Nee hoor. David heeft het beekd laten verdwijnen én weer terug getoverd!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zou daar wel eens een filmpie van willen zien want volgens mij is dat een hoax
Zoiets heet JPEG artefacten. Je krijgt dat automatisch als je een beeld comprimeert. In dit geval moesten de beelden zo snel mogelijk per satteliet over de wereld gestuurd worden en heb je dus slechts een beperkte bandbreedte. Heeft in het geheel niets met masklayers of CGI te maken.quote:Je ziet duidelijk het gebouw in blokimage zoals men dat altijd doet met masklayers. Als je niet begrijpt hoe dat werkt:
Ik denk zelf na ipv. van alles van sites klakkeloos over te nemen, en niet gehinderd door het gebrek aan natuurkundige kennis concludeer ik dat een tonnen metaal met 800 km/h makkelijk een gebouw penetreert.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:05 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Mattheus heeft volgens mij volkomen gelijk.
De aanslagen van 11 September waren een media-hoax.
Er zijn daarvoor meerdere redenen aan te voeren.
Een onderzoek van al het beeldmateriaal wat door de media is uitgezonden toont o.a. beeldmanipulatie aan.
Zie bv. September Clues op google video.
http://video.google.com/videoplay?docid=8045542387672451515&q=september+clues&ei=UJBeSKTzMIyUjQKdrIzMBg
Vooral het z.g. "nose-out" shot is interessant ( komt aan het begin aan de orde ).
Ook is het voor een alumunium vliegtuig onmogelijk om door een stalen wand te vliegen. En de wanden van de wtc-torens bestonden uit vierkante stalen kokers, verbonden door stalen platen.
Een verkeersvlieguig zou tegen de wand te pletter slaan. Hooguit de motoren zouden massa genoeg hebben om een gat te kunnen maken.
Dat vindt ook :
++++++++++++
Joseph Keith
Retired Aerospace Engineer
June 13, 2008
Joe's Law states: "AIRPLANES DON'T MELD INTO STEEL AND CONCRETE BUILDINGS, THEY CRASH AGAINST THEM!"
Zie : http://nomoregames.net/index.php?page=911&subpage1=joes_law
+++++++++++++++++
Ace Baker, een onderzoeker, heeft hier beschreven hoe live-tv-fakery kan worden uitgevoerd :
http://acebaker.blogspot.(...)lane-composites.html
Er is op het web nog veel meer info te vinden die aantoont dat :
a) de beelden die door de media werden uitgezonden vervalst zijn
b) het onmogelijk is voor een alu vliegtuig om een stalen gebouw binnen te vliegen.
Mogelijk werden er raketten gebruikt voor de aanval.
Verder : de antwoorden in dit topic komen ongeveer wel overeen met de samenstelling van het NL-volk. Het is een feit dat maar een zeer klein deel van de bevolking zelf nadenkt en conclusies trekt.
Nee joh, das als een vlieg op de voorruit van je auto...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:17 schreef Erasmo het volgende:
Wat me ook opviel was dat hij van bijna alle forums gebanned was, eerst hadden hun gelijk en nu horen ze opeens bij het complot.
[..]
Ik denk zelf na ipv. van alles van sites klakkeloos over te nemen, en niet gehinderd door het gebrek aan natuurkundige kennis concludeer ik dat een tonnen metaal met 800 km/h makkelijk een gebouw penetreert.
Wat je echt vergeet zijn dingen als kinetische energie. Staal is harder dan water, toch snijden ze staal met water![]()
Idd.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef nietzman het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe de complotdenkers er maar niet bij kunnen dat iets 'onmogelijks' gewoon niet te faken is zonder al die honderdduizenden experts over de zeik te jagen.
Het gaat toch echt tegen elke vorm van redelijkheid en gezond verstand in om te denken dat zo'n vergezocht complot onder het tapijt gehouden kon worden.
Je kunt waterstraalsnijden niet vergelijken met een botsing.quote:Wat je echt vergeet zijn dingen als kinetische energie. Staal is harder dan water, toch snijden ze staal met water
Nee joh, das als een vlieg op de voorruit van je auto...
edit:
Het is niet het wate wat snijdt, er zit soort van schuurmiddel/zand bij.
En hoeveel basis tot vergelijking heb jij voor een jumbo die een gebouw invliegt dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
Je kunt waterstraalsnijden niet vergelijken met een botsing.
dmv dingen als kinetische energie en massatraagheid, zoals hij al zei.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[ " concludeer ik dat een tonnen metaal met 800 km/h makkelijk een gebouw penetreert. " ]
En waarop baseer je dat ?
We hebben het over een dunwandige alu koker ( de romp) die een gat maakt in een wand van stalen kolommen.
Wat geeft jou het idee dat je met zo'n koker door die wand heen zou kunnen drukken ?
Je kunt overigens de botsing ook omdraaien :
Wat denk je dat er gebeurt als het gebouw met 800+ km/uur tegen de vliegtuigneus botst ?
Je bent zelf nogal wereldvreemd lijkt me.quote:Wat een bullshit zeg. Dat zou betekenen dat iedereen met ook maar het kleinste beetje verstand van de natuurwetten heeft in het complot zou moeten zitten, omdat het anders echt niet alleen de youtubedebielen zouden zijn die zouden schreeuwen dat het een hoax is.
Echt, wat een complete wereldvreemdheid. Hoe kom je in vredesnaam bij het idee dat een VS weg zou kunnen komen met het faken van iets dat zo overduidelijk onmogelijk zou kunnen zijn?
Ga toch vliegeren.
Dom wil ik het niet noemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
[..]
Je kunt waterstraalsnijden niet vergelijken met een botsing.
Niet alleen wordt er meestal een schuurmiddel bijgemengd, er zijn ook nogal wat waterdruppels nodig om een gat in staal te maken. Het is een slijtproces of erosie.
Nogal dom om dat te vergelijken met een botsing.
Je hebt helemaal geen argumenten vent, je beweerd gewoon dom lukraak dingen zonder ook maar een halve seconde je boerenverstand raad te plegen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef KoosDubbelKoets het volgende:
En discussieren kun je ook al niet.
Ga eens in op een van m'n argumnenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |