Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schandalig trouwens dat het NL elftal nooit het Wilhelmus meezingt
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
Schandalig trouwens dat het NL elftal nooit het Wilhelmus meezingt
Gaat ie weer spetteren dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Lobasca het volgende:
Het zal best zweten zijn in zo'n regenpak
Slecht he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .
Heb de hele middag lopen spuiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal best zweten zijn in zo'n regenpak
Ze spelen voor volk en vaderland, opbokken met die spelers en van Bommel erinquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.
Van Prins Bernhard?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slecht he?
Ik heb het zelfs moeten zingen tijdens een begrafenis
Zij hebben ook een mooi volkslied. Wij moeten het doen met Duitsers en Spanjaarden in het eerste couplet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .
WTF?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
Slecht he?
Ik heb het zelfs moeten zingen tijdens een begrafenis
Dirty old man!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb de hele middag lopen spuiten.![]()
m'n terras met de hogedrukspuit
Vooral langzaam ook......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.
Ach ja, andersom gebeurt dat natuurlijk niet, zijn zulke lieverdjes daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.
Gadver!! Nu moet ik poepen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij die Russen ff aanbidden
![]()
Guus komt naar huus
Hieroquote:
Moeten ze maar lekker oprotten daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ach ja, andersom gebeurt dat natuurlijk niet, zijn zulke lieverdjes daar
Bijna iedereen lam voordat de wedstrijd begint.quote:
Dan moet ik gaan teruglezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna iedereen lam voordat de wedstrijd begint.![]()
Jij kan altijd de uitslag nog doorbellen.
Ben je dat vast kwijt.quote:
Ik ook, luister nu al voor de 8ste keer naar het volkslied van Rusland.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Ik heb er zin in!
En Israel heeft van de week met "ondersteuning" van de VS een oefening gehouden om evt. Iran zijn nucleaire aspiraties terug naar het stenentijdperk te bombarden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten ze maar lekker oprotten daar.
Vandaag nog gelezen in de krant dat oliemaatschappijen van 'The coalition of the willing' de olie uit de grond mogen trekken in Irak?
God bless America.
Joh, geen peuken en de slijterij dicht is erger.quote:
En ik voor de Turken !!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, luister nu al voor de 8ste keer naar het volkslied van Rusland.![]()
Als nederland vanavond verliest ben ik voor de Russen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, geen peuken en de slijterij dicht is erger.
Nee dat zou echt de stabiliteit in de wereld bevorderenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En Israel heeft van de week met "ondersteuning" van de VS een oefening gehouden om evt. Iran zijn nucleaire aspiraties terug naar het stenentijdperk te bombarden.
Hoe die Iranezen ook garanderen dat het slechts vreedzame bedoelingen heeft met hun kernenergie het past natuurlijk niet in het straatje van de oliejongens.
God nuke America
De keeper die tijdens de laatse poulewedstrijd rood kreeg was very yummie volgen mijn homosuele vriend.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:23 schreef Lobasca het volgende:
En ik voor de Turken !!Toet Toet Boing Boing
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat zou echt de stabiliteit in de wereld bevorderen
Ja mooi hè?quote:
Van Basten en Humor.............quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
Van Basten blijft een hark, kijkt amper de interviewer aan.
Het is overduidelijk een speler die later een coach is geworden.
Kom eens los man en ga mee met het grapje dat ze vanavond tegen Hiddink spelen.
Daarom doet Israël niet mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
De kleedkamer van de Russen lijkt wel op een doucheruimte
Je ava en je houdt niet eens van voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
Hij heeft weer andere kwaliteiten dan lachen
Je wordt meegesleept hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava en je houdt niet eens van voetbal.
Dat heb ik ook, heb de ballen verstand van voetbal en ik kijk nooit, ,maar nu ben ik op van de zenuwenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je wordt meegesleept heVanmiddag in de stad liep ook half-rotterdam in
een oranje shirtje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |