Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:37 schreef draaijer het volgende:
Dude, je laat toch per definitie geen beesten in je slaapkamer binnen?! Damn, wat ranzig en ordinair...
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Katten op bed.
En als katten kotsen doen ze dat tenminste ónder het bed, niet erop. De mijne iig.
[Dit is een aanname]quote:Op zondag 22 juni 2008 08:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Spreek is voor jezelf kneusje. En hoezo is het ranzig?
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zittenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een gore, vieze, luizen dragende, lopende stront tube die kwijl uit z'n bek laat druipen. Vervolgens drukt dat stink beest zijn niet afgeveegde anus lekker tegen jou schone dingen aan.
Als jij het niet ranzig vindt, dan zegt dat wat over je eigen hygiëne .
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op jouw zogenaamd brandschone lijf zitten.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
[Dit is een aanname]
Jij bent waarschijnlijk ook iemand die in zijn eigen bed rookt
[Einde aanname]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmersquote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben geen hart voor de dieren.
[..]
Nee.
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kip, dat kan zo zijn, maar dat probeer ik tot een minimum te beperken. De meeste linkse geven geen drol om hun hygiëne. Ik douche voordat ik naar bed ga en wanneer ik eruit kom.
Wilders.quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb zeker een hart voor dieren en daarom neem ik ze niet in huis. Is zielig, goor en voor groenlinks stemmers
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..quote:Op zondag 22 juni 2008 08:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zoeen die naar elk snoepje je tanden gaat poetsen? Komop zeg, standaard 2x per dag douchen.
Daar droogt je huid van uit jeweettochquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij..
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
ALTIJD 2x per dag douchen.. Er gaat geen dag voorbij.. Denk eens na over je eigen hygiëne..
Verder 2x per dag poetsen en 1x per dag flossen.. Lijkt me een normale gang van zaken
Dus? Geen last van? Is een fabeltje van mensen die niet willen douchenquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar droogt je huid van uit jeweettoch
Ach, met een waterbesparende douchekop, kom je een heel eind. Als 2x per dag nou het ergste is wat ik doe, dan valt het allemaal nog erg mee. Kraken (in de zin van krakers) vind ik ergerquote:Op zondag 22 juni 2008 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 keer per dag douchen is ook wel een beetje overdreven (tenzij je ook gesport hebt / het erg warm is).
Denk eens aan de kindertjes in Afrika die uitdrogen, omdat jij zo nodig 2 keer per dag moet douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |