nou...omdat m'n pc zo langzaam was en ik hetzelfde dacht, was ik alvast een nieuw topic aan het maken, helemaal netjes enzo....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef Tegan het volgende:
En niemand die hem dicht wil gooien he!
dit was m'n tweede baantje...heb vandaag weer 11 uur gewerkt en vindt het wel primaquote:
Lijkt me best zwaar werk, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
heb een zware dag achter de rug met veel verdrietige en ook veel vreemde verhalen... was behoorlijk omschakelen na elk gesprek...
maar ik neem het soms wel 'mee naar huis' dan maak ik me nog steeds zorgen of zo'n meiske het wel overleeft bv. of dat er geen rare dingen gebeuren bij die jongen die mishandeld wordt en zo vind ik mezelf wel eens om 12 uur 's avonds terug achter internet omdat ik opeens een ingeving had qua hulpverlening die er in het weekend opgezet kan worden (waardeloos natuurlijk, want ik kan er dan toch niets mee, maar het sust wel een beetje mijn spannende gevoel op zo'n moment..)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef kwaakvaak het volgende:
klinkt zwaar inderdaad. Moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel stoer vind dat je dat kunt, en het niet mee naar huis neemt eigenlijk. Zwaar stoer zelfs
mja, ik heb dat sowieso niet zo snel (dat ik van andermans problemen, mijn probleem maak) sterker nog, als ik het wél doe (zoals vanmiddag in een gesprek) dan is dat een alarmbel: als ik te 'hard moet werken' dan doe ik iets niet goed en moet het anders...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:37 schreef kwaakvaak het volgende:
wat Q zegt, ik zou het niet kunnen en het me toch te persoonlijk aantrekken. Maar mischien is dat iets wat je met de tijd leert. je wat meer af te sluiten en niet van ieder probleem jouw probleem maken. (wat een neiging is die ik zelf toch soms echt wel bewust moet onder drukken bij mezelf)
Je hebt ons om tegen te klagen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
ik heb al weken een zeurende lichte pijn in mijn linkerbovenarm, er zit een vette vlieg op de muur en de wijn is bijna op en de avond nog lang niet en ik heb alleen de konijnen om tegen te klagen..wat nu?!
Ga naar een plek toe waar geen vette vlieg maar wel wijn en mensen om tegen te klagen zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef m-niki het volgende:
ik heb al weken een zeurende lichte pijn in mijn linkerbovenarm, er zit een vette vlieg op de muur en de wijn is bijna op en de avond nog lang niet en ik heb alleen de konijnen om tegen te klagen..wat nu?!
Komt ie dan:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Q. het volgende:
Net SMSje van mn zusje dat het nu echt uit is met het vriend. Vreemd, ze waren dik twee jaar samen, hij was als een broer voor me bijna.
dat lijkt me zo raar!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Q. het volgende:
Net SMSje van mn zusje dat het nu echt uit is met het vriend. Vreemd, ze waren dik twee jaar samen, hij was als een broer voor me bijna.
Niet zo raar als toen het uit ging met de vriend waar ze al mee samenwoonde en dik vier jaar samen was, dat was echt een onderdeel van de familie. Alhoewel ze er inmidddels genoeg versleten heeft om me er niet aan te gaan hechten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
dat lijkt me zo raar!!
toen het uitging tussen mij en m'n vriend waren m'n zusje en m'n zwager daar ook heel raar onder... ze kenden hem ook zo goed, zo lang... m'n zwager en hij trokken naar elkaar toe op suffe familiefeestjes, als ze bij ons op bezoek waren waren ze de hele avond aan het lol maken los van m'n zusje en mij ...en toen kwamen mijn zusje en zwager na de breuk bij mij op bezoek en misten ze m'n ex zo.
Met m'n ouders was het precies hetzelfde zo...
Mijn ma en zijn ma zijn nog wel erg lang bevriend geweest na de breuk...gingen ze samen naar kunstdingen enzo of samen eten en heel lang bellen...toch verwaterd uiteindelijk.
Ja, anders wordt het de hele avond getoeter.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:10 schreef Messenga het volgende:
Kutturken, verliezen moeten ze.
Gaat u nog barhangen op plaatsen waar ex-en of scharrels op de loer liggen? Ik ben wanhopig op zoek naar een dosis drama namelijk, le bored!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
1-0 in de laatste vijf minuten van de tweede verlenging, voor Kroatie. En toen in de fucking laatste seconde gewoon 1-1. Nu dus penalty's.
Penalty's zijn wel tof.
Wat is dat nou. Ik zou een scene schoppen als ik jou was - doe het voor mij. Please, drama?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:26 schreef Messenga het volgende:
Tegan wilde niet met me uit, ook al had ik vrijkaarten voor een ubertof feest.
Ik wilde wel, maar jij wil me niet naar huis fietsenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:26 schreef Messenga het volgende:
Tegan wilde niet met me uit, ook al had ik vrijkaarten voor een ubertof feest.
Uiteraard ga ik barhangen, maar waarschijnlijk gaat er niets boeiends gebeurenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gaat u nog barhangen op plaatsen waar ex-en of scharrels op de loer liggen? Ik ben wanhopig op zoek naar een dosis drama namelijk, le bored!
Ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik hoor een hoop getoeter, en aangezien ik niet meer op de balkan woon ga ik er vanuit dat turkije aan de winnende hand is?
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
KUTTURKEN. Verdomme, de eerste die ik tegenkom sla ik verrot.
Moet je hierheen komen, genoeg te rossenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
KUTTURKEN. Verdomme, de eerste die ik tegenkom sla ik verrot.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik barhangen, maar waarschijnlijk gaat er niets boeiends gebeuren. Eerst ff voetbal afkijken.
Alsof ik serieus was, ik baal gewoon dat ik de komende 4 uur niet slaap.quote:
Hehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moet je hierheen komen, genoeg te rossen
Neem een paar extra knuppels met roestige spijkers mee zou ik zeggen, er zijn er nogal veel
Je bent welkomquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik wil ook
Oeh ik hoor lawaai hiero, toeters of iets
Ach, zelfde idee als NL wint toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was, ik baal gewoon dat ik de komende 4 uur niet slaap.
De heenweg misschienquote:
Modern heet het. Ik ga zeer binnenkort weg, dus tot straks danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Nexie het volgende:
[..]
De heenweg misschienKweenie waar jij altijd zit, en ken er niemand dus dat is super eng.
En dan zoeken naar iemand waarvan ik niet weet hoe ze eruit zietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Modern heet het. Ik ga zeer binnenkort weg, dus tot straks dan.
Ok.quote:
Neem Rob meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
En dan zoeken naar iemand waarvan ik niet weet hoe ze eruit ziet!
Ja, iets met pasen en pinksteren en sint juttemis en een bevroren helquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou wel een totaal andere dimensie geven aan een overwinning hoor.
Ga de straat op met een speklapjeskanon, zijn ze ook zo wegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was, ik baal gewoon dat ik de komende 4 uur niet slaap.
[..]
Hehe
Hij en uitgaanquote:
Haha, oke!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hij en uitgaan
Doe maar macho met je naamsbekendheid in je eigen dorp, psh!
Heb net route opgezocht, is super eng, ik herken er niks van! Have fun iig, ik waag me er nu niet aan
neem d'r nu gewoon een keer uit eten johquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hij en uitgaan
Heb net route opgezocht, is super eng, ik herken er niks van! Have fun iig, ik waag me er nu niet aan
Zodra ze verhuist, deal? Stom dorpquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
neem d'r nu gewoon een keer uit eten joh
Hier waren die lijers nog aan het toeteren. Vieren allee, maar houd ff rekening met je omgeving.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:01 schreef kastanova het volgende:
Kutverlenging + penalties.
De laatste trein ging om 23:28 dus heb ik de gehele wedstrijd voor niks zitten kijken aangezien ik de penalties gemist heb.
En het was juist zo gezellig; zat tussen een groep dronken Kroaten en Turken.
Ik heb er vandaag/vannacht zelfs Basel voor af moeten zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef Feitosa het volgende:
@ Kasta : Jij werkt je ook helemaal de pleuris geloof ik , toch? , tenminste als ik het zo lees werk je meer dan je leeft.
Yup bij deze weltrustenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:18 schreef Logician het volgende:
Tvp en eenslaaplekker van Cuegirllie en mij
Jij komt hier ook al zo'n beetje sinds het begin van deze reeks hé?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:30 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Houd er rekening mee dat als je dit nu accepteert, dit in de toekomst ook veel meer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag/vannacht zelfs Basel voor af moeten zeggen.
Net thuis en morgen weer om 6:00 eruit om de boel te openen.
Heyzquote:
Hehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heyz
Ik had ook niet zoveel last van toeterende Turken hier eigenlijk, viel nog best mee. Een paar straten verderop hangt er aan een balkon een turkse én een nederlandse vlag. Dat zorgde wel voor een glimlach op mijn gezicht trouwens
Nexie, wordt het niet eens tijd om je mannelijkheid te tonen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hij en uitgaan
Leuk! Nieuwe mensen in het topic..quote:
Das wel heel vaag zegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Vannacht gedroomd over Boulahrouz. Was vaag.. droomde dat hij aan het vozen was met een man en werd betrapt door een cameraploeg.
Dat doe ik vaak genoeg hoor, maak je daar maar geen zorgen omquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nexie, wordt het niet eens tijd om je mannelijkheid te tonen?
in figuurlijke zin dan hé![]()
Kèquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:35 schreef kwaakvaak het volgende:
gekkenhuis!.. gekkenhuis ik zeg het je!
wat is dat toch met vrouwen en homo-erotische fantasieën...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:24 schreef MNR het volgende:
Vannacht gedroomd over Boulahrouz. Was vaag.. droomde dat hij aan het vozen was met een man en werd betrapt door een cameraploeg.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen en homo-erotische fantasieën...
Naja, wat dat betreft ben ik een vrije grote mongool.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat als je dit nu accepteert, dit in de toekomst ook veel meer gaat gebeuren.
Het afzeggen van dingen waar je veel plezier in hebt, is geen goed voorteken.
hmm goeie vraag, ik heb nooit zo de neiging om me daar druk over te maken maar als ik zo de voor mij ideale uit die twee moet kiezen wordt het toch de One Love Of My Life, ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:30 schreef MNR het volgende:
Zeg Gari, wat denk jij over later, als je daar naar mocht raden? Dat je een relatie vindt met iemand bij wie je de rest van je leven blijft of ga je gedurende je leven meerdere relaties aan?
Gast, een vriend van me heeft ook een burnout gehad,en als je aan je tax zit kom je daar niet binnen een week overheen. Dat heeft al 6 maanden geduurd voordat ie aan een paar uur weer aan de slag ging.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat dat betreft ben ik een vrije grote mongool.
Ik tast graag m'n grenzen af, voornamelijk lichamelijk maar de laatste jaren toch ook voornamelijk geestelijk.
En op dit moment ben ik dus aan het kijken hoever ik kan gaan voordat ik overspannen raak.
De eerste termijnen van de weddenschappen onder collega's zijn al verstreken, dus op zich gaat het al wel lekker.
dat zal mij echt niet gebeuren....werk nu 36 uur, en mogelijk volgend jaar 32 uur...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Been there, done that.. Heeft 3 jaar geduurd, en daarna toch een serieuze poos herstel nodig gehad,
Als je überhaupt weer aan de slag kunt, that is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast, een vriend van me heeft ook een burnout gehad,en als je aan je tax zit kom je daar niet binnen een week overheen. Dat heeft al 6 maanden geduurd voordat ie aan een paar uur weer aan de slag ging.
Ik zou er niet zo luchtig over doen. Heb ook eens zoiets ervaren.
Heb het ook in mijn omgeving gezien ja....maanden thuis, en dan nog eens maanden en maanden opbouwen voordat je weer iets van normaal kan werken....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast, een vriend van me heeft ook een burnout gehad,en als je aan je tax zit kom je daar niet binnen een week overheen. Dat heeft al 6 maanden geduurd voordat ie aan een paar uur weer aan de slag ging.
Naja, die werkuren dat trek ik op zich vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Been there, done that.. Heeft 3 jaar geduurd, en daarna toch een serieuze poos herstel nodig gehad,
Neuh, bank.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
Kasta, retail/detail handel?
Dat is 1 manier om te reageren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, wat dat betreft ben ik een vrije grote mongool.
Ik tast graag m'n grenzen af, voornamelijk lichamelijk maar de laatste jaren toch ook voornamelijk geestelijk.
En op dit moment ben ik dus aan het kijken hoever ik kan gaan voordat ik overspannen raak.
De eerste termijnen van de weddenschappen onder collega's zijn al verstreken, dus op zich gaat het al wel lekker.
ik momenteel ook een tijdje....best relaxedquote:
Ik heb altijd de voorkeur gegeven aan een Ware Liefde voor de rest van mijn leven, maar volgens mij is dat niet reeel. Volgens mij ben ik veel gelukkiger als ik steeds een relatie kies waarin ik me het meeste thuisvoel. Dan bedoel ik niet dat ieder jaar een nieuwe vlam heb, maar gewoon om de 10 -15 jaar of zo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hmm goeie vraag, ik heb nooit zo de neiging om me daar druk over te maken maar als ik zo de voor mij ideale uit die twee moet kiezen wordt het toch de One Love Of My Life, ja.
Geeft meer rust in de tent, denk ik, want vooral 'op leeftijd' moet je toch uit een bepaald soort hout gesneden zijn om maar steeds nieuwe relaties aan te gaan. Maar goed, zo tegen de midlife crisis spreken we elkaar nog wel eens, ff zien hoe de pet dán staat.
En jij?
Mazzelkont. Die luxe ga ik mezelf ook verschaffenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zal mij echt niet gebeuren....werk nu 36 uur, en mogelijk volgend jaar 32 uur...
Naja, ik ben echt van mening dat het wel eens goed voor me zou zijn om iets niet te kunnen / ergens mee op m'n bek te gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet ik, maar doe het toch wel... Houdt het leven interessant.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om te reageren.
Dat je altijd je grenzen graag aftast, betekent niet dat je dat altijd en in iedere situatie hoeft te doen.
heb een tijdje erg lange dagen gemaakt, inclusief behoorlijke reistijden....dat nooit meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Mazzelkont. Die luxe ga ik mezelf ook verschaffen
doe dat nu iets meer als 1 maandje en begin te merken dat het steeds meer op gaat breken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb een tijdje erg lange dagen gemaakt, inclusief behoorlijke reistijden....dat nooit meer
Dus je gaat bijvoorbeeld een samenlevingscontract voor bepaalde tijd opstellen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:09 schreef MNR het volgende:
Ik heb altijd de voorkeur gegeven aan een Ware Liefde voor de rest van mijn leven, maar volgens mij is dat niet reeel. Volgens mij ben ik veel gelukkiger als ik steeds een relatie kies waarin ik me het meeste thuisvoel. Dan bedoel ik niet dat ieder jaar een nieuwe vlam heb, maar gewoon om de 10 -15 jaar of zo?
Het zou zomaar eens leuk zijn voor de verandering om eens te luisteren naar wat de ander voor mening heeft. Kun je er niets mee, gooi het overboord en anders kun je erover nadenken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet ik, maar doe het toch wel... Houdt het leven interessant.
Ow man, heb nu 3 kwartier enkele reis, echt ideaal!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb een tijdje erg lange dagen gemaakt, inclusief behoorlijke reistijden....dat nooit meer
ik het dubbele, momenteel....maar heb wel flexibele werktijden, en op vrijdag werk ik thuis...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow man, heb nu 3 kwartier enkele reis, echt ideaal!![]()
Mijn manager
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je gaat bijvoorbeeld een samenlevingscontract voor bepaalde tijd opstellen?![]()
Ik denk dat het idee van meerdere relaties (seriële monogamie) iets is wat vooral jonge mensen aanspreekt, omdat je nog zoveel wil en zoveel verwacht van het leven. Naarmate je ouder wordt gaat dat steeds minder belangrijk worden denk ik.
Oftewel: sta er niet van te kijken als je er over X jaar ineens toch anders over denkt, en liever toch een Love for Life hebt.
ja....lange dagen...veel vaker moe...dingen maar laten schieten omdat je geen energie hebt....en na een paar maanden kom je er ineens achter dat je veel te weinig dingen doet die je echt leuk vindt, waar het hele geld verdienen toch ook voor een deel om begonnen is...en dan kan je baan best heel leuk zijn, maar als dat het enige is dat je doet, is dat toch niet al te stimulerend...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe dat nu iets meer als 1 maandje en begin te merken dat het steeds meer op gaat breken.
Je komt echte helemaal nergens meer aan toe
Ja flexibele werktijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik het dubbele, momenteel....maar heb wel flexibele werktijden, en op vrijdag werk ik thuis...
Bij mijn huidige klus heb ik echt mazzel in hoeveel vrijheid ik heb....mijn huidige opdrachtgever rekent me alleen af op resultaat, en niet op aanwezigheid....ideaal!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef MNR het volgende:
Ja flexibele werktijden
Man, ik vind dat zo heerlijk dat ik zelf kan bepalen hoe laat ik op kantoor kom, of ik thuis werk en dat ik de vrijheid heb om te gaan zitten waar ik wil(we werken met flexplekken).
Werk nu ook met collega's van je
kende je die term niet? toch één die regelmatig voorbijkomt hier op Fok. Mijn ouders zijn nog steeds zusammen ja, maar voor mijzelf heb ik niet het idee dat dat wat uitmaakt voor de manier waarop ik mijn eigen leven leid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef MNR het volgende:
Wat een mooie term (O+ seriele monogamieO+) Gari. Denk ook idd wel dat het anders wordt naarmate je ouder wordt. Misschien is het ook een visie. Zijn jouw ouders nog bij elkaar?
Jups... Dat punt zit ik nu beetje op momenteel. Is alles het wel waard. Geld is niet alles, hell als geld alles wat had ik een andere baan gekozen die bruto fors meer opleverde maar niet intressant was kwa klanten/projecten/diversiteit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja....lange dagen...veel vaker moe...dingen maar laten schieten omdat je geen energie hebt....en na een paar maanden kom je er ineens achter dat je veel te weinig dingen doet die je echt leuk vindt, waar het hele geld verdienen toch ook voor een deel om begonnen is...en dan kan je baan best heel leuk zijn, maar als dat het enige is dat je doet, is dat toch niet al te stimulerend...
1 van m'n meest gewaardeerde eigenschappen schijnt juist te zijn dat ik zo goed naar anderen kan luisteren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens leuk zijn voor de verandering om eens te luisteren naar wat de ander voor mening heeft. Kun je er niets mee, gooi het overboord en anders kun je erover nadenken.
Dat je eigenwijs bent, is al opgevallen. Wil je alleen maar meegeven dat luisteren naar anderen ook wel eens iets op kan leveren.
Nope, nog niet eerder gezien. Maar hij bekt wel lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kende je die term niet? toch één die regelmatig voorbijkomt hier op Fok. Mijn ouders zijn nog steeds zusammen ja, maar voor mijzelf heb ik niet het idee dat dat wat uitmaakt voor de manier waarop ik mijn eigen leven leid.
wie? die kerel die je op msn aansprak?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef MNR het volgende:
Nope, nog niet eerder gezien. Maar hij bekt wel lekker
Nee. Kan ik me niet meer herinneren, heb sinds hem alweer met 2 anderen gezoend (ja, dit is de hak in het zand methode).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wie? die kerel die je op msn aansprak?
Hey Kasta, ik zal je mening respecteren en me er verder bij neerleggen. Hopend dat je misschien toch een klein beetje iets meeneemt van wat ik heb geprobeerd over te brengen. Daar doe ik stiekem wel mijn best voorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 van m'n meest gewaardeerde eigenschappen schijnt juist te zijn dat ik zo goed naar anderen kan luisteren.
Naar meningen over mij persoonlijk inderdaad aanzienlijk minder, maar ja, de meeste mensen kan ik meer over hun persoonlijkheid vertellen dan zijzelf dus waarom zou ik hun mening over mij dan serieus nemen?
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar dat is slechts een select groepje dat ik vrij hoog inschat qua mensenkennis en intelligentie.
En uiteraard weet ik hoe arrogant en betweterig dit allemaal overkomt, maar ik schat m'n zelfkennis dan ook vrij hoog in.
Júist omdat ik inmiddels op de meeste gebieden m'n grenzen afgetast heb; Door schade en schande wordt men wijs.
dan heeftie ook niet veel indruk gemaakt, als 2 random voorbijgangers hem alweer kunnen doen vergeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef MNR het volgende:
Nee. Kan ik me niet meer herinneren, heb sinds hem alweer met 2 anderen gezoend (ja, dit is de hak in het zand methode).
Ik heb eigenlijk nog steeds niet echt een idee wát je precies over tracht te brengenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:14 schreef MNR het volgende:
Hey Kasta, ik zal je mening respecteren en me er verder bij neerleggen. Hopend dat je misschien toch een klein beetje iets meeneemt van wat ik heb geprobeerd over te brengen. Daar doe ik stiekem wel mijn best voor![]()
Hey!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dan heeftie ook niet veel indruk gemaakt, als 2 random voorbijgangers hem alweer kunnen doen vergeten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:16 schreef kastanova het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds niet echt een idee wát je precies over tracht te brengen.
heeft de ándere random voorbijganger man waarmee je gezoend hebt je gekwetst, of die vent die je op msn aansprak?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey!
Dat waren niet 2 random voorbijgangers!
Die ene was echt kei-lief, sexy en nog leuk in de omgang ook en die andere ...
Nou ja. Hij heeft niet veel indruk gemaakt omdat hij me gekwetst heeft. Punt
[K] "Zo, ik werk me echt de pleuris. Ga nu slapen en morgen alweer om 6u op".quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog steeds niet echt een idee wát je precies over tracht te brengen.
Gekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heeft de ándere random voorbijganger man waarmee je gezoend hebt je gekwetst, of die vent die je op msn aansprak?
M'n project gaat vanaf volgende week qua grootte verdrievoudigen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
[K] "Zo, ik werk me echt de pleuris. Ga nu slapen en morgen alweer om 6u op".
[M] *leest en geeft lichte waarschuwing in jouw best interest af
[K] "Ja, lekker belangrijk. Ik ben een lompe mongool en doe wat ik zelf wil"
[M] *haalt schouders op
Je moet aan jezelf denken, als je dat niet leert ben je al halverwege de burnout.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n project gaat vanaf volgende week qua grootte verdrievoudigen.
Even naar de baas toelopen en zeggen "Ejeuh, succes er mee, ik neem een paar daagjes vrij" vind ik dan nogal kansloos.
Wel heb ik er gisteren 2 vacatures uitgegooid voor 2 assistentes, maar dat was eigenlijk voor de groei al wel nodig.
amen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je moet aan jezelf denken, als je dat niet leert ben je al halverwege de burnout.
Je baas heeft er ook geen reet aan als hij je 6 maanden moet missen + revalidatietraject. Ik heb ook geleerd om m,n gezondheid op de eerste plaats te zetten.
Het is geen schande om aan te geven dat je wel wat vrij kan gebruiken.....mensen die dat wel vinden zijn juist vaak degenen die later een burnout krijgen, de strebers die nooit hun grenzen aangeven.
En meer moeite ga ik nu ook niet doen om je dit aan je verstand te brengen.
maar niet op tijd aangeven dat het te veel werk voor je is, en dan na een tijdje ineens merken dat het jongleren niet meer lukt is ook behoorlijk kansloos...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even naar de baas toelopen en zeggen "Ejeuh, succes er mee, ik neem een paar daagjes vrij" vind ik dan nogal kansloos.
Wel heb ik er gisteren 2 vacatures uitgegooid voor 2 assistentes, maar dat was eigenlijk voor de groei al wel nodig.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef m-niki het volgende:
blegh m'n zaterdag is weer goed begonnen
ik stond rond elven na veel gedoe met bussen op het industrieterrein om daar een leuk fietsje uit te zoeken bij de gemeente (dat kan hier als je aangifte hebt gedaan van een gestolen fiets..dan krijg je korting op fietsen die weggehaald zijn door de gemeente als ze te lang niet in het rek stonden)
anyway, ook daar op het industrieterrein was het flink zoeken en toen ik ein-de-lijk net voor sluitingstijd gearriveerd was, bleken ze net vier dagen geleden te zijn verhuisd...
en dat zat niet in de buurt (waar het wèl zit, weet ik ook niet, moet ik nog uitvinden). Maar goed, bus terug en paar fietsenwinkels af. Durfde te zweren dat ik mijn gestolen fiets bij een winkel zag staan!!! Er was een nieuw slot opgezet, maar verder was alles hetzelfde en idd ook splinternieuw, maar alleen bij Halfords te verkrijgen dat merk en deze werd verkocht als tweedehands...voor het driedubbele waar ik em nieuw voor had gekocht. Ik had de aangifte bij me met framenummer, maar kon dat nummer niet vinden op deze fiets.. geen enkel nummer dus... beeeeetje vreemde zaak!
Goed, elke tweedehands fiets kost minimaal 250 euri hier in Nijmegen en een nieuwe is dus soms nog goedkoper (maar more likely dat ie dus weer gejat wordt). Gelukkig hebben m'n pa en ma een tweedehandsje gekocht voor weinig en die brengen ze morgen.
Moraal van dit verhaal: geen
ik krijg een raar gevoel bij dat werk van je Kasta, beetje dubieus gebeuren... omdat ze binnen zo korte tijd zo explosief groeien... is het niet zo'n bedrijf dat na een half jaar opeens op z'n gat ligt? Dat je dan opeens ontslagen wordt, terwijl je het tyfus hebt gewerkt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
will do (van binnenshuis dan, want heb geen 'buiten' om te zitten) want ik heb net ook met m'n haar vastgezeten in zo'n plakkerige vliegenvanger... wat een pechdag zeg!!! snel effe de haren gewassen en het is nu rustig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
![]()
Ga nu maar even genieten van de zon en zet je zorgen opzij.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
Heb ik weer, cue en ik staan gister op de dansvloer staat die jongen die ik zijn telefoon had laten vallen daar ook, dus ik zeg tegen hem, "jij bent ook geen man van je woord of wel?" dus hij kijkt mij aan en zegt " want?" ik zeg "nou je zou mij bellen?" zegt ie "ik heb je een aantal smsjes gestuurd en gebelt, maar krijg telkens een oude man aan de telefoon!
" Bleek dat ik een verkeerd nummer had gegeven!
Nou ik heb hem eerst 5min voor leugenaar uitgemaakt omdat ik hem niet geloofde en zoiets van van yeah right, dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
will do (van binnenshuis dan, want heb geen 'buiten' om te zitten) want ik heb net ook met m'n haar vastgezeten in zo'n plakkerige vliegenvanger... wat een pechdag zeg!!! snel effe de haren gewassen en het is nu rustig...
[..]grappig! (heb je het wel effe gecheckt? het kan ook zo'n kutsmoes zijn...yep * m-niki is vaak naief en vaak uitgelachen dus nu soms wat wantrouwig
Balen van die fiets joh, als je denkt dat jou fiets daar bij die winkel te koop staat zou ik er wel achteraan gaan. Ik herken mijn eigen fiets uit duizenden. Het framenummer staat meestal onderop het bracket(=trapas), je moet m ff op zijn kop zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef m-niki het volgende:
blegh m'n zaterdag is weer goed begonnen
ik stond rond elven na veel gedoe met bussen op het industrieterrein om daar een leuk fietsje uit te zoeken bij de gemeente (dat kan hier als je aangifte hebt gedaan van een gestolen fiets..dan krijg je korting op fietsen die weggehaald zijn door de gemeente als ze te lang niet in het rek stonden)
anyway, ook daar op het industrieterrein was het flink zoeken en toen ik ein-de-lijk net voor sluitingstijd gearriveerd was, bleken ze net vier dagen geleden te zijn verhuisd...
en dat zat niet in de buurt (waar het wèl zit, weet ik ook niet, moet ik nog uitvinden). Maar goed, bus terug en paar fietsenwinkels af. Durfde te zweren dat ik mijn gestolen fiets bij een winkel zag staan!!! Er was een nieuw slot opgezet, maar verder was alles hetzelfde en idd ook splinternieuw, maar alleen bij Halfords te verkrijgen dat merk en deze werd verkocht als tweedehands...voor het driedubbele waar ik em nieuw voor had gekocht. Ik had de aangifte bij me met framenummer, maar kon dat nummer niet vinden op deze fiets.. geen enkel nummer dus... beeeeetje vreemde zaak!
Goed, elke tweedehands fiets kost minimaal 250 euri hier in Nijmegen en een nieuwe is dus soms nog goedkoper (maar more likely dat ie dus weer gejat wordt). Gelukkig hebben m'n pa en ma een tweedehandsje gekocht voor weinig en die brengen ze morgen.
Moraal van dit verhaal: geen
oh daar!!! ik dacht dat het op de stang zat waar het zadel inzit...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Balen van die fiets joh, als je denkt dat jou fiets daar bij die winkel te koop staat zou ik er wel achteraan gaan. Ik herken mijn eigen fiets uit duizenden. Het framenummer staat meestal onderop het bracket(=trapas), je moet m ff op zijn kop zetten.
Ik zou het meteen gaan doen, weet je, die framenummers vergelijken. Wie met z'n poten aan mijn fiets komt heeft een groot probleem. Als het zou kloppen zou ik meteen de smeris bellen en onderwijl ongelofelijk stennis gaan schoppen in die tent, zó erg dat de fietsenmaker uit pure wanhoop die fiets zó aan me terug zou geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh daar!!! ik dacht dat het op de stang zat waar het zadel inzit...
ik had mijn fiets precies twee weken toen ie werd gestolen. Er zat geen vast slot op, maar een kettingslot. Nu zat er wel een vast slot op... er stonden veel fietsen die 'zo goed als nieuw' waren, maar dan echt zo goed als nieuw.
Ik weet niet of ik dat durf hoor, die fiets op z'n kop zetten... ze zaten allemaal aan elkaar vast met zo'n kabel dus dan moet ik eerst die kerel vragen of ie em losmaakt, dan moet ik em voor z'n neus op de kop zetten, nummer vergelijken met het framenummer op de aangifte en er misschien wel achter komen dat het NIET mijn fiets is...
ben wel een held, maar zo'n held![]()
in zulke gevallen zou ik willen dat m'n pa er was!!!! (en vanachter z'n rug meekijken)
Nah, qua bedrijf zit het wel goed. Het afgelopen jaar voordat ik er kwam waren ze ook al verdubbeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef m-niki het volgende:
ik krijg een raar gevoel bij dat werk van je Kasta, beetje dubieus gebeuren... omdat ze binnen zo korte tijd zo explosief groeien... is het niet zo'n bedrijf dat na een half jaar opeens op z'n gat ligt? Dat je dan opeens ontslagen wordt, terwijl je het tyfus hebt gewerkt?
Anyway, als ik je een beetje ken, sla je alle advies in de wind om zelf tegen die muur die burn-out heet aan te lopenmaar denk wel dat je er te licht over denkt.. een burn-out heeft namelijk niet alleen met het geestelijke gedeelte te maken, ook lichamelijk ben je compleet kapot. En als je je lichamelijk compleet kapot voelt, is het heel moeilijk om het geestelijke gedeelte ook direct na een weekendje vrij op te pakken...
dat gáát gewoon niet...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ik weer... Sta ik gezellig te kletsen met een kerel die mij schijnbaar toch wel leuk vond.. vraagt Logi: "he Cue dansen? " En ik ga met m'n stomme kop binnen twee seconden mee en zeg alleen: "de plicht roept"![]()
Wannaar ie dus verdwenen was
ik zag je the other day anders niet aan komen vliegen in een supermanpakje, anders had ik wel geloofd dat je superman wasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef kastanova het volgende:
En tja, die burn-out, lichamelijk ben ik al redelijk naar de kloten; gemiddeld 4 uur slaap per nacht en op m'n vrije dag de slaap inhalen is simpelweg niet echt gezond.
Maar ach, dat heb ik tijdens m'n studie ook 3 jaar volgehouden, dus een beetje rek zit er nog wel in.
En tja, om heel eerlijk zit ik gewoon naar de burn-out toe te werken... Ik bedoel; ik ben altijd zó anti-labiel dat ik het eigenlijk nu weleens zelf zou willen ondervinden.
Mocht het gebeuren; dan ben ik kennelijk toch niet zo stabiel als ik dacht en was het een wijze les over mezelf.
Mocht het niet gebeuren; dan ben ik kennelijk inderdaad zo stabiel als ik dacht en kan ik m'n mening wat betreft de labieler in de samenleving blijven ventileren.
Win-win.
gefeliciteerdquote:
Hey Litquote:
Even 2 dingen scheiden: je gaat hier in op de inhoud. Ik duid op de manier waarop.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Links = Cuequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:38 schreef MNR het volgende:
Hey leuk die foto. Wie is nu Cue en wie is nu Logi?
Minder zuipen helpt zeggen Ze. Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan minder zuipen.quote:
Vroeger gaan slapen schijnt ook te helpenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Minder zuipen helpt zeggen Ze. Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan minder zuipen.
Over werk:quote:
Daar doe ik ook al niet aan. Voor sesamstraat bedoel je dan toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeger gaan slapen schijnt ook te helpen
Ik zat bij Jansen, da's toch aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
Heb ik weer, cue en ik staan gister op de dansvloer staat die jongen die ik zijn telefoon had laten vallen daar ook, dus ik zeg tegen hem, "jij bent ook geen man van je woord of wel?" dus hij kijkt mij aan en zegt " want?" ik zeg "nou je zou mij bellen?" zegt ie "ik heb je een aantal smsjes gestuurd en gebelt, maar krijg telkens een oude man aan de telefoon!
" Bleek dat ik een verkeerd nummer had gegeven!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat bij Jansen, da's toch aardig in de buurt.
quote:Het is echt waardeloos: je kunt niets meer hebben, overprikkelbaar, veel janken (ja zelfs jij denk ik ) je bent doodmoe de hele dag, depressief of juist heel emotioneel vlak en het enige waar je nog een beetje vrolijk van wordt is het bedenken van emigreren naar de Antillen ofzo
Sommige van die nummers uit eind jaren '90 worden nog steeds kapot gedraaid, zitten best goeie tussen ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Tjee, ik was net even bezig met een kast uitruimen hier thuis. Stonden nog 2 doosjes vol met oude cassettebandjes in. Ik dacht, ik mik ze in de vuilbak, maar heb toch eerst nog ff wat opgezet.
Allemaal house-tapes uit de periode 1991-2000 ongeveer.![]()
Ik heb nu echt een vette opstaan & ik bewaar ze lekker allemaal (vandaar dat ze er nog stonden)![]()
Ik ging in die tijd enorm veel naar feestjes enzo, en als de dan 's morgens met een clubje thuis kwamen, gingen we nog ff ergens afteren & achter de draaitafels zelf om nog een tape in elkaar te draaien, soms tot 3 delen toecompleet met zelfgemaakte arty-farty hoesjes enzo.
Hahaha echt leuk!
Met een stel andere singlesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef DragonFire het volgende:
hoe gaan de singles vanavond wedstrijd bekijken?
De stad in.. alleenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef DragonFire het volgende:
nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef DragonFire het volgende:
Waarom gaat ze dan alleen naar de stad ipv naar jou????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:57 schreef Logician het volgende:
hier komt de hele hoop weer heen op cue na![]()
en jeroen neemt zijn meisje mee
Haha nee, hoogstens een shirtjequote:
Dat kun je ook aan mijzelf vragen hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:58 schreef Feitosa het volgende:
Waarom gaat ze dan alleen naar de stad ipv naar jou????
In de stad met collega's.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef DragonFire het volgende:
omdat ze mij al bijna elke dag zietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom gaat ze dan alleen naar de stad ipv naar jou????
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:06 schreef DragonFire het volgende:
hehe, blijft er dan helemaal niemand thuis mij gezelschap houden
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef DragonFire het volgende:
Ja zit helaas met de griep thuis, al een hele week blehhhhhhhhhhhhhhhhhh
Anders had ik ook wel een oranje shirt aangetrokkenOke die doe ik stiekum toch wel aan
jawel hoor, maar ben helaas nog steeds zo slap als een vaatdoekje met hoofdpijn. Ken je die? Vaatdoekjes met hoofdpijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]klote zeg! trekt t al een beetje weg dan?
Net niet goed genoeg om bij vrienden te kijken?
En dates. En voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:10 schreef DragonFire het volgende:
[..]
ja bah! alleen maar uit op gezelligheid
Gooi ik tezamen met de anderen ook nog wat olie op het vuur want ik maak me stiekempjes best wat zorgenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, qua bedrijf zit het wel goed. Het afgelopen jaar voordat ik er kwam waren ze ook al verdubbeld.
Dit is echter een geheel nieuw soort project voor ze, vandaar dat ze mij hebben aangetrokken.
En tja, de opdrachtgever is ronduit tevreden, dus denk niet dat we die snel kwijtraken.
Binnenkort wil ik 20% bovenop m'n loon vanwege alle extra taken, aan de manier waar ze daarop reageren kan ik denk ik al wel mijn conclusies trekken wat betreft hun toekomstplannen met me.
En tja, die burn-out, lichamelijk ben ik al redelijk naar de kloten; gemiddeld 4 uur slaap per nacht en op m'n vrije dag de slaap inhalen is simpelweg niet echt gezond.
Maar ach, dat heb ik tijdens m'n studie ook 3 jaar volgehouden, dus een beetje rek zit er nog wel in.
En tja, om heel eerlijk zit ik gewoon naar de burn-out toe te werken... Ik bedoel; ik ben altijd zó anti-labiel dat ik het eigenlijk nu weleens zelf zou willen ondervinden.
Mocht het gebeuren; dan ben ik kennelijk toch niet zo stabiel als ik dacht en was het een wijze les over mezelf.
Mocht het niet gebeuren; dan ben ik kennelijk inderdaad zo stabiel als ik dacht en kan ik m'n mening wat betreft de labieler in de samenleving blijven ventileren.
Win-win.
Nee zegt me weinigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:13 schreef DragonFire het volgende:
jawel hoor, maar ben helaas nog steeds zo slap als een vaatdoekje met hoofdpijn. Ken je die? Vaatdoekjes met hoofdpijn?![]()
quote:Maar ga alsnog wel van de match genieten hoor!En welke stad ga jij blijmaken met jouw aanwezigheid?
Er is me ooit door een behoorlijk hoog aangeschreven psychiater (vrees niet: was voor een tv-programma) gezegd dat ik me binnen 3 maanden 99% zeker zou ontpoppen tot een soort van psychopatische om me heen slaande moordmachine als ik m'n levensstijl niet zou wijzigen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef MNR het volgende:
Maar even dat alles terzijde.. hoe komt het dat je het advies van Feitosa, kaasplankje, m-niki, Abbadon hier in de wind slaat?
Als je alleen in een shirt komt, vast wel!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
enschede he, maar of ze nou zoveel zullen merken van m'n aanwezigheid
Dat wel, maar dan rennen ze gillend naar huisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:23 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Als je alleen in een shirt komt, vast wel!
Moet je nagaan als ik dat zou doen! dan komt er direct een evacuatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan rennen ze gillend naar huis
Heb je wel een rustig avondje voor een groot schermquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:35 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik dat zou doen! dan komt er direct een evacuatie.
Als je echt geen zin hebt moet je niet gaan..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef Tegan het volgende:
Ik moet van mijn vriendinnen mee stappen vanavond, maar ik lig liever de hele avond op de bank. Wat zal ik doen?
gewoon lekker op je bank blijven zitten, niks mis met af en toe wat tijd voor jezelf nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef Tegan het volgende:
Ik moet van mijn vriendinnen mee stappen vanavond, maar ik lig liever de hele avond op de bank. Wat zal ik doen?
Word. Anders sta je daar toch maar half-half lol te hebben, niet de moeite waard denk!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je echt geen zin hebt moet je niet gaan..Simple as that.
Kunnen ze niet gaan zonder jou dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
Ja maar, ik kan het toch niet maken om een paar uur vantevoren af te zeggen. Het is dat ze echt willen gaan stappen, even iets drinken kan opzich wel.
* Tegan heeft even een kutdag.
Jawel, maar dat nemen ze me niet in dank af. En bovendien zijn ze dan maar met tweeën.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gaan zonder jou dan?
* Nexie kent het gevoel.
Wil je er meer over kwijt of blijft het daarbij?
dudette... als het echte vrienden zijn kun je 5 minuten van te voren nog bellen en zeggen dat je niet mee gaat omdat je ff een nare dag hebt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
Ja maar, ik kan het toch niet maken om een paar uur vantevoren af te zeggen. Het is dat ze echt willen gaan stappen, even iets drinken kan opzich wel.
* Tegan heeft even een kutdag.
Dat is zo'n beetje hetzelfde als wat ik mijn vrienden heb aangedaan dan - die gaan nu ook niet :/ Alleen ik had al eerder aangegeven dat het 'm waarschijnlijk niet ging worden, scheelt wel misschien. Eigenlijk ook superveel zin om te gaan, verdomme.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat nemen ze me niet in dank af. En bovendien zijn ze dan maar met tweeën.
Ik laat het voorlopig hierbij. Maar het is niets ernstigs hoor. Wel lief dat je het vroeg. Het is gewoon mij en mijn gave om me overal onwijs druk om te maken...
Dat is op zich wel een goede middenweg, toch? Kunnen ze gedurende de wedstrijd genieten van je gezelschap, hebben ze je toch nog gezien en jij hebt je post-voetbal bankhang sessie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Tegan het volgende:
En dat stomme voetbal begint ook al nu, en ik moet het kijken. Maar ik moest eigenlijk daar gaan kijken. Toen had ik me net bedacht dat ik wel daar ging kijken en daarna gewoon zeg dat ik geen zin heb in stappen. Maar nu is het al zo laat.
Ja, maar dat gaat gewoon niet. Want het begint al nu, en ik moet nog douchen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als wat ik mijn vrienden heb aangedaan dan - die gaan nu ook niet :/ Alleen ik had al eerder aangegeven dat het 'm waarschijnlijk niet ging worden, scheelt wel misschien. Eigenlijk ook superveel zin om te gaan, verdomme.
Ook dat is bekend gevoel, ik maak me druk of 1 persoon op deze hele wereld mij wel leuk genoeg vindt terwijl vrienden van me veel ergere shit meemaken, egoïstische klootviool die ik ben. Hopelijk maak jij je iig terecht zorgen
[..]
Dat is op zich wel een goede middenweg, toch? Kunnen ze gedurende de wedstrijd genieten van je gezelschap, hebben ze je toch nog gezien en jij hebt je post-voetbal bankhang sessie.
Niet zo slim van jouw kant imho.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
Klote dag. Het was gisteravond al, toen ik ging slapen. Dacht ik om het iets verdraagzamer te maken door Loos-jongen te smsen, of hij ook ging stappen vanavond, is hij in Basel.
Wat klote, kunnen ze dat zomaar maken? Krijg je er iig poen voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
En toen was er op werk vandaag ook nog echt enorm kassaverschil, en toen waren we daardoor nog een uur te laat klaar. En dat maakte mijn dag natuurlijk nog slechter.
Hier zeg ik niets van aantrekken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Denk aan zijn negatieve eigenschappenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
En toen kreeg ik ookal een stom smsje van scharrel. En nu heb ik het helemaal gehad. Als het nou bij dat begin was gebleven, maar alles stapelt zich gewoon op.
Hai!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:53 schreef Tegan het volgende:
Ok, dat moest er even uit. Nu ben ik weer een beetje de oude Tegan.
Hoezo niet?quote:
Gaat gewoon in de boeken als kassaverschil. Maar ik vermoed dat het eigenlijk een voorraad-telfout isquote:[..]
Wat klote, kunnen ze dat zomaar maken? Krijg je er iig poen voor?
Die heeft hij niet. Behalve dat hij mij niet wil.quote:[..]
Hier zeg ik niets van aantrekken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Denk aan zijn negatieve eigenschappen!
quote:[..]
Hai!
Ik heb zo'n idee dat je niet precies weet wat je met hem aan wilt. Jullie klooien wat aan maar laatst speelde je volgens mij met het idee om het nog eens te proberen met 'm? Beetje emotionele rollercoaster idee lijkt het mij. Maar ik weet niet of ik het goed heb want ik weet ook maar half hoe het zit. Had je behoefte aan hem of gewoon aan iemand?quote:
Ik bedoelde meer van, kunnen ze het maken om jou zomaar langer te houden en zie JIJ daar nog geld uit terug?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat gewoon in de boeken als kassaverschil. Maar ik vermoed dat het eigenlijk een voorraad-telfout is. (Het was ook echt een te mooi bedrag dat miste, exact honderd Euro.) Weten we nooit, wat er was, denk ik.
Was dit niet die ene die moeilijk deed mbt zijn verjaardagsfeest, of gooi ik ze nu allemaal door elkaar? Ik help je even op wegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die heeft hij niet. Behalve dat hij mij niet wil.
Klopt. Ik weet wel wat ik wil, probeer er alleen achter te komen of dat met hem kan lukken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:13 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je niet precies weet wat je met hem aan wilt. Jullie klooien wat aan maar laatst speelde je volgens mij met het idee om het nog eens te proberen met 'm? Beetje emotionele rollercoaster idee lijkt het mij. Maar ik weet niet of ik het goed heb want ik weet ook maar half hoe het zit. Had je behoefte aan hem of gewoon aan iemand?
Plus het feit dat je je goede bui laat afhangen van iemand. Maar dat doen we allemaal wel
Ik krijg gewoon overuren betaald, dus geen probleem. Wel duurde het langer omdat de kassa's nog tien keer nageteld moesten worden. Verder (opzich) niets aan de hand dus.quote:[..]
Ik bedoelde meer van, kunnen ze het maken om jou zomaar langer te houden en zie JIJ daar nog geld uit terug?
In dat geval was je niet slecht bezig, als wat je wilt meer is dan wat je nu hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet wel wat ik wil, probeer er alleen achter te komen of dat met hem kan lukken.
Ik denk (hoe graag ik ook zou willen) dat het niets wordt. Ik wil gewoon wat ik met scharrel heb, alleen dan dat het wel van twee kanten komt...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
In dat geval was je niet slecht bezig, als wat je wilt meer is dan wat je nu hebt
En denk je dat 't gaat lukken? Als vrouw kun je die dingen beter inschatten dan als man, volgens mij
Huh? Voor scharrel heb je de gevoelens maar niet wederzijds, en voor Loosdude zijn er niet echt gevoelens maar er is nog kans dat eventuele gevoelens kunnen ontstaan en dan is er kans dat die gevoelens wederzijds zijn? Dat maak ik op uit jouw post in ieder geval?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk (hoe graag ik ook zou willen) dat het niets wordt. Ik wil gewoon wat ik met scharrel heb, alleen dan dat het wel van twee kanten komt...
Klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Huh? Voor scharrel heb je de gevoelens maar niet wederzijds,
Klopt.quote:en voor Loosdude zijn er niet echt gevoelens
Klopt.quote:maar er is nog kans dat eventuele gevoelens kunnen ontstaan
Dat ze wederzijds zijn worden, zou bij Loos-jongen (in tegenstelling tot met scharrel) wel een mogelijkheid kunnen zijn worden.quote:en dan is er kans dat die gevoelens wederzijds zijn?
Is het nu duidelijk?quote:Dat maak ik op uit jouw post in ieder geval?
Ik was best optimistisch maar het gaat nog spannend worden vrees ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef m-niki het volgende:
ik zou het wel zielig vinden voor al die oranje-geklede mensen als ze nu niet doorgaan...
bedacht me vanmiddag dat het net carnaval is eigenlijk, een enorm feest en dat Nederland eigenlijk gewoon een enorm feestland is (of zijn ze in andere landen ook zo mega-enthousiast met al die bijpassende kleren en gadgets als welpies en dat ze en masse richting Zwitserland trekken?)
(en niet die open deur intrappen he!)
vanmiddag vond ik het opeens best ontroerend..niet om mee te doen maar om naar te kijken
hier staan steeds mensen buiten die binnen blijkbaar niet mogen roken en ze staan allemaal in oranje en iedereen in oranje die langskomt, die schreeuwt naar ze en dan schreeuwen ze terug en auto's toeteren enzo...dat heeft toch wel wat, dat we elkaar opeens allemaal aardig vinden (mits in oranje)
Ik vind oranje een lelijke kleur en hou niet zo van voetbal. Maar ik heb vandaag wel gewerkt met een vlaggetje op m'n wang en oranje haarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef m-niki het volgende:
ik zou het wel zielig vinden voor al die oranje-geklede mensen als ze nu niet doorgaan...
bedacht me vanmiddag dat het net carnaval is eigenlijk, een enorm feest en dat Nederland eigenlijk gewoon een enorm feestland is (of zijn ze in andere landen ook zo mega-enthousiast met al die bijpassende kleren en gadgets als welpies en dat ze en masse richting Zwitserland trekken?)
vanmiddag vond ik het opeens best ontroerend..niet om mee te doen maar om naar te kijken
hier staan steeds mensen buiten die binnen blijkbaar niet mogen roken en ze staan allemaal in oranje en iedereen in oranje die langskomt, die schreeuwt naar ze en dan schreeuwen ze terug en auto's toeteren enzo...dat heeft toch wel wat, dat we elkaar opeens allemaal aardig vinden (mits in oranje)
Jaquote:
Haha, succes dan daarmeequote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja
En gezegd: O natuurlijk kun je hier slapen. Geen probleem joh. Vinden m'n ouders niet erg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef m-niki het volgende:
Niets mis mee toch? Doen ze de rest van het jaar tenminste beschaafd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Nederlandse supporters zijn een volk appart onder de supporters.
Maar je vergelijking met carnaval is wel terecht, het lijkt erop dat de gemiddelde nederlander een excuus + verkleerdpartij nodig heeft om zich uit het keurslijf te te wringen en helemaal los te gaan.
Eng hoor, zitten zomaar veel onbekenden en variabelen in je vergelijking met Loosjongen, maar het is natuurlijk jouw passie om die op te lossenquote:
Hell yeahquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Oh en zoenen met iemand van zelfde geslacht achtige iets is geen vreemdgaan bij onsIn ieder geval bij hem niet
)
Ik weet niet hoe ze daar bij ons over denkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Oh en zoenen met iemand van zelfde geslacht achtige iets is geen vreemdgaan bij onsIn ieder geval bij hem niet
)
Nou ja ik vond het niet echt een probleem dat hij met z'n gay best friend zoende soortig van (en dat verhaal had ik al verteld geloof ik. Dus..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:48 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Dat moest gewoon[/b]
Bij mij is het wel vreemdgaan, trouwens
blijkbaar wel!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het schept een band hé, de oranjegekte.
Volgens mij ook, "dronken en stoned geworden zodat ik een excuus had" hmm!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ja ik vond het niet echt een probleem dat hij met z'n gay best friend zoende soortig van (en dat verhaal had ik al verteld geloof ik. Dus..) En toen was ik gister heel dronken en stoned geworden zodat ik een excuus had
Of zo. Want had ik ooit verteld over echt een super leuk meisje dat ik ken. Zij valt op vrouwen en de sfeer was dusdanig dat we elkaar heel leuk vonden en dat ze wel met mij wou zoenen. Nou prima.
(Volgens mij ben ik heel stiekem een halve pot maar goed)
Hahaha ik vond het wel geilquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik verwoord dit echt als een kind van vier. Maar goed.
In een wazige bui vond ik het opeens een vet goed ideequote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij ook, "dronken en stoned geworden zodat ik een excuus had" hmm!
Maar bij vrouwen komt dat wel een stuk vaker voor, ik zou me meer zorgen maken over hem met zijn gay best friend
Wat een engerds. Volgende keer grote bek geven, niet over je heen laten lopen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
blijkbaar wel!
ben acht jaar (oh god is dat alweer zo lang geleden) geleden een keer van m'n fiets getrokken omdat ik in de rust Chinees ging halen in het centrum.. moest door een club feestvierders die net buiten het café stonden te tetteren. Ik mocht er niet door omdat ik geen oranje droeg. Eerst was het nog grappig. Toen werd iemand boos: wáárom heb je geen oranje aan! Wil je niet dat ze winnen soms?
Ik: eh, het zou leuk zijn als ze zouden winnen (tactische zet, het kon me geen moer schelen eigenlijk)
En toen trok iemand aan m'n stuur: trek dan oranje aan! Je bent een bitch omdat je geen oranje aan hebt! Je bent een verrader!
En toen vonden drie meiden die erbij stonden dat ook opeens en begonnen ook aan m'n stuur te trekken en toen werd ik van de fiets geduwd. Beetje...eh...eng
Blijkbaar schrokken ze er zelf ook van, eentje riep: jongens niet doen, we gaan weer naar binnen!
En toen waren ze weg...
sjesus...
maar goed, het schept blijkbaar wel een band ja
Hahaha.. Ja geen idee.. Ik vind het op zich niet erg eigenlijk wel leuk anders zou ik het niet doen. Maarr ik hou er niet van als andere mensen iets niet leuk vinden. Snapsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:57 schreef m-niki het volgende:
ah PF, zit je in die fase
(blegh, toen ik begin 20 was, begon die groep meiden met wie ik wel eens optrok ook opeens elkaar te pas en te onpas te tongzoenen en ik deed niet mee en thus was ik preuts... gadver ik krijg er nu nog rillingen van hoe er toen met elkaar omgegaan werd.. gelukkig draaiden ze allemaal na een jaar wel bij en is er nooit meer over gepraat)
Wat een bizar verhaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
blijkbaar wel!
ben acht jaar (oh god is dat alweer zo lang geleden) geleden een keer van m'n fiets getrokken omdat ik in de rust Chinees ging halen in het centrum.. moest door een club feestvierders die net buiten het café stonden te tetteren. Ik mocht er niet door omdat ik geen oranje droeg. Eerst was het nog grappig. Toen werd iemand boos: wáárom heb je geen oranje aan! Wil je niet dat ze winnen soms?
Ik: eh, het zou leuk zijn als ze zouden winnen (tactische zet, het kon me geen moer schelen eigenlijk)
En toen trok iemand aan m'n stuur: trek dan oranje aan! Je bent een bitch omdat je geen oranje aan hebt! Je bent een verrader!
En toen vonden drie meiden die erbij stonden dat ook opeens en begonnen ook aan m'n stuur te trekken en toen werd ik van de fiets geduwd. Beetje...eh...eng
Blijkbaar schrokken ze er zelf ook van, eentje riep: jongens niet doen, we gaan weer naar binnen!
En toen waren ze weg...
sjesus...
maar goed, het schept blijkbaar wel een band ja
eh...ze waren met z'n 25'en ofzo...dan ga ik geen grote bek gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat een engerds. Volgende keer grote bek geven, niet over je heen laten lopen!
Oké was bang dat je over je heen liet lopenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh...ze waren met z'n 25'en ofzo...dan ga ik geen grote bek geven![]()
doe ik nooit eigenlijk...ik probeer heel kalm mijn standpunt weer te geven en als er meer dan vier bij betrokken zijn, dan praat ik het liefst gewoon mee... wil gewoon niet mensen nog bozer maken bv. dan ze zijn, dan maar liever mezelf verloochenen en er heelhuids uitkomen(ik weet zelf wel waar ik voor sta)
ach, mijn vergelijking was nogal scheef hè...moest er opeens weer aan terugdenken door jouw verhaal, vandaar en dat was vooral wat ik blegh vond... wat jij doet, moet je helemaal zelf weten natuurlijk! (en klinkt dus ook wel effe anders dan die meidenclub van 10 jaar terug)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja geen idee.. Ik vind het op zich niet erg eigenlijk wel leuk anders zou ik het niet doen. Maarr ik hou er niet van als andere mensen iets niet leuk vinden. Snaps
da's een van m'n slechte eigenschappen... ik laat NOOIT over me heen lopen, tot in het vervelende toe! Vervelend voor mij vooral...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké was bang dat je over je heen liet lopen
da's herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dansen in een drukke winkel, wildvreemden aanspreken en overtuigen en rare dingen vragen aan mensen in winkels, toneelstukjes opvoeren midden op straat. Zo leuk(Niet dat ik dit uit eigen initiatief zou doen maar het is gewoon echt leuk om mee te doen en te zingen en te dansen en zo. Jeweets!)
Als het écht tricky wordt moet je er 1 (liefst de grootste) een klap of een duw uitdelen & dan als een haas er vandoor. Ik heb 't zelf nooit hoeven doen gelukkig maar vrienden van me zijn zo wel eens beroofd/gepoogd te beroven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh...ze waren met z'n 25'en ofzo...dan ga ik geen grote bek geven![]()
doe ik nooit eigenlijk...ik probeer heel kalm mijn standpunt weer te geven en als er meer dan vier bij betrokken zijn, dan praat ik het liefst gewoon mee... wil gewoon niet mensen nog bozer maken bv. dan ze zijn, dan maar liever mezelf verloochenen en er heelhuids uitkomen(ik weet zelf wel waar ik voor sta)
Dat is het beste gevoel ter wereld inderdaad, schijt aan de wereld en gewoon lekker je eigen ding doenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat het niet uitmaakt wat mensen om je heen denken en gewoon doet wat je op dat moment voelt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
PF + alcohol + Turkse jongens =
Eyy pssst meisje!
PF: Watt je moederr
Ey wat m'n moeder jouw moeder!!
PF: Ja je oma
[etc......]
je hele familieee!
etcEn dan lopen ze kwaad door
Gaat echt honderd keer goed. Was m'n ex een keer zonder mij uit werd hij meteen geslagen toen hij een opmerking maakte naar een Turkse jongen (van: kan je niet uitkijken..)
Oid
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het écht tricky wordt moet je er 1 (liefst de grootste) een klap of een duw uitdelen & dan als een haas er vandoor. Ik heb 't zelf nooit hoeven doen gelukkig maar vrienden van me zijn zo wel eens beroofd/gepoogd te beroven.
Ik heb wel eens op de West Kruiskade met een coke dealer ruzie gehad, omdat hij me met z'n bmw van mijn fietsie afreed. Ik schold hem verrot & toen werd hij onwijs kwaad, stapte uit en liep naar het achterportier onderwijl roepend "Ik schiet je kapot!!!"![]()
Ik ineens héél rustig: "Oke ok ik ga nu rustig weg en er is niks aan de hand oké?"
Waar let jij allemaal op?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:43 schreef Nexie het volgende:
Wtf die Russen in het publiek hebben allemaal hun oksels geschoren maar vet behaarde borstkas
Voel me een beetje dom... maar... Wat is en discobus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:49 schreef m-niki het volgende:
... (m'n ouders heb ik maar niets verteld, want anders mocht ik ook niet meer met de discobus)
de bus die 's nachts van de disco naar huis gaat (ingehuurde bus), vol met dronken tieners...gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Voel me een beetje dom... maar... Wat is en discobus?
Das een bus waarmee je in de provincie mee naar de grote stad rijdt om uit te gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Voel me een beetje dom... maar... Wat is en discobus?
da's heel goed mogelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef DragonFire het volgende:
Ah, ik ben altijd zelf mijn eigen discobus
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das een bus waarmee je in de provincie mee naar de grote stad ander dorp met megadiscotheek rijdt om uit te gaan
haha, zo gaat dat toch als je 16 bentquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef m-niki het volgende:
[..]
da's heel goed mogelijk
alleen mocht ik nog niet rijden toen ik 16 was![]()
(en al mocht het wel, dan mocht het nog niet met de hoeveelheid drank die ik elk weekend nuttigde...te dom voor woorden hoeveel er werd weggezopen op de zaterdagavond
Het viel gewoon op! Ze hadden ook zo weinig kleding aanquote:
oei, nee, dat nooit eigenlijk... wel dat ik door had dat ik waanzinnig m'n evenwicht kwijt was...op de één of andere manier is mijn lijf wel dronken en m'n hoofd licht aangeschoten... of dat er een deel van mij wel nuchter blijft ofzo.. soms dan lag ik te tollen in bed, kon ik niet slapen van het gedraai en dat ik dan toch out ging uiteindelijk... heel naar... maar wél weten hoe ik thuis was gekomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef DragonFire het volgende:
[..]
haha, zo gaat dat toch als je 16 bentDan kent de drank nog geen grensen. Had je dan ook niet vaak dat je niet eens wist HOE je thuis was gekomen, je was er gewoon ineens.
haha, dat tollen is inderdaad errrg vervelend. Dat je je ogen niet open wil doen want dan draait het. Maar als je ze dicht doet, draait het ook!quote:
ik heb ooit samen met een vriend en vriendin op Dynamo Open Air een golfkarretje gestolen en we zijn ermee backstage over het terrein gecrosstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe.. om 5 uur s'middags naar huis lopen vanuit de stad omdat we ipv netjes naar school naar het locale cafe geweest waren en vervolgens de bezorger van het locale huis'aaan huis krantje aan zien voor de krantenjongen en hem vragen of ie niet lastig vind om elke dag zo vroeg zijn bed uit te moeten.
Of s'ochtends om 5 uur terug naar huis lopen, en een stoomwals zien en denken.. wacht ff daar kan ik best even mee terug naar de markt rijden om een shoarma te gaan halen. En daad bij woord voegen.
S'avonds op de kartbaan beetje teveel vodka drinken met de eigenaar van die tent, om vervolgens met karts door de vlakbij liggende mcDrive te rijden.
Drank, maakt meer remmen los dan je soms lief is
m'n mailbox is ook unsure of het wel spam isquote:Subject: [unsure] Rectify your weak points now
Being well-hung is a prerequisite for lovemaking success
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |