Ja. Ik dacht dat ik iemand zag posten na mij maar ik kan me ook vergissen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwhehehehe.
Jij ook al last van ruis tussendoor?
Hey elfnogwattes. Sup.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:56 schreef elfzesendertig het volgende:
I'm in ur topics, 'causing noise.
Hoe kom je er op dat hij je niet meer haat?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sinds wanneer haat jij mij niet meer?
Sinds je niet meer zo baggert en ik je bijster weinig zie in ONZ.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sinds wanneer haat jij mij niet meer?
Klopt, mijn hoeveelheid bagger is inderdaad sterk afgenomenquote:Op zondag 27 juli 2008 03:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinds je niet meer zo baggert en ik je bijster weinig zie in ONZ.
Er zijn zat topics.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, mijn hoeveelheid bagger is inderdaad sterk afgenomenEn ik kom niet echt meer in ONZ omdat er steeds maar weinig nieuwe topics zijn
Laat ik het zo zeggen: er zijn geen nieuwe topics die me aanspreken.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Er zijn zat topics.
Alleen zijn ze niet in de aard van: LOLLEREINZ!1! ROFFLZPOEP2@@!!! MAIKUUULLLOOOL!1!!INEZNZ.
En tja, allerlei creatieve meuk kan je niet aan.
Dan maar KLB, daar heb je die hersenloze kleremeuk wel.
quote:Op zondag 27 juli 2008 03:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens wat verzinnen.
De users zijn werkelijk te lui geworden.
Ohja; Genoeg slowchat zo.
Ik ga morgen maar eens wat verzinnen.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: er zijn geen nieuwe topics die me aanspreken.
Die creatieve meuk vind ik juist wel leuk (vooral de paints), maar die topics lopen allemaal zo traag. Daardoor kijk ik maar af en toe.
Een ontopic seal? Volgens mij doet iedereen gewoon leuk mee, zonder offtopic te gaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:33 schreef Trashcanman het volgende:
Elfzesendertig wenst een mod-seal op dit topic: Verneuk hier iemands wens
Zou dat kunnen? bvd
'Ja, nee, ik bedoel er niets mee ofzo hoor. Gewoon een stukje professionele interesse, haha! Je kan het nooit helemaal los laten hè? Zoiets als fietsen, je verleert het gewoon niet. Hè.quote:
Badoem tsssj. Fantastische feedback tong.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
Is gebrek aan humor een vereiste om mod te worden op Fok ?
Wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift ?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Badoem tsssj. Fantastische feedback tong.
Oh. Hier dan: Neen.quote:
Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh. Hier dan: Neen.
Hieronder nog even je punchline en dan hebben we die noodzakelijke bullshit ook weer gehad.
Het is een adoratietopic bestaande uit enkel een linkje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:15 schreef PusKut het volgende:
Ten Masked Men adoratietopic
Wat is er mis met een adoratietopic met een linkje erin
Ja, en?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is een adoratietopic bestaande uit enkel een linkje.
Jep. Ook wanneer je er één over Dommel, Boes Boes, Barbapappa, Alfred J. Kwak de snorkels, noem maar op opent gaat hij dicht wanneer het enkel uit een linkje bestaat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:23 schreef PusKut het volgende:
[..]
Ja, en?
Als ik nou een Ludosanders adoratietopic met een linkje naar een GTST moment, gaat ie dus ook op slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |