Waar heb je deze vandaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verder nog een van Pa:nuu (zonder die muts):
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dan in 't blauw, trek 'm net uit en wissel 'm even voor een DBH shirt (Lucky Charms)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die heb ik in tee-vorm, in het wit.
Tof dus.
www.jefferson.dkquote:
Zo die ziet er wel erg stoer uit zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wallet, omgerekend 33 Euro, inc. verzendkosten!
Sarcasme of meen je het?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo die ziet er wel erg stoer uit zeg.
jammer dat je er geen kleingeld in kwijt kuntquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Sarcasme of meen je het?
Als je het meent is een bezoekje op hun site wellicht de moeite waard:
http://ww2.dbclay.com/
25% off promo code: 25XOFFJUL
tofquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wallet, omgerekend 33 Euro, inc. verzendkosten!
Nee zeker echt bedoelt. Ik had al op de site gekeken ja. Staan erg mooie tussen alleen erg jammer dat er geen kleingeld ritsje ofzo bij zit. Maar echt een stoer dingetje. Eens wat anders dan dat saaie zwart altijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Sarcasme of meen je het?
Als je het meent is een bezoekje op hun site wellicht de moeite waard:
http://ww2.dbclay.com/
25% off promo code: 25XOFFJUL
Nee, in die winkel gekocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, heb jij hem op die site besteld?
Thanks, en ja zeker jammer dat er geen coins in kunnen, die zullen dus ouderwets gewoon in mn broekzak gaan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee zeker echt bedoelt. Ik had al op de site gekeken ja. Staan erg mooie tussen alleen erg jammer dat er geen kleingeld ritsje ofzo bij zit. Maar echt een stoer dingetje. Eens wat anders dan dat saaie zwart altijd.
Heb gezocht en mensen van Pa:nuu aangeschreven, maar geen resultaat. Bij welke winkel heb jij dat ding gekocht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nee, in die winkel gekocht.
Misschien even kijken op de site van Pa:nuu, voor verkooppunten in Nederland
Zijn ze niet van alle tijd dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef RSie het volgende:
Lijkt op een jackie dat enkele jaren geleden al te koop lag bij Spoiled in Amsterdam.
Best mooi, alleen zijn de spijkerjacks niet alweer een beetje verleden tijd?
Ja hij lijkt nogal kort op dat ene plaatje!quote:
nope, sorry!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zijn ze niet van alle tijd dan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef RSie het volgende:
[..]
nope, sorry!
nu zijn windjackjes en sweatvesten de bomb. (al hoeven die windjackjes van mij nou ook weer niet). en als je wat netter wilt zijn moet je toch met een trenchcoat aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |