Sjakieeeeee!quote:
Thnx, ik wachtte al op toestemming.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg ga wel weer even hier http://www.bartcop.com/duff.htm kijken
Komt door al die buitenlanders in het team!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef J.Herrer het volgende:
Zijn er zoveel Turken in het stadion eh, kan er niet eens 1tje scoren
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg ga wel weer even hier http://www.bartcop.com/duff.htm kijken
NSFW?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nonde kei zeg
En de eerste 2 posts nu in het topic zijn wel ontopic enzo?
Jawel.quote:
Kroatië heeft Duitsland al een aantal keer verslagen, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wie deze pot ook wint, ze worden naar huis gestuurd door de Duitsers
Jullie hebben het zelf in de hand!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Lol offtopic gaan verwijderen in een slowchat die ontstaat door dit schijtspel is echt het ultieme water naar de zee dragen.
Sorry modjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Lol offtopic gaan verwijderen in een slowchat die ontstaat door dit schijtspel is echt het ultieme water naar de zee dragen.
moderators met selectieve deleteknop is zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.
Ik vind het alleen opvallend dat mijn posts zo snel weg zijn, maar oké.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens ontopic gaat dan hoef je je hier ook niet druk om te maken. Ik kan niet alles tegelijk zien, dus sommige dingen blijven al dan niet terecht wel of niet staan.
Ok: wat een slecht spel zeg. Sjonge.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf in de hand!
Het spel is inderdaad niet om aan te zien.
Is nog steeds geen reden om het niet over de wedstrijd te hebben.
Anders moet je maar in een ander topic je heil zoeken!
nee maar ze winnen wel altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo goed is duitsland nou ook weer niet
Brabander he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het alleen opvallend dat mijn posts zo snel weg zijn, maar oké.
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Please, PLEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAASE Kroatië. Maak de 1-0 en bezorg die klere Turken een retourtje Istanbul.
dat had je ook niet gezegd als het een superspannende wedstrijd was, dan had je geen tijd gehad voor deze opmerkingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf in de hand!
Het spel is inderdaad niet om aan te zien.
Is nog steeds geen reden om het niet over de wedstrijd te hebben.
Anders moet je maar in een ander topic je heil zoeken!
+1 scherp!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?
Dus dit is de stabiele neger waar zo veel over gesproken word?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens de penalty's zal de geest van onderstaande in hun midden zijn.
[ afbeelding ]²
Kan er niks aan doen.quote:
Die had gewoon een basisplaats moeten krijgen. Gewoon. Om op te kankerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijdens de penalty's zal de geest van onderstaande in hun midden zijn.
[ afbeelding ]²
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gras is allemaal groen op dat veld.
Linea recta naar Turkije dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moeten ze dan weer terug naar Oostenrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |