abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 15:37:40 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59627501
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7. .

En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.

"Boehoe controlled demolition." .
Dat dus
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 juni 2008 @ 15:46:02 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59627706
Ik laat me niet meer door zo'n dwaallicht verleiden hoor. .

Maargoed, denk gerust dat het volstrekte logica was dat het gebouw opgeblazen is hoor, maar dan vraag ik me wel af waarom je het niet enorm bizar vind dat er geen honderdduizenden structureel ingenieurs en natuurkundigen over de zeik zijn. .

Hoe krijg je het in hemelsnaam in je grijze massa dat zoiets geheim gehouden zou kunnen worden. .
Ik ga naar huis.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:48:54 #153
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59627774
Prachtig ook hoe WTC7 omlaag zou zijn gehaald om bewijsmateriaal te vernietigen. . Dus die "diabolical masterminds" zijn slim genoeg om met hologrammen, CGI, raketten en aangebrachte springladingen miljoenen mensen voor de gek te houden, maar het bewijs ervoor zouden ze op zo'n prutserige manier weg menen te moeten moffelen.
Ik ga naar huis.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:53:01 #154
39581 Salvad0R
universal
pi_59627872
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef nietzman het volgende:
Ik laat me niet meer door zo'n dwaallicht verleiden hoor. .

Maargoed, denk gerust dat het volstrekte logica was dat het gebouw opgeblazen is hoor, maar dan vraag ik me wel af waarom je het niet enorm bizar vind dat er geen honderdduizenden structureel ingenieurs en natuurkundigen over de zeik zijn. .

Hoe krijg je het in hemelsnaam in je grijze massa dat zoiets geheim gehouden zou kunnen worden. .
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Als je eventjes googlet vindt je genoeg structural engineers die over de zeik zijn, die ga je echt niet op Fox News terugzien hoor.

Ja misschien een item op Fox over dat die mensen in kampen gestopt dienen te worden, of nog beter, vermoord moeten worden.
Zij betalen voor de kogels !

maandag 23 juni 2008 @ 15:56:53 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59627967
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Als je eventjes googlet vindt je genoeg structural engineers die over de zeik zijn, die ga je echt niet op Fox News terugzien hoor.

Ja misschien een item op Fox over dat die mensen in kampen gestopt dienen te worden, of nog beter, vermoord moeten worden.
Zij betalen voor de kogels !

"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 juni 2008 @ 16:00:16 #156
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59628041
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
Uhuh, en alles op het wereldwijde web is waar. .
Ik ga naar huis.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:04:56 #157
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_59628167
quote:
Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:

Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
Dat is dan ook niet gebeurt, althans laten we het zo zeggen, dit is niet wat jij zonder zekerheid kan claimen, daar zonder hoge snelheidscamera het onmogelijk is om het moment van impact goed te zien, daarvoor zijn camera's die maar 30 frames per seconde opnemen te langzaan, dat lukt je enkel met camera's die 500 frames per seconden opnemen.

Daarbij, de wanden van die WTC gebouwen, bestonden niet alleen uit stalen kollomen en gewapend betonnen vloeren, maar ook heel erg veel uit glas, niet bepaald het meest harde substantie.

Een in elkaar gedrukte romp van een 747 of 727 wat was het eigenlijk? heeft behoorlijk wat massa hoor, waar jij totaal geen rekening mee schijnt te houden, neem daarbij de 3 of 4 motoren, die wat snelheid en massa behoorlijk zijn en de schade op de WTC is niet geheel ondenkbaar.

Hoe dan ook, de vraag is als het geen vliegtuigen zijn, wat dan? Raketten en dan elke film, van verschillende camera's shoppen? Nogmaals waarom? Je zegt zelf al dat het vliegtuig dat het bijlmergebouw invloog veel meer massa had, als dit een plot is van de USA regering, waarom dan geen vliegtuigen in het gebouw laten vliegen, die tjokvol met balast zaten, die voor genoeg massa zorgden?

Waarom moeilijk doen met raketten en allerlei films shoppen en de kans lopen dat een toerist toch dat ene filmpje weet te maken en op het internet zet, waarbij glas helder wordt dat het rakketten zijn.

Zie jij dan echt niet dat dat vele malen moeilijker is?

Ik kan mijn beweringen wel niet staven met de juiste berekeningen, daar ik geen kaas heb gegeten van wiskunde, maar aan de andere kant, jij doet dat ook niet. Je beweert gewoon dat een 727 of 747 een gebouw, waarvan de structuur van de wanden hoedan ook niet tegen dit soort dingen bestand is, juist door al die ramen enz, niet binnen kan vliegen, maar je leverd totaal geen bewijs, behalve wat foto's van rompen van vliegtuigen.

Overigens kan een boeing wel op die hoogte tot de max snelheid gaan, maar zal het in een duikvlucht moeten zitten, en dat was nou niet het probleem, daarbij 800 kilometer per uur, is niet de max van een boeing.

[ Bericht 9% gewijzigd door Semisane op 23-06-2008 16:17:13 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 23 juni 2008 @ 16:09:42 #158
39581 Salvad0R
universal
pi_59628290
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...
Dus jij beschouwt jezelf als niet betrouwbaar wat betreft het beoordelen van nieuws op het internet?

Weten we dat ook weer.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:15:09 #159
39581 Salvad0R
universal
pi_59628447
Maar Tuinhek... als je jezelf als niet betrouwbaar beschouwt wat betreft het beoordelen van online nieuws... Wat de Fuck doe je dan in discussietopics als deze?

Ga lekker TV kijken en je smoel houden tegen mensen die zichzelf wel als complete waardige mens beschouwen.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:23:46 #160
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59628695
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ga lekker TV kijken en je smoel houden tegen mensen die zichzelf wel als complete waardige mens beschouwen.
" . "
Ik ga naar huis.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:57:01 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59629585
quote:
Maar Tuinhek... als je jezelf als niet betrouwbaar beschouwt wat betreft het beoordelen van online nieuws... Wat de Fuck doe je dan in discussietopics als deze?

Blijkbaar vind jij schelden over iets dat ik niet gezegd heb wel een waardig discussie iets? Jij hebt vreemde gedachten...
Onikaan ni ov dovah
pi_59632901
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Lewinsky is natuurlijk iets heel anders en "lekte uit " omdat monica ZELF het aan de grote klok ging hangen, via haar vriendin Linda Tripp die al hun gesprekken op band opnam EN omdat onze monica de sperma jurk bewaarde.

Ihgv 9-11 heb je maar 2 of 3 mensen nodig die echt hun bek wel houden want hier op staat de doodstraf, en tevens eeuwige schande voor hun familie, vrouw en kinderen.

De GROTE denkfout rond 9-11 was, dat dit een geweldig gecompliceerde en moeilijke operatie was. Dat is gewoon niet zo.
Het is altijd makkelijker iets op te blazen dan iets te maken.

Mensen die denken dat kapingen geweldig veel planning vereisen .... tjsa.

[..]

Kijk, het gevaar van de gekken is dat ze de mensen zoals ik, en bijvoorbeeld de Loose Change makers, die wel degelijk goede vragen stellen, overschaduwen.
Ik denk dat er ook voor een deel mensen van extreem-rechts tussen zitten om de boel effe flink op te stoken, door maar zo belachelijk mogelijk theorieen te poneren. Voor een deel zullen er ook echt gekken tussen zitten.

Ik wil niet op een hoop gegooid worden met dat soort gekken en/of nazi-provocateurs

Als je gelooft dat Bush er VOORAF bij betrokken was (ik denk dat dat kan, maar het is een beetje 50-50) dan is de meest voor de handliggende scenario dit:
Een of andere overheidsafdeling van de CIA/NSA/FBI doet aan war games. Dit is echt waar en door niemand betwist. Eén van die wargames is dat terroristen passagiersvliegtuigen kapen en gebouwen binnenvliegen.
Iemand ziet hier in een mogelijkheid om veel geld te verdienen, of om er politiek voordeel uit te halen of beide. Hij kan Mohammed Atta of tippen of manipuleren om de 19 andere kapers te recruteren. Er is dan nog iemand bij de IND nodig om ze goede visa te geven. De rest doen ze zelf.

Maar 2 of 3 mensen maar nodig om heel 9/11 in scene te zetten?
Dan is er niet veel in scene gezet!

Je zegt zelf dat er nog veel onduidelijkheid is over 9/11 en veel vragen niet beantwoord zijn. Maar de mensen die geloven dat het een complot is of in scene is gezet kunnen ook niet verklaren hoe het dan wel is gegaan of het verhaal op een andere manier sluitend maken.

Het is zo makkelijk om te zeggen "het is niet 100% verklaarbaar, dus is het een complot". Dan kun je alles wat fout gaat of alle ongelukken wel een complot noemen want niks is 100% verklaarbaar, zeker niet op zo'n manier dat iedereen het ermee eens is.
pi_59632979
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Prachtig ook hoe WTC7 omlaag zou zijn gehaald om bewijsmateriaal te vernietigen. . Dus die "diabolical masterminds" zijn slim genoeg om met hologrammen, CGI, raketten en aangebrachte springladingen miljoenen mensen voor de gek te houden, maar het bewijs ervoor zouden ze op zo'n prutserige manier weg menen te moeten moffelen.
Ja dat is natuurlijk wel tegenstrijdig he.
Ze weten de kapingen en instorten van WTC 1 en 2 perfect te organiseren, maar WTC7 blazen ze op alsof het ook een geplande sloop lijkt. Daarvoor moeten ze juist meer moeite doen dan wanneer ze het op een ongeluk wilde laten lijken...
pi_59634774
Tietuh postuh
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59636152
Een flinke doorbraak bij WTC-7!

Er is een getuige naar buiten gekomen met het verhaal dat er explosies waren in WTC-7 voordat WTC-2 instortte. Het materiaal zou eigenlijk opgenomen worden in Loose Change Final Cut, maar de getuige werd diverse keren telefonisch bedreigd en was bang zijn baan te verliezen. Van het geheel heb ik net een Zaplog gemaakt inclusief beeldmateriaal van deze belangrijke getuige:

http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_twin_towers/ron1872

Please spread the word!!
pi_59636281
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef Matteüs het volgende:
Okay, point made.
Ik zie dat je snel tevreden bent, dat maakt je eerdere betoog een stuk begrijpelijker.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_59636332
quote:
Als dit geen fascisme is, weet ik het ook niet meer.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:43:29 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59636842
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef ron1872 het volgende:
Een flinke doorbraak bij WTC-7!

Er is een getuige naar buiten gekomen met het verhaal dat er explosies waren in WTC-7 voordat WTC-2 instortte. Het materiaal zou eigenlijk opgenomen worden in Loose Change Final Cut, maar de getuige werd diverse keren telefonisch bedreigd en was bang zijn baan te verliezen. Van het geheel heb ik net een Zaplog gemaakt inclusief beeldmateriaal van deze belangrijke getuige:

http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_twin_towers/ron1872

Please spread the word!!
Is dit niet gewoon spam?
Onikaan ni ov dovah
pi_59637326
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon spam?
Een stukje text geschreven door onze Ron ja...

pi_59639190
Mwoah, relevante semi-spam...hoewel die link het niet echt goed lijkt te doen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:19:43 #172
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59641442
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:00 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, en alles op het wereldwijde web is waar. .
Maar waar halen jullie je informatie dan vandaan?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:31:55 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59641726
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

Maar waar halen jullie je informatie dan vandaan?
Oa vanuit de academische wereld maar natuurlijk ook wel van het web. Met een grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis is over het algemeen nog wel een schatting te maken of iets onzin is of niet. Klakkeloos overnemen is iig sowieso geen goed plan.
Onikaan ni ov dovah
pi_59642950
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7. .

En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets!!! WTC1 en 2 vielen rond 10, 11 uur 'S MORGENS, WTC7 rond 5 uur 'S MIDDAGS!!!
In lichterlaaie? Heb je stront in je ogen? Zelfs FoKKKs zegt dat niet. En een complete hoek is zwaar overdreven. Er was wat schade. Het is pure speculatie dat het een complete hoek was.

bekijk de youtube filmpjes hieronder maar, het is ECHT WEL controlled demolition!!!

In lichterlaaie? Kom op zeg, zijn alle films hierover allemaal vooraf bewerkt zodat het eruit zag alsof WTC7 NIET brandde?

[ Bericht 16% gewijzigd door BogardeRules op 24-06-2008 02:42:52 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59642976
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:Oa vanuit de academische wereld maar natuurlijk ook wel van het web. Met een grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis is over het algemeen nog wel een schatting te maken of iets onzin is of niet. Klakkeloos overnemen is iig sowieso geen goed plan.
Dat klinkt best mooi, alleen doe je dat niet. Je roept alleen maar "onzin" of nog erger. Geen enkele redenering whatsoever.

Bekijk deze filmpjes maar. Alles duidt op een controlled demolition.

Dat het op youtube betekent niet dat het automatisch gelogen is.
1. Het gebouw viel precies waar het stond, in zijn footprint
2. Het viel SNELLER dan vrije val, de enige verklaring is dat er een vacuum was getrokken, iets wat bij controlled demolition vaker gebeurt.
3. Een getuige hoorde een "donderklap" en zag dat de ramen eruit werden geblazen.
4.Er was een explosie 9.5 seconden voor dat het instortte.
Met een "grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis" stel ik dat dit een controlled demoliton was,

Nou jij weer.

Dat Bush vooraf van 9-11 wist, tsja lijkt me aan de ene kant sterk, maar als ik zie wat ze verder hebben uitgevroten, lijkt het me best mogelijk. En het hoeft niet Bush perse te zijn, het kan heel goed een uit de klauwen gelopen projectje zijn geweest van ambtenaren of afdelingen die maar wat deden.
Om naar gekken als Koets e.d. te wijzen en dan te roepen: zie je wel, ze zijn allemaal gek, is wel erg makkelijk. En volstrekt ONwetenschappelijk.

Maar tuinhek, zeg t maar: Jij vind helemaal NIKS verdacht aan 9-11? Is het volgens jou onmogelijk dat de am. regering erbij betrokken is geweest, op welke niveau dan ook, en ook niet achteraf dingen heeft verdoezeld? Wat is jouw "gezond verstand" verklaring dan?

[ Bericht 35% gewijzigd door BogardeRules op 24-06-2008 02:38:18 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:05:37 #176
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59642990
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef BogardeRules het volgende:
Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets.
Binnen een complottheorie waarin het WTC zelf een hologram was dat nooit heeft bestaan heb je een goed punt ja.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:06:07 #177
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59642995
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef BogardeRules het volgende:
zoek maar op youtube naar filmpjes,
Van schattige kittens? .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:10:34 #178
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59643018
Hoewel ik geloof dat de Amerikaanse regering wel degelijk op de hoogte was danwel niet erbij betrokken, heb ik Ground Zero met eigen ogen gezien. Meer dan eens zelfs.
Als dat CGI is, wow. Impressive.
Maar volgens mij zit je aluminium hoedje voor je ogen.
-
pi_59643479
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef ToT het volgende:
Mwoah, relevante semi-spam...hoewel die link het niet echt goed lijkt te doen.
Yesssss, inderdaad nogal relevant.

Er zijn lichamen gevonden en explosies gehoord in WTC-7 voordat WTC-2 om 9:58 tegen de vlakte ging.

Dit had eigenlijk opgenomen moeten worden in Final Cut, maar Avery heeft dit achtergehouden, vlak voor het nieuwe NIST rapport over WTC-7 gaat uitkomen in juli. Toevallig ook vlak voor de uitzending van Conspiracy Files op BBC 2 op 6 juli, met als onderwerp ..... WTC7

Even een ander linkje dan maar:

http://www.infowars.com/?p=2807

Anders verder te vinden bij de bekende 911 site's als 911blogger, wearechange, prisonplanet, etc.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:05:37 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59643732
Ik ga even niet op de rest in want ik zit nu op het werk
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Inderdaad ALS ... Aangezien het zo uniek is dat een vliegtuig op die hoogte, met die snelheid, dat type gebouw binnenvliegt, weet ik niet zeker of al hun aannames ook terecht zijn.
Ik heb in die video geen verwijzing gezien naar de wetenschappenlijke achtergrond.
Totdat je dit experimenteel kan herhalen, weet je nooit zeker of het allemaal wel zo klopt.
Ik stel natuurlijk niet voor om zo'n toren te herbouwen en 5 of 6 keer een vliegtuig er in te jassen, maar het moet mogelijk zijn om dit om een andere manier real-live te testen, niet alleen met CGI.

In andere situaties waar CGI wordt gebruikt om iets te testen, volgt altijd een real-live test, bijvoorbeeld bij autos, windtunnels e.d. En DAAR zijn de meeste factoren wel bekend.

Mijn punt is: er zijn nogal wat onbekende grootheden hier. Die mensen zullen hun werk best goed doen, maar in DEZE situatie hebben ze nou juist NIET alle feiten bij handen.
Er staat een link naast, probeer daar eens op te klikken.

Ze weten de constructie van het WTC, ze weten hoe een 767 in elkaar zit en hoe snel hij kan. Ze weten hoe de materialen reageren. Alle data die ze nodig hebben is bekend. Ze hebben dan misschien niet precies uitgerekend hoe het precies gegaan is maar ze hebben wel aangetoond dat het kan.
pi_59643796
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:04 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

ekijk deze filmpjes maar. Alles duidt op een controlled demolition.

Nu graag eentje van ingenieurs
quote:
Lijkt me sterk dat zo'n bedrijf kantelt als het instort, sterker nog - kun je een instorting vinden van een gebouw die niet instort bovenop z'n eigen fundament?
quote:
2. Het viel SNELLER dan vrije val, de enige verklaring is dat er een vacuum was getrokken, iets wat bij controlled demolition vaker gebeurt.
geen idee of dit zo is, is het getest? En met wat voor voorwerp is het dan getest?
quote:
3. Een getuige hoorde een "donderklap" en zag dat de ramen eruit werden geblazen.
Als er 100 ton naar beneden valt komt er aardig wat lucht vrij ja.
quote:
??
quote:
Met een "grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis" stel ik dat dit een controlled demoliton was,
quote:
Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets!!! WTC1 en 2 vielen rond 10, 11 uur 'S MORGENS, WTC7 rond 5 uur 'S MIDDAGS!!!
En een complete hoek is zwaar overdreven. Er was wat schade. Het is pure speculatie dat het een complete hoek was.
quote:
In Lichterlaaie?!?!! Heb je stront in je ogen???
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:28:24 #182
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59643894
quote:

Daar gaat je argument van een vacuum. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:45:46 #183
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59644056
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:10:00 #184
33189 RM-rf
1/998001
pi_59644297
Die meneer Barry Jennings claimt dat hij explosies in WTC7 gehoord heeft, rond 10 uur morgens... dus relatief kort na de aanslagen op de twee WTC-torens en meerdere uren voordat WTC7 instortten.
wel stoprrtte rond die momenten de twee hoofdtorens in, maar dat zal vast wel geen 'explosies' veroorzaakt kunne hebben of schade aan WTC 7 gedaan

hij heeft samen met een andere medewerker lange tijd vastgezeten in WTC7 (rond de tijd dat WTC2 instortte en de uitweg naar de straat afgesloten was) en dacht te gaan sterven, totdat de brandweer hem uiteindelijk heeft weten te redden.

Punt aan zijn verhaal is nu juist dat het voor een heel groot deel exact beschrijft wat er gebeurt is volgens het FEMA rapport over WTC (enkel het moment van evacuatie van WTC7 zou niet kloppen, die legt Jennings vroeger dan in de rapporten staat) en ook bevestigd de grote schade...
nu zijn het juist de complot-theorie-gelovers die niet willen geloven dat er schade aan WTC7 bestond ... en de ongerijmdheden die ze opens heel 'verdacht' vinden betreffen vooral dingen die volgens hun eigen theorieen niet kloppen..

vervolgens komen bepaalde 'complotgelovers met een beetje lachwekkende versie...
zou zou Jennings beschreven hebben dat toen hij het gebouw in gezelschap met een brandweerman verliet, nadat ook de tweede WTC-toren ingestort was en de omgeving een totale rotzooi was (doordat er net twee wolkenkrabbers zijn ingestort net naast de deur) dat de schade aan de Lobby en de vele doden die in de omgeving zouden liggen zouden komen: 'doordat er vast een bom was afgegaan in de lobby van WTC-7'

Tja, wat moet je daarvan zeggen.... de 'Bom van Jennings' kan natuurlijk nooit deel hebben uitgemaakt van een 'controlled demolition' van WTC-7 omdat hij WTC7 verliet meerdere uren voordat dit uiteindelijk instortte..
Ongeloofwaardig is ook zijn bewering dat de schade aan de lobby niet veroorzaakt zou zijn door het ineenstortten van twee wolkenkrabbers net voor de ingang van die lobby maar volgens Jennings 'door een bom' (ije kunt best stellen dat het instortten van WTC1 en WTC2 kort ervoor eerder stukken meer schade veroorzaakt dan een eventuele bomaanslag)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_59644500
Ok, OP en WTC7 myths zijn gebust.

Slotje, Volgende!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:41:35 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59645958
quote:

[..]

Dat klinkt best mooi, alleen doe je dat niet. Je roept alleen maar "onzin" of nog erger. Geen enkele redenering whatsoever.
Leugens... Je lijkt Lambiekje wel
quote:
Bekijk deze filmpjes maar. Alles duidt op een controlled demolition.

Dat niet nee, maar wel dat je het met een flinke korrel zout mag nemen. Een klein beetje kennis over dingen als statica helpen natuurlijk ook wel. Lees daar anders voor de gein eens wat over
quote:
Grotendeels maar niet helemaal. Het leunde vooraf ver genoeg over dat de penthouse eraf lazerde.
quote:

En daar valt je gebrek aan relevante kennis door de mand
quote:
Dus?
quote:

Nou jij weer.
Nou ik weer? Ik denk dat je daar de relevante kennis niet voor hebt. De andere benodigdheden ben ik nog niet over uit.
quote:
Dat Bush vooraf van 9-11 wist, tsja lijkt me aan de ene kant sterk, maar als ik zie wat ze verder hebben uitgevroten, lijkt het me best mogelijk. En het hoeft niet Bush perse te zijn, het kan heel goed een uit de klauwen gelopen projectje zijn geweest van ambtenaren of afdelingen die maar wat deden.
Om naar gekken als Koets e.d. te wijzen en dan te roepen: zie je wel, ze zijn allemaal gek, is wel erg makkelijk. En volstrekt ONwetenschappelijk.

Maar tuinhek, zeg t maar: Jij vind helemaal NIKS verdacht aan 9-11? Is het volgens jou onmogelijk dat de am. regering erbij betrokken is geweest, op welke niveau dan ook, en ook niet achteraf dingen heeft verdoezeld? Wat is jouw "gezond verstand" verklaring dan?
Ik zie idd niets verdachts in de natuurkundige aspecten van dit alles. Dan kan je nog zo graag willen dat een evil regering snode plannen heeft om gebouwen op te blazen.. Of ze er van te voren van af wisten is dan weer een ander verhaal. Misschien wel, misschien niet. Is niet echt data om een uitspraak over te doen wat mij betreft.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:52:34 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59646213
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:25 schreef Xith het volgende:
Ok, OP en WTC7 myths zijn gebust.

Slotje, Volgende!
OP prima. Dat had een kind van 4 nog kunnen debunken.
Maar over WTC7 kan je eindeloos lang discussieren en ook bij jouw verklaring is vast een hoop tegen in te brengen. Oklahoma bijvoorbeeld. Dat bleef ook staan.
Dat verhaal achter WTC7 is TE fishy met al die bedrijven die daar hun gevoelige info hadden. Te toevallig.
-
pi_59646235
Altijd weer priceless; mensen die claimen de waarheid te kennen (zoals het controlled demolition gedeelte) en dan vervolgens met meer veronderstellingen, gedachtekronkels en onlogische redeneringen komen dan dat ze daadwerkelijk iets feitelijks kunnen reproduceren

Zo ook met de OP.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:56:39 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59646329
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Binnen een complottheorie waarin het WTC zelf een hologram was dat nooit heeft bestaan heb je een goed punt ja.
, .
Soms zijn conspiracy theorieen best plausibel, dan doel ik niet eens op het WTC alleen. Vergezocht vaak, maar desalniettemin best aannemelijk soms.
Maar als je gelooft dat het een hologram was, dan spoor je echt niet. Sterker nog, dan ben je echt debiel.
-
pi_59653076
Mensen wat een zinloze discussie er is door hun zelf toegegeven dat het Controlled Demolition was, in hun woorden "we had to Pull it". Omdat het anders te gevaarlijk werd.

Zeer opmerkelijk is hierbij dat bv. de BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?

Zijn er tot op de dag van vandaag al onafhankelijke onderzoeken rapporten verschenen omtrent WTC-7?

Dat CGI verhaal is imo bullshit.
pi_59653192
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

OP prima. Dat had een kind van 4 nog kunnen debunken.
Maar over WTC7 kan je eindeloos lang discussieren en ook bij jouw verklaring is vast een hoop tegen in te brengen. Oklahoma bijvoorbeeld. Dat bleef ook staan.
Dat verhaal achter WTC7 is TE fishy met al die bedrijven die daar hun gevoelige info hadden. Te toevallig.
"Te toevallig" deze 2 woorden zijn op meerdere gebeurtenissen van toepassing omtrent 9-11 en daarom is het ook noodzaak om vragen te (blijven) stellen.
pi_59653250
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef ZoneKill het volgende:
Mensen wat een zinloze discussie er is door hun zelf toegegeven dat het Controlled Demolition was, in hun woorden "we had to Pull it". Omdat het anders te gevaarlijk werd.

Zeer opmerkelijk is hierbij dat bv. de BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?

Zijn er tot op de dag van vandaag al onafhankelijke onderzoeken rapporten verschenen omtrent WTC-7?

Dat CGI verhaal is imo bullshit.
Die woorden kwamen van de eigenaar van het gebouw die in overleg met de brandweer besloot dat het gebouw niet meer te redden was en dat de brandweer mocht stoppen met proberen het gebouw te blussen.
pi_59653339
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:29 schreef Xith het volgende:

[..]

Die woorden kwamen van de eigenaar van het gebouw die in overleg met de brandweer besloot dat het gebouw niet meer te redden was en dat de brandweer mocht stoppen met proberen het gebouw te blussen.
Precies. "We had to pull it" betekent niets anders dan het feit dat ze het gebouw opgaven in deze situatie. Dat er weer een zooi mensen die dat anders interpreteren is jammer, want zo blijf je op spoken jagen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:33:53 #194
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59653372
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ja lachen hè, dat die malle Silverstein z'n eigen complot doodleuk in een interview toegaf!

Doofus. . Met "Pull it" bedoelde 'ie inderdaad gewoon dat ze de boel opgaven. En niet dat ze dan nog eens demolition experts naar binnen sturen om springladingen te plaatsen om het geheel gecontroleerd naar beneden te brengen. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:38:54 #195
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59653490
(a phone in the middle of the conference table rings. Kristol picks is up.)

Kristol: Hello? Who's this? Oh, hey, Larry. A gast in shetl! I'll put you on speaker! (cups phone, presses speaker button; addresses others) It's Larry Silverstein, the WTC landlord.

Silverstein: Hey guys! Vos makht ir?

Cheney: Not bad, Larry, how goes it?

Silverstein: In dr'erd afn dek! Just awful! But we get by, you know.

Cheney: What can we do you for, Larry?

Silverstein: Oh, hey, well, a little birdie told me that you guys were planning on blowing up my building complex and blaming it on Islamic terrorists!

Cheney: We all have our hobbies, Larry.

Silverstein: Well, naturally, you have my assent. Anything to grease the wheels of international capitalism. Also, as a landlord, I love seeing my tenants burned to death and jumping out of high windows on live television and that sort of thing. Plus, I'm a Jew, you know, I have horns. Paul, how's your family?

Wolfowitz: Oh, Larry, don't ask. Clare just last week popped her bursa sac building a sukkah. But does anyone live a life without troubles these days?

Silverstein: Things just keep getting worse and worse, you're right there. Listen, fellas, about that building complex ...

Cheney: Yes?

Silverstein: Do you think you could make sure that the WTC-7 building goes down, too? See, the thing is, I just signed a new insurance deal with Industrial Risk Insurers, this could all work out very nicely for me ...

Cheney: Larry, it's such an amazing coincidence, we were just talking about that. As it happens, we need to destroy the building to get rid of the evidence anyway. So say no more about that, we'll take care of it.

Wolfowitz: Well, say no more until it happens. Then you might just want to casually mention near a PBS camera that you're planning on "pulling" the building.

Silverstein: What does "pulling" mean?

Cheney: Well, it's not a demolition term, but some will say it is. We're thinking you might just want to make a little admission in that direction.

Silverstein: Before my insurance investigation is concluded? At exactly the time when such an admission would cost me my entire settlement? Consider it done!

All: Thanks, Larry.

Silverstein: You bet, fellas! See you on the links. Mazel tov! Oh, hey, Paul--

Wolfowitz: Yes?

Silverstein: Pull my finger, Paul! Pull it!

Wolfowitz: You bet I'll "pull it," you mensch!

Silverstein: Later!

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 24-06-2008 15:44:27 ]
pi_59653703
lol @ stukje hierboven
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:10:38 #197
170945 smoekie
individualist
pi_59654262
quote:
Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:

[..]

Bij de bijlmerramp lag het grootste deel van het vliegtuig voor de flat.
Niet erachter, niet door het gebouw heengegaan.

Daarbij ging het hier om een volgeladen vrachtvliegtuig tegen een betonnen gebouw. Beton kan geen zware klappen opvanhen. Het is een bros materiaal.

In NY praten we over een passagiersvliegtuig met wat maar voor 1/3 bezet was tegen een stalen gebouw. En staal is taai en neemt veel energie op bij vervorming.

M.a.w. : Als ie d'r in de Bijlmer niet doorkwam, dan zeker niet in NY.

Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
wat een gelul uit de ruimte allemaal weer zeg.

De bijlmerramp voor het gemak maar ff ter zijde gelaten. (hoe dat er uit zag weet ook iedereen nog wel, en dat ondanks dat het vliegtuig al een en ander verloren had, en bijna geen kerosine meer over had)

De twin towers had een constructie van EN beton, EN staal. Hoe je het ook went of keert, als een gebouw als dat (die er enigszins op gebouwd is) en te maken krijgt met een impact van een massa van ruim 200 ton (het vliegtuig) met een snelheid van vlak 800 km pu is het al verwonderlijk dat het gebouw niet direct in elkaar is gestort. Experts hebben daags erna al hun verbazing uitgesproken dat het gebouw niet direct ingestort was, en dat het zelfs nog een tijdje overeind is blijven staan.Wat volgens hen inhield dat het staal dat vervormt was veel energie had opgenomen om het nog zo lang uit te houden.

Het instorten ervan is mede ook te wijten aan de kerosinebranden, want reken maar dat de vliegtuigen bomvol zaten met kerosine. Nu kan beton dan wel niet tegen zo’n klap, en staal wel, maar waar staal weer niet tegen kan is hitte.En laat dat nou hetgeen zijn wat je overal op welk filmpje ook terug ziet. Hoe dan ook, zou het gebouw een dergelijke klap aan moeten kunnen maar als de vloeren 1 voor 1 doorzakken naar de verdiepingen lager is het gewicht dat gedragen moet worden op een gegeven moment dusdanig hoog dat het een combinatie is van beide die er voor zorgt dat het gebouw uiteindelijk instort. (de draagkracht en hitte)

Je kunt beide gebouwen niet met elkaar vergelijken. De Bijlmer was sowieso niet berekend op een dergelijke klap als wat daar is gebeurd, en de twin towers daarentegen wel, alleen ja en zijn verschillende factoren die er dan voor zorgen dat zo’n gebouw uiteindelijk ook het “leven laat”

Hoogleraar Berenbak heeft het gebouw toen nog bezocht en ook hij (evenals vele andere hoogleraren in het bouwen van draagconstructies) vonden het verbazend dat de gebouwen het nog zo’n tijd uitgehouden hadden.

Dus pfff al die onzin die je hier neerplant
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59655212
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. "We had to pull it" betekent niets anders dan het feit dat ze het gebouw opgaven in deze situatie. Dat er weer een zooi mensen die dat anders interpreteren is jammer, want zo blijf je op spoken jagen.
Ok, duidelijk begrijp ik.

Blijft nog dit:
De BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?

Ik wil hier niets mee zeggen alleen maar vragen of dit daadwerkelijk zo was of niet en als het zo was hoe kan het kan dat de BBC dit zegt.

Kijk, jullie zullen mij dit waarschijnlijk ook niet kunnen vertellen maar er zijn zoveel vragen waar geen of onduidelijk antwoord op is.

Zoals bv. geen enkel duidelijk foto of video van het passagiersvliegtuig dat het Pentagon in gaat vliegen. Terwijl er toch genoeg camera's in de omgeving zijn.
pi_59655328
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Blijft nog dit:
De BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?

Ik wil hier niets mee zeggen alleen maar vragen of dit daadwerkelijk zo was of niet en als het zo was hoe kan het kan dat de BBC dit zegt.
Ik ken daarop ook het antwoord niet. Wel heb ik op mijn beurt een vraag: wat schiet de boze overheid er mee op als de BBC ten onrechte de val van het gebouw meldt?
pi_59655413
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Blijft nog dit:

En hoe past dat in jouw conspiracy verhaal? Waarom zou men het risico nemen om aan BBC te vertellen dat ze het WTF7 gaan bombarderen als ze ook gewoon kunnen wachten tot de BBC reporter zelf ziet dat het gebouw ingestort is?

Verder was het gebouw erg beschadigd en al uren in de fik, iedereen verwachtte al dat het zou instorten - net zoals een vleugel van de universiteit in Leiden(ofwashetDelft?) instortte omdat het te lang in de fik stond.

Verder stortten er al delen van het WTC7 in voor dat het hele gebouw viel: de hoek die erg beschadigd was en twee penthouses vielen er, individueel van elkaar, af.

Het verhaal van haushoff past hier ook prima... Het beton kreeg enorme klappen door de brokstukken van WTC1&2, en het vuur maakte het staal zwak. (al heeft FEMA een andere reden geloof ik... maar meerdere plausibele redenen zijn dus te bedenken...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')