quote:
Feliquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben dan ook wat eerder begonnen
Blij
Ik heb ook nog geen weekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Californium het volgende:
Ennnnnn...... stilte
Waarom is iedereen wegIk ben nog niet klaar hoor...Ik heb nog geen weekend....Stelletje ambtenaren
quote:
Haha, zie er dan echt niet anders uit dan doordeweek hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
FeliDe 25ste he
Spannend
Foto's maken
![]()
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Bah, ik snap het niet meer
* baalt van zichzelf
Jaaaaaa, maarquote:
sorry was even sociaalquote:
quote:
Ik heb er niet te veel verstand vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet jij waarom, uitgaande van deze vraag, er bij antwoord b, -1 voor n wordt genomen?
Is dat omdat het export is (bij de symport) en je dus daarom het F*pmf deel negatief moet nemen?
Of ben je hier niet in thuis, hihi
Jamaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb er niet te veel verstand van, maar dat het is omdat het een symport is is opzich wel logisch
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JamaarAls het gewoon een symport de cel in is, is hij gewoon positief
Mara het zal wel liggen aan het feit dat het export is, dus het teken omdraait
Bedankt iig![]()
nog even volhouden danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Nog 18 sheets en dan ga ik maar eens op huis aan
Joah, komt goooooedquote:
mooiquote:
Eens isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi![]()
hier is de dag ook bijna voorbij
jij al welquote:
Das ook pas voor het eerst in 20 weken tijd hoorquote:
dan is het wel fijn jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das ook pas voor het eerst in 20 weken tijd hoor
En omdat ik klaar ben
Hoewel ik me net alweer iets bedacht wat ik vergeten ben
Prettig weekendquote:
quote:
quote:
Dan moet je dit zeker niet laten doen.. voelt nu aan alsof iemand er hard in bijt/knijptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:
[..]Ik kan er al niet tegen als er iets te hard aangezeten wordt
or it didn't happenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dit zeker niet laten doen.. voelt nu aan alsof iemand er hard in bijt/knijpt
Heel verstandig ..quote:
quote:
Maar hijs wel erg gaaf..quote:
Ik zie niks...quote:
Ja. Je maakt ons alleen maar nieuwsgierig hoorquote:
Ik heb ze zelf ook nietquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Je maakt ons alleen maar nieuwsgierig hoor
quote:
Heb geen idee nog, nog niet naar gekeken sinds ik daar weg benquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
En nu is je tepel zeker helemaal dik of niet?
brrrrrquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb geen idee nog, nog niet naar gekeken sinds ik daar weg ben
Maar zometeen eerste schoonmaakbeurt, dus zal dan eens goed kijken
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef nicomart het volgende:
een vriendin van me heeft ook een tepelpiercing.. Die tepels is een partij gevoelig.. minste aanraking brengt haar al echt in complete geilheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Gaafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef nicomart het volgende:
een vriendin van me heeft ook een tepelpiercing.. Die tepels is een partij gevoelig.. minste aanraking brengt haar al echt in complete geilheid
Ah okquote:
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Jipje het volgende:
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.
Eerder het tegendeelvrouwen verschillen ook wel een beetje van elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok.. blijkbaar heb je dus geen tepelpiercing voor het gevoel. Maar puur voor het uiterlijk dus?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfde
Overigens word ik als man ook niet opgewonden van aan mijn tepels zitten. Maar goed.. blijkbaar verschilt dat echt per persoon ofzo..
Heb um zeker voor de sier, vind het erg gaaf eruit zien..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
Ok.. blijkbaar heb je dus geen tepelpiercing voor het gevoel. Maar puur voor het uiterlijk dus?
Echt? Goh. Ik was dus heilig in de overtuiging dat ik gewoon echt raar wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfde
Haha nee ben je echt neit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt? Goh. Ik was dus heilig in de overtuiging dat ik gewoon echt raar was
Ow maar das juist het stomme, bij het minste of geringste duik ik weg, vind het echt een vreselijk gevoel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee ben je echt neit.
Ooit met m'n ex wat dingen uitgeprobeerd, wat ik wel en niet voelde. Gewoon lichte aanrakingen voel ik gewoon niet!
Ow oke.. dat kan ook ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Jipje het volgende:
Ow maar das juist het stomme, bij het minste of geringste duik ik weg, vind het echt een vreselijk gevoel!
Dat kan jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind het geen gezicht als ik eerlijk ben! Maarja ieder zijn eigen.
Doe mij maar een tong piercing bij een meisje!
nix mis met hardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee ben je echt neit.
Ooit met m'n ex wat dingen uitgeprobeerd, wat ik wel en niet voelde. Gewoon lichte aanrakingen voel ik gewoon niet!
Smakelijk!quote:
Soms niet neequote:
Dat is inderdaad niet heel erg mooi! Maar verder zijn er ook wel pluspunten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan ja
Tongpiercing verknalt je gebit.. en vind ik nou ook weer niet echt heel mooi ofzo..
Het schijnt lekkerder te zijn met zoenen en andere dingen met de tong? tja.. zou goed kunnen, geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel erg mooi! Maar verder zijn er ook wel pluspunten!
quote:
Ik snap hem primaquote:
Hoe gingen je tentames?quote:
dat is ook zondequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:56 schreef Yesse het volgende:
Brrrr piercings. Moet er niet aan denken.Vond mn oren de tweede keer al niks (en die zijn ondertussen helemaal weer dicht gegroeid)
Blijkbaar jaquote:
Ooooh dat brandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is ook zonde(denk ik haha)
en bij je oren doet het niet eens zeer.. toch?
Net als een horloge.. hij staat stil en geen zin om nieuw batterij erin te stoppenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:04 schreef Yesse het volgende:
Ooooh dat brand![]()
Maar aan 1 kant was hij toen te vroeg verwisseld van oorbellen (= infectie) en toen groeide hij dicht en nooit meer zin gehad om nieuwe erbij te zetten.
Hé dat ken ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net als een horloge.. hij staat stil en geen zin om nieuw batterij erin te stoppen
hoeveel horloges heb jij daardoor al weggegooit?quote:
Wat heb je dan met je laptop gedaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:26 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer
Laptopje lijkt het nog goed te doen (al doet mn touchpad af en toe een beetje vreemd)
Heb m nog ff uitgeblazen met compressor, kwam een aardig wolkje stof uit
Is vanmiddag een beetje water in gevallen toen ie aanstondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je laptop gedaan?
Je kan ook met de busquote:
technisch gesproken niemand maar moet morgen werkenquote:
Nee....er stopt geen bus in mijn woonplaatsquote:
Dat scheelt welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee....er stopt geen bus in mijn woonplaatsWel een trein....en tussen arnhem en Nijmegen duurt de bus meer dan een uur
en de trein ong 20 minuten
wel he....Naast dat het langzamer gaat, gaat de bus langs elk klein kutgat dat tussen Arnham en Nijmegen ligtquote:
Sinds gisterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:42 schreef nicomart het volgende:
rijden die weer dan?
Gister reden ze alweerquote:
Hier weer welquote:
Ik woon op Nijmegen Heyendaal en weet je wat....Ik loop 4 minuten naar het treinstation...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
En Cali, niet zo aanstellen. Wees blij dat je een trein in de buurt hebt![]()
Ik moet een kwartier fietsen voor een bushalte, en dan half uur met bus voor ik bij een treinstation benquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Californium het volgende:
Ik woon op Nijmegen Heyendaal en weet je wat....Ik loop 4 minuten naar het treinstation...maar van Heyendaal naar centraal doe ik toch liever met de bus
die hier overdag elke 4 minuten rijdt
![]()
Wij ookquote:En oja moet even melden; Ik heb zin in SCHOTLAND
Je weet dat ik daar stage ga lopen he...9 maanden hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet een kwartier fietsen voor een bushalte, en dan half uur met bus voor ik bij een treinstation ben
[..]
Wij ook
Zijn we eindelijk van je af
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef Californium het volgende:
Je weet dat ik daar stage ga lopen he...9 maanden he
quote:
0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoeveel horloges heb jij daardoor al weggegooit?
We hebben een L, We hebben een Aquote:
Jij snapt hem!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We hebben een L, We hebben een A
LA LA LA LAAAA LAAAA
Feestquote:
Syntusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee....er stopt geen bus in mijn woonplaatsWel een trein....en tussen arnhem en Nijmegen duurt de bus meer dan een uur
en de trein ong 20 minuten
Gezelligquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer hè
Maar ik ben er weer
Af en toe
Hoe kan het ook andersquote:
Nog geen plannen voor vanavond?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Milou__ het volgende:
Gezellig![]()
Ik ook, ik weet niet voor hoelang
Nou ik ben gestoken door een wesp straks, op een genante plekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders
[..]
Nog geen plannen voor vanavond?
Das minderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef Milou__ het volgende:
Nou ik ben gestoken door een wesp straks, op een genante plek![]()
En daar ben ik een beetje ziek vanDus kdenk dat ik vroeg mn nest ik duik
We doen ons bestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Milou__ het volgende:
Ja, dus hoop ik dat jullie me kunnen vermaken op fok!
Ik zit m'n nieuwsgierigheid in te houdenquote:
haha je wilt zeker weten welke genante plekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
We doen ons best
[..]
Ik zit m'n nieuwsgierigheid in te houden![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha je wilt zeker weten welke genante plek
Wat nou 'op internet ben je anders'. Jullie raden alles van mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We kennen alleen je internet-alter-egoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat nou 'op internet ben je anders'. Jullie raden alles van me
Jij geeft je blood op internetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat nou 'op internet ben je anders'. Jullie raden alles van me
Zag m op de FP staan jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef Jipje het volgende:
WTF:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_levend_kind_op.html
quote:
quote:[..]
Mja, das wel waar. In het echt zou ik niet durven
Ik zeg het je, de mensheid vernietigd zichzelf!quote:
Ze vult zichzelf ook weer aan: Meisjes zwanger na sluiten pactquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, de mensheid vernietigd zichzelf!
dat wil ik ook weten hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja das waar. Maar waar moet het toch heen met die kinderen, en hun babies...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze vult zichzelf ook weer aan: Meisjes zwanger na sluiten pact
Mn tietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mn tiet![]()
het is fokking dik en roodEn het doet pijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dacht ik al, want een andere genante plek is je kruis, en meestal kunnen de wespen daar niet komen, tenzij je seks hebt in de buitenlucht, maar je hebt op dit moment geen lover, dus ja...
![]()
Midden op je neus is natuurlijk ook genant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, want een andere genante plek is je kruis, en meestal kunnen de wespen daar niet komen, tenzij je seks hebt in de buitenlucht, maar je hebt op dit moment geen lover, dus ja...
![]()
Midden op je neus is natuurlijk ook genant...
haha kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maja hoop dat het morgen over is![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mn tiet![]()
het is fokking dik en roodEn het doet pijn!
dikke tieten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja. Anti-insectenbetenspul halen? Albert Heijn is hier tot 8 uur en tot 10 uur open...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha klopt![]()
maja hoop dat het morgen over is
Heb je iets van zalf ofzo erop gesmeerd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef Milou__ het volgende:
haha klopt![]()
maja hoop dat het morgen over is
Heyquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
dikke tieten!!Het niveau daalt drastisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Ja heb net al ff wat spul gekocht..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
tja. Anti-insectenbetenspul halen? Albert Heijn is hier tot 8 uur en tot 10 uur open...
quote:
oke, succes met je tiet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja heb net al ff wat spul gekocht..
Kga ff gtst kijken
Dus je bent heel makkelijk vanavond?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef Jipje het volgende:
Past op, de drempel is vanavond heel erg laag...
ja, das waar...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
Daar is het vrijdagavond voor toch
Ja, die ene, die dus de kelder in gestort isquote:
vervelend dat vrouwen in die periode meestal ontzettend opgewonden zijn..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, die ene, die dus de kelder in gestort is
Je edit te snel...![]()
En verder:
Mijn schipper vaart dan vanavond op de rode zee
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
vervelend dat vrouwen in die periode meestal ontzettend opgewonden zijn..
Loesje
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
eenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
dat is best wel diep nagedacht voor deze laag-niveau-vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom is dat nou niet andersom? Het heeft toch helemaal geen nut om seks te hebben tijdens je menstruatie, want dan kun jeje toch niet voortplanten. Zouden we soms al zover geevolueerd zijn, dan we op deze manier zien te voorkomen dat we ons voor te planten?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is best wel diep nagedacht voor deze laag-niveau-vrijdagavond
Loesje
huh??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Past op, de drempel is vanavond heel erg laag...
quote:
Preciesquote:
niveau hier? Is er hier überhaupt wel eens niveau dan?quote:
Ja. Als bart met Cali communiceert over zn leerstofquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niveau hier? Is er hier überhaupt wel eens niveau dan?
En inderdaadweekend
![]()
![]()
AH XL is open tot 10 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
kom er alleen net achter dat me bier op is
ik heb nog genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
kom er alleen net achter dat me bier op is
Dan moet je niet zeuren...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik weer fietsen heb ik geen zin in
Gewoon aan de colaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik weer fietsen heb ik geen zin in
Theequote:
Loesje
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:32 schreef Jipje het volgende:Je bent idd makkelijk vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Theeen kun je dat krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ja...quote:
Alleen de theequote:
[..]
Theeoh.. lama! zie het antwoord alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teruglezen slimmerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef mash_ het volgende:
[..]geen vriendje in de buurt die je kan helpen ?
Heel goedquote:
ja... precies...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is net de minst leuke van de 2
quote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:41 schreef Jipje het volgende:
Ik ga mn thee drinken, heb ik iig iets
Fijn weekend allemaal!
[..]
TheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ach, er is nog iemandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
ik heb godverrededomme ook zin... in een bakkie thee
Ik ben al een hele week vet moe enzo. Ik wil iedere dag al vroeg naar bed, maar het komt er steeds niet vanquote:
quote:
Half 8 de wekker, half 9 op werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook een beetje uitslapen, eindelijk. Maar wel om 9 uur in het oefenhok staan om los te gaan met de band
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil niets liever, maar lig momenteel zwaar in belegering met mijn ouders, dus ziet er niet heel positief uit...
Mein fahrrad war für freiesquote:
Het was een babelfish vertaling, die waarschijnlijk niet zo goed gingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef mash_ het volgende:
ik snap hem nietmaar dat komt vast door mijn goede duits;
aha ! en dat laatste woord was nou ook precies die genen die ik niet snaptequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was een babelfish vertaling, die waarschijnlijk niet zo goed ging
Ik wist niet wat gratis in het Duits was
zeg dat meteen wat gratis in het Duits is dan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
aha ! en dat laatste woord was nou ook precies die genen die ik niet snapte
weet ik veelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
zeg dat meteen wat gratis in het Duits is dan!
quote:
bovenstaande was dus sarcasme?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef mash_ het volgende:
ik snap hem nietmaar dat komt vast door mijn goede duits;
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
Goeiemorgen!
Heb je al goed geleerd?quote:
Jepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je al goed geleerd?Ik ben al weer wat verder in mijn essay
En zin in vanmiddag
quote:
Netjesquote:
Nja eerste 10 minuten vond ik leuk op hofplein. Daarna had ik het wel een beetje gezien. Er waren wel hele leuke turkse dames bij zegquote:
Dat zal best.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nja eerste 10 minuten vond ik leuk op hofplein. Daarna had ik het wel een beetje gezien. Er waren wel hele leuke turkse dames bij zeg
we zijn niet allemaal Turksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het hier stil zeg.
Hebben we allemaal nog een beetje gefeest gister
!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nja eerste 10 minuten vond ik leuk op hofplein. Daarna had ik het wel een beetje gezien. Er waren wel hele leuke turkse Nederlandse dames met een Turkse achtergrond bij zeg
En ik koninginquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben echt een koning in eischaal inbakken in mn eitje
achjoh selectieve bullshit. Het is geen Turk, het is geen Nederlander. Als het iemand uitkomt is het een kutturk of een allochtoon.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
!
De meeste van die dames wonen hier al hun hele leven. Dan ben je Nederlands met een Turkse achtergrond en niet Turks meer(lijkt mij )
haha, prutserquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben echt een koning in eischaal inbakken in mn eitje
Ik ben er al klaar voorquote:
Ik mijn witte met rood-wit-blauwe streep schuin over de borst!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb mijn Oranje shirt alweer aan
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben er al klaar voor
[..]
Ik mijn witte met rood-wit-blauwe streep schuin over de borst!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |