Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schandalig trouwens dat het NL elftal nooit het Wilhelmus meezingt
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Lobasca het volgende:
Schandalig trouwens dat het NL elftal nooit het Wilhelmus meezingt
Gaat ie weer spetteren dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Lobasca het volgende:
Het zal best zweten zijn in zo'n regenpak
Slecht he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .
Heb de hele middag lopen spuiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal best zweten zijn in zo'n regenpak
Ze spelen voor volk en vaderland, opbokken met die spelers en van Bommel erinquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, opbokken met die begrafenistune.
Van Prins Bernhard?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slecht he?
Ik heb het zelfs moeten zingen tijdens een begrafenis
Zij hebben ook een mooi volkslied. Wij moeten het doen met Duitsers en Spanjaarden in het eerste couplet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef -Blurk- het volgende:
Zou wel moeten, en dan ook zo met de hand op hun hart, zoals de Amerikanen doen, vind ik zó mooi .
WTF?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
Slecht he?
Ik heb het zelfs moeten zingen tijdens een begrafenis
Dirty old man!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb de hele middag lopen spuiten.![]()
m'n terras met de hogedrukspuit
Vooral langzaam ook......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.
Ach ja, andersom gebeurt dat natuurlijk niet, zijn zulke lieverdjes daarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, en daarna lekker Irakezen en Afghanen martelen en doodknuppelen.
Gadver!! Nu moet ik poepen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij die Russen ff aanbidden
![]()
Guus komt naar huus
Hieroquote:
Moeten ze maar lekker oprotten daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:11 schreef -Blurk- het volgende:
Ach ja, andersom gebeurt dat natuurlijk niet, zijn zulke lieverdjes daar
Bijna iedereen lam voordat de wedstrijd begint.quote:
Dan moet ik gaan teruglezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna iedereen lam voordat de wedstrijd begint.![]()
Jij kan altijd de uitslag nog doorbellen.
Ben je dat vast kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |