quote:
No kidding.quote:
inderdaad. Wat ze drie wedstrijden hebben laten zien , moeten ze nu ook laten zienquote:
Zei al een 8.0.quote:
Dat gebeurt pas na de 80' minuut waardoor 100+ Nederlanders hartaanvallen krijgenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou net even als Turkije doen, gelijk even de 1-1. Hup hup.
Rusland geeft ook gewoon de ruimte niet weg die Frankrijk en Italië weggaven ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:58 schreef VeX- het volgende:
Bah, er is een schim over van het Oranje dat van Frankrijk en Italie won.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef ShinobizWinter het volgende:
wat een vuile klootzakken ook he die vodka drinkers
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die scheidsrechter is echt een gore graftak trouwens. Die teringrus loopt gewoon tegen die teringelleboog van Van Persie op. Wat een ontzettende grafbende.
quote:
Mathijsen in de basis en het gaat fout.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:00 schreef Bruce117 het volgende:
Heitinga erin en het gaat meteen fout
Yup, gaat een kaartenfestijn worden zo...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh, de vedetten raken nu al gefrustreerd ...
Van Persie hoort toch echt zijn armen bij zich te houden hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die scheidsrechter is echt een gore graftak trouwens. Die teringrus loopt gewoon tegen die teringelleboog van Van Persie op. Wat een ontzettende grafbende.
Dat duurt bij Robben nooit zo erg langquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef booo het volgende:
Beter gooien ze er Robben gewoon in. Dan maar spelen tottie neervalt.
Er is genoeg tijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef AchJa het volgende:
Tjongejonge.... Einde EK lijkt me.
Geblesseerd ...quote:
Idd zeg... die vrije trap vlak voor die goalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Die Arshavin is wel een geweldenaar hoor
Wederom geblesseerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Robben>??>>>
Oranje supporters hebben zich nog nooit misdragen. Het is geen clubvoetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:02 schreef bobsqaud het volgende:
Ik hoop dat de oranje supporters in basel zich blijven gedragen
erg hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef xminator het volgende:
Rusland domineert al vanaf het begin, nederland bakt er niks van, geheel verdiend gescoord. Was ook wel te verwachten.
Overigens 4000 russen maken meer lawaai dan 'het legioen' vanaf het begin![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:02 schreef Olep het volgende:
Wat zal iedereen morgen chagerijnig zijn
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Mensen die op michel gaan zeiken.![]()
Rusland is gewoon de betere ploeg op dit moment.
rot opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef SjonLok het volgende:
Als Rusland dit toernooi wint, dan verdien ik ruim 700,- met mijn weddenschap
Ik zit ook met m'n rug naar de tv, hoor alleen het commentaar nog maar...quote:
Nederlanders, neem dit topic als voorbeeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef Paramnesia het volgende:
Weet je waar ik me aan erger. Dat fokking jodenpubliek.
Het gaat slecht en meteen is iedereen stil. Heel stil.
Nou dat niet direct.quote:
Tjah, Nederland had hem dan maar zelf als trainer moeten houden/benoemen hé ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef SYCO het volgende:
damn, stel dat hiddink het echt flikt... is die gast dan nog wel welkom in nederland
echte toeschouwers, waar nederland bekend om isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toevoeging: mensen die nu al roepen dat het voorbij is.De 'echte' fans.
wel op youtube plaatsen hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga mezelf verhangen als we deze pot niet winnen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helaas moet ik je helemaal gelijk geven. Hoewel we nu lang niet zo slecht spelen als de eerste 15 minutenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef wdn het volgende:
Tot nu toe verdienen de Russen het
Ze spelen beter Maken minder fouten en ze voetballen tenminste.
Dat viel me ook al op, vooral in de 1e helftquote:
Ze jongen lijkt welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben die russen een 12-tal ofzo?
je leeft onder een steen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er geen afspraak zijn met het publiek ivm Boula of zo?
Nee nederland heeft hiervoor nog niet tegen een goed georganiseerde elftal gespeeld...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat de rust de vaart genekt heeft. Of we waren gewoon te optimistisch en de tegenstanders zijn nu gewoon een stuk beter.
90 minuten stilte?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er geen afspraak zijn met het publiek ivm Boula of zo?
Loop nou niet zo te trollen man.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:10 schreef FB14 het volgende:
Ze liggen eruit![]()
![]()
Nu kunnen ze niet winnen gaan ze maar Russen onderuit schoffelen, erg zwak. Wat een prutsers!
Zoals de Duitsers zeggen: "Orange trägt nur die Müllabfuhr"
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat de rust de vaart genekt heeft.Of we waren gewoon te optimistisch en de tegenstanders zijn nu gewoon een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |