idd net of hij een bout zit uit te draaienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Die stem van de commentator als het gevaarlijk word![]()
.
We zijn gewoon een beetje verwendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Allejezus... kappen hoor. Dender gewoon 'even' over die Russen heen
Na tig keer weten we het wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Die engelaar moet er snel uit wat een zwakke speler
Toch nog maareenkeerPROBEREN!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Die stem van de commentator als het gevaarlijk word![]()
.
balbezit langer dan 20 seconden zou wel eens goed uitkomen nuquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Een goal van oranje zou nu wel goed uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is een pseudoniem.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Mof het volgende:
Robben ging er alleen in bij noodgevallen...
Engelaar eruit....heb al topic report hierover gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks krijg je nog een hartaanval, was pas nog op Editie NL volgens mijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brrr elke keer als de bal binnen de 16 komt gaat m'n hart 2x zo snel kloppen
Ok, laten we daar maar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
balbezit langer dan 20 seconden zou wel eens goed uitkomen nu
ja ieder kwartfinale-halvefinale - finale sterven er 50 mensen meer dan normaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:22 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een hartaanval, was pas nog op Editie NL volgens mij.
Dit soort dingen kan je pas na 90 minuten zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:22 schreef hipy123 het volgende:
tot zover iedereen zeggen WIJ OWNEN RUSLAND DIK!!
M'kayquote:
Dat lijkt me wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Van persie moet er in voor engelaar
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:24 schreef Aoristus het volgende:
vroeger hield men hun handen voor hun zaakje als er een muur moest komen te staan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Als die goal valt is het denk ik gelijk over. Dan lopen die russen leeg als een luchtballon
En bidden dat er geen in gaat? Lijkt er inderdaad wel op, maar vind het geen briljante tactiekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef crazy_ivan het volgende:
Nederland laat gewoon de Russen zichzelf leeg spelen en slaat dan toe.
idd dan komt v persie en robben (die nep geblesseerd wasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef crazy_ivan het volgende:
Nederland laat gewoon de Russen zichzelf leeg spelen en slaat dan toe.
mwah pas als we achter gaan komen en kansen gaan missenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:26 schreef Thieske het volgende:
Pfff dit is kost me jaren van m'n leven.
Déjà vu van gisterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Die scheids moet oprotten
Inderdaag nog nooit zulke stille supporters gehad dan dit EKquote:
Het probleem is dat hij geen tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:27 schreef ShinobizWinter het volgende:
kijk dat moet boulah doen die bal weghalen niet gaan lopen voetballen
Nou dit zwikkie is nogal teleurstellend idd!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:28 schreef vw_caddy het volgende:
Trek jullie bek eens open supporters.
Hoor op de radio alleen maar Russia schreeuwen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:29 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Inderdaag nog nooit zulke stille supporters gehad dan dit EK![]()
![]()
de hele tijd rusenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:29 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Inderdaag nog nooit zulke stille supporters gehad dan dit EK![]()
![]()
quote:
Dat ga jij toch doen voor heen NL na gisteren heb je wel zat ervaring opgedaanquote:
geef hem ook geen ongelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
laat die commentator maar voor Rusland gaan werken.. Wat een sfeerverpester.. Hij benadrukt ieder positief puntje van de Russen..
"Beste mogelijkheden voor Rusland".. pff..
Ik zou Boula eruit halen. Wat een vondst van Hiddink om de ruimte bij Boulahrouz open te houden, hij kan nl. niet opbouwen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Huntelaar, Van Persie en Heitinga van maar erin. Kuyt, Engelaar en Ooijer eruit.
Ja maar dat is gewoon zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
laat die commentator maar voor Rusland gaan werken.. Wat een sfeerverpester.. Hij benadrukt ieder positief puntje van de Russen..
even drieten iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef ShinobizWinter het volgende:
nu ff allemaal naar de wc
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
;')quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Huntelaar, [...] Heitinga
Niet dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Inderdaad, Engelaar heeft werkelijk geen enkele keer een bal naar voren gepasst. Elke keer tikkie terugquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef Rikketik het volgende:
Rust, eindelijk. Engelaar eruit voor Van Persie of Robben, een donderspeech van Van der Sar en we're good to go.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef Soul79 het volgende:
Nu Van Persie erin en alsnog met 6-0 winnen.
De waarheid is hard he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat is een schiemil?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Nederland wordt de schiemil van dit toernooi
Ga naar Rusland heen mongoolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
blegh zeg en toch he toch als ze het verprutsen gun ik het Hiddink nog wel ook![]()
Ja, nederland weer terug zoals ze voetbalden voordat het EK begon.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff... nou de euforie is wel een beetje getemperd na deze eerste helft dacht ik zo.
Het is nog 5 kwartierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef pleeborstel het volgende:
OMG eventuele penalty's kan ik echt niet aan....
Idd! Wat een fokking huisvrouwen daar op de tribune! Zeker kaartjes gewonnen op Sky Radio?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schreeuw nog harder dan die supporters daar
Melchiot op zijn plek en eventueel iemand anders eruit, Boulah is te goed om te wisselen.. Het komt verder wel goed, die russen hebben nou niet echt grote kansenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Boula eruit halen. Wat een vondst van Hiddink om de ruimte bij Boulahrouz open te houden, hij kan nl. niet opbouwen.²
als je het al schrijft , schrijf het dan goedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Leer het eerst maar eens schrijven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Joden publiekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een zeer maar dan ook zeer trieste vertoning. Enop al die supporters die daar zitten en niet zingen.
Was bij Frankrijk ook al zo. Heb altijd al volgehouden dat Nederland zeer veel mazzel heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Boula eruit halen. Wat een vondst van Hiddink om de ruimte bij Boulahrouz open te houden, hij kan nl. niet opbouwen.²
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Nu weet je ook gelijk waarom ik normaal gesproken geen voetbal kijk. Ik heb zojuist 46 minuten van m'n tijd verspilt.
Er was redelijk weinig aan te vallen, dus dan kan Van Nistelrooij ook niet veel doen. Wat ie kon doen deed ie echter, en behoorlijk. Van Nistelrooij speelt prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Viel dat even tegen.
Van Nistelrooy redelijk onzichtbaar, is niet de man van tegen Frankrijk. Ligt niet alleen aan hem, ook aan de drie mensen achter hem, die ik ook minder vind spelen dan de voorgaande wedstrijden.
En pak die Arsjavin eens aan, laat 'm eens voelen dat we drie wedstrijden hebben gewonnen en voor niemand bang zijn
Er waren geloof ik maar 8000 kaarten beschikbaar voor echte supporters. Die moesten de Nederlanders en Russen dan ook nog eens delenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een zeer maar dan ook zeer trieste vertoning. Enop al die supporters die daar zitten en niet zingen.
Om de andere arm ook een rouwband! (Even iemand vermoorden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland speelt slecht omdat ze moet rouwbanden om spelen. De rouwband zorgt ervoor dat de bloedtoevoer naar de arm wordt dichtgeknepen. Hierdoor verliest men het gevoel in de arm en gaat men er motorisch gezien erop achteruit. De arm is van essentieel belang voor orientatie en balans in de 3d ruimte.
Eens. Heeft die Engelaar uberhaupt al iets nuttigs gedaan dit EK?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef TC03 het volgende:
Engelaar en De Jong spelen zeer matig. Engelaar eruit, Van Persie erin, Kuyt laten terugzakken. Heitinga voor De Jong.
NL wint dik van Frankrijk en Italie.... en dan geloofde je niet in (DIKKE) winst tegen Rusland????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik geloof er nu trouwens meer in dan voor de wedstrijd.
Daar hebben we het 'wetenschappelijk' mongooltje ook weer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland speelt slecht omdat ze moet rouwbanden om spelen. De rouwband zorgt ervoor dat de bloedtoevoer naar de arm wordt dichtgeknepen. Hierdoor verliest men het gevoel in de arm en gaat men er motorisch gezien erop achteruit. De arm is van essentieel belang voor orientatie en balans in de 3d ruimte.
Ja, maar ook met 4-0 achter als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een negatieve reacties hier, we hadden net zo goed al op 0-4 kunnen staan. Zo slecht als die commentator het wil laten voor komen is het nou ook weer niet.
Overigens de Russen beginnen moe te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |