Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:37 schreef draaijer het volgende:
Dude, je laat toch per definitie geen beesten in je slaapkamer binnen?! Damn, wat ranzig en ordinair...
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Katten op bed.
En als katten kotsen doen ze dat tenminste ónder het bed, niet erop. De mijne iig.
[Dit is een aanname]quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zittenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.
Als jij het niet ranzig vindt, dan zegt dat wat over je eigen hygiëne .
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
[Dit is een aanname]
Jij bent waarschijnlijk ook iemand die in zijn eigen bed rookt
[Einde aanname]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmersquote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.
[..]
Nee.
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.
Wilders.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmers
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.
Daar droogt je huid van uit jeweettochquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij..
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..
Verder 2x per dag poetsen en 1x per dag flossen.. Lijkt me een normale gang van zaken
Dus? Geen last van? Is een fabeltje van mensen die niet willen douchenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar droogt je huid van uit jeweettoch
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind. Als 2x per dag nou het ergste is wat ik doe, dan valt het allemaal nog erg mee. Kraken (in de zin van krakers) vind ik ergerquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).
Denk eens aan de kindertjes in Afrika die uitdrogen, omdat jij zo nodig 2 keer per dag moet douchen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind. Als 2x per dag nou het ergste is wat ik doe, dan valt het allemaal nog erg mee. Kraken (in de zin van krakers) vind ik erger
Waterbesparende douchekoppenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind.
Veel plezier.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waterbesparende douchekoppen.
Er hoort een stortvloed aan water uit te komen en niets minder dan dat.
* Viking84 nu douchen gaat.
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:37 schreef draaijer het volgende:
Dude, je laat toch per definitie geen beesten in je slaapkamer binnen?! Damn, wat ranzig en ordinair...
LOLquote:Op zondag 22 juni 2008 08:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.
Als jij het niet ranzig vindt, dan zegt dat wat over je eigen hygiëne .
En je mijdde vroeger zeker de zandbak omdat daar veel bacteriën inzaten?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..
Verder 2x per dag poetsen en 1x per dag flossen.. Lijkt me een normale gang van zaken
Geen idee of het kwaad kan.. Ik vind het gewoon de basis van je verzorging. Het is dat ik getrouwd ben, maar anders zou ik NOOIT van mijn leven een relatie nemen met een mooie vrouw die zoiets doetquote:Op zondag 22 juni 2008 09:41 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
LOLwil je erover praten?
Ik ken ook iemand die zo gefrustreerd was over dit soort dingen, bleek met z'n opvoeding te maken te hebben. Z'n mammie had haar extreme smetvrees overgedragen aan zoonlief. Uiteindelijk leverde dat zoonlief een psychose en een kort verblijf in een gekkenhuis op.
Anyway, een beetje gelijk heb je wel, een hond is nu eenmaal "een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen". Maar je vergeet even te noemen dat dat eigenlijk helemaal geen kwaad kan.
Dat moet een grap zijn?quote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!
Méén je dit nu echt? ALTIJD 2x per dag douchen? Ik zou letterlijk geen huid meer overhouden. 1x per 2/3 dagen is meer dan zat.
quote:Op zondag 22 juni 2008 09:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
En je mijdde vroeger zeker de zandbak omdat daar veel bacteriën inzaten?![]()
patatgeneratie
edit: whehe je komt uit '76![]()
Een grap? Nee is bloedserieus. Douchen en bek schrobben is extreem zonde van m'n tijd. Evenals me zorgen maken om m'n persoonlijke hygiene.quote:
Nou begrijp ik ook waarom je geen fobo hebtquote:Op zondag 22 juni 2008 10:11 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Een grap? Nee is bloedserieus. Douchen en bek schrobben is extreem zonde van m'n tijd. Evenals me zorgen maken om m'n persoonlijke hygiene.
Ik ben nooit ziek, stink niet en heb een goed gebit. Dat is wat mij betreft het enige dat telt.
1x per 3 dagen is wel extreem hoor...quote:Op zondag 22 juni 2008 09:53 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat the fuk, het wordt nòg èrger!!!
Méén je dit nu echt? ALTIJD 2x per dag douchen? Ik zou letterlijk geen huid meer overhouden. 1x per 2/3 dagen is meer dan zat.
? Mijn dag beter indelen? Ik sta om 5:45 uur op. Dan loop ik gelijk de douche in en vertrek ik om 06:15 uur elke dag van huis. Net voordat ik ga slapen douche ik ook nog een keer.. Zo lastig is het niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
1x per 3 dagen is wel extreem hoor...
maar 2x per dag is ook wel bijzonder extreem, dan moet je je dag echt beter indelen...
Want? Jij denkt dat iemand die niet 2x per dag doucht en z'n bek schrobt per definitie een lelijke vieze pukkelpluis is?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nou begrijp ik ook waarom je geen fobo hebt
Zal best, maar heb ik geen last van. Hoe ik dat weet? Omdat m'n vrouw altijd eerlijk is daarover. Als ik begin te meuren zegt ze het ook gewoon. En m'n baas is ook niet iemand die een blad voor de mond neemt bij dit soort zaken, maar van hem krijg ik ook nooit klachten.quote:Puke.... Ik moet af en toe wel eens een collega aanspreken op zijn of haar lichaamsgeur omdat die 1x in de 2 dagen wil douchen.. Dat is toch niet meer van deze tijd joh
das dus gelul, de straal is smaller, gaat even hard of zelfs harder en bespaard wel degelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]een douchekop KAN imho geen water besparen... hooguit minder water er door laten, maarja dan heb je een pisstraaltje
Jou vrouw is al gewend aan je geuren.. Ik kan je vertellen dat een groot aantal mensen die geen blad voor hun mond nemen het toch lastig vinden om iets over de geur van een ander te zeggen.. Maar goed.. Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woordenquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Want? Jij denkt dat iemand die niet 2x per dag doucht en z'n bek schrobt per definitie een lelijke vieze pukkelpluis is?
[..]
Zal best, maar heb ik geen last van. Hoe ik dat weet? Omdat m'n vrouw altijd eerlijk is daarover. Als ik begin te meuren zegt ze het ook gewoon. En m'n baas is ook niet iemand die een blad voor de mond neemt bij dit soort zaken, maar van hem krijg ik ook nooit klachten.
Overigens, als ik mezelf 2x per dag douche dan valt m'n huid eraf. Letterlijk.
Truequote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef MLF het volgende:
[..]
das dus gelul, de straal is smaller, gaat even hard of zelfs harder en bespaard wel degelijk
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woorden
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jou vrouw is al gewend aan je geuren..
Da's dan hun probleem. Ik zeg het wel gewoon als een ander stinkt.quote:Ik kan je vertellen dat een groot aantal mensen die geen blad voor hun mond nemen het toch lastig vinden om iets over de geur van een ander te zeggen..
Elke gezondheidsdeskundige kan jou vertellen dat elke dag 2x douchen niet alleen totaal overbodig maar ook nog eens ronduit slecht is.quote:Maar goed.. Heb en of wil je ooit kinderen? Misschien moet je wel een goed voorbeeld stellen. 1x per 2 a 3 dagen is echt te vies voor woorden
Kwaliteitspostquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:49 schreef Suga_Mama het volgende:
EN TOEN WIST DE HOND HET, JE BENT RUSSISCH!
yeah, tuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef MLF het volgende:
[..]
das dus gelul, de straal is smaller, gaat even hard of zelfs harder en bespaard wel degelijk
Heel chique kerel Chapeauquote:Op zondag 22 juni 2008 10:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JE MOET 2X PER DAG DOUCHEN ANDERS KOMT PAPA ERAAN TE PAS!!!!
Same counts for you... Zo ranzigquote:Op zondag 22 juni 2008 10:49 schreef VoetbalHater het volgende:
Ik heb zelf geen honden maar 3 katten die ook altijd in me bed zijn, en dat is lief en niet vies, hehehe.
Liefs.
Crap.. Dan moet je met een waterbesparende douchekop niet langer gaan douchen dan normaalquote:Op zondag 22 juni 2008 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
yeah, tuurlijk
(ter info: wij hebben hier ook waterbesparende koppen, echter is het verbruik alleen maar omhooggegaan... nu jij weer..)
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JE MOET 2X PER DAG DOUCHEN ANDERS KOMT PAPA ERAAN TE PAS!!!!
Nadeeltje is wel dat, als je op vakantie gaat er maar dit hoeft te gebeuren en jouw lichaam is van slag af aangezien het weinig weerstand heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
? Mijn dag beter indelen? Ik sta om 5:45 uur op. Dan loop ik gelijk de douche in en vertrek ik om 06:15 uur elke dag van huis. Net voordat ik ga slapen douche ik ook nog een keer.. Zo lastig is het niet!
Hmm, dat zou ik na 31 jaar toch al wel gemerkt moeten hebben nietwaar? Ik eet en leef gezond, ik sport en dus maak je maar niet drukquote:Op zondag 22 juni 2008 11:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nadeeltje is wel dat, als je op vakantie gaat er maar dit hoeft te gebeuren en jouw lichaam is van slag af aangezien het weinig weerstand heeft.
Als je niet je vriendin bedoelt, dan is het ook vies. Die likt zijn eigen reet af en ales ze niet buiten komen laten ze mega veel haar los..quote:Op zondag 22 juni 2008 11:38 schreef ouderejongere het volgende:wie heeft er nou een hond in bed?
Mijn poes ligt dan wel bij mij in bed, maar mijn poes is een heel schoon beest die niet buiten loopt en in de sloot springt.
Wat een ruk excuus om minder hygienisch te zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 11:57 schreef -marz- het volgende:
omg die foto.
Gast die 2x wil douchen: wist je dat schimmels de kop op steken als je te vaak doucht en overdreven 'hygienisch' bent ? Misschien iets om over na te denken. Daarnaast droogt je huid uit, waardoor je talgproductie omhoog gaat. Oftewel, je huid wordt er alleen maar ranziger van. Smeerlap
Jochie, haar uitval valt reuze mee, en haartjes van katten/poezels zijn zacht en merk je niets van.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als je niet je vriendin bedoelt, dan is het ook vies. Die likt zijn eigen reet af en ales ze niet buiten komen laten ze mega veel haar los..
2x per dag douchen damn dat is pas slecht voor je huidquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dibbes, het is en blijft gewoon ranzig.. Face itquote:Op zondag 22 juni 2008 12:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jochie, haar uitval valt reuze mee, en haartjes van katten/poezels zijn zacht en merk je niets van.Teminste hier dan.
Mijn 2 katten zijn autistisch waarschijnlijk want ze durven niet eens naar buiten.
En mijn hondje word goed verzorgt, en kan best zijn dat die lekker zijn reet likt, maargoed...
Lekker frisquote:Op zondag 22 juni 2008 12:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2x per dag douchen damn dat is pas slecht voor je huid![]()
ik douche om de dag, en verder was ik me lekker bij de wasbak.
teveel douchen krijg je een droge huid van.
Je lijkt wel een homo.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dibbes, het is en blijft gewoon ranzig.. Face it
Nee, maar wel zo'n ranzige vethannes, die om het half uur aan der gore ui ligt te lekken, en dan daarna lekker over jouw handquote:Op zondag 22 juni 2008 11:38 schreef ouderejongere het volgende:wie heeft er nou een hond in bed?
Mijn poes ligt dan wel bij mij in bed, maar mijn poes is een heel schoon beest die niet buiten loopt en in de sloot springt.
quote:
gay alertquote:Op zondag 22 juni 2008 12:05 schreef draaijer het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een droge huid o.i.d. Al zou het zo zijn. Daar heb je ook spulletjes voor.
Is het allemaal zo confronterend voor je knul? Wel jammer dat jij daar dan anderen (lees homo's) een stempel voor moet opdragen..quote:
Spulletjesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lekker fris![]()
Echt zo ranzig dat mensen minder dan 1x per dag douchen. PUKE
Ik heb nog nooit last gehad van een droge huid o.i.d. Al zou het zo zijn. Daar heb je ook spulletjes voor.
Ik gebruik geen van dat allen.. Knul, waar komt je frustratie en onzekerheid vandaan?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:09 schreef 2dope het volgende:
[..]Jij hebt ook van die niveahandjes of niet? Crèmpjesheaumeau.
wat is dat voor onzinquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
parodontax & flossen ftwquote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin1 keer douchen sowieso, als ik heb gesport of als het warm is dan wel 2 keer, flossen is ook al kut
als je goed je tanden poetst is er niks aan de hand. Overdrijven is ook een kunst
Is dat een doelgroep waar je wat tegen hebt? Dit soort tegenwerpingen worden vaak geschapen door innerlijke onzekerheid en twijfel of je er zelf toe behoort.quote:
Kunnen we beter aan jou vragenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van dat allen.. Knul, waar komt je frustratie en onzekerheid vandaan?
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin1 keer douchen sowieso, als ik heb gesport of als het warm is dan wel 2 keer, flossen is ook al kut
als je goed je tanden poetst is er niks aan de hand. Overdrijven is ook een kunst
Niet per se, maar het zegt in elk geval iets over hoe serieus wij heteromannen jouw gezever over hygiene moeten nemen. Niet dat ik het idee heb dat er ook maar iemand is die het serieus neemt, maar toch.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is dat een doelgroep waar je wat tegen hebt?
Uiteraard hebben wij een schoonmaakster.. Maar die komt 1x per week. Quality time met elkaar en vrienden staat boven zaken die een andere beter kan dan ikquote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Kunnen we beter aan jou vragen![]()
Er komt ook dagelijks een schoonmaakster bij jou thuis zeker
quote:
Of je wist gewoon even niets meer te zeggen, en noem je me homo terwijl ik je al homo noemde. Heel erg goed, homo.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is het allemaal zo confronterend voor je knul? Wel jammer dat jij daar dan anderen (lees homo's) een stempel voor moet opdragen..
Patatquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Of je wist gewoon even niets meer te zeggen, en noem je me homo terwijl ik je al homo noemde. Heel erg goed, homo.
Frustratie? Waar?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van dat allen.. Knul, waar komt je frustratie en onzekerheid vandaan?
Knul, een mening is een mening. Er zijn nog mensen met fatsoen en normen en waarden. Dat zal voor jou nog een beetje gek klinken, maar dan moet je nog maar even een paar keer terug scrollenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:15 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Niet per se, maar het zegt in elk geval iets over hoe serieus wij heteromannen jouw gezever over hygiene moeten nemen. Niet dat ik het idee heb dat er ook maar iemand is die het serieus neemt, maar toch.
Helaas. Daar heb ik nooit last van.. Zie jij eerst maar eens een vrouw te versierenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Of je wist gewoon even niets meer te zeggen, en noem je me homo terwijl ik je al homo noemde. Heel erg goed, homo.
Je bent zo te zien en te horen zo'n gierige rijke golf (Als in sport) homo.
Gezien jouw fobo heb ik een betere betaalde baan dan dat jij hebtquote:Op zondag 22 juni 2008 12:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard hebben wij een schoonmaakster.. Maar die komt 1x per week. Quality time met elkaar en vrienden staat boven zaken die een andere beter kan dan ik
Zoek je nog een baantje?
Lik je placenta maar eens lekker af, zit het je nog steeds dwars dat ik zoveel (Positievequote:
Ach, succes is voor velen erg confronterendquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Idd, wat een kasthomo, die Draaijer (en die roze bretels + stropdas_!!)
Niet dat er iets mis is met homo's hoor.
ja volgens mij loopt hij dagelijks zo nichterig bijquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Idd, wat een kasthomo, die Draaijer (en die roze bretels + stropdas_!!)
Niet dat er iets mis is met homo's hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |