Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:37 schreef draaijer het volgende:
Dude, je laat toch per definitie geen beesten in je slaapkamer binnen?! Damn, wat ranzig en ordinair...
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Katten op bed.
En als katten kotsen doen ze dat tenminste ónder het bed, niet erop. De mijne iig.
[Dit is een aanname]quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zittenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.
Als jij het niet ranzig vindt, dan zegt dat wat over je eigen hygiëne .
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
[Dit is een aanname]
Jij bent waarschijnlijk ook iemand die in zijn eigen bed rookt
[Einde aanname]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmersquote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.
[..]
Nee.
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.
Wilders.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmers
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.
Daar droogt je huid van uit jeweettochquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij..
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..
Verder 2x per dag poetsen en 1x per dag flossen.. Lijkt me een normale gang van zaken
Dus? Geen last van? Is een fabeltje van mensen die niet willen douchenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar droogt je huid van uit jeweettoch
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind. Als 2x per dag nou het ergste is wat ik doe, dan valt het allemaal nog erg mee. Kraken (in de zin van krakers) vind ik ergerquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).
Denk eens aan de kindertjes in Afrika die uitdrogen, omdat jij zo nodig 2 keer per dag moet douchen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind. Als 2x per dag nou het ergste is wat ik doe, dan valt het allemaal nog erg mee. Kraken (in de zin van krakers) vind ik erger
Waterbesparende douchekoppenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind.
Veel plezier.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waterbesparende douchekoppen.
Er hoort een stortvloed aan water uit te komen en niets minder dan dat.
* Viking84 nu douchen gaat.
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:37 schreef draaijer het volgende:
Dude, je laat toch per definitie geen beesten in je slaapkamer binnen?! Damn, wat ranzig en ordinair...
LOLquote:Op zondag 22 juni 2008 08:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.
Als jij het niet ranzig vindt, dan zegt dat wat over je eigen hygiëne .
En je mijdde vroeger zeker de zandbak omdat daar veel bacteriën inzaten?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..
Verder 2x per dag poetsen en 1x per dag flossen.. Lijkt me een normale gang van zaken
Geen idee of het kwaad kan.. Ik vind het gewoon de basis van je verzorging. Het is dat ik getrouwd ben, maar anders zou ik NOOIT van mijn leven een relatie nemen met een mooie vrouw die zoiets doetquote:Op zondag 22 juni 2008 09:41 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
LOLwil je erover praten?
Ik ken ook iemand die zo gefrustreerd was over dit soort dingen, bleek met z'n opvoeding te maken te hebben. Z'n mammie had haar extreme smetvrees overgedragen aan zoonlief. Uiteindelijk leverde dat zoonlief een psychose en een kort verblijf in een gekkenhuis op.
Anyway, een beetje gelijk heb je wel, een hond is nu eenmaal "een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen". Maar je vergeet even te noemen dat dat eigenlijk helemaal geen kwaad kan.
Dat moet een grap zijn?quote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!
Méén je dit nu echt? ALTIJD 2x per dag douchen? Ik zou letterlijk geen huid meer overhouden. 1x per 2/3 dagen is meer dan zat.
quote:Op zondag 22 juni 2008 09:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
En je mijdde vroeger zeker de zandbak omdat daar veel bacteriën inzaten?![]()
patatgeneratie
edit: whehe je komt uit '76![]()
Een grap? Nee is bloedserieus. Douchen en bek schrobben is extreem zonde van m'n tijd. Evenals me zorgen maken om m'n persoonlijke hygiene.quote:
Nou begrijp ik ook waarom je geen fobo hebtquote:Op zondag 22 juni 2008 10:11 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Een grap? Nee is bloedserieus. Douchen en bek schrobben is extreem zonde van m'n tijd. Evenals me zorgen maken om m'n persoonlijke hygiene.
Ik ben nooit ziek, stink niet en heb een goed gebit. Dat is wat mij betreft het enige dat telt.
1x per 3 dagen is wel extreem hoor...quote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!
Méén je dit nu echt? ALTIJD 2x per dag douchen? Ik zou letterlijk geen huid meer overhouden. 1x per 2/3 dagen is meer dan zat.
? Mijn dag beter indelen? Ik sta om 5:45 uur op. Dan loop ik gelijk de douche in en vertrek ik om 06:15 uur elke dag van huis. Net voordat ik ga slapen douche ik ook nog een keer.. Zo lastig is het niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is wel extreem hoor...
maar 2x per dag is ook wel bijzonder extreem, dan moet je je dag echt beter indelen...
Want? Jij denkt dat iemand die niet 2x per dag doucht en z'n bek schrobt per definitie een lelijke vieze pukkelpluis is?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nou begrijp ik ook waarom je geen fobo hebt
Zal best, maar heb ik geen last van. Hoe ik dat weet? Omdat m'n vrouw altijd eerlijk is daarover. Als ik begin te meuren zegt ze het ook gewoon. En m'n baas is ook niet iemand die een blad voor de mond neemt bij dit soort zaken, maar van hem krijg ik ook nooit klachten.quote:Puke.... Ik moet af en toe wel eens een collega aanspreken op zijn of haar lichaamsgeur omdat die 1x in de 2 dagen wil douchen.. Dat is toch niet meer van deze tijd joh
das dus gelul, de straal is smaller, gaat even hard of zelfs harder en bespaard wel degelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]een douchekop KAN imho geen water besparen... hooguit minder water er door laten, maarja dan heb je een pisstraaltje
Jou vrouw is al gewend aan je geuren.. Ik kan je vertellen dat een groot aantal mensen die geen blad voor hun mond nemen het toch lastig vinden om iets over de geur van een ander te zeggen.. Maar goed.. Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woordenquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Want? Jij denkt dat iemand die niet 2x per dag doucht en z'n bek schrobt per definitie een lelijke vieze pukkelpluis is?
[..]
Zal best, maar heb ik geen last van. Hoe ik dat weet? Omdat m'n vrouw altijd eerlijk is daarover. Als ik begin te meuren zegt ze het ook gewoon. En m'n baas is ook niet iemand die een blad voor de mond neemt bij dit soort zaken, maar van hem krijg ik ook nooit klachten.
Overigens, als ik mezelf 2x per dag douche dan valt m'n huid eraf. Letterlijk.
Truequote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef MLF het volgende:
[..]
das dus gelul, de straal is smaller, gaat even hard of zelfs harder en bespaard wel degelijk
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woorden
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jou vrouw is al gewend aan je geuren..
Da's dan hun probleem. Ik zeg het wel gewoon als een ander stinkt.quote:Ik kan je vertellen dat een groot aantal mensen die geen blad voor hun mond nemen het toch lastig vinden om iets over de geur van een ander te zeggen..
Elke gezondheidsdeskundige kan jou vertellen dat elke dag 2x douchen niet alleen totaal overbodig maar ook nog eens ronduit slecht is.quote:Maar goed.. Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |