kutpubertjequote:
kweenie, maar het klinkt alsof hij zelf ieder moment in slaap valt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
Wie is deze commentator trouwens? Toch niet Snoeks, he?
Lekker toetereeeennnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
TURKIJE JULLIE HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE HALVE FINALE MAAR DOE HET, HET LIJKT ME KICKEN.![]()
Ook dat Anti Voetbalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij hebt alle wedstrijden van Griekenland overgeslagen?
Een lullig vlindermesje is al verboden en jij zou een railgun hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
M'n railgun staat in ieder geval alvast klaar als de Turken straks hun hol uitkomen.
Kan je net zo goed zelfmoord plegen. Als je dit mist heb je geen leven meer over.quote:
Ik heb zo m'n connecties. Kabong jeweettog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een lullig vlindermesje is al verboden en jij zou een railgun hebben?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zelfmoord plegen. Als je dit mist heb je geen leven meer over.
Gekocht van een Turk zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n connecties. Kabong jeweettog.
peng peng boatengquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n connecties. Kabong jeweettog.
No shit.quote:
Ik geef hem in ieder geval geen ongelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef Sk00p het volgende:
[..]
kweenie, maar het klinkt alsof hij zelf ieder moment in slaap valt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |