quote:
Dat moesten wij dus in ons competentieplan beschrijven.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens het boekje moet ik bij elk competentiebewijs een inleiding en een reflectie schrijven,...Maar vind dat achterlijk want wij hebben geleerd bij elk competentie een reflectie te schrijven en hieraan producten te koppelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Competentiequote:Op zondag 22 juni 2008 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat moesten wij dus in ons competentieplan beschrijven.
En moet het morgen inleveren en ik vind dat ik het goed wil doen....Want met mijn gemiddelde van een ong. een 7,5 voor mijn stagebeoordeling wil ik dit ophalen na een 8quote:
Die tellen niet voor stagiairesquote:
Ik ook maar ffquote:
Succes, zullen wij je niet van je werk houdenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
En moet het morgen inleveren en ik vind dat ik het goed wil doen....Want met mijn gemiddelde van een ong. een 7,5 voor mijn stagebeoordeling wil ik dit ophalen na een 8
Eens, sommige competenties heb je als persoon niet, maar dat wil niet zeggen dat je ongeschikt bent voor een hbo/wo opleidingquote:
Als ik Race Driver: Grid weer op ga starten ben ik weer de hele dag aan het gamen.quote:
Jah...Moet dus alleen nog reflecties schrijven enzoquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook maar ff
[..]
Succes, zullen wij je niet van je werk houden
die draait niet op mijn PC, dus heb dat probleem nietquote:Op zondag 22 juni 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik Race Driver: Grid weer op ga starten ben ik weer de hele dag aan het gamen.
goed planquote:Op zondag 22 juni 2008 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je maar geen stage gaan lopen![]()
Zou ook niet draaien op mijn pc, misschien wel op mijn laptop.. maar wel handig zo'n xbox360.. Ieder geval geen gezeik meer met systeemeisenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die draait niet op mijn PC, dus heb dat probleem niet
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou ook niet draaien op mijn pc, misschien wel op mijn laptop.. maar wel handig zo'n xbox360.. Ieder geval geen gezeik meer met systeemeisen
Als het ontwikkelt zou worden door de legendarisch Greoff Crammond van Grand Prix 2, 3 en 4quote:Op zondag 22 juni 2008 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Grid is er nog niet voor de Wii neem ik aan.
Ga wel F1 volgend jaar voor de Wii kopenEindelijk weer een F1 spel
daarom, heb ik er ook alle vertrouwen inquote:Op zondag 22 juni 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het ontwikkelt zou worden door de legendarisch Greoff Crammond van Grand Prix 2, 3 en 4. Zie dat de licentie gekocht is door Codemaster die ook Colin McRae serie en Grid ontwikkelt hebben, dus het gaat wel goed komen
Ja winkels zijn in Rotterdam volgens mij altijd op zondag geopend. En dat komt goed uit want dan kan ik mijn portfolio vandaag printen en hoeft dat niet voor heel veel geld op schoolquote:
quote:
quote:[b]Op zondag 22 juni 2008 14:01 schreef Yesse het volgende:[/b
Ben bezig met laatste ding voor school
Veel succesquote:
Nee hoor.. net gedouched en nu gewoon een boek lezenquote:
Dan zijn er 2 goed bezigquote:Op zondag 22 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor.. net gedouched en nu gewoon een boek lezen
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ook een competentie opzich toch? Jezelf aanpassen en eigen inzicht tonen
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, even mijn Stage SC stats opkrikken
Kijken of ik Pieterrrr weer ik kan halen
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, even mijn Stage SC stats opkrikken
Kijken of ik Pieterrrr weer ik kan halen
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, stiekem omdat hij ook KPD geschikt is hoor
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het gaat flink los hier qua regen en onweerIk blij dat ik niet aan het lichtnet hang met mn laptop
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het gaat flink los hier qua regen en onweerIk blij dat ik niet aan het lichtnet hang met mn laptop
Ja het is hier echt raar weerquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
was hier een uur geleden zwart in de lucht...nu weer wit....en droog
'Met een paa klikken is die andere ook kpd geschikt te makenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dan moet je weer wachtenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
'Met een paa klikken is die andere ook kpd geschikt te maken
Max een dag, met een beetje geluk niet eens een uurquote:
Ik ben je aan het inhalen in de statsquote:Op zondag 22 juni 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
Wie, ik?
Nog gefeliciteerd dan maarquote:
He chickquote:
Voetbal was niet zo leuk gisterquote:
Ik zei het gister op me werk nog dat we gingen verliezenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het gister op me werk nog dat we gingen verliezen. Kreeg allemaal smsjes gisteravond na de wedstrijd
!
Ik ben daarna wezen stappen, ergens waar ik al jaren niet geweest was. Was echt een mooie avond
.
Mwah, gaat steeds meer de goede kant op in ieder gevalquote:
Radstakequote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt iig een mooie avond gehad! Waar ben je wezen stappen dan?
Dat zit je in ieder geval in de goede richting ouwequote:Op zondag 22 juni 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, gaat steeds meer de goede kant op in ieder geval
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Radstake!!!!!!!!!!!!!11 Al jaren niet geweest maar er is niets veranderd. Dat is echt het Salou van Gelderland
. Had er weer 87 mee naar huis kunnen nemen [ afbeelding ].
Inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zit je in ieder geval in de goede richting ouwe.
Echt he, maarja als je vrouwen wil scoren dan moet je daar heen gaanquote:Op zondag 22 juni 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
Goa je mej Brommers kiekeZijn de vrouwen daar altijd zo gewillig dan?
Ben er nog nooit geweest
Nee nietquote:Op zondag 22 juni 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad
Flink gescoord dus gisteravond?
O vandaar... weer die 15 & 16 jarige doosjesquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Echt he, maarja als je vrouwen wil scoren dan moet je daar heen gaan.
[..]
Nee niet. Maar als je een beetje je best doet dan kan het best. Zijn allemaal meisjes die vallen op de oudere jongens. Heb gister een beetje de arrogant gedaan [ afbeelding ]. Wel mooie avond gehad
. Aandachtshok is het.
Adres?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Nee niet. Maar als je een beetje je best doet dan kan het best. Zijn allemaal meisjes die vallen op de oudere jongens. Heb gister een beetje de arrogant gedaan [ afbeelding ]. Wel mooie avond gehad
. Aandachtshok is het.
Radstakequote:Op zondag 22 juni 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Radstake!!!!!!!!!!!!!11 Al jaren niet geweest maar er is niets veranderd. Dat is echt het Salou van Gelderland
. Had er weer 87 mee naar huis kunnen nemen [ afbeelding ].
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:
Feesten, duhquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:46 schreef Houniet het volgende:
Ja dat is me een hok man!
Maar 16jarige kan best leuk zijn hoor! Vooral als ze een beetje verlegen zijn
.
je doet nu HBO en je had hiervoor MBO gedaan? Of HAVO en dan HBO?quote:
MBO - HBO.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
je doet nu HBO en je had hiervoor MBO gedaan? Of HAVO en dan HBO?
Dan ben je minimaal 20quote:
ideale leeftijdsverschil voor de kinderen is dat de vrouw 7 jaar jonger is dan de manquote:Op zondag 22 juni 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan ben je minimaal 20Je zit nu in je 1e / 2e jaar...dan gok ik 21 of 22 en dan zijn 16jarige meisjes veuls te jong voor jou!
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ideale leeftijdsverschil voor de kinderen is dat de vrouw 7 jaar jonger is dan de man![]()
Soms is het best leuk zo'n jonge chickquote:Op zondag 22 juni 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
Dan ben je minimaal 20Je zit nu in je 1e / 2e jaar...dan gok ik 21 of 22 en dan zijn 16jarige meisjes veuls te jong voor jou!
![]()
Ik gok goedquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Soms is het best leuk zo'n jonge chick.
22
Wat is meer in uw ogenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
Ik gok goed![]()
En leuk voor 1 avondje of leuk voor meer?![]()
je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 22 juni 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb niets tegen een leeftijdverschil.... Maar ik vind wel dat de vrouw minimaal een vrouw moet zijn en geen kind of meisje
relatie...of iets in die richtingquote:
Relatiequote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
relatie...of iets in die richtingOf doe je daar niet aan
quote:
Auwquote:Op zondag 22 juni 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
Jij zal een vrouw niet herkennen als ze langsloopt.....Dus
Klopt enquote:Op zondag 22 juni 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Relatie? Wat is dat
?
Nee maar die jonge meisjes snappen dat allemaal niet, dus voor een leuke avond met net iets extra's is het wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |