abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59623858
Tis echt een fantastische speler! Was al een tijd fan van hem, dus leuk om het zo te zien schitteren op het grote podium.

Russische spelers spelen graag in eigen land. En daar verdienen ze ook prrrrima! Arshavin verdiend nu 2,5 mln per jaar.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:45:22 #102
168255 J.Herrer
pi_59626221
Las vandaag in de Pers dat ie na de wedstrijd meteen bij de dopingcontrole zat, terwijl zn teamgenoten aan het feesten waren
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 23 juni 2008 @ 14:50:25 #103
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_59626342
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Yeah whatever. Geen enkele speler kon hem echt goed raken omdatie daar te slim voor is.
och als het moet wacht je tot in de rust, ga je langs met een knuppel en breek je z'n knieschijven.
<hr>
pi_59626823
Het is te hopen dat deze jongen niet Aleksej Michajlitsjenko achterna gaat. Michajlitsjenko speelde een groots EK 88 en samen met Dassajev zorgde hij ervoor dat de Sovjet-Unie in de finale stond. Een zeer complete middenvelder en had dan ook alle kwaliteiten om te slagen in het Westen. Vertrok na EK 88 naar het Westen, bij Sampdoria(1 jaar) ging het nog(24 matches en 3 goals) en de scudetto, maar bij Glasgow speelde hij slechts 110 wedstrijden(20 goals) in 5 jaar en te veel daarvan als invallers. Blessures hebben niet meegeholpen, maar eeuwig zonde van zijn talent.

Hopelijk gaat Arshavin niet die kant op en kan hij, als hij gaat, wel doorbreken in het hierzo.

Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59627326
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:09 schreef Steven184 het volgende:
Het is te hopen dat deze jongen niet Aleksej Michajlitsjenko achterna gaat. Michajlitsjenko speelde een groots EK 88 en samen met Dassajev zorgde hij ervoor dat de Sovjet-Unie in de finale stond.
...
Hopelijk gaat Arshavin niet die kant op en kan hij, als hij gaat, wel doorbreken in het hierzo.
Ik denk het niet. Natuurlijk zal hij af en toe weemoedig terugverlangen naar moedertje Rusland. Maar de grootste factor was denk ik het communisme. Dat had niet alleen wat praktische nadelen zoals dat de staat bepaalde waar je mocht spelen en hoeveel van je geld je moest inleveren. Het was ook te collectief voetbal waarin de individualiteit van spelers onderdrukt werd, nog sterker dan die van gewone burgers. Het moest de overwinning van het communisme zijn, niet die van een individu of zelfs maar van het elftal.

En het hoort wel bij voetbal, het ego is net zo goed onderdeel van het succes als het collectief. Hier slaat het soms wat door naar het individu wordt vergeten dat het een teamsport is, maar je ziet aan spelers als Arshavin dat ze veel meer als individu in het veld staan dan Michailitsjenko en zijn generatie. Shevchenko had dat ook al, het blijft een teamspeler, maar wel meer dan een anoniem radertje in de machine.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59627432
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Natuurlijk zal hij af en toe weemoedig terugverlangen naar moedertje Rusland. Maar de grootste factor was denk ik het communisme. Dat had niet alleen wat praktische nadelen zoals dat de staat bepaalde waar je mocht spelen en hoeveel van je geld je moest inleveren. Het was ook te collectief voetbal waarin de individualiteit van spelers onderdrukt werd, nog sterker dan die van gewone burgers. Het moest de overwinning van het communisme zijn, niet die van een individu of zelfs maar van het elftal.

En het hoort wel bij voetbal, het ego is net zo goed onderdeel van het succes als het collectief. Hier slaat het soms wat door naar het individu wordt vergeten dat het een teamsport is, maar je ziet aan spelers als Arshavin dat ze veel meer als individu in het veld staan dan Michailitsjenko en zijn generatie. Shevchenko had dat ook al, het blijft een teamspeler, maar wel meer dan een anoniem radertje in de machine.
Heb je helemaal gelijk in, ik denk ook dat Arshavin meer kans van slagen heeft. Ik dacht gewoon even in weemoed terug aan deze fantastische middenvelder.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59627719
Pwnt hij hier nou Arjen Robben?

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef JuupŠ het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59627938
hehe...mooie foto...en ik denk het wel...:D
  maandag 23 juni 2008 @ 15:57:00 #109
202348 Susi
Temple of Love
pi_59627970
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ]
pi_59628160
Ik snap niet waarom sommige mensen hem een 'talent' noemen. Hij is al 27!

Wel een goede speler overigens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59628209
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom sommige mensen hem een 'talent' noemen. Hij is al 27!

Wel een goede speler overigens.
De meesten zien hem voor het eerst, en hij ziet er uit als iemand van 18 ofzo...vandaar waarschijnlijk...:)
pi_59628464
Leeftijd is niet van belang, het gaat om kwaliteit. Dat zeg ik ook altijd tegen de chef voetbal bij de NOS, maar dat slaat niet echt in als een granaat. Hoe dan ook, Deze rasvoetballer speelde zaterdag een puike partij hoor!
Noooooooooooou dit is nog nooit vertoond Herbert!
  maandag 23 juni 2008 @ 16:17:23 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59628509
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59628681
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bijzonder zielig dit
Als je nou tegen de grote rivaal speelt, er dingen zijn gebeurt in aanloop naar de wedstrijd of het publiek je de hele wedstrijd heeft uitgefloten ofzo dan kan ik zo'n reactie begrijpen. Maar nu speel je tegen een van de beste ploegen van het toernooi en win je ervan dan ben je toch vooral heel blij en vier je dat met je medespelers... Niet van dit soort rare maniertjes
Als ik me niet vergis deed hij tegen Zweden precies hetzelfde.
pi_59628750
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis deed hij tegen Zweden precies hetzelfde.
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Deed hij tegen Zweden ook al.
pi_59628771
Oeps, niet gelezen .
Maar dan had ik het dus wel goed gezien .
pi_59628941
quote:
Arshavin met teenslippers in de disco
Nicolas Lombaerts, ploeggenoot van Andrey Arshavin bij Zenit Sint-Petersburg, zegt dat de Russische sterspeler een god is in eigen land. En zo'n god kan zich heel wat permitteren.

"Na Poetin is hij de belangrijkste man van Sint-Petersburg," opent de verdediger met een pittige uitspraak. "Wil hij burgemeester worden, dan doet hij dat gewoon", gaat hij verder in De Morgen.

De Belg schetst een beeld van een vedette met allures. "Arshavin kan zich alles permitteren. Gaat hij naar een discotheek, dan doet hij dat gewoon op zijn sletsen (teenslippers, red)."

Op pers en opdringerige fans heeft de koele Rus het niet zo begrepen. "Op vragen van journalisten antwoordt hij meestal niet. Als fans een handtekening vragen, dan heeft hij vaak geen zin", getuigt Lombaerts.

De ex-speler van AA Gent beseft dat de kans klein is dat hij volgend seizoen nog in hetzelfde team als de steraanvaller speelt. "Arshavin is een Europese topper. Hij wil wel eens iets anders proberen, dat heeft hij me zelf al verteld. Ik denk dat het Spanje of Engeland zal worden. Hoe dan ook, het zal een grote club worden."
Wat een kneusje is het eigenlijk
pi_59628958
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef EvertTenNapel het volgende:
Leeftijd is niet van belang, het gaat om kwaliteit. Dat zeg ik ook altijd tegen de chef voetbal bij de NOS, maar dat slaat niet echt in als een granaat. Hoe dan ook, Deze rasvoetballer speelde zaterdag een puike partij hoor!
Alweer 1, sorry vind die andere (de echte ) beter.
It Never Hurts To Help!
pi_59629051
Huh, is er nog een echte Evert hier?
Noooooooooooou dit is nog nooit vertoond Herbert!
pi_59629087
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef EvertTenNapel het volgende:
Originaliteit straalt er vanaf.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59629237
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef EvertTenNapel het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/210124, met FoBo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2008 @ 22:43:55 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59718584
En nu is hij stil ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59718626
Hij was zeer slecht vandaag.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59718675
Arshavin kon niets vandaag.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2008 @ 23:11:19 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59719464
Tot gister volgens de bezoekers van www.bbc.co.uk
quote:
Best ten players at Euro 2008*
Arshavin, Russia, striker, 2 games: 9.02
Boruc, Poland, goalkeeper, 3 games: 8.37
Villa, Spain, striker, 3 games: 8.13
Sneijder, Holland, midfielder, 3 games: 8.0
Van de Sar, Holland, goalkeeper, 3 games: 7.96
Turan, Turkey, midfielder, 3 games: 7.85
Robben, Holland, midfielder, 2 games: 7.76
Van Nistelrooy, Holland, striker, 3 games: 7.57
Torres, Spain, striker, 3 games: 7.57
Buffon, Italy, goalkeeper, 4 games: 7.53

http://www.bbc.co.uk/blog(...)_up_villa_slide.html
En nu met 4.39 gescoord als de slechtste waarmee zijn gemiddelde keldert naar gemiddeld onder 7.48 ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59719795
Speelde vandaag zeer bedroevend net als de rest van het elftal. Maar hij heeft wel degelijk bewezen dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt
pi_59719821
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
En nu is hij stil ...
[ afbeelding ]
lol, deed hij wel mee?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:40:34 #128
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720227
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Speelde vandaag zeer bedroevend net als de rest van het elftal. Maar hij heeft wel degelijk bewezen dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt
Als je die biceps ziet denk je al gauw "daar kan ik wel wat mee", maar het is meer geschreeuw weinig wol me dunkt.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59720478
Ik snap niet waarom die elke keer zijn vinger voor zijn mond houdt alstie scoort???
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_59720558
Arshavin is gewoon goed op de counter. hij heeft veel ruimte nodig en dat kreeg hij tegen de Zweden en tegen Oranje. ook schijnt hij nooit 3 wedstrijden achter elkaar goed te spelen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:58:53 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720711
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef kalinho het volgende:
Ik snap niet waarom die elke keer zijn vinger voor zijn mond houdt alstie scoort???
Omdat het zo weinig gebeurt.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:19:23 #132
206322 Seam
Pillz-E
pi_59721968
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:20:13 #133
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59721974
Hij miste vandaag zijn stabiliteit

˛
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:30:13 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59722053
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je die biceps ziet denk je al gauw "daar kan ik wel wat mee", maar het is meer geschreeuw weinig wol me dunkt.

˛
˛
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59723025
Hij kan goed spelen.. maar zelden zag ik een vent met zo'n ongelofelijk lelijke grafbek als hij.

Sodeju, Huntelaar is niks bij die gesmolten trol.
pi_59723040
hij heeft wel een goeie kop voor een legende!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59747602
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ]
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')