quote:
Feliquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben dan ook wat eerder begonnen
Blij
Ik heb ook nog geen weekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Californium het volgende:
Ennnnnn...... stilte
Waarom is iedereen wegIk ben nog niet klaar hoor...Ik heb nog geen weekend....Stelletje ambtenaren
quote:
Haha, zie er dan echt niet anders uit dan doordeweek hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
FeliDe 25ste he
Spannend
Foto's maken
![]()
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Bah, ik snap het niet meer
* baalt van zichzelf
Jaaaaaa, maarquote:
sorry was even sociaalquote:
quote:
Ik heb er niet te veel verstand vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet jij waarom, uitgaande van deze vraag, er bij antwoord b, -1 voor n wordt genomen?
Is dat omdat het export is (bij de symport) en je dus daarom het F*pmf deel negatief moet nemen?
Of ben je hier niet in thuis, hihi
Jamaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb er niet te veel verstand van, maar dat het is omdat het een symport is is opzich wel logisch
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JamaarAls het gewoon een symport de cel in is, is hij gewoon positief
Mara het zal wel liggen aan het feit dat het export is, dus het teken omdraait
Bedankt iig![]()
nog even volhouden danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Nog 18 sheets en dan ga ik maar eens op huis aan
Joah, komt goooooedquote:
mooiquote:
Eens isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi![]()
hier is de dag ook bijna voorbij
jij al welquote:
Das ook pas voor het eerst in 20 weken tijd hoorquote:
dan is het wel fijn jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das ook pas voor het eerst in 20 weken tijd hoor
En omdat ik klaar ben
Hoewel ik me net alweer iets bedacht wat ik vergeten ben
Prettig weekendquote:
quote:
quote:
Dan moet je dit zeker niet laten doen.. voelt nu aan alsof iemand er hard in bijt/knijptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:
[..]Ik kan er al niet tegen als er iets te hard aangezeten wordt
or it didn't happenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dit zeker niet laten doen.. voelt nu aan alsof iemand er hard in bijt/knijpt
Heel verstandig ..quote:
quote:
Maar hijs wel erg gaaf..quote:
Ik zie niks...quote:
Ja. Je maakt ons alleen maar nieuwsgierig hoorquote:
Ik heb ze zelf ook nietquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Je maakt ons alleen maar nieuwsgierig hoor
quote:
Heb geen idee nog, nog niet naar gekeken sinds ik daar weg benquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
En nu is je tepel zeker helemaal dik of niet?
brrrrrquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb geen idee nog, nog niet naar gekeken sinds ik daar weg ben
Maar zometeen eerste schoonmaakbeurt, dus zal dan eens goed kijken
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef nicomart het volgende:
een vriendin van me heeft ook een tepelpiercing.. Die tepels is een partij gevoelig.. minste aanraking brengt haar al echt in complete geilheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Gaafquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef nicomart het volgende:
een vriendin van me heeft ook een tepelpiercing.. Die tepels is een partij gevoelig.. minste aanraking brengt haar al echt in complete geilheid
Ah okquote:
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Jipje het volgende:
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben een heel idiote vrouw. Ik wordt dus totaal niet opgewonden van aanrakingen aan mn tepels.
Eerder het tegendeelvrouwen verschillen ook wel een beetje van elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok.. blijkbaar heb je dus geen tepelpiercing voor het gevoel. Maar puur voor het uiterlijk dus?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfde
Overigens word ik als man ook niet opgewonden van aan mijn tepels zitten. Maar goed.. blijkbaar verschilt dat echt per persoon ofzo..
Heb um zeker voor de sier, vind het erg gaaf eruit zien..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
Ok.. blijkbaar heb je dus geen tepelpiercing voor het gevoel. Maar puur voor het uiterlijk dus?
Echt? Goh. Ik was dus heilig in de overtuiging dat ik gewoon echt raar wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo raar ben je niet, ik heb precies hetzelfde
Haha nee ben je echt neit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt? Goh. Ik was dus heilig in de overtuiging dat ik gewoon echt raar was
Ow maar das juist het stomme, bij het minste of geringste duik ik weg, vind het echt een vreselijk gevoel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee ben je echt neit.
Ooit met m'n ex wat dingen uitgeprobeerd, wat ik wel en niet voelde. Gewoon lichte aanrakingen voel ik gewoon niet!
Ow oke.. dat kan ook ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Jipje het volgende:
Ow maar das juist het stomme, bij het minste of geringste duik ik weg, vind het echt een vreselijk gevoel!
Dat kan jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind het geen gezicht als ik eerlijk ben! Maarja ieder zijn eigen.
Doe mij maar een tong piercing bij een meisje!
nix mis met hardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee ben je echt neit.
Ooit met m'n ex wat dingen uitgeprobeerd, wat ik wel en niet voelde. Gewoon lichte aanrakingen voel ik gewoon niet!
Smakelijk!quote:
Soms niet neequote:
Dat is inderdaad niet heel erg mooi! Maar verder zijn er ook wel pluspunten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan ja
Tongpiercing verknalt je gebit.. en vind ik nou ook weer niet echt heel mooi ofzo..
Het schijnt lekkerder te zijn met zoenen en andere dingen met de tong? tja.. zou goed kunnen, geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel erg mooi! Maar verder zijn er ook wel pluspunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |