, anders kan ik niet thuis komen
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Renate
ik kom vrijdag niet, ook al is het na werktijdwant heb 's avonds al een feestje in Rijssen
![]()
Dan moet je maar zorgen dat je komtquote:
Ik ga niet ergens heen waarbij ik langer onderweg ben, dan daadwerkelijk op plaats van bestemmingquote:Op zondag 22 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom mss met de auto hè![]()
Waarschijnlijk rij ik dan naar Breda ofzo, en dan kan ik met de nachttrein iig terug
Maar je kon helemaal niet toch
quote:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je komt
Dan is dus de vraag..quote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.
Ik slaap die vrijdag niet thuisquote:
Hangt er vanaf hoe laat je teruggaatquote:Op zondag 22 juni 2008 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet ergens heen waarbij ik langer onderweg ben, dan daadwerkelijk op plaats van bestemming
Zaterdag is veelal onmogelijk ivm week-OV en zaterdagwerk wat mensen niet kunnen missen. Niet iedereen is zo gek als mijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik roep al tijden dat ik op zaterdag wel kan.
Als wijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Zaterdag is veelal onmogelijk ivm week-OV en zaterdagwerk wat mensen niet kunnen missen. Niet iedereen is zo gek als mij
Toegevoegdquote:Op zondag 22 juni 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan is dus de vraag..
wie wil vrijdag en wie wil zaterdags![]()
Poll?
Lekker, alleen in een vreemd huisquote:
Nog onderscheidt tussen vanaf 12 of vanaf 17 uurquote:
Als het bed maar lekker ligtquote:
die ligt wel lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het bed maar lekker ligt
En heb je nog een leuke zus of zo?
Detailsquote:Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog onderscheidt tussen vanaf 12 of vanaf 17 uur
Leren jijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef Yesse het volgende:
tvp
quote:
Daar heb ik niets aanquote:Nop, wel een broer
wel belangrijk!!quote:
Je kunt wel bij hem slapenquote:
Dus kies je voor zaterdagquote:Op zondag 22 juni 2008 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wel belangrijk!!
Voor mij is de keuze nu heel moeilijk, want kan beide
Ik wil de volgende dag nog wel kunnen lopenquote:
Heb liever de vrijdagmiddagquote:
Hij zal je met nog geen vinger aanrakenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil de volgende dag nog wel kunnen lopen
Jou ken ik toch alquote:Op zondag 22 juni 2008 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan zaterdag ook niet, maar dat zal weinig uitmaken voor de meeting gok ik
Dat heb ik ook een keer meegemaakt!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Bravebart het volgende:
"Dames en heren, we hebben op dit moment geen machinist en proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen."
Duuuuus
Ik denk dat ik maar 'nee' zegquote:
He dat hadden wij laatst ook.. Die was vermistquote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Bravebart het volgende:
"Dames en heren, we hebben op dit moment geen machinist en proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen."
Duuuuus
Where we metquote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
Nanananaaaanaaa naa heeeee !
Maybe you rememmberrrr [ afbeelding ].
Jwt.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Where we met
On the beach
When you showed me the way
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:23 schreef Glennz het volgende:
Ik loop stage bij een fake computerbedrijf. Dit word m'n laatste week, dan zitten er 20 weken op.![]()
Ik kwam hem toevallig tegen in zoeen topicquote:
Het is stiekem een pennenwinkel?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:23 schreef Glennz het volgende:
Ik loop stage bij een fake computerbedrijf. Dit word m'n laatste week, dan zitten er 20 weken op.![]()
Ik lees altijd 'zoen' of 'zoenen'quote:Op zondag 22 juni 2008 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen in zoeen topic. Opzich wel lekker ja.
Lekker hoorquote:
Dat wel, maar de teleurstelling is daardoor groterquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar de teleurstelling is daardoor groter
quote:
quote:
Zit nu film te kijken op rtl5.. dus ben benieuwd..quote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je nog iets doen, zo in de laatste uurtjes van het weekend?
Dit zal waarschijnlijk mijn onderwerp zijn:quote:
quote:The Formation and Repair of an SbcCD-induced DNA Double-
Strand Break at a 246bp Palindrome in the E. coli Chromosome
gamen op de PC en Wii, denk ik en straks nog maar ff EK lingerie dingesquote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zit nu film te kijken op rtl5.. dus ben benieuwd..
en jij?
Ek lingerie.. dat is toch nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gamen op de PC en Wii, denk ik en straks nog maar ff EK lingerie dinges![]()
daarom ook dequote:Op zondag 22 juni 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ek lingerie.. dat is toch niet![]()
beetje jammer..
Die moet er dan na!quote:
quote:
Hij was er nog toen ik weg gingquote:
quote:
Diequote:Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een reactie als "![]()
" verwacht, maar vind dit toch leuker
En daar kom ik nu achter !!!!quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef Californium het volgende:
Dieen
zijn zo voorspelbaar...dus ik dacht....laat ik eens iets onvoorspelbaars doen
Zag je niet aankomen he? he? he?
Dat belooft nog watquote:Ik ben zow onvoorspelbaar johIk doe altijd van dit soort onverwachtse dingen als je het het minst verwacht
Wist ik nog niet zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet![]()
[..]
Dat belooft nog wat
Jij kwam niet naar de meet toch?
okquote:Op zondag 22 juni 2008 21:13 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, het is een van-alles-en-nog-wat-winkel geworden, en het zijn allemaal 2ehands spullen.
Wattes?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
it's sooooowwww pretttttyyyy pinnnkkkkkkk
Heb je mn Fipo gezien?quote:
Welkomquote:Op zondag 22 juni 2008 21:13 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, het is een van-alles-en-nog-wat-winkel geworden, en het zijn allemaal 2ehands spullen.
Mijn portfolio map die ik morgen moet inleverenquote:
En gestemdquote:
Ik heb 'geen voorkeur' gestemd, ik kan altijdquote:Op zondag 22 juni 2008 21:31 schreef Californium het volgende:
Mijn portfolio map die ik morgen moet inleverenEn ja heb je fipo gezien...Kun je voor mij 'een andere dag' stemmen
Ik luister ff nietquote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Jezus, wat is de nicht bij Top Gear irritant... Nog erger dan Geer en Goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |