Somebody shoot me!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. De lijdensweg duurt al lang zat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
Bansheeboy, wie zijn nou de stabiele negers in het veld ik wil ze graag noteren dan kan ik ze kopen in FM
Je zal vast wel een toeter horenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
Wil iemand mij wakker maken wanneer er gescoord is.
mijne ook alquote:
Je zei verlennenquote:
Waarschijnlijk een mod.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:14 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft mijn reactie verwijderd?
Je doet 2 aannames en vervolgens verklaar je dat het legitiem is? Jij moet geen advocaat worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een mod.
En waarschijnlijk omdat hij offtopic was.
Legitiem dus!
Doos 4 op Amsterdam CS.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet 2 aannames en vervolgens verklaar je dat het legitiem is? Jij moet geen advocaat worden.
Dat is zwaar klote, nu moet ik dus minder stabiele negers kopen bij FMquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik zo eens goed kijk zie eigenlijk in dit toernooi nog maar heel weinig stabiele négers vertoeven. Met het vertrek van Lés Laxatifs is het overgrote deel vertrokken.²
Ik heb het verbeterdquote:
Sjakieeeeee!quote:
Thnx, ik wachtte al op toestemming.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg ga wel weer even hier http://www.bartcop.com/duff.htm kijken
Komt door al die buitenlanders in het team!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef J.Herrer het volgende:
Zijn er zoveel Turken in het stadion eh, kan er niet eens 1tje scoren
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg ga wel weer even hier http://www.bartcop.com/duff.htm kijken
NSFW?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nonde kei zeg
En de eerste 2 posts nu in het topic zijn wel ontopic enzo?
Jawel.quote:
Kroatië heeft Duitsland al een aantal keer verslagen, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wie deze pot ook wint, ze worden naar huis gestuurd door de Duitsers
Jullie hebben het zelf in de hand!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Lol offtopic gaan verwijderen in een slowchat die ontstaat door dit schijtspel is echt het ultieme water naar de zee dragen.
Sorry modjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Lol offtopic gaan verwijderen in een slowchat die ontstaat door dit schijtspel is echt het ultieme water naar de zee dragen.
moderators met selectieve deleteknop is zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.
Ik vind het alleen opvallend dat mijn posts zo snel weg zijn, maar oké.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.
Ok: wat een slecht spel zeg. Sjonge.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf in de hand!
Het spel is inderdaad niet om aan te zien.
Is nog steeds geen reden om het niet over de wedstrijd te hebben.
Anders moet je maar in een ander topic je heil zoeken!
nee maar ze winnen wel altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo goed is duitsland nou ook weer niet
Brabander he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het alleen opvallend dat mijn posts zo snel weg zijn, maar oké.
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Please, PLEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAASE Kroatië. Maak de 1-0 en bezorg die klere Turken een retourtje Istanbul.
dat had je ook niet gezegd als het een superspannende wedstrijd was, dan had je geen tijd gehad voor deze opmerkingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf in de hand!
Het spel is inderdaad niet om aan te zien.
Is nog steeds geen reden om het niet over de wedstrijd te hebben.
Anders moet je maar in een ander topic je heil zoeken!
+1 scherp!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?
Dus dit is de stabiele neger waar zo veel over gesproken word?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens de penalty's zal de geest van onderstaande in hun midden zijn.
[ afbeelding ]²
Kan er niks aan doen.quote:
Die had gewoon een basisplaats moeten krijgen. Gewoon. Om op te kankerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gras is allemaal groen op dat veld.
Linea recta naar Turkije dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?
correctie: négerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dus dit is de stabiele neger waar zo veel over gesproken word?
Ik zou er niet op rekenen. Voordeel van deze wedstrijd is wel dat ik in ieder geval geen problemen zal hebben om vanavond in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah wissel. Hopen dat die meneer eens iets leuks gaat doen met de bal.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²
Dat is geen stabiele neger, die is labiel.quote:
dan wint Kroatiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Als Turkije niet wint, wat gebeurd er dan?
Dan spelen Kroatië en Duitsland een halve finale.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Dan komt er verlenging, tot ze wel winnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
\quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan spelen Kroatië en Duitsland een halve finale.
Dan opent er een magische poort vanuit de hel waar de antichrist uitkomt en zal de wereld binnen enkele dagen vergaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
ze hebben maar een half uurtje hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan komt er verlenging, tot ze wel winnen
Als er gedreigd wordt om hem in te brengen gaan ze misschien wat beter hun best doen ja.quote:
Zijn al die Kroaten satanisten ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan opent er een magische poort vanuit de hel waar de antichrist uitkomt en zal de wereld binnen enkele dagen vergaan.
Daarom is deze wedstrijd zo spannend.
Daar hebben we een mooi topic voor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zou het vanavond niet eens erg vinden als er veel tieten gepost worden.
Klik em snel weg voordat ze er hitsig van wordt, en doe haar de groetjes van mijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
\
Dit is nou het perfecte voorbeeld van wat we in jargon noemen: instabiele néger.
Mijn vrouw komt zo aanlopen.²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zou het vanavond niet eens erg vinden als er veel tieten gepost worden.
Nee, die verlenging gaat door tot ze winnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hebben maar een half uurtje hoor
weer een half uur afzien
Zelfs een sub-forumquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan opent er een magische poort vanuit de hel waar de antichrist uitkomt en zal de wereld binnen enkele dagen vergaan.
De grote vrag: Wie!!!!!!!!!!!???????????quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
IK HOU HET NIET MEER!!! MIJN BUIK!!!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, ik ben zwak.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pff om de pijn van de wedstrijd te verzachten
dat zijn de Zweden met Satan Ibrahimovicquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De grote vrag: Wie!!!!!!!!!!!???????????
Wie...................... heeft je zwanger gemaakt???
En wat heeft dit met de wedstrijd te maken?²
[..]
[ afbeelding ]
Ga plassen! Dan wordt er altijd gescoord en zijn wij ervan af!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet even naar de keuken, zou dat kunnen tijdens deze spannende wedstrijd?
daarvoor zijn andere topicsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah tieten.
Geen hamstrings voor de vrouwelijke fans?
Je liet dat plaatje van die dansende homoneger ook staan, leg dat eens uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke, ik ben zwak.
Deze mag blijven staan.
Voor de rest gaat men maar naar een ander topic of andere site.
Ikkequote:
[..]
[ afbeelding ]
Die schoenen zijn zo mogelijk nog lelijker als deze wedstrijd.quote:
Ja, want tieten zijn geheel ontopicquote:
Daarom is dat plaatje ook wegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want tieten zijn geheel ontopic
Oh, was hij een homoïst? Ik vond hem al wat instabiel overkomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je liet dat plaatje van die dansende homoneger ook staan, leg dat eens uit.
Hee! er zit een knop op je teevee!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef teamlead het volgende:
en weer niet...godsamme.. ik hoop wel dat 1 van de 2 ff snel scoort.... een verlenging moet ik niet aan denken zeg...
homoïstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, was hij een homoïst? Ik vond hem al wat instabiel overkomen.²
De songtitel "What what in the butt" liet geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, was hij een homoïst? Ik vond hem al wat instabiel overkomen.²
Ja, voor de Kroaten. Maar het lijkt nog niet te helpen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef Taurus het volgende:
Wat hoor ik nou? zit er een priester in het publiek te bidden daar? Zag je dat net in beeld?![]()
Ja doe maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:30 schreef Devrim_ het volgende:
Zo..en nu ff een last minute goal van Turkije
Je verwacht hoogstaande posts in een live topic?quote:
En het zullen er vrees ik nog meer worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer 85 minuten van m'n leven vergooid.
hoeveel tijd heb je op fok verspilt , dan is dit nog minimaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer 85 minuten van m'n leven vergooid.
Kroatië doe maar. 2x en dan Turkije nog 1.quote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Zou typisch zijn als Turkije mazzelgoaltje meepakt.
Wie was dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zou het niet wetengisteren poste andere fokker die moet je aan hem vragen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoeveel tijd heb je op fok verspilt , dan is dit nog minimaal
Owjaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoeveel tijd heb je op fok verspilt , dan is dit nog minimaal
duitsland in de finale is wel weer goed voor m'n poulequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef 2Drix het volgende:
TurkijeKroatië
![]()
Duitsland dus al sowieso in de finale
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gun het die romige Turken van harte. Als is het maar om nog meer ziel en zaligheid in mijn wekelijkse broodje döner aan te treffen.²
Stap dan het veld in?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef cultheld het volgende:
Waarom wordt Kalinic niet in de ploeg gebracht?
quote:
Als hij z'n kutvoet gebruikt mag het van mij ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef J.Herrer het volgende:
GVD Mongoolic, scoor dan met je kutkop
Het staat 0-0 voor Turkije.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben net thuis, wie is beter?
Hij werd toch door jou getipt als verrassing van het toernooi?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef cultheld het volgende:
Waarom wordt Kalinic niet in de ploeg gebracht?
de grensrechterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben net thuis, wie is minder slecht
Nederlandquote:
Ja, het is dan ook een fantastische voetballer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij werd toch door jou getipt als verrassing van het toernooi?
beter <> wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Scoor even ik heb nog 28 minuten baterij tijd
denk dat je toch een adapter moet gaan zoeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Scoor even ik heb nog 28 minuten baterij tijd
Had het aanbod om over te werken nou niet afgeslagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |