Die heeft iedereen gemistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zou er nog YNWA worden gezongen voor de wedstrijd, of heb ik die gemist?
Het gaat goed hequote:
Daarom, je kan ook te slap lullen als commentatorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef W00fer het volgende:
Wat, scheidsrechter fluit helemaal niet uitstekend.
idd hij maakt er een potje vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef W00fer het volgende:
Wat, scheidsrechter fluit helemaal niet uitstekend.
Ja, rusland heeft hun eerste wedstrijd toch verloren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef Mof het volgende:
Zoals ik een mof op tv zag zeggen:
Elke kampioen heeft in een toernooi een mindere wedstrijd gehad.
Loop niet zo te trollenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Er moet meer rust in het spel komen. Je merkte het net ook: ze willen te snel naar voren en botsen dan weer tegen de Russen op. Dat helpt niet.
Ik vind het wel aardig.quote:
Nee, nederland speelt eindelijk tegen een normale elftal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Veel te veel kansen voor de Russen. Dit is het slechtste Nederlands elftal van de afgelopen 20 jaar.
Nog meer dan een kwartier, balhaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:14 schreef Hankster het volgende:
Daar gaat de droomfinale, gasten.
Gast, loop heen.quote:
Ik met je!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf suppoteren dood aan de negatievelingenm nu
Dat vrouwtje dan alleen weer niet.quote:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef tong80 het volgende:
Dat dus, alles valt net verkeerd. Geen een afvallende bal is voor Nederland. Geen een overtreding krijgen we mee... kansloze missie zou je zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef J.Herrer het volgende:
Het is ook echt typisch Nederlands he
Als het goed gaat, gaat ook echt alles goed
maar wanneer het slecht gaat, gaat ook echt alles slecht
Ik hoop in ieder geval nog op een 1-1 en penalties
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef tong80 het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:17 schreef Silver_Shark het volgende:
KANKER PUBLIEK GA ACHTER JE TEAMSTAAN VUILE TYFUS KANKER HUISMOEDERS STERF!
Lekker Vodka drinken straks op de overwinningquote:
Moeten ze nu wel opschietenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:19 schreef dvdfreak het volgende:
ik zie nl wel de 1-1 scoren
9 wissels he geen westrijd ritme meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:19 schreef HiZ het volgende:
Jeez.. wat is er gebeurd met het Nederlandse team?
Oh God, het bashen is nu al begonnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
nieveau van kwalificatie is terug dat is dan toch goed gelukt van basten
Kan wel, maar dan sta je met tien man. Of dat een slecht iets is, is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan die Mathijsen eruit in godsnaam...ook al de schuldig aan de eerste goal
Vraag het me af inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan sta je met tien man. Of dat een slecht iets is, is nog maar de vraag.
Weten wij ook eens hoe dat voelt, na de Italianen en Fransen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:19 schreef Sickert het volgende:
Ongelofelijk
echt alles maar dan ook alles gaat mis
ik kan je zeggen dat er ook flink wat mensen zitten met kaartjes van de zaak...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Die oranje supporters mogen straks hun shit schuilen kijk dan hoe ze er bij zitten alsof ze die kaartjes van de zaak hebben!
Als ze echt hun best deden was het al 10-1.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Damn, ze doen nu zo ontzettend hun best... Het lukt gewoon maar niet...
Op dit moment doen ze wel zeker hun best, het wil alleen gewoon niet...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze echt hun best deden was het al 10-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |