Het laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte van dat wachtwoordgebeuren? Omdat het illegaal is, of omdat ze weten dat ik dat toch niet kan onthouden????

The Twelve Bar Blues Band - E-mail From Heavenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef PeterNB het volgende:
Zitten hier trouwens moderne blues liefhebbers ? Ik heb zin om straks een blues-cd
te kopen. Maar het moet dan iets zijn wat recent opgenomen/uitgebracht is, en
ontzettend mooi klinkt.....

Ja, het is illegaal, er zitten copyrights op die beelden. Met wachtwoorden denken ze kennelijk mensen buiten de deur te kunnen houden die erachter komen of die ze aangeven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte van dat wachtwoordgebeuren? Omdat het illegaal is, of omdat ze weten dat ik dat toch niet kan onthouden????

*moederlijk toontje opzet*quote:

Ik heb geen moeder brother.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*moederlijk toontje opzet*
Dat heb je nou he als je tot diep in de nacht achter die kompjoeter zit te tikken !!!

Op bol.com en frs.nl staan er geen geluidsfragmenten bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
The Twelve Bar Blues Band - E-mail From Heaven
http://www.twelvebarbluesband.nl/index1.htm

Direct verzenden uitzetten in de opties, Outlook afsluiten en weer opstarten, mailtje deletenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je een te groot mailtje uit je outbox krijgt in outlook?

Amazon?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op bol.com en frs.nl staan er geen geluidsfragmenten bijWeet jij ergens
waar ik stukjes-track kan beluisteren van dat album ?

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor bier en tieten?

Thanksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Direct verzenden uitzetten in de opties, Outlook afsluiten en weer opstarten, mailtje deleten

Oeps....SORRY!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder brother.
En zitten doet pijn, wat is er gebeurd?

Ik doe net alsof ik er geen heb, scheelt een hoop ellende.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oeps....SORRY!
Enne...lig jij dan achter de computer ?

Dit is niet zo nieuw maar het is blues, dus misschien vindt je het wat . Ik vind Moby wel goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]

Daar is die hele cd niet te vindenquote:

Hier staat een nummer van dat album met een live optreden van zequote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]

Mooi! Why does my heart feel so bad is ook zo mooi. Kippenvel tot in mijn kruin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit is niet zo nieuw maar het is blues, dus misschien vindt je het wat . Ik vind Moby wel goed.
Wel een beetje deprimerend nummer hoor.

Dan weet ik het ook niet, op usenet staat het album ook niet anders had ik je het gestuurd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar is die hele cd niet te vinden
Ik luister wel effe wat oudere albums van ze of het is wat ik zoek. Thanks for the tip

Ik wil geen livealbum maar perse een studio-album. Heb sinds kort een nieuwequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat een nummer van dat album met een live optreden van ze
http://video.google.nl/videoplay?docid=6315302894920988679&q=The+Twelve+Bar+Blues+Band+-+E-mail+From+Heaven&ei=uOxcSKfnKJCEjgLd3KTRDw&hl=nl
Dit album krijgt hele goede recensies. Zelfs dit live optreden klinkt erg goed
http://www.bluesforum.nl/smf/index.php?topic=3295.5;wap2

Is er een rivier in Bazel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 150.000 nederlanders in Bazel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |