Toe maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Misschien in juli/aug nog wel een stedentrip. Denk aan Madrid of Lissabon
Geen verre of dure vakanties dit jaar, vanwege de aanschaf van een nieuwe voiture.quote:
Maar nog steeds genoeg vakantiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Geen verre of dure vakanties dit jaar, vanwege de aanschaf van een nieuwe voiture.
2~3 weken....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar nog steeds genoeg vakanties
Wanneer krijg je de voiture?
Jammer...quote:Dit jaar vrij weinig MPVakantieReizen. O.a. i.v.m. aanschaf nieuwe laptop
Whehe.quote:
Ach, ja, we vermaken ons wel hoorquote:
Dat is ook zeker waar!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, ja, we vermaken ons wel hoor
Zomerparkfeesten
Lowlands
Burger's Zoo
Zandvoort aan Zee
etc.
Genoeg te beleven in eigen land
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar!
Wij gaan deze zomer nog wel een aantal keer richting Limburg!
Open er een KLB-topic overquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloperquote:
Dat is natuurlijk wel het risico als je zoiets plant op een avond als dezequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
Whehehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloper
Ik ook niet. Maar hier kon zelfs ik niet omheen.. Het gaat er al dagen over op het werk, en zelfs mijn kinderen (groep 1 en 2) worden er helemaal gek van gemaakt op school.,, Gisteren alles oranje omdat NL vandaag moet voetballen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, wist ik veelik volg dat gedoe echt niet
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
stond Belfeld trouwens nog overeind vanmiddag ?
Wijsneus... Op school alles oranje bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
alles is al een tijdje oranje, maar goed qua voetballen leef ik graag onder een steen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |