Dat zou kunnen, je zou ook eens met haar vriend kunnen praten hoe hij over de situatie denkt!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:26 schreef Hunk het volgende:
[..]
Een heeft een vriend al twee jaar de andere twee zijn vrijgezel. Ik zou die ene vriendin kunnen vragen op haar te letten natuurlijk, of is dat raar als ik dat vraag?
je kan haar toch slaan, als het bloed eruit komt dan leert ze wel wie de baas is, wat denkt ze wel.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:01 schreef Hunk het volgende:
Mn vriendin wil met haar vriendinnen op vakantie: de vraag is, kan ik dat verbieden. Ze wil een klein weekje naar Terschelling waar een tante woont van een van haar vriendinnen en die gaat naar Spanje, dus ze mogen oppassen en vakantievieren.
Omdat ik haar daar niet kan controleren wil ik ook niet dat ze gaat. Dat kun je toch van iemand verlangen? We hebben al vier maanden een relatie.
Verkeerd account?quote:
quote:
Elk jaar open ik zo'n beetje het zelfde topic maar het blijft leukquote:Op zondag 22 juni 2008 12:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje blijven opletten , anders is het niet leuk meer
och..quote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Elk jaar open ik zo'n beetje het zelfde topic maar het blijft leuk
Je moet toch wat héquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
oh, okquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |