nou moe... jij hebt zeker je dag nietquote:
Volgens Google 10.000. Laten we voor onze rust dus hopen dat Kroatië wintquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
De winst van vorige keer was een ongelukje, dus wees maar liever bang voor toeterende Kroaten. Wonen er eigenlijk veel Kroaten in Nederland?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Met een beetje mazzel pleuren ze vandaag uit het EK
klopt, die toeteraars hadden stront mazzelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Like duh. Tsjechië speelde vorige keer ook beter.
Mijn doodverwensingen zijn in de aanbieding, interesse ker0l?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef danos het volgende:
ach laat die gasten toch lekker feesten als ze winnen, net alsof wij zo rustig blijven als we winnen
ker0lquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn doodverwensingen zijn in de aanbieding, interesse ker0l?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
Stelletje eikels. Prima dat je blij bent met de overwinning van een land waar je (voor)ouders vandaan komen maar je woont in Nederland, niet in Turkije. Met andere woorden, hou eens fatsoenlijk rekening met je medemens of is dat te moeilijk?!
Voor degenen die over 'pauperwijken' beginnen te zaniken, in het centrum van een stad wonen is voldoende. Ze staan verdomme voor de deur te toeteren/schreeuwen. Ik hoop dan ook van harte dat de politie ze allemaal op de bon slingert.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
Stelletje eikels. Prima dat je blij bent met de overwinning van een land waar je (voor)ouders vandaan komen maar je woont in Nederland, niet in Turkije. Met andere woorden, hou eens fatsoenlijk rekening met je medemens of is dat te moeilijk?!
Voor degenen die over 'pauperwijken' beginnen te zaniken, in het centrum van een stad wonen is voldoende. Ze staan verdomme voor de deur te toeteren/schreeuwen. Ik hoop dan ook van harte dat de politie ze allemaal op de bon slingert.
jeetje ga achter je geraniums zitten man, by the way tis morgen zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
aanstellende azijnpisserquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
Pas maar op dat je buurman niet wakker wordt van je toetsenbord, help!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
-weg-quote:
Dus jij hoopt dat we duitsland op ons bord krijgen???????quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef z0mg het volgende:
[..]
-weg-
Nee maar ik vind 't wel leuk, dat ze weer gewonnen hebben. Die goal was overigens wel weer aardig. Nja goed, Duitsland zal ze verkrachten/afslachten (halallll).
Verder: brb, converting to moslim (allah bestaat kennelijk).
Zeg ik in mijn post dat je voor Nederland moet zijn en/of niet Turkije mag aanmoedigen? Overigens getuigt het wel van hoog niveau dat je het nodig vindt om iemand kanker toe te wensen. Het maakt me overigens geen ruk uit dat ze nu op een plein in de buurt staan te zingen/dansen/springen/whatever maar wél dat ze een hoop kinderen hier in de buurt aan het wakkertoeteren zijn. Zelf ben ik toch wel wakker en zal dat ongetwijfeld ook nog wel even blijven maar je kunt op z'n minst enigzins rekening houden met elkaar.quote:
ITT jou kennelijk, ben ik wel voor een leuke uitdaging, Ik bedoel fckn turkije....die worden nu zo omver gelopen door het huidige team van NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat we duitsland op ons bord krijgen???????
DWAAS
Je had beter naar Mario Been moeten luisteren denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef z0mg het volgende:
[..]
ITT jou kennelijk, ben ik wel voor een leuke uitdaging, Ik bedoel fckn turkije....die worden nu zo omver gelopen door het huidige team van NL.
Tevens is NL-DL natuurlijk een heerlijke klassieker.
Jij doet nooit aan carnaval? Jij praat nooit iets te luidruchtig op straat na een avondje stappen? Jij houdt áltijd rekening met je medemens?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
Hier gaat er 1 met een drietonige toeterrrrrrrrrrrrr....quote:
Amenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Earry het volgende:
Uiteraard ben ik niet perfect, zou wat zijn als ik dat wel was héquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij doet nooit aan carnaval? Jij praat nooit iets te luidruchtig op straat na een avondje stappen? Jij houdt áltijd rekening met je medemens?
Flikker toch op met je stom gelul. Tijdens het voorbij lopen wat harder praten of continu toeterend door de straten rijden, dat vind ik nogal een verschil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij doet nooit aan carnaval? Jij praat nooit iets te luidruchtig op straat na een avondje stappen? Jij houdt áltijd rekening met je medemens?
Het ene volk is het andere volk niet. Zo doen we allemaal wel wat waar de ander aanstoot aan neemt. Live and let live. Leren incasseren. Stel je niet zo aan. Blijf ademen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Earry het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik niet perfect, zou wat zijn als ik dat wel was héMaar laten we blijven bij hetgeen waar de klacht over gaat: luid toeterend de straten door rijden. En dáár kan ik over zeggen dat ik dat nooit heb gedaan en ook niet zou doen. Zeker niet rond dit tijdstip.
Als we het over stom gelul hebben, vind ik deze er wel goed bij passen:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Flikker toch op met je stom gelul. Tijdens het voorbij lopen wat harder praten of continu toeterend door de straten rijden, dat vind ik nogal een verschil.
Ik hoop dat er één zich eigen de tering rijdt tegen een boom.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef cheqy het volgende:
Dat kunnen ze ontvluchten door naar hun eigen land terug te rotten.
ff offtopic..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Flikker toch op met je stom gelul. Tijdens het voorbij lopen wat harder praten of continu toeterend door de straten rijden, dat vind ik nogal een verschil.
Ik hoop dat er één zich eigen de tering rijdt tegen een boom.
Twee ongelukjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
De winst van vorige keer was een ongelukje, dus wees maar liever bang voor toeterende Kroaten. Wonen er eigenlijk veel Kroaten in Nederland?
100% aanpassen gaat nooit werken en dat kun je ook van niemand verlangen, zwartwitkijker. Waarom mogen zij zich niet eens in de zoveel tijd als 'bosmongolen en holbewoners' gedragen als het 'gastland' dat zelf ook doet met ongein als carnaval en Koninginnedag? Omdat ze zogenaamd minderwaardig zijn?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef T3hTommay het volgende:
Nee, jij lult nogal stom
"Het ene volk is het andere volk niet."
Dat klopt, maar als de in het gebied van een ander volk wonen moeten ze zich maar aanpassen aan dat volk, en niet als een stel bosmongolen en holbewoners gaan gedragen als hun land heel toevallig een kutwedstrijd onterecht op een EK wint dat niet meer serieus kan worden genomen vanwege een beslissing van een scheidsrechter, die een bepaald land de kop kost.
Goed he? Dat was ook weer een reactie op weer een stompzinnige opmerking van jouw. Ik pas me wel aan hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Als we het over stom gelul hebben, vind ik deze er wel goed bij passen:
[..]
Dan moet ik je helaas teleurstellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef freddygonzales het volgende:
Hier rijden ze luid toeterend rond, hoop echt dat ze die halve finale verliezen volgende week.
Ik was boos.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef justnewbie het volgende:
[..]
ff offtopic..
Ik hoop nooit dat er 1 tegen een boom aan rijdt...
Soms wel ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he zo laat
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he zo laat
Zei ik met de nadruk op mijn eerste zin voor de komma die erin staat..., van het bericht waar je op reageerdequote:
Jij kan toch altijd vuurwerk maken als God zijnde?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Nightwhisper het volgende:
Jeetje ja dit is niet normaal meer :| Ik fietste net door de stad, 1 grote gekte gewoon..
en uiteraard de nodige ambulances..
Das dan vast dezelfde die ik hoordequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Hier gaat er 1 met een drietonige toeterrrrrrrrrrrrr....
...
ach gut, erg geschrokken meissie?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Nightwhisper het volgende:
Jeetje ja dit is niet normaal meer :| Ik fietste net door de stad, 1 grote gekte gewoon..
en uiteraard de nodige ambulances..
* justnewbie checkt profielquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Nightwhisper het volgende:
Nou nee helaas heeft die t net uitgemaakt dus..
En nee niet geschrokken :p Maar wel verbaasd :|
het zijn gelukkig geen marokkanenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Nightwhisper het volgende:
Hoe zou dit btw gelopen zijn als ze NIET gewonnen hadden? :| was het dan nu 1 grote knokpartij en ruiten ingooi gebeuren?
Hmm.. ik denk het niet eerlijk gezegd. Het zijn geen Marokkanen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Nightwhisper het volgende:
Hoe zou dit btw gelopen zijn als ze NIET gewonnen hadden? :| was het dan nu 1 grote knokpartij en ruiten ingooi gebeuren?
* justnewbie was eerder héquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het zijn gelukkig geen marokkanen![]()
maarreh , lullig dat hij het heeft uitgemaakt zeg, zo'n leuk meisje als jij. ik woon in diemen, mocht je erover willen praten of een ondersteunende schouder nodig hebben, ik ben er voor je liefie
quote:
jij ook lieverd, nachtkusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Hadden ze vanochtend al gewonnen dan en was er niet toevallig een staking bij 1 van beide of allebeide of loop ik poosje achter... ?!?!?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Heerlijk hoe alle buschauffeurs en politieauto's mee toeterden! M'n dag kan niet meer stuk
Nee, net in het centrumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:11 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Hadden ze vanochtend al gewonnen dan en was er niet toevallig een staking bij 1 van beide of allebeide of loop ik poosje achter... ?!?!?
Een kinderhand is gauw gevuld he.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Heerlijk hoe alle buschauffeurs en politieauto's mee toeterden! M'n dag kan niet meer stuk
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapsplatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:13 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Nee, net in het centrum
Echt mooi om te zien
of was het meer om die andere toeterende automobilisten weg te krijgen omdat ze fucking irritant voor de busje of pliesie reden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:13 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Nee, net in het centrum
Echt mooi om te zien
Denk het niet aangezien ze stonden te zwaaien. Maar goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef justnewbie het volgende:
[..]
of was het meer om die andere toeterende automobilisten weg te krijgen omdat ze fucking irritant voor de busje of pliesie reden?
Hahaha wat een schattige reactiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:05 schreef DSonnema het volgende:
[..]
nou moe... jij hebt zeker je dag nietniet van je gewend dat je zo reageert!
OT: Tsja... ik woon lekker rustig dus ik heb geen last van toeterende turken
Aha ok.. Dan heb ik er niks op tegen.. Zwaaien maakt geen lawaaiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Denk het niet aangezien ze stonden te zwaaien. Maar goed.
Man ze waren aan het gebaren dat die gasten aan de kant moesten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Denk het niet aangezien ze stonden te zwaaien. Maar goed.
Kick jij niet toevallig op toeterende buschauffeurs..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Scherp!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef justnewbie het volgende:
[..]
Kick jij niet toevallig op toeterende buschauffeurs..
* justnewbie checkt "post"history
Meestal onthoud ik ook alleen maar de onzinnige informatie...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |