Dat dusquote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7..
En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
"Boehoe controlled demolition.".
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef nietzman het volgende:
Ik laat me niet meer door zo'n dwaallicht verleiden hoor..
Maargoed, denk gerust dat het volstrekte logica was dat het gebouw opgeblazen is hoor, maar dan vraag ik me wel af waarom je het niet enorm bizar vind dat er geen honderdduizenden structureel ingenieurs en natuurkundigen over de zeik zijn..
Hoe krijg je het in hemelsnaam in je grijze massa dat zoiets geheim gehouden zou kunnen worden..
"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Als je eventjes googlet vindt je genoeg structural engineers die over de zeik zijn, die ga je echt niet op Fox News terugzien hoor.
Ja misschien een item op Fox over dat die mensen in kampen gestopt dienen te worden, of nog beter, vermoord moeten worden.
Zij betalen voor de kogels !
Uhuh, en alles op het wereldwijde web is waar.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
Voor mensen die de TV gebruiken als primaire nieuwsbron is er wel meer "geheim".
Dat is dan ook niet gebeurt, althans laten we het zo zeggen, dit is niet wat jij zonder zekerheid kan claimen, daar zonder hoge snelheidscamera het onmogelijk is om het moment van impact goed te zien, daarvoor zijn camera's die maar 30 frames per seconde opnemen te langzaan, dat lukt je enkel met camera's die 500 frames per seconden opnemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
Dus jij beschouwt jezelf als niet betrouwbaar wat betreft het beoordelen van nieuws op het internet?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...
"quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ga lekker TV kijken en je smoel houden tegen mensen die zichzelf wel als complete waardige mens beschouwen.
Blijkbaar vind jij schelden over iets dat ik niet gezegd heb wel een waardig discussie iets?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
Maar Tuinhek... als je jezelf als niet betrouwbaar beschouwt wat betreft het beoordelen van online nieuws... Wat de Fuck doe je dan in discussietopics als deze?
Ga lekker TV kijken en je smoel houden tegen mensen die zichzelf wel als complete waardige mens beschouwen.
Maar 2 of 3 mensen maar nodig om heel 9/11 in scene te zetten?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:58 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Lewinsky is natuurlijk iets heel anders en "lekte uit " omdat monica ZELF het aan de grote klok ging hangen, via haar vriendin Linda Tripp die al hun gesprekken op band opnam EN omdat onze monica de sperma jurk bewaarde.
Ihgv 9-11 heb je maar 2 of 3 mensen nodig die echt hun bek wel houden want hier op staat de doodstraf, en tevens eeuwige schande voor hun familie, vrouw en kinderen.
De GROTE denkfout rond 9-11 was, dat dit een geweldig gecompliceerde en moeilijke operatie was. Dat is gewoon niet zo.
Het is altijd makkelijker iets op te blazen dan iets te maken.
Mensen die denken dat kapingen geweldig veel planning vereisen .... tjsa.
[..]
Kijk, het gevaar van de gekken is dat ze de mensen zoals ik, en bijvoorbeeld de Loose Change makers, die wel degelijk goede vragen stellen, overschaduwen.
Ik denk dat er ook voor een deel mensen van extreem-rechts tussen zitten om de boel effe flink op te stoken, door maar zo belachelijk mogelijk theorieen te poneren. Voor een deel zullen er ook echt gekken tussen zitten.
Ik wil niet op een hoop gegooid worden met dat soort gekken en/of nazi-provocateurs
Als je gelooft dat Bush er VOORAF bij betrokken was (ik denk dat dat kan, maar het is een beetje 50-50) dan is de meest voor de handliggende scenario dit:
Een of andere overheidsafdeling van de CIA/NSA/FBI doet aan war games. Dit is echt waar en door niemand betwist. Eén van die wargames is dat terroristen passagiersvliegtuigen kapen en gebouwen binnenvliegen.
Iemand ziet hier in een mogelijkheid om veel geld te verdienen, of om er politiek voordeel uit te halen of beide. Hij kan Mohammed Atta of tippen of manipuleren om de 19 andere kapers te recruteren. Er is dan nog iemand bij de IND nodig om ze goede visa te geven. De rest doen ze zelf.
Ja dat is natuurlijk wel tegenstrijdig he.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Prachtig ook hoe WTC7 omlaag zou zijn gehaald om bewijsmateriaal te vernietigen.. Dus die "diabolical masterminds" zijn slim genoeg om met hologrammen, CGI, raketten en aangebrachte springladingen miljoenen mensen voor de gek te houden, maar het bewijs ervoor zouden ze op zo'n prutserige manier weg menen te moeten moffelen.
Ik zie dat je snel tevreden bent, dat maakt je eerdere betoog een stuk begrijpelijker.quote:
Als dit geen fascisme is, weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
Is dit niet gewoon spam?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef ron1872 het volgende:
Een flinke doorbraak bij WTC-7!
Er is een getuige naar buiten gekomen met het verhaal dat er explosies waren in WTC-7 voordat WTC-2 instortte. Het materiaal zou eigenlijk opgenomen worden in Loose Change Final Cut, maar de getuige werd diverse keren telefonisch bedreigd en was bang zijn baan te verliezen. Van het geheel heb ik net een Zaplog gemaakt inclusief beeldmateriaal van deze belangrijke getuige:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_twin_towers/ron1872
Please spread the word!!
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
"even google-en" is dan ook zooo'n betrouwbare methode om aan kennis te komen...
Maar waar halen jullie je informatie dan vandaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:00 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, en alles op het wereldwijde web is waar..
Oa vanuit de academische wereld maar natuurlijk ook wel van het web. Met een grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis is over het algemeen nog wel een schatting te maken of iets onzin is of niet. Klakkeloos overnemen is iig sowieso geen goed plan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Maar waar halen jullie je informatie dan vandaan?
Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets!!! WTC1 en 2 vielen rond 10, 11 uur 'S MORGENS, WTC7 rond 5 uur 'S MIDDAGS!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
WTC7..
En viel een flatgebouw tegenaan stelletje gekken, er miste een complete hoek uit, stond in lichterlaaie en hij viel wel degelijk één kant op.
Dat klinkt best mooi, alleen doe je dat niet. Je roept alleen maar "onzin" of nog erger. Geen enkele redenering whatsoever.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:Oa vanuit de academische wereld maar natuurlijk ook wel van het web. Met een grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis is over het algemeen nog wel een schatting te maken of iets onzin is of niet. Klakkeloos overnemen is iig sowieso geen goed plan.
Binnen een complottheorie waarin het WTC zelf een hologram was dat nooit heeft bestaan heb je een goed punt ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef BogardeRules het volgende:
Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets.
Van schattige kittens?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef BogardeRules het volgende:
zoek maar op youtube naar filmpjes,
Yesssss, inderdaad nogal relevant.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef ToT het volgende:
Mwoah, relevante semi-spam...hoewel die link het niet echt goed lijkt te doen.
Er staat een link naast, probeer daar eens op te klikken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Inderdaad ALS ... Aangezien het zo uniek is dat een vliegtuig op die hoogte, met die snelheid, dat type gebouw binnenvliegt, weet ik niet zeker of al hun aannames ook terecht zijn.
Ik heb in die video geen verwijzing gezien naar de wetenschappenlijke achtergrond.
Totdat je dit experimenteel kan herhalen, weet je nooit zeker of het allemaal wel zo klopt.
Ik stel natuurlijk niet voor om zo'n toren te herbouwen en 5 of 6 keer een vliegtuig er in te jassen, maar het moet mogelijk zijn om dit om een andere manier real-live te testen, niet alleen met CGI.
In andere situaties waar CGI wordt gebruikt om iets te testen, volgt altijd een real-live test, bijvoorbeeld bij autos, windtunnels e.d. En DAAR zijn de meeste factoren wel bekend.
Mijn punt is: er zijn nogal wat onbekende grootheden hier. Die mensen zullen hun werk best goed doen, maar in DEZE situatie hebben ze nou juist NIET alle feiten bij handen.
Nu graag eentje van ingenieursquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:04 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ekijk deze filmpjes maar. Alles duidt op een controlled demolition.
Lijkt me sterk dat zo'n bedrijf kantelt als het instort, sterker nog - kun je een instorting vinden van een gebouw die niet instort bovenop z'n eigen fundament?quote:Dat het op youtube betekent niet dat het automatisch gelogen is.
1. Het gebouw viel precies waar het stond, in zijn footprint
geen idee of dit zo is, is het getest? En met wat voor voorwerp is het dan getest?quote:2. Het viel SNELLER dan vrije val, de enige verklaring is dat er een vacuum was getrokken, iets wat bij controlled demolition vaker gebeurt.
Als er 100 ton naar beneden valt komt er aardig wat lucht vrij ja.quote:3. Een getuige hoorde een "donderklap" en zag dat de ramen eruit werden geblazen.
??quote:4.Er was een explosie 9.5 seconden voor dat het instortte.
quote:Met een "grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis" stel ik dat dit een controlled demoliton was,
quote:Welk flatgebouw dan? Blijkt uit niets!!! WTC1 en 2 vielen rond 10, 11 uur 'S MORGENS, WTC7 rond 5 uur 'S MIDDAGS!!!
En een complete hoek is zwaar overdreven. Er was wat schade. Het is pure speculatie dat het een complete hoek was.
quote:In Lichterlaaie?!?!! Heb je stront in je ogen???
Daar gaat je argument van een vacuum.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:04 schreef BogardeRules het volgende:
3. Een getuige hoorde een "donderklap" en zag dat de ramen eruit werden geblazen.
Leugens... Je lijkt Lambiekje welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:04 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dat klinkt best mooi, alleen doe je dat niet. Je roept alleen maar "onzin" of nog erger. Geen enkele redenering whatsoever.
Dat niet nee, maar wel dat je het met een flinke korrel zout mag nemen. Een klein beetje kennis over dingen als statica helpen natuurlijk ook wel. Lees daar anders voor de gein eens wat overquote:Bekijk deze filmpjes maar. Alles duidt op een controlled demolition.
Dat het op youtube betekent niet dat het automatisch gelogen is.
Grotendeels maar niet helemaal. Het leunde vooraf ver genoeg over dat de penthouse eraf lazerde.quote:1. Het gebouw viel precies waar het stond, in zijn footprint
quote:2. Het viel SNELLER dan vrije val, de enige verklaring is dat er een vacuum was getrokken, iets wat bij controlled demolition vaker gebeurt.
Dus?quote:3. Een getuige hoorde een "donderklap" en zag dat de ramen eruit werden geblazen.
4.Er was een explosie 9.5 seconden voor dat het instortte.
Nou ik weer? Ik denk dat je daar de relevante kennis niet voor hebt. De andere benodigdheden ben ik nog niet over uit.quote:Met een "grote dosis gezond verstand, logisch redeneren en wat relevante voorkennis" stel ik dat dit een controlled demoliton was,
Nou jij weer.
Ik zie idd niets verdachts in de natuurkundige aspecten van dit alles. Dan kan je nog zo graag willen dat een evil regering snode plannen heeft om gebouwen op te blazen.. Of ze er van te voren van af wisten is dan weer een ander verhaal. Misschien wel, misschien niet. Is niet echt data om een uitspraak over te doen wat mij betreft.quote:Dat Bush vooraf van 9-11 wist, tsja lijkt me aan de ene kant sterk, maar als ik zie wat ze verder hebben uitgevroten, lijkt het me best mogelijk. En het hoeft niet Bush perse te zijn, het kan heel goed een uit de klauwen gelopen projectje zijn geweest van ambtenaren of afdelingen die maar wat deden.
Om naar gekken als Koets e.d. te wijzen en dan te roepen: zie je wel, ze zijn allemaal gek, is wel erg makkelijk. En volstrekt ONwetenschappelijk.
Maar tuinhek, zeg t maar: Jij vind helemaal NIKS verdacht aan 9-11? Is het volgens jou onmogelijk dat de am. regering erbij betrokken is geweest, op welke niveau dan ook, en ook niet achteraf dingen heeft verdoezeld? Wat is jouw "gezond verstand" verklaring dan?
OP prima. Dat had een kind van 4 nog kunnen debunken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:25 schreef Xith het volgende:
Ok, OP en WTC7 myths zijn gebust.
Slotje, Volgende!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Binnen een complottheorie waarin het WTC zelf een hologram was dat nooit heeft bestaan heb je een goed punt ja.
"Te toevallig" deze 2 woorden zijn op meerdere gebeurtenissen van toepassing omtrent 9-11 en daarom is het ook noodzaak om vragen te (blijven) stellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
OP prima. Dat had een kind van 4 nog kunnen debunken.
Maar over WTC7 kan je eindeloos lang discussieren en ook bij jouw verklaring is vast een hoop tegen in te brengen. Oklahoma bijvoorbeeld. Dat bleef ook staan.
Dat verhaal achter WTC7 is TE fishy met al die bedrijven die daar hun gevoelige info hadden. Te toevallig.
Die woorden kwamen van de eigenaar van het gebouw die in overleg met de brandweer besloot dat het gebouw niet meer te redden was en dat de brandweer mocht stoppen met proberen het gebouw te blussen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef ZoneKill het volgende:
Mensen wat een zinloze discussie er is door hun zelf toegegeven dat het Controlled Demolition was, in hun woorden "we had to Pull it". Omdat het anders te gevaarlijk werd.
Zeer opmerkelijk is hierbij dat bv. de BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?
Zijn er tot op de dag van vandaag al onafhankelijke onderzoeken rapporten verschenen omtrent WTC-7?
Dat CGI verhaal is imo bullshit.
Precies. "We had to pull it" betekent niets anders dan het feit dat ze het gebouw opgaven in deze situatie. Dat er weer een zooi mensen die dat anders interpreteren is jammer, want zo blijf je op spoken jagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:29 schreef Xith het volgende:
[..]
Die woorden kwamen van de eigenaar van het gebouw die in overleg met de brandweer besloot dat het gebouw niet meer te redden was en dat de brandweer mocht stoppen met proberen het gebouw te blussen.
Ja lachen hè, dat die malle Silverstein z'n eigen complot doodleuk in een interview toegaf!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef ZoneKill het volgende:
Mensen wat een zinloze discussie er is door hun zelf toegegeven dat het Controlled Demolition was, in hun woorden "we had to Pull it". Omdat het anders te gevaarlijk werd.
wat een gelul uit de ruimte allemaal weer zeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:10 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[..]
Bij de bijlmerramp lag het grootste deel van het vliegtuig voor de flat.
Niet erachter, niet door het gebouw heengegaan.
Daarbij ging het hier om een volgeladen vrachtvliegtuig tegen een betonnen gebouw. Beton kan geen zware klappen opvanhen. Het is een bros materiaal.
In NY praten we over een passagiersvliegtuig met wat maar voor 1/3 bezet was tegen een stalen gebouw. En staal is taai en neemt veel energie op bij vervorming.
M.a.w. : Als ie d'r in de Bijlmer niet doorkwam, dan zeker niet in NY.
Verder blijkt ook uit de foto's die ik hierboven gepost heb ( gezien ? ) hoe zwak zo'n vliegtuigromp is. Daar prik je echt niet mee door een stalen wand.
Ok, duidelijk begrijp ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. "We had to pull it" betekent niets anders dan het feit dat ze het gebouw opgaven in deze situatie. Dat er weer een zooi mensen die dat anders interpreteren is jammer, want zo blijf je op spoken jagen.
Ik ken daarop ook het antwoord niet. Wel heb ik op mijn beurt een vraag: wat schiet de boze overheid er mee op als de BBC ten onrechte de val van het gebouw meldt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ok, duidelijk begrijp ik.
Blijft nog dit:
De BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?
Ik wil hier niets mee zeggen alleen maar vragen of dit daadwerkelijk zo was of niet en als het zo was hoe kan het kan dat de BBC dit zegt.
En hoe past dat in jouw conspiracy verhaal? Waarom zou men het risico nemen om aan BBC te vertellen dat ze het WTF7 gaan bombarderen als ze ook gewoon kunnen wachten tot de BBC reporter zelf ziet dat het gebouw ingestort is?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ok, duidelijk begrijp ik.
Blijft nog dit:
De BBC berichtte dat WTC-7 was 'ingestort' 20 min voordat het daadwerkelijk instortte!?
Ik wil hier niets mee zeggen alleen maar vragen of dit daadwerkelijk zo was of niet en als het zo was hoe kan het kan dat de BBC dit zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |