Wat moet hij doen? Die spelers uit elkaar gaan trekken? Hoe voorkom je zoiets dan? Een beetje emotie mag toch nog?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Klinkklare onzin. Wat ik dus wilde aangeven, was dat een scheidsrechter tijdrekken bij de viering vane en doelpunt moet voorkomen, als het zo was dat ze buitensporig lang gefeest hadden had de scheidsrechter in moeten grijpen. Het juichen is geen reden voor toekenning van extra speeltijd, sterker nog. De FIFA staat het toe dat er gejuichd wordt door spelers, de scheidsrechter is alleen verplicht om dit juichen binnen de perken te houden.
Precies, echt een makkie geweest die weg naar de Finale voor de Duitsers.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Waaghals het volgende:
Duitsland staat dus al in de finale, zelfs op volle kracht zou Turkije geen enkele kans maken
In deze analyse kan ik me goed vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou hier een reactie van een Turkse Nederlander (Nederlandse Turk, wat je wilt):
Het was geen geweldige wedstrijd maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me als supporter van Turkije geen seconde echt verveeld heb (maar dat zal aan mij liggen). Kroatie had een aantal goede kansen maar Turkije controleerde de wedstrijd vaker en langer.
Ik was de rekening al aan het betalen toen het doelpunt van Semih viel maar dat de scheids te lang niet door spelen is echt grote onzin. Zelfs in het stadion werd opgeroepen dat het minimaal een minuut extra zou worden. Dan wordt het een minuut en acht seconde, so what...
Over het Turks elftal:
Ze spelen technisch vaak ronduit slecht voetbal. Hebben niet echt sterspelers, er is weinig positiespel maar ze vechten er wel voor. Tot op het laatste moment. Ook heb is soms het gevoel dat een minder sterk voetbalteam als Turkije maar ook Zwitserland veel makkelijker een kaart krijgt dan bv een Itialiaanse speler of een Duitse speler...
Het wordt nog leuk in de halve finale. We hebben zo ongeveer niemand meer om in de verdediging te plaatsen. Servet zal wel opgelapt worden. De snelheid is uit het team (Tuncay en Arda zijn geschorst) en nog steeds staat Rustu in het doel (die is nog herstellende van een blessure). Maar met wilskracht kom je blijkbaar een heel eind.
Over Nederland vandaag:
Gewoon winnen natuurlijk. En dan nog even Italie een tweede keer van de kaart vegen
ho effe eerste nog tegen de turkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef monco13 het volgende:
[..]
Precies, echt een makkie geweest die weg naar de Finale voor de Duitsers.
In de groepsfase was het een grote ramp maar toch flikken ze het weer.
Dat zei men ook over de Kroatenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef monco13 het volgende:
[..]
Precies, echt een makkie geweest die weg naar de Finale voor de Duitsers.
In de groepsfase was het een grote ramp maar toch flikken ze het weer.
Wie had gisteren de meeste kansen? Bal op de lat vergeten?quote:
#carequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie had gisteren de meeste kansen? Bal op de lat vergeten?
2x achter elkaar nét doorgaan en dan zo'n houding
Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat moet hij doen? Die spelers uit elkaar gaan trekken? Hoe voorkom je zoiets dan? Een beetje emotie mag toch nog?
Ik zeg ook niets over zijn scheidsrechterskwaliteiten. Ik vond het alleen vreemd dat uitgerekend hij deze wedstrijd mocht fluiten. Hij had partijdig kunnen zijn en eerder af kunnen fluiten, waardoor Semih de 1-1 niet had kunnen maken. Over het algemeen heeft hij het dus netjes gedaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:11 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo ontzettend flauw, dat gejank over die scheidsrechter. Die man floot foutloos en doet dat voor zover ik weet al zowat z'n hele carriere. Alsof hij de Turken ook maar op één manier in de weg heeft gezeten gisteren. Intens triest gezanik vind ik het.
En uiteraard haden de Kroaten toen ook nog een penalty zonder Keeper moeten krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Kroatie had sowieso een vrije trap moeten krijgen. In de allerlaatste minuut rende een Kroaat met bal naar voren, en ontweek daarbij 2 beenaanvallen... Turken die als debielen trond kniehoogte kwamen inglijden... Daar had een rode kaart en vrije trap gegeven moeten worden voor Kroatie.
Nu speelde hij door, speelde de bal naar voren, stond iemand buitenspel, vrije trap Turkije, bal naar voren, doelpunt...
Nou, blijkbaar dus wel gezien het feit dat hij liet doorspelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:52 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee.
Spelers sommeren terug te gaan naar eigen helft. Tuurlijk mag emotie, zolang het maar niet tot tijdrekken leidt. En aangezien de scheidsrechter dat gisteren niet zo beoordeeld heeft, was het dus geen aanleiding daarvoor extra tijd te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |